Материалдар / "Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру" атты зерттеу жұмысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру" атты зерттеу жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыруда зор көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2020
329
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сәлеметсіздер ме!

1 слайд
Сәлеметсіздер ме!

1 слайд

Сәлеметсіздер ме!

ТАҚЫРЫБЫ: ӨЗІНДІК ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ КОЛЛЕДЖ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ БАҒЫТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

2 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: ӨЗІНДІК ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ КОЛЛЕДЖ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ БАҒЫТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

2 слайд

ТАҚЫРЫБЫ: ӨЗІНДІК ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ КОЛЛЕДЖ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ БАҒЫТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

ЗЕРТТЕУ ӨЗЕКТІЛІГІ Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру бүгінгі қоғамның нарық

3 слайд
ЗЕРТТЕУ ӨЗЕКТІЛІГІ Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру бүгінгі қоғамның нарықтық экономиканың қойылып отырған талаптарына сәйкес тұлғалық – бағдарлық, құзыреттілік – іс – әрекеттік жаңа тұрғыдан қарастыруды талап етеді. Өйткені білім сапасын арттыру аспектілерінің бірі білім алушылардың құзыреттілік белсенділігін және өз бетімен білім алуға деген икемдігін арттыруға себеп болатын әрекет - білім алушылардың өзіндік жұмысы. Кәсіби бағдар беру жастарға болашақ мамандығын анықтауға көмек көрсететін әлеуметтік-экономикалық, психологиялық- педагогикалық, медициналық - биологиялық, өндірістік- техникалық жүйелерді негіздеп түсіндіру. Дұрыс таңдалған мамандықтың, оқушының қызығушылығы мен қабілетіне сәйкес келуі, болашақта оған қуаныш пен қанағат сезімін сыйлайды.

3 слайд

ЗЕРТТЕУ ӨЗЕКТІЛІГІ Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру бүгінгі қоғамның нарықтық экономиканың қойылып отырған талаптарына сәйкес тұлғалық – бағдарлық, құзыреттілік – іс – әрекеттік жаңа тұрғыдан қарастыруды талап етеді. Өйткені білім сапасын арттыру аспектілерінің бірі білім алушылардың құзыреттілік белсенділігін және өз бетімен білім алуға деген икемдігін арттыруға себеп болатын әрекет - білім алушылардың өзіндік жұмысы. Кәсіби бағдар беру жастарға болашақ мамандығын анықтауға көмек көрсететін әлеуметтік-экономикалық, психологиялық- педагогикалық, медициналық - биологиялық, өндірістік- техникалық жүйелерді негіздеп түсіндіру. Дұрыс таңдалған мамандықтың, оқушының қызығушылығы мен қабілетіне сәйкес келуі, болашақта оған қуаныш пен қанағат сезімін сыйлайды.

Зерттеу жұмысының мақсаты: • өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастырудың ғылыми –

4 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты: • өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастырудың ғылыми – теориялық тұрғыдан негіздерін айқындау.

4 слайд

Зерттеу жұмысының мақсаты: • өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастырудың ғылыми – теориялық тұрғыдан негіздерін айқындау.

Зерттеудің міндеттері: -Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастырудың педагогикалық

5 слайд
Зерттеудің міндеттері: -Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастырудың педагогикалық- психологиялық негіздерін айқындау; -Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру мүмкіндіктерін анықтау; - Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыруда эксперименттік жұмыстың мазмұны мен нәтижелерін айқындау.

5 слайд

Зерттеудің міндеттері: -Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастырудың педагогикалық- психологиялық негіздерін айқындау; -Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру мүмкіндіктерін анықтау; - Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыруда эксперименттік жұмыстың мазмұны мен нәтижелерін айқындау.

Білім алушылардың өздік жұмысы – арнайы уақыттағы оқытушының тапсыруымен, бірақ өз еркімен орындалатын жұмыс. Бұл жұмыста оқуш

6 слайд
Білім алушылардың өздік жұмысы – арнайы уақыттағы оқытушының тапсыруымен, бірақ өз еркімен орындалатын жұмыс. Бұл жұмыста оқушылар ой белсенділігінің шығармашылық қасиетін дамытады, жұмыстарының нәтижесін көреді. Қазіргі уақытта еліміздің білім беру жүйесінде білім беру құрылымын оңтайландыруға бағытталған және нарықтық қоғам құру талаптарына толық сәйкес келетін өзгерістер болып жатыр. Бүгінгі күні қоғам білім беру жүйесінен жан-жақты дамыған, өздігінен жұмыс істей алатын, ерекше жағдайларда әрекет жасай алатын және үздіксіз білім алуға талабы бар жастарды дайындауды талап етуде.

6 слайд

Білім алушылардың өздік жұмысы – арнайы уақыттағы оқытушының тапсыруымен, бірақ өз еркімен орындалатын жұмыс. Бұл жұмыста оқушылар ой белсенділігінің шығармашылық қасиетін дамытады, жұмыстарының нәтижесін көреді. Қазіргі уақытта еліміздің білім беру жүйесінде білім беру құрылымын оңтайландыруға бағытталған және нарықтық қоғам құру талаптарына толық сәйкес келетін өзгерістер болып жатыр. Бүгінгі күні қоғам білім беру жүйесінен жан-жақты дамыған, өздігінен жұмыс істей алатын, ерекше жағдайларда әрекет жасай алатын және үздіксіз білім алуға талабы бар жастарды дайындауды талап етуде.

Негізі кәсіби бағдар беру –шешімі табылуға тиісті өте күрделі кешенді мәселе. Өзінің әдістемесі және мазмұны жағынан оның псих

7 слайд
Негізі кәсіби бағдар беру –шешімі табылуға тиісті өте күрделі кешенді мәселе. Өзінің әдістемесі және мазмұны жағынан оның психологиялық, педагогикалық, физиологиялық және әрекеттік аумағы жағынан әлеуметтік сипаты болады. Нәтижесі қоғамның экономикалық өміріне әсер етеді. Осымен қатар кәсіби бағдар беру қоғамның жұмыс күшін қайта өндірудің маңызды құралы болып табылады. Білім беру бағытындағы кәсіби бағыт беру саласы күрделі де алуан түрлі. Кәсіби бағдар беру ісін жүргізу кадрлар даярлауды жоспарлаумен, білім беру жүйесін одан әрі жетілдірумен тығыз байланысты.

7 слайд

Негізі кәсіби бағдар беру –шешімі табылуға тиісті өте күрделі кешенді мәселе. Өзінің әдістемесі және мазмұны жағынан оның психологиялық, педагогикалық, физиологиялық және әрекеттік аумағы жағынан әлеуметтік сипаты болады. Нәтижесі қоғамның экономикалық өміріне әсер етеді. Осымен қатар кәсіби бағдар беру қоғамның жұмыс күшін қайта өндірудің маңызды құралы болып табылады. Білім беру бағытындағы кәсіби бағыт беру саласы күрделі де алуан түрлі. Кәсіби бағдар беру ісін жүргізу кадрлар даярлауды жоспарлаумен, білім беру жүйесін одан әрі жетілдірумен тығыз байланысты.

Педагогикалық-тәжірибелік эксперимент жұмысы Нұр-Сұлтан қаласы Көпбейінді колледжінде өткізілді. Экспериментке барлығы 50 сту

8 слайд
Педагогикалық-тәжірибелік эксперимент жұмысы Нұр-Сұлтан қаласы Көпбейінді колледжінде өткізілді. Экспериментке барлығы 50 студент қатысты, оның ішінде эксперимент тобының студенттер саны –25; бақылау тобының студенттер саны –25. Тәжірибелік-эксперименттік жұмысқа жоғарыда аталған колледждің 0902000 – «Электрмен қамтамасыз ету» мамандығы, 0902003 - «техник-электрик» біліктілігі бойынша білім алып жатқан негізгі орта білім бар, бірінші курс студенттері ЭУН-113 және ЭУН 114 оқу топтары база ретінде алдық.

8 слайд

Педагогикалық-тәжірибелік эксперимент жұмысы Нұр-Сұлтан қаласы Көпбейінді колледжінде өткізілді. Экспериментке барлығы 50 студент қатысты, оның ішінде эксперимент тобының студенттер саны –25; бақылау тобының студенттер саны –25. Тәжірибелік-эксперименттік жұмысқа жоғарыда аталған колледждің 0902000 – «Электрмен қамтамасыз ету» мамандығы, 0902003 - «техник-электрик» біліктілігі бойынша білім алып жатқан негізгі орта білім бар, бірінші курс студенттері ЭУН-113 және ЭУН 114 оқу топтары база ретінде алдық.

Анықтау эксперименті барысында білім алушылардың кәсіби қызығушылығын байқау мақсатында жүргізілген сауалнама нәтижесі олардың

9 слайд
Анықтау эксперименті барысында білім алушылардың кәсіби қызығушылығын байқау мақсатында жүргізілген сауалнама нәтижесі олардың бірқатарының мамандық бойынша хабарлары жоқтығы анықталды. Олардың себептерін анықтағанымызда «Осы мамандықты таңдауға не себеп болды?», «Мамандығың өзіңе ұнай ма?», «Техникика саласы қызықтыра ма?» деген сұрақтарға 1 курс студенттерінің 38 % мамандығына қызығатынын, өзі таңдағанын, бірақ оның мәнін жете түсінбейтіндігін, 9 % ата-аналары мен үлкендердің ақыл-кеңес беруімен түскендігін, 7 % осы мамандықты кездейсоқ таңдағандығын басқа мамандыққа ауысқысы келетіндігін білдірді. Студенттердің мамандықты игергісі келетіндігін айтты, дегенмен олар оны меңгерудегі еңбектің мәні мен маңызын терең түсінбейтіндігін байқатты.

9 слайд

Анықтау эксперименті барысында білім алушылардың кәсіби қызығушылығын байқау мақсатында жүргізілген сауалнама нәтижесі олардың бірқатарының мамандық бойынша хабарлары жоқтығы анықталды. Олардың себептерін анықтағанымызда «Осы мамандықты таңдауға не себеп болды?», «Мамандығың өзіңе ұнай ма?», «Техникика саласы қызықтыра ма?» деген сұрақтарға 1 курс студенттерінің 38 % мамандығына қызығатынын, өзі таңдағанын, бірақ оның мәнін жете түсінбейтіндігін, 9 % ата-аналары мен үлкендердің ақыл-кеңес беруімен түскендігін, 7 % осы мамандықты кездейсоқ таңдағандығын басқа мамандыққа ауысқысы келетіндігін білдірді. Студенттердің мамандықты игергісі келетіндігін айтты, дегенмен олар оны меңгерудегі еңбектің мәні мен маңызын терең түсінбейтіндігін байқатты.

Деңгейлер Кесінділер Эксперимент тобы – 25 Бақылау тобы – 25 Жоғары Басы 1,3 2,2 Соңы 11,2 3,4 Жеткілікті Басы 13,2 8,3 Соң

10 слайд
Деңгейлер Кесінділер Эксперимент тобы – 25 Бақылау тобы – 25 Жоғары Басы 1,3 2,2 Соңы 11,2 3,4 Жеткілікті Басы 13,2 8,3 Соңы 32,3 12,6 Орта Басы 42,3 44,1 Соңы 54,6 48,3 Төмен Басы 43,2 45,4 Соңы 2,2 35,7Білім алушылардың мамандыққа қызығушылығының қалыптасу деңгейлерінің қорытынды көрсеткіштері (%).

10 слайд

Деңгейлер Кесінділер Эксперимент тобы – 25 Бақылау тобы – 25 Жоғары Басы 1,3 2,2 Соңы 11,2 3,4 Жеткілікті Басы 13,2 8,3 Соңы 32,3 12,6 Орта Басы 42,3 44,1 Соңы 54,6 48,3 Төмен Басы 43,2 45,4 Соңы 2,2 35,7Білім алушылардың мамандыққа қызығушылығының қалыптасу деңгейлерінің қорытынды көрсеткіштері (%).

Қорытынды Сонымен, тәжірибелі-эксперимент жұмысы білім алушылардың мамандыққа қызығушылығын қалыптастыру жолдарының оның өлше

11 слайд
Қорытынды Сонымен, тәжірибелі-эксперимент жұмысы білім алушылардың мамандыққа қызығушылығын қалыптастыру жолдарының оның өлшемдері мен көрсеткіштерінің деңгейлерінің дұрыстығын, сондай-ақ ұсынылған әдістеменің тиімділігін дәлелдейді.  

11 слайд

Қорытынды Сонымен, тәжірибелі-эксперимент жұмысы білім алушылардың мамандыққа қызығушылығын қалыптастыру жолдарының оның өлшемдері мен көрсеткіштерінің деңгейлерінің дұрыстығын, сондай-ақ ұсынылған әдістеменің тиімділігін дәлелдейді.  

• НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

12 слайд
• НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

12 слайд

• НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!