"ӨЗІҢДІ ТАНУ АРҚЫЛЫ МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ӨЗІН - ӨЗІ
ТАНУ
1 слайд
МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ
2 слайд
МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ
ДЕГЕН НЕНІ БІЛДІРЕДІ?
2 слайд
МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ ДЕГЕН НЕНІ БІЛДІРЕДІ?
3 слайд
Мансапты жоспарлау мектепте
білім алу кезеңінен бастау алады.
Болашақ мансаптың е ң берік
іргетасы мектептің дәл осы
жоғары сыныптарында оқыған
кезде қалана бастайды.
3 слайд
Мансапты жоспарлау мектепте білім алу кезеңінен бастау алады. Болашақ мансаптың е ң берік іргетасы мектептің дәл осы жоғары сыныптарында оқыған кезде қалана бастайды.
4 слайд
Орташа есеппен бір қызметкер жұмыста
жылына 2000 сағатын өткізеді. Адам өмірінің
шамамен 40 жылы бойы жұмыс істейді. Бұл
біз өміріміздің елеулі бөлігін өз қызметімізде
өткіземіз деген сөз.
https://www.webokul.com.tr/haberler/lisede-kariyer-planlama
4 слайд
Орташа есеппен бір қызметкер жұмыста жылына 2000 сағатын өткізеді. Адам өмірінің шамамен 40 жылы бойы жұмыс істейді. Бұл біз өміріміздің елеулі бөлігін өз қызметімізде өткіземіз деген сөз. https://www.webokul.com.tr/haberler/lisede-kariyer-planlama
5 слайд
ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ ҚЫЗЫҒУШЫ
ЛЫҚТАР
ҚҰНДЫЛЫҚ
ТАР ДАҒДЫЛАР
МЕН
ҚАБІЛЕТТЕРҚАНЕКЕЙ, МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАЙЫҚ
5 слайд
ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТАР ҚҰНДЫЛЫҚ ТАР ДАҒДЫЛАР МЕН ҚАБІЛЕТТЕРҚАНЕКЕЙ, МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАЙЫҚ
6 слайд
ӨЗІН - ӨЗІ
ТАНУ
6 слайд
ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ
7 слайд
МЕН ӨЗІМДІ
ТАНИМЫН БА? ЗЕРТТЕУЛЕР
КӨРСЕТКЕНДЕЙ, БАРЛЫҚ
АДАМДАРДЫҢ 20%- Ы
ҒАНА ӨЗДЕРІН ТАНИМЫН
ДЕП СЕНІММЕН АЙТА
АЛАДЫ
7 слайд
МЕН ӨЗІМДІ ТАНИМЫН БА? ЗЕРТТЕУЛЕР КӨРСЕТКЕНДЕЙ, БАРЛЫҚ АДАМДАРДЫҢ 20%- Ы ҒАНА ӨЗДЕРІН ТАНИМЫН ДЕП СЕНІММЕН АЙТА АЛАДЫ
8 слайд
МЕНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫМ МЕН
КЕМШІЛІКТЕРІМ НЕДЕ?
8 слайд
МЕНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫМ МЕН КЕМШІЛІКТЕРІМ НЕДЕ?
9 слайд
МЕНІҢ МІНЕЗІМ
МЕНІҢ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ
ЛАЙЫҚТЫ
МАНСАПМЕНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ
ТЕСТІМНІҢ
НӘТИЖЕЛЕРІ
ҚАНДАЙ?
9 слайд
МЕНІҢ МІНЕЗІМ МЕНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ ЛАЙЫҚТЫ МАНСАПМЕНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ТЕСТІМНІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ ҚАНДАЙ?
10 слайд
•
Жылдам екпін
•
Тапсырмаларға бағдарланған •
Жылдам екпін
•
Адамдарға бағдарланған
•
Баяу екпін
•
Адамдарға бағдарланған•
Баяу екпін
•
Тапсырмаларға бағдарланған ҚЫЗЫЛ САРЫ
ЖАСЫЛКӨК
10 слайд
• Жылдам екпін • Тапсырмаларға бағдарланған • Жылдам екпін • Адамдарға бағдарланған • Баяу екпін • Адамдарға бағдарланған• Баяу екпін • Тапсырмаларға бағдарланған ҚЫЗЫЛ САРЫ ЖАСЫЛКӨК
11 слайд
МЕНІҢ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫМ
МЕНІҢ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ
ЛАЙЫҚТЫ
МАНСАПҚАБЫЛДАУ
КАНАЛДАРЫНА
АРНАЛҒАН ТЕСТТІҢ
НӘТИЖЕЛЕРІ
ҚАНДАЙ?
11 слайд
МЕНІҢ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫМ МЕНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ ЛАЙЫҚТЫ МАНСАПҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНА АРНАЛҒАН ТЕСТТІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ ҚАНДАЙ?
12 слайд
ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫ
ВИЗУАЛ
•
СУРЕТШІ
•
ИНЖЕНЕР
•
ФОТОГРАФ
•
СӘУЛЕТШІ
•
ҰШҚЫШ
•
БАСҚАРУШЫ АУДИАЛ
•
РАДИО ЖӘНЕ
ТЕЛЕВИЗИЯ
•
ҚОРҒАУШЫ
•
РЕДАКТОР
•
ӘНШІ
•
МҰҒАЛІМ
•
МУЗЫКАНТ
•
АУДАРМАШЫКИНЕСТЕТИК
•
ПСИХОЛОГ
•
ФИЗТЕРАПЕВТ
•
ХОРЕОГРАФ
•
ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТКЕР
•
ӘЛЕУМЕТТАНУШЫ
•
СПОРТШЫ
•
PR МЕНЕДЖЕР
12 слайд
ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫ ВИЗУАЛ • СУРЕТШІ • ИНЖЕНЕР • ФОТОГРАФ • СӘУЛЕТШІ • ҰШҚЫШ • БАСҚАРУШЫ АУДИАЛ • РАДИО ЖӘНЕ ТЕЛЕВИЗИЯ • ҚОРҒАУШЫ • РЕДАКТОР • ӘНШІ • МҰҒАЛІМ • МУЗЫКАНТ • АУДАРМАШЫКИНЕСТЕТИК • ПСИХОЛОГ • ФИЗТЕРАПЕВТ • ХОРЕОГРАФ • ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТКЕР • ӘЛЕУМЕТТАНУШЫ • СПОРТШЫ • PR МЕНЕДЖЕР
13 слайд
СӘЛЕМ, МЕН МАРТАМЫН.
МЕН 15- ТЕМІН ЖӘНЕ 10- ШЫ СЫНЫПТА ОҚИМЫН .
ТҰЛҒАЛЫҚ ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ
БОЙЫНША: САРЫ-ЖАСЫЛ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫ : АУДИАЛ
МАҒАН ҚАЙ
МАНСАПТЫ
ТАҢДАҒАН ДҰРЫС?
13 слайд
СӘЛЕМ, МЕН МАРТАМЫН. МЕН 15- ТЕМІН ЖӘНЕ 10- ШЫ СЫНЫПТА ОҚИМЫН . ТҰЛҒАЛЫҚ ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША: САРЫ-ЖАСЫЛ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫ : АУДИАЛ МАҒАН ҚАЙ МАНСАПТЫ ТАҢДАҒАН ДҰРЫС?
14 слайд
КӘСІПТІК БАҒДАРҒА АРНАЛҒАН ТЕСТ
НӘТИЖЕЛЕРІ
ӨЗ БОЛАШАҒЫҢЫЗДЫ ЕЛЕСТЕТІҢІЗ, ОНЫ
ҚАНДАЙ ҚЫЛЫП КӨРЕСІЗ?
ӨЗІҢІЗДІ ТҮРЛІ САЛАЛАРДА БАЙҚАП
КӨРІҢІЗҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТ
АР
14 слайд
КӘСІПТІК БАҒДАРҒА АРНАЛҒАН ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ ӨЗ БОЛАШАҒЫҢЫЗДЫ ЕЛЕСТЕТІҢІЗ, ОНЫ ҚАНДАЙ ҚЫЛЫП КӨРЕСІЗ? ӨЗІҢІЗДІ ТҮРЛІ САЛАЛАРДА БАЙҚАП КӨРІҢІЗҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТ АР
15 слайд
МЕНІҢ
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫ
ММ Е Н ІҢ
А Р М А Н Д А Р Ы М
Ж Ә Н Е М Е Н ІҢ
Т Ә Ж ІР И Б Е М
М
Е Н ІҢ К Ә С ІП Т ІК
Б А Ғ Д А Р Ғ А
А Р Н А Л Ғ А Н
Т Е С Т ІМ
Н ІҢ
Н Ә Т И Ж
Е Л Е Р І
15 слайд
МЕНІҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫ ММ Е Н ІҢ А Р М А Н Д А Р Ы М Ж Ә Н Е М Е Н ІҢ Т Ә Ж ІР И Б Е М М Е Н ІҢ К Ә С ІП Т ІК Б А Ғ Д А Р Ғ А А Р Н А Л Ғ А Н Т Е С Т ІМ Н ІҢ Н Ә Т И Ж Е Л Е Р І
16 слайд
ЖАЗҒЫ ДЕМАЛЫСТА ӘДЕТТЕ
НЕМЕН АЙНАЛЫСАСЫЗ?
16 слайд
ЖАЗҒЫ ДЕМАЛЫСТА ӘДЕТТЕ НЕМЕН АЙНАЛЫСАСЫЗ?
17 слайд
ҚАНДАЙ ІСТЕР СІЗГЕ ҚУАНЫШ СЫЙЛАЙДЫ ЖӘНЕ
ӨЗІҢІЗДІ БАҚЫТТЫ СЕЗІНУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ?
17 слайд
ҚАНДАЙ ІСТЕР СІЗГЕ ҚУАНЫШ СЫЙЛАЙДЫ ЖӘНЕ ӨЗІҢІЗДІ БАҚЫТТЫ СЕЗІНУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ?
18 слайд
МЕН 10 ЖЫЛДАН
КЕЙІН
18 слайд
МЕН 10 ЖЫЛДАН КЕЙІН
19 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ?
СЕНДІРУ ҚАБІЛЕТІ, МЫҚТЫ ЛОГИКА ЖӘНЕ ІШКІ
ТҮЙСІК, ҮЙРЕНГЕНДІ ЖӘНЕ ОҚЫҒАНДЫ ЖАҚСЫ
КӨРЕДІ, БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНЕДІ, САБЫРЛЫ
19 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? СЕНДІРУ ҚАБІЛЕТІ, МЫҚТЫ ЛОГИКА ЖӘНЕ ІШКІ ТҮЙСІК, ҮЙРЕНГЕНДІ ЖӘНЕ ОҚЫҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ, БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНЕДІ, САБЫРЛЫ
20 слайд
ҚОРҒАУШЫ
20 слайд
ҚОРҒАУШЫ
21 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ?
МҰҚИЯТТЫЛЫҚ, ЖАҚСЫ ЕСТЕ САҚТАУ, ЖАҚСЫ
ДАМЫҒАН ҰСАҚ МОТОРИКА, САБЫРЛЫҚ ЖӘНЕ
ҚАЙСАРЛЫҚ, БАСҚАЛАРҒА КӨМЕКТЕСУ
21 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? МҰҚИЯТТЫЛЫҚ, ЖАҚСЫ ЕСТЕ САҚТАУ, ЖАҚСЫ ДАМЫҒАН ҰСАҚ МОТОРИКА, САБЫРЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАЙСАРЛЫҚ, БАСҚАЛАРҒА КӨМЕКТЕСУ
22 слайд
ДӘРІГЕР
22 слайд
ДӘРІГЕР
23 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ?
САБЫРЛЫ, БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНЕДІ, ЖОМАРТ
23 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? САБЫРЛЫ, БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНЕДІ, ЖОМАРТ
24 слайд
МҰҒАЛІМ
24 слайд
МҰҒАЛІМ
25 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ?
ӘУЕС, ЗЕРТТЕГЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ, ЖАҚСЫ
БАҚЫЛАУШЫ, КОММУНИКАТИВТІ, ДҰРЫС СҰРАҚТАР
ҚОЯ БІЛЕДІ
25 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? ӘУЕС, ЗЕРТТЕГЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ, ЖАҚСЫ БАҚЫЛАУШЫ, КОММУНИКАТИВТІ, ДҰРЫС СҰРАҚТАР ҚОЯ БІЛЕДІ
26 слайд
ЖУРНАЛИСТ
26 слайд
ЖУРНАЛИСТ
27 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАР
27 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАР
28 слайд
МЕН ҮШІН
ҚҰНДЫЛЫҚ ДЕГЕН
НЕ?
28 слайд
МЕН ҮШІН ҚҰНДЫЛЫҚ ДЕГЕН НЕ?
29 слайд
СІЗ ҮШІН НЕ ҚҰНДЫ?
29 слайд
СІЗ ҮШІН НЕ ҚҰНДЫ?
30 слайд
Менің басымдылықтарым қандай немесе мен үшін бұл өмірде
қандай құндылықтар маңызды: ақша, атақты болу, адамдарға
көмектесу, еркіндік, саяхат және т. б.
30 слайд
Менің басымдылықтарым қандай немесе мен үшін бұл өмірде қандай құндылықтар маңызды: ақша, атақты болу, адамдарға көмектесу, еркіндік, саяхат және т. б.
31 слайд
МЕНІ НЕ БАҚЫТТЫ
ЕТЕ АЛАДЫ?
31 слайд
МЕНІ НЕ БАҚЫТТЫ ЕТЕ АЛАДЫ?
32 слайд
МЕН САЯХАТТАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?
МЕН ШЫТЫРМАН ОҚИҒАЛАРДЫ ЖАҚСЫ
КӨРЕМІН БЕ?
МАҒАН САПАРДЫ ЖОСПАРЛАҒАН ҰНАЙДЫ
МА?
МАҒАН ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАДА БОЛҒАН ҰНАЙДЫ
МА?
32 слайд
МЕН САЯХАТТАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ? МЕН ШЫТЫРМАН ОҚИҒАЛАРДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ? МАҒАН САПАРДЫ ЖОСПАРЛАҒАН ҰНАЙДЫ МА? МАҒАН ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАДА БОЛҒАН ҰНАЙДЫ МА?
33 слайд
•
МАҒАН МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШКЕН ҰНАЙДЫ МА?
•
БАСҚАЛАР МЕНІҢ КӨЗҚАРАСЫММЕН САНАСҚАНДЫ
ҚАЛАЙМЫН БА?
•
МЕН ҮШІН ҚАУІПСІЗДІК ТЕХНИКАСЫ МАҢЫЗДЫ МА?
•
МЕН ҮШІН ҚАНША АҚША ТАБАТЫНЫМ МАҢЫЗДЫ МА?
33 слайд
• МАҒАН МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШКЕН ҰНАЙДЫ МА? • БАСҚАЛАР МЕНІҢ КӨЗҚАРАСЫММЕН САНАСҚАНДЫ ҚАЛАЙМЫН БА? • МЕН ҮШІН ҚАУІПСІЗДІК ТЕХНИКАСЫ МАҢЫЗДЫ МА? • МЕН ҮШІН ҚАНША АҚША ТАБАТЫНЫМ МАҢЫЗДЫ МА?
34 слайд
МЕН КҮНДЕ ҚАЙТАЛАНАТЫН ІСТЕРМЕН АЙНАЛЫСА АЛАМЫН БА?
ТӘУЕКЕЛ ЕТУГЕ ДАЙЫНМЫН БА?
ЖАҢА НӘРСЕ ОЙЛАП ТАПҚАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?
МАНСАП ЖОЛЫМЕН КӨТЕРІЛУДІ ҚАЛАЙМЫН БА?
ЖҰМЫС ГРАФИГІН ӨЗІМ БАСҚАРУДЫ ҚАЛАЙМЫН БА?
34 слайд
МЕН КҮНДЕ ҚАЙТАЛАНАТЫН ІСТЕРМЕН АЙНАЛЫСА АЛАМЫН БА? ТӘУЕКЕЛ ЕТУГЕ ДАЙЫНМЫН БА? ЖАҢА НӘРСЕ ОЙЛАП ТАПҚАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ? МАНСАП ЖОЛЫМЕН КӨТЕРІЛУДІ ҚАЛАЙМЫН БА? ЖҰМЫС ГРАФИГІН ӨЗІМ БАСҚАРУДЫ ҚАЛАЙМЫН БА?
35 слайд
МАҒАН ӨЗДІГІНЕН ЖҰМЫС ІСТЕГЕН ҰНАЙДЫ МА?
МАҒАН ТАПСЫРЫЛҒАН ІСТЕР МЕН МІНДЕТТЕРДЕ ЖЕТЕКШІЛІК ЕТКЕН ҰНАЙДЫ МА?
ЖҰМЫС ГРАФИГІН ӨЗІМ БАСҚАРУДЫ ҚАЛАЙМЫН БА?
АЙНАЛАДАҒЫЛАРҒА КӨМЕКТЕСКЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?
35 слайд
МАҒАН ӨЗДІГІНЕН ЖҰМЫС ІСТЕГЕН ҰНАЙДЫ МА? МАҒАН ТАПСЫРЫЛҒАН ІСТЕР МЕН МІНДЕТТЕРДЕ ЖЕТЕКШІЛІК ЕТКЕН ҰНАЙДЫ МА? ЖҰМЫС ГРАФИГІН ӨЗІМ БАСҚАРУДЫ ҚАЛАЙМЫН БА? АЙНАЛАДАҒЫЛАРҒА КӨМЕКТЕСКЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?
36 слайд
ДАҒДЫЛАР МЕН
ҚАБІЛЕТТЕР
36 слайд
ДАҒДЫЛАР МЕН ҚАБІЛЕТТЕР
37 слайд
МЕНІҢ ҚОЛЫМНАН НЕ
ЖАҚСЫ КЕЛЕДІ?
37 слайд
МЕНІҢ ҚОЛЫМНАН НЕ ЖАҚСЫ КЕЛЕДІ?
38 слайд
БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ
38 слайд
БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ
39 слайд
БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ
ИКЕМДІЛІК
ЖОСПАРЛ
АУ БАСҚАРУ
ҮЙЛЕСТІРУ
39 слайд
БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ ИКЕМДІЛІК ЖОСПАРЛ АУ БАСҚАРУ ҮЙЛЕСТІРУ
40 слайд
НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР
ОСНОВНЫЕ НАВЫКИ
40 слайд
НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР ОСНОВНЫЕ НАВЫКИ
41 слайд
Б
А
С
Қ
А
Р
У
Ж
Ә
Н
Е
М
Е
Н
Е
Д
Ж
М
Е
Н
Т
:
Б
А
Ғ
Ы
Т
Т
А
Р
Ы
41 слайд
Б А С Қ А Р У Ж Ә Н Е М Е Н Е Д Ж М Е Н Т : Б А Ғ Ы Т Т А Р Ы
42 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ
БІЛІМ
42 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ
43 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ
БІЛІМ
Медицинская
технология Человеческий
вклад
43 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ Медицинская технология Человеческий вклад
44 слайд
НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР
Білім/
сауаттылық Математик
а Қызметтер
бағыты
Әлеуметтік
қабылдау Ақпараттан
дыру Оқыту
стратегиялар
ы
Оқытылаты
нды түсіну Белсенді
оқыту Белсенді
тыңдау
44 слайд
НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР Білім/ сауаттылық Математик а Қызметтер бағыты Әлеуметтік қабылдау Ақпараттан дыру Оқыту стратегиялар ы Оқытылаты нды түсіну Белсенді оқыту Белсенді тыңдау
45 слайд
М
Е
Д
И
Ц
И
Н
А
Л
Ы
Қ
Б
І
Л
І
М
:
Б
А
Ғ
Ы
Т
Т
А
Р
Ы
45 слайд
М Е Д И Ц И Н А Л Ы Қ Б І Л І М : Б А Ғ Ы Т Т А Р Ы
46 слайд
БЕЛГІЛІ
МАМАНДЫҚТАРҒА
ҚАНДАЙ ДАҒДЫЛАР
СӘЙКЕС КЕЛЕТІНІН
ТАБАЙЫҚЖАТТЫҒУ
46 слайд
БЕЛГІЛІ МАМАНДЫҚТАРҒА ҚАНДАЙ ДАҒДЫЛАР СӘЙКЕС КЕЛЕТІНІН ТАБАЙЫҚЖАТТЫҒУ
47 слайд
САНДАРДЫ ЖАҚСЫ
КӨРЕДІ
47 слайд
САНДАРДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ
48 слайд
БУХГАЛТЕР
48 слайд
БУХГАЛТЕР
49 слайд
ТЫҢДАҒАНДЫ
ЖАҚСЫ КӨРЕДІ
49 слайд
ТЫҢДАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ
50 слайд
ПСИХОЛОГ
50 слайд
ПСИХОЛОГ
51 слайд
АДАМДАРҒА
КӨМЕКТЕСКЕНДІ
ЖАҚСЫ КӨРЕДІ
51 слайд
АДАМДАРҒА КӨМЕКТЕСКЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ
52 слайд
ДӘРІГЕР
52 слайд
ДӘРІГЕР
53 слайд
ХХ I ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЖЕТТІ ДАҒДЫЛАР
ГАРВАРД УНИВЕРСИТЕТІНЕН
ДОКТОР ТОНИ ВАГНЕР
https://www.youtube.com/watch?v=NS2PqTTxFFc НАВЫКИ, НЕОБХОДИМЫЕ В ХХ I ВЕКЕСЫНИ ОЙЛАУ
ЖӘНЕ
ТАПСЫРМАЛ
АРДЫ ШЕШУ
ЖЫЛДАМДЫҚ
ЖӘНЕ
КОММУНИКАТ
ИВТІЛІК
БАСТАМА
ЖӘНЕ
ІСКЕРЛІК
ТИІМДІ
АУЫЗША
ЖӘНЕ
ЖАЗБАША
БАЙЛАНЫСАҚПАРАТҚА
ҚОЛЖЕТІМД
ІЛІК ЖӘНЕ
ТАЛДАУӘУЕСТІК
ЖӘНЕ
ҚИЯЛ ЖЕЛІАРАЛ
ЫҚ
ЫНТЫМА
ҚТАСТЫҚ
53 слайд
ХХ I ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЖЕТТІ ДАҒДЫЛАР ГАРВАРД УНИВЕРСИТЕТІНЕН ДОКТОР ТОНИ ВАГНЕР https://www.youtube.com/watch?v=NS2PqTTxFFc НАВЫКИ, НЕОБХОДИМЫЕ В ХХ I ВЕКЕСЫНИ ОЙЛАУ ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛ АРДЫ ШЕШУ ЖЫЛДАМДЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАТ ИВТІЛІК БАСТАМА ЖӘНЕ ІСКЕРЛІК ТИІМДІ АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША БАЙЛАНЫСАҚПАРАТҚА ҚОЛЖЕТІМД ІЛІК ЖӘНЕ ТАЛДАУӘУЕСТІК ЖӘНЕ ҚИЯЛ ЖЕЛІАРАЛ ЫҚ ЫНТЫМА ҚТАСТЫҚ
54 слайд
•
Көпшілдік
•
Коммуникативтілік
•
Жасампаздық
•
Командадағы жұмыс
•
Шешімдер қабылдау
•
Позитив
•
Уақытты басқару
•
Икемді ынталандыру
•
Тапсырмаларды шешу
•
Сыни ойлау SOFT SKILLS
ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАР
54 слайд
• Көпшілдік • Коммуникативтілік • Жасампаздық • Командадағы жұмыс • Шешімдер қабылдау • Позитив • Уақытты басқару • Икемді ынталандыру • Тапсырмаларды шешу • Сыни ойлау SOFT SKILLS ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАР
55 слайд
ЭМОЦИОНАЛДЫ
ЗИЯТ
55 слайд
ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТ
56 слайд
ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТ
ӨЗІН ТҮСІНУ
БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНУ
Өзін - өзі тану
Не істеу керек? Өзіндік сана – бұл өз жанының
күйін, өзінің сезімдері мен
импульстерін, сондай - ақ
олардың айналадағыларға
әсерін ажырата алу және
түсіну қабілеті.САНАЛЫЛЫҚ
ҰЙЫМДАСТЫРУ Әлеуметтік саналылық немесе
эмпатия – бұл басқа адамдардың
эмоционалды құрылымын түсіну,
оларға олардың эмоционалды
реакциясын есепке алумен
қарым - қатынас жасау қабілеті.
Өзін - өзі басқару – бұл рухани күйді
басқару, бұзушы импульстерді
дұрыс арнаға бағыттау, әрекет
етуден бұрын ойлану қабілеті. Қарым - қатынас құру және ортақ
тіл табу ептілігі. Әртүрлі өзара
қарым - қатынастардағы тілдесу
дағдылары.
Өзін - өзі басқару
әдістері Қарым -
қатынастарды
басқару
әдістері
56 слайд
ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТ ӨЗІН ТҮСІНУ БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНУ Өзін - өзі тану Не істеу керек? Өзіндік сана – бұл өз жанының күйін, өзінің сезімдері мен импульстерін, сондай - ақ олардың айналадағыларға әсерін ажырата алу және түсіну қабілеті.САНАЛЫЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУ Әлеуметтік саналылық немесе эмпатия – бұл басқа адамдардың эмоционалды құрылымын түсіну, оларға олардың эмоционалды реакциясын есепке алумен қарым - қатынас жасау қабілеті. Өзін - өзі басқару – бұл рухани күйді басқару, бұзушы импульстерді дұрыс арнаға бағыттау, әрекет етуден бұрын ойлану қабілеті. Қарым - қатынас құру және ортақ тіл табу ептілігі. Әртүрлі өзара қарым - қатынастардағы тілдесу дағдылары. Өзін - өзі басқару әдістері Қарым - қатынастарды басқару әдістері
57 слайд
ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТТЫҢ ӘСЕРІ
•
ТӘЖІРИБЕЛІК ОЙЛАУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ
ЕТЕДІ
•
ДҰРЫС ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА
ЫҚПАЛДАСАДЫ
•
ЫНТАЛАНДЫРУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАЙДЫ
•
ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРДА ТИІМДІ
•
САПАЛЫ ӨЗАРА ҚАРЫМ - ҚАТЫНАС ҮШІН
МАҢЫЗДЫ
•
ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ ҮШІН МАҢЫЗДЫ
57 слайд
ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТТЫҢ ӘСЕРІ • ТӘЖІРИБЕЛІК ОЙЛАУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ • ДҰРЫС ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА ЫҚПАЛДАСАДЫ • ЫНТАЛАНДЫРУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАЙДЫ • ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРДА ТИІМДІ • САПАЛЫ ӨЗАРА ҚАРЫМ - ҚАТЫНАС ҮШІН МАҢЫЗДЫ • ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ ҮШІН МАҢЫЗДЫ
58 слайд
ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫЗ, 10
ЖЫЛ БҰРЫН БҮГІНГІ
ТАҢДА ТАНЫМАЛ
МАМАНДЫҚТАРДЫҢ
ҚАЙСЫЛАРЫ
БОЛМАДЫ ?
58 слайд
ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫЗ, 10 ЖЫЛ БҰРЫН БҮГІНГІ ТАҢДА ТАНЫМАЛ МАМАНДЫҚТАРДЫҢ ҚАЙСЫЛАРЫ БОЛМАДЫ ?
59 слайд
ҚОСЫМШАЛАР
ӘЗІРЛЕУШІӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕР
МАРКЕТОЛОГЫ UBER ЖҮРГІЗУШІЛЕРҰШҚЫШСЫЗ АВТОМОБИЛЬДЕР
ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ БҰЛТТЫҚ ЕСЕПТЕУЛЕР БОЙЫНША МАМАН
ҮЛКЕН ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУШЫ
YOUTUBE- ТЕГІ КОНТЕНТ
ГЕНЕРАТОРЫ
САНДЫҚ МАРКЕТИНГ БОЙЫНША
МАМАН
ДРОН ОПЕРАТОРЫ
ТҰРАҚТЫ ДАМУ БОЙЫНША
МЕНЕДЖЕР
https://dijitalite.com/bundan-on-y%C4%B1l-%C3%B6nce-var-olmayan-10-meslek-
c6c599d14036
59 слайд
ҚОСЫМШАЛАР ӘЗІРЛЕУШІӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕР МАРКЕТОЛОГЫ UBER ЖҮРГІЗУШІЛЕРҰШҚЫШСЫЗ АВТОМОБИЛЬДЕР ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ БҰЛТТЫҚ ЕСЕПТЕУЛЕР БОЙЫНША МАМАН ҮЛКЕН ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУШЫ YOUTUBE- ТЕГІ КОНТЕНТ ГЕНЕРАТОРЫ САНДЫҚ МАРКЕТИНГ БОЙЫНША МАМАН ДРОН ОПЕРАТОРЫ ТҰРАҚТЫ ДАМУ БОЙЫНША МЕНЕДЖЕР https://dijitalite.com/bundan-on-y%C4%B1l-%C3%B6nce-var-olmayan-10-meslek- c6c599d14036
60 слайд
БОЛАШАҚТЫҢ КЕЛЕШЕКТІ
МАМАНДЫҚТАРЫ
60 слайд
БОЛАШАҚТЫҢ КЕЛЕШЕКТІ МАМАНДЫҚТАРЫ