Материалдар / "ӨЗІҢДІ ТАНУ АРҚЫЛЫ МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ"

"ӨЗІҢДІ ТАНУ АРҚЫЛЫ МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ"

Материал туралы қысқаша түсінік
жоғары сынып оқушылары үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2021
777
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ

1 слайд
МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ

1 слайд

МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ

МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ ДЕГЕН НЕНІ БІЛДІРЕДІ?

2 слайд
МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ ДЕГЕН НЕНІ БІЛДІРЕДІ?

2 слайд

МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАУ ДЕГЕН НЕНІ БІЛДІРЕДІ?

Мансапты жоспарлау мектепте білім алу кезеңінен бастау алады. Болашақ мансаптың е ң берік іргетасы мектептің дәл осы жоғары

3 слайд
Мансапты жоспарлау мектепте білім алу кезеңінен бастау алады. Болашақ мансаптың е ң берік іргетасы мектептің дәл осы жоғары сыныптарында оқыған кезде қалана бастайды.

3 слайд

Мансапты жоспарлау мектепте білім алу кезеңінен бастау алады. Болашақ мансаптың е ң берік іргетасы мектептің дәл осы жоғары сыныптарында оқыған кезде қалана бастайды.

Орташа есеппен бір қызметкер жұмыста жылына 2000 сағатын өткізеді. Адам өмірінің шамамен 40 жылы бойы жұмыс істейді. Бұл

4 слайд
Орташа есеппен бір қызметкер жұмыста жылына 2000 сағатын өткізеді. Адам өмірінің шамамен 40 жылы бойы жұмыс істейді. Бұл біз өміріміздің елеулі бөлігін өз қызметімізде өткіземіз деген сөз. https://www.webokul.com.tr/haberler/lisede-kariyer-planlama

4 слайд

Орташа есеппен бір қызметкер жұмыста жылына 2000 сағатын өткізеді. Адам өмірінің шамамен 40 жылы бойы жұмыс істейді. Бұл біз өміріміздің елеулі бөлігін өз қызметімізде өткіземіз деген сөз. https://www.webokul.com.tr/haberler/lisede-kariyer-planlama

ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТАР ҚҰНДЫЛЫҚ ТАР ДАҒДЫЛАР МЕН ҚАБІЛЕТТЕРҚАНЕКЕЙ, МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАЙЫҚ

5 слайд
ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТАР ҚҰНДЫЛЫҚ ТАР ДАҒДЫЛАР МЕН ҚАБІЛЕТТЕРҚАНЕКЕЙ, МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАЙЫҚ

5 слайд

ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТАР ҚҰНДЫЛЫҚ ТАР ДАҒДЫЛАР МЕН ҚАБІЛЕТТЕРҚАНЕКЕЙ, МАНСАПТЫ ЖОСПАРЛАЙЫҚ

ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ

6 слайд
ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ

6 слайд

ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ

МЕН ӨЗІМДІ ТАНИМЫН БА? ЗЕРТТЕУЛЕР КӨРСЕТКЕНДЕЙ, БАРЛЫҚ АДАМДАРДЫҢ 20%- Ы ҒАНА ӨЗДЕРІН ТАНИМЫН ДЕП СЕНІММЕН АЙТА АЛАДЫ

7 слайд
МЕН ӨЗІМДІ ТАНИМЫН БА? ЗЕРТТЕУЛЕР КӨРСЕТКЕНДЕЙ, БАРЛЫҚ АДАМДАРДЫҢ 20%- Ы ҒАНА ӨЗДЕРІН ТАНИМЫН ДЕП СЕНІММЕН АЙТА АЛАДЫ

7 слайд

МЕН ӨЗІМДІ ТАНИМЫН БА? ЗЕРТТЕУЛЕР КӨРСЕТКЕНДЕЙ, БАРЛЫҚ АДАМДАРДЫҢ 20%- Ы ҒАНА ӨЗДЕРІН ТАНИМЫН ДЕП СЕНІММЕН АЙТА АЛАДЫ

МЕНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫМ МЕН КЕМШІЛІКТЕРІМ НЕДЕ?

8 слайд
МЕНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫМ МЕН КЕМШІЛІКТЕРІМ НЕДЕ?

8 слайд

МЕНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫМ МЕН КЕМШІЛІКТЕРІМ НЕДЕ?

МЕНІҢ МІНЕЗІМ МЕНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ ЛАЙЫҚТЫ МАНСАПМЕНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ТЕСТІМНІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ ҚАНДАЙ?

9 слайд
МЕНІҢ МІНЕЗІМ МЕНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ ЛАЙЫҚТЫ МАНСАПМЕНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ТЕСТІМНІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ ҚАНДАЙ?

9 слайд

МЕНІҢ МІНЕЗІМ МЕНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ ЛАЙЫҚТЫ МАНСАПМЕНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ТЕСТІМНІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ ҚАНДАЙ?

• Жылдам екпін • Тапсырмаларға бағдарланған • Жылдам екпін • Адамдарға бағдарланған • Баяу екпін • Адамдарға бағдарланған• Баяу

10 слайд
• Жылдам екпін • Тапсырмаларға бағдарланған • Жылдам екпін • Адамдарға бағдарланған • Баяу екпін • Адамдарға бағдарланған• Баяу екпін • Тапсырмаларға бағдарланған ҚЫЗЫЛ САРЫ ЖАСЫЛКӨК

10 слайд

• Жылдам екпін • Тапсырмаларға бағдарланған • Жылдам екпін • Адамдарға бағдарланған • Баяу екпін • Адамдарға бағдарланған• Баяу екпін • Тапсырмаларға бағдарланған ҚЫЗЫЛ САРЫ ЖАСЫЛКӨК

МЕНІҢ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫМ МЕНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ ЛАЙЫҚТЫ МАНСАПҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНА АРНАЛҒАН ТЕСТТІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ ҚАНДАЙ?

11 слайд
МЕНІҢ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫМ МЕНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ ЛАЙЫҚТЫ МАНСАПҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНА АРНАЛҒАН ТЕСТТІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ ҚАНДАЙ?

11 слайд

МЕНІҢ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫМ МЕНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІМ ЛАЙЫҚТЫ МАНСАПҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫНА АРНАЛҒАН ТЕСТТІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ ҚАНДАЙ?

ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫ ВИЗУАЛ • СУРЕТШІ • ИНЖЕНЕР • ФОТОГРАФ • СӘУЛЕТШІ • ҰШҚЫШ • БАСҚАРУШЫ АУДИАЛ • РАДИО ЖӘНЕ ТЕЛЕВИЗИЯ • ҚОРҒАУШ

12 слайд
ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫ ВИЗУАЛ • СУРЕТШІ • ИНЖЕНЕР • ФОТОГРАФ • СӘУЛЕТШІ • ҰШҚЫШ • БАСҚАРУШЫ АУДИАЛ • РАДИО ЖӘНЕ ТЕЛЕВИЗИЯ • ҚОРҒАУШЫ • РЕДАКТОР • ӘНШІ • МҰҒАЛІМ • МУЗЫКАНТ • АУДАРМАШЫКИНЕСТЕТИК • ПСИХОЛОГ • ФИЗТЕРАПЕВТ • ХОРЕОГРАФ • ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТКЕР • ӘЛЕУМЕТТАНУШЫ • СПОРТШЫ • PR МЕНЕДЖЕР

12 слайд

ҚАБЫЛДАУ КАНАЛДАРЫ ВИЗУАЛ • СУРЕТШІ • ИНЖЕНЕР • ФОТОГРАФ • СӘУЛЕТШІ • ҰШҚЫШ • БАСҚАРУШЫ АУДИАЛ • РАДИО ЖӘНЕ ТЕЛЕВИЗИЯ • ҚОРҒАУШЫ • РЕДАКТОР • ӘНШІ • МҰҒАЛІМ • МУЗЫКАНТ • АУДАРМАШЫКИНЕСТЕТИК • ПСИХОЛОГ • ФИЗТЕРАПЕВТ • ХОРЕОГРАФ • ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТКЕР • ӘЛЕУМЕТТАНУШЫ • СПОРТШЫ • PR МЕНЕДЖЕР

СӘЛЕМ, МЕН МАРТАМЫН. МЕН 15- ТЕМІН ЖӘНЕ 10- ШЫ СЫНЫПТА ОҚИМЫН . ТҰЛҒАЛЫҚ ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША: САРЫ-ЖАСЫЛ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫ

13 слайд
СӘЛЕМ, МЕН МАРТАМЫН. МЕН 15- ТЕМІН ЖӘНЕ 10- ШЫ СЫНЫПТА ОҚИМЫН . ТҰЛҒАЛЫҚ ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША: САРЫ-ЖАСЫЛ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫ : АУДИАЛ МАҒАН ҚАЙ МАНСАПТЫ ТАҢДАҒАН ДҰРЫС?

13 слайд

СӘЛЕМ, МЕН МАРТАМЫН. МЕН 15- ТЕМІН ЖӘНЕ 10- ШЫ СЫНЫПТА ОҚИМЫН . ТҰЛҒАЛЫҚ ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША: САРЫ-ЖАСЫЛ ҚАБЫЛДАУ КАНАЛЫ : АУДИАЛ МАҒАН ҚАЙ МАНСАПТЫ ТАҢДАҒАН ДҰРЫС?

КӘСІПТІК БАҒДАРҒА АРНАЛҒАН ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ ӨЗ БОЛАШАҒЫҢЫЗДЫ ЕЛЕСТЕТІҢІЗ, ОНЫ ҚАНДАЙ ҚЫЛЫП КӨРЕСІЗ? ӨЗІҢІЗДІ ТҮРЛІ САЛАЛАРДА БА

14 слайд
КӘСІПТІК БАҒДАРҒА АРНАЛҒАН ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ ӨЗ БОЛАШАҒЫҢЫЗДЫ ЕЛЕСТЕТІҢІЗ, ОНЫ ҚАНДАЙ ҚЫЛЫП КӨРЕСІЗ? ӨЗІҢІЗДІ ТҮРЛІ САЛАЛАРДА БАЙҚАП КӨРІҢІЗҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТ АР

14 слайд

КӘСІПТІК БАҒДАРҒА АРНАЛҒАН ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ ӨЗ БОЛАШАҒЫҢЫЗДЫ ЕЛЕСТЕТІҢІЗ, ОНЫ ҚАНДАЙ ҚЫЛЫП КӨРЕСІЗ? ӨЗІҢІЗДІ ТҮРЛІ САЛАЛАРДА БАЙҚАП КӨРІҢІЗҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТ АР

МЕНІҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫ ММ Е Н ІҢ А Р М А Н Д А Р Ы М Ж Ә Н Е М Е Н ІҢ Т Ә Ж ІР И Б Е М М Е Н ІҢ К Ә С ІП Т ІК Б

15 слайд
МЕНІҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫ ММ Е Н ІҢ А Р М А Н Д А Р Ы М Ж Ә Н Е М Е Н ІҢ Т Ә Ж ІР И Б Е М М Е Н ІҢ К Ә С ІП Т ІК Б А Ғ Д А Р Ғ А А Р Н А Л Ғ А Н Т Е С Т ІМ Н ІҢ Н Ә Т И Ж Е Л Е Р І

15 слайд

МЕНІҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫ ММ Е Н ІҢ А Р М А Н Д А Р Ы М Ж Ә Н Е М Е Н ІҢ Т Ә Ж ІР И Б Е М М Е Н ІҢ К Ә С ІП Т ІК Б А Ғ Д А Р Ғ А А Р Н А Л Ғ А Н Т Е С Т ІМ Н ІҢ Н Ә Т И Ж Е Л Е Р І

ЖАЗҒЫ ДЕМАЛЫСТА ӘДЕТТЕ НЕМЕН АЙНАЛЫСАСЫЗ?

16 слайд
ЖАЗҒЫ ДЕМАЛЫСТА ӘДЕТТЕ НЕМЕН АЙНАЛЫСАСЫЗ?

16 слайд

ЖАЗҒЫ ДЕМАЛЫСТА ӘДЕТТЕ НЕМЕН АЙНАЛЫСАСЫЗ?

ҚАНДАЙ ІСТЕР СІЗГЕ ҚУАНЫШ СЫЙЛАЙДЫ ЖӘНЕ ӨЗІҢІЗДІ БАҚЫТТЫ СЕЗІНУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ?

17 слайд
ҚАНДАЙ ІСТЕР СІЗГЕ ҚУАНЫШ СЫЙЛАЙДЫ ЖӘНЕ ӨЗІҢІЗДІ БАҚЫТТЫ СЕЗІНУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ?

17 слайд

ҚАНДАЙ ІСТЕР СІЗГЕ ҚУАНЫШ СЫЙЛАЙДЫ ЖӘНЕ ӨЗІҢІЗДІ БАҚЫТТЫ СЕЗІНУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ?

МЕН 10 ЖЫЛДАН КЕЙІН

18 слайд
МЕН 10 ЖЫЛДАН КЕЙІН

18 слайд

МЕН 10 ЖЫЛДАН КЕЙІН

КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? СЕНДІРУ ҚАБІЛЕТІ, МЫҚТЫ ЛОГИКА ЖӘНЕ ІШКІ ТҮЙСІК, ҮЙРЕНГЕНДІ ЖӘНЕ ОҚЫҒАНДЫ ЖАҚ

19 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? СЕНДІРУ ҚАБІЛЕТІ, МЫҚТЫ ЛОГИКА ЖӘНЕ ІШКІ ТҮЙСІК, ҮЙРЕНГЕНДІ ЖӘНЕ ОҚЫҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ, БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНЕДІ, САБЫРЛЫ

19 слайд

КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? СЕНДІРУ ҚАБІЛЕТІ, МЫҚТЫ ЛОГИКА ЖӘНЕ ІШКІ ТҮЙСІК, ҮЙРЕНГЕНДІ ЖӘНЕ ОҚЫҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ, БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНЕДІ, САБЫРЛЫ

ҚОРҒАУШЫ

20 слайд
ҚОРҒАУШЫ

20 слайд

ҚОРҒАУШЫ

КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? МҰҚИЯТТЫЛЫҚ, ЖАҚСЫ ЕСТЕ САҚТАУ, ЖАҚСЫ ДАМЫҒАН ҰСАҚ МОТОРИКА, САБЫРЛЫҚ ЖӘНЕ Қ

21 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? МҰҚИЯТТЫЛЫҚ, ЖАҚСЫ ЕСТЕ САҚТАУ, ЖАҚСЫ ДАМЫҒАН ҰСАҚ МОТОРИКА, САБЫРЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАЙСАРЛЫҚ, БАСҚАЛАРҒА КӨМЕКТЕСУ

21 слайд

КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? МҰҚИЯТТЫЛЫҚ, ЖАҚСЫ ЕСТЕ САҚТАУ, ЖАҚСЫ ДАМЫҒАН ҰСАҚ МОТОРИКА, САБЫРЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАЙСАРЛЫҚ, БАСҚАЛАРҒА КӨМЕКТЕСУ

ДӘРІГЕР

22 слайд
ДӘРІГЕР

22 слайд

ДӘРІГЕР

КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? САБЫРЛЫ, БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНЕДІ, ЖОМАРТ

23 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? САБЫРЛЫ, БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНЕДІ, ЖОМАРТ

23 слайд

КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? САБЫРЛЫ, БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНЕДІ, ЖОМАРТ

МҰҒАЛІМ

24 слайд
МҰҒАЛІМ

24 слайд

МҰҒАЛІМ

КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? ӘУЕС, ЗЕРТТЕГЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ, ЖАҚСЫ БАҚЫЛАУШЫ, КОММУНИКАТИВТІ, ДҰРЫС СҰР

25 слайд
КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? ӘУЕС, ЗЕРТТЕГЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ, ЖАҚСЫ БАҚЫЛАУШЫ, КОММУНИКАТИВТІ, ДҰРЫС СҰРАҚТАР ҚОЯ БІЛЕДІ

25 слайд

КЕЛЕСІ ҚАСИЕТТЕР ҚАНДАЙ МАМАНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕДІ? ӘУЕС, ЗЕРТТЕГЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ, ЖАҚСЫ БАҚЫЛАУШЫ, КОММУНИКАТИВТІ, ДҰРЫС СҰРАҚТАР ҚОЯ БІЛЕДІ

ЖУРНАЛИСТ

26 слайд
ЖУРНАЛИСТ

26 слайд

ЖУРНАЛИСТ

ҚҰНДЫЛЫҚТАР

27 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАР

27 слайд

ҚҰНДЫЛЫҚТАР

МЕН ҮШІН ҚҰНДЫЛЫҚ ДЕГЕН НЕ?

28 слайд
МЕН ҮШІН ҚҰНДЫЛЫҚ ДЕГЕН НЕ?

28 слайд

МЕН ҮШІН ҚҰНДЫЛЫҚ ДЕГЕН НЕ?

СІЗ ҮШІН НЕ ҚҰНДЫ?

29 слайд
СІЗ ҮШІН НЕ ҚҰНДЫ?

29 слайд

СІЗ ҮШІН НЕ ҚҰНДЫ?

Менің басымдылықтарым қандай немесе мен үшін бұл өмірде қандай құндылықтар маңызды: ақша, атақты болу, адамдарға көмектесу, ер

30 слайд
Менің басымдылықтарым қандай немесе мен үшін бұл өмірде қандай құндылықтар маңызды: ақша, атақты болу, адамдарға көмектесу, еркіндік, саяхат және т. б.

30 слайд

Менің басымдылықтарым қандай немесе мен үшін бұл өмірде қандай құндылықтар маңызды: ақша, атақты болу, адамдарға көмектесу, еркіндік, саяхат және т. б.

МЕНІ НЕ БАҚЫТТЫ ЕТЕ АЛАДЫ?

31 слайд
МЕНІ НЕ БАҚЫТТЫ ЕТЕ АЛАДЫ?

31 слайд

МЕНІ НЕ БАҚЫТТЫ ЕТЕ АЛАДЫ?

 МЕН САЯХАТТАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?  МЕН ШЫТЫРМАН ОҚИҒАЛАРДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?  МАҒАН САПАРДЫ ЖОСПАРЛАҒАН ҰНАЙДЫ МА?  МАҒ

32 слайд
 МЕН САЯХАТТАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?  МЕН ШЫТЫРМАН ОҚИҒАЛАРДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?  МАҒАН САПАРДЫ ЖОСПАРЛАҒАН ҰНАЙДЫ МА?  МАҒАН ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАДА БОЛҒАН ҰНАЙДЫ МА?

32 слайд

 МЕН САЯХАТТАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?  МЕН ШЫТЫРМАН ОҚИҒАЛАРДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?  МАҒАН САПАРДЫ ЖОСПАРЛАҒАН ҰНАЙДЫ МА?  МАҒАН ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАДА БОЛҒАН ҰНАЙДЫ МА?

• МАҒАН МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШКЕН ҰНАЙДЫ МА? • БАСҚАЛАР МЕНІҢ КӨЗҚАРАСЫММЕН САНАСҚАНДЫ ҚАЛАЙМЫН БА? • МЕН ҮШІН ҚАУІПСІЗДІК ТЕХНИКАСЫ М

33 слайд
• МАҒАН МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШКЕН ҰНАЙДЫ МА? • БАСҚАЛАР МЕНІҢ КӨЗҚАРАСЫММЕН САНАСҚАНДЫ ҚАЛАЙМЫН БА? • МЕН ҮШІН ҚАУІПСІЗДІК ТЕХНИКАСЫ МАҢЫЗДЫ МА? • МЕН ҮШІН ҚАНША АҚША ТАБАТЫНЫМ МАҢЫЗДЫ МА?

33 слайд

• МАҒАН МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШКЕН ҰНАЙДЫ МА? • БАСҚАЛАР МЕНІҢ КӨЗҚАРАСЫММЕН САНАСҚАНДЫ ҚАЛАЙМЫН БА? • МЕН ҮШІН ҚАУІПСІЗДІК ТЕХНИКАСЫ МАҢЫЗДЫ МА? • МЕН ҮШІН ҚАНША АҚША ТАБАТЫНЫМ МАҢЫЗДЫ МА?

МЕН КҮНДЕ ҚАЙТАЛАНАТЫН ІСТЕРМЕН АЙНАЛЫСА АЛАМЫН БА? ТӘУЕКЕЛ ЕТУГЕ ДАЙЫНМЫН БА? ЖАҢА НӘРСЕ ОЙЛАП ТАПҚАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ? МАНСА

34 слайд
МЕН КҮНДЕ ҚАЙТАЛАНАТЫН ІСТЕРМЕН АЙНАЛЫСА АЛАМЫН БА? ТӘУЕКЕЛ ЕТУГЕ ДАЙЫНМЫН БА? ЖАҢА НӘРСЕ ОЙЛАП ТАПҚАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ? МАНСАП ЖОЛЫМЕН КӨТЕРІЛУДІ ҚАЛАЙМЫН БА? ЖҰМЫС ГРАФИГІН ӨЗІМ БАСҚАРУДЫ ҚАЛАЙМЫН БА?

34 слайд

МЕН КҮНДЕ ҚАЙТАЛАНАТЫН ІСТЕРМЕН АЙНАЛЫСА АЛАМЫН БА? ТӘУЕКЕЛ ЕТУГЕ ДАЙЫНМЫН БА? ЖАҢА НӘРСЕ ОЙЛАП ТАПҚАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ? МАНСАП ЖОЛЫМЕН КӨТЕРІЛУДІ ҚАЛАЙМЫН БА? ЖҰМЫС ГРАФИГІН ӨЗІМ БАСҚАРУДЫ ҚАЛАЙМЫН БА?

МАҒАН ӨЗДІГІНЕН ЖҰМЫС ІСТЕГЕН ҰНАЙДЫ МА? МАҒАН ТАПСЫРЫЛҒАН ІСТЕР МЕН МІНДЕТТЕРДЕ ЖЕТЕКШІЛІК ЕТКЕН ҰНАЙДЫ МА? ЖҰМЫС ГРАФИГІН ӨЗІМ

35 слайд
МАҒАН ӨЗДІГІНЕН ЖҰМЫС ІСТЕГЕН ҰНАЙДЫ МА? МАҒАН ТАПСЫРЫЛҒАН ІСТЕР МЕН МІНДЕТТЕРДЕ ЖЕТЕКШІЛІК ЕТКЕН ҰНАЙДЫ МА? ЖҰМЫС ГРАФИГІН ӨЗІМ БАСҚАРУДЫ ҚАЛАЙМЫН БА? АЙНАЛАДАҒЫЛАРҒА КӨМЕКТЕСКЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?

35 слайд

МАҒАН ӨЗДІГІНЕН ЖҰМЫС ІСТЕГЕН ҰНАЙДЫ МА? МАҒАН ТАПСЫРЫЛҒАН ІСТЕР МЕН МІНДЕТТЕРДЕ ЖЕТЕКШІЛІК ЕТКЕН ҰНАЙДЫ МА? ЖҰМЫС ГРАФИГІН ӨЗІМ БАСҚАРУДЫ ҚАЛАЙМЫН БА? АЙНАЛАДАҒЫЛАРҒА КӨМЕКТЕСКЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕМІН БЕ?

ДАҒДЫЛАР МЕН ҚАБІЛЕТТЕР

36 слайд
ДАҒДЫЛАР МЕН ҚАБІЛЕТТЕР

36 слайд

ДАҒДЫЛАР МЕН ҚАБІЛЕТТЕР

МЕНІҢ ҚОЛЫМНАН НЕ ЖАҚСЫ КЕЛЕДІ?

37 слайд
МЕНІҢ ҚОЛЫМНАН НЕ ЖАҚСЫ КЕЛЕДІ?

37 слайд

МЕНІҢ ҚОЛЫМНАН НЕ ЖАҚСЫ КЕЛЕДІ?

БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ

38 слайд
БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ

38 слайд

БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ

БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ ИКЕМДІЛІК ЖОСПАРЛ АУ БАСҚАРУ ҮЙЛЕСТІРУ

39 слайд
БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ ИКЕМДІЛІК ЖОСПАРЛ АУ БАСҚАРУ ҮЙЛЕСТІРУ

39 слайд

БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ ИКЕМДІЛІК ЖОСПАРЛ АУ БАСҚАРУ ҮЙЛЕСТІРУ

НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР ОСНОВНЫЕ НАВЫКИ

40 слайд
НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР ОСНОВНЫЕ НАВЫКИ

40 слайд

НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР ОСНОВНЫЕ НАВЫКИ

Б А С Қ А Р У Ж Ә Н Е М Е Н Е Д Ж М Е Н Т : Б А Ғ Ы Т Т А Р Ы

41 слайд
Б А С Қ А Р У Ж Ә Н Е М Е Н Е Д Ж М Е Н Т : Б А Ғ Ы Т Т А Р Ы

41 слайд

Б А С Қ А Р У Ж Ә Н Е М Е Н Е Д Ж М Е Н Т : Б А Ғ Ы Т Т А Р Ы

МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ

42 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ

42 слайд

МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ

МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ Медицинская технология Человеческий вклад

43 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ Медицинская технология Человеческий вклад

43 слайд

МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ Медицинская технология Человеческий вклад

НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР Білім/ сауаттылық Математик а Қызметтер бағыты Әлеуметтік қабылдау Ақпараттан дыру Оқыту стратегиялар ы Оқыт

44 слайд
НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР Білім/ сауаттылық Математик а Қызметтер бағыты Әлеуметтік қабылдау Ақпараттан дыру Оқыту стратегиялар ы Оқытылаты нды түсіну Белсенді оқыту Белсенді тыңдау

44 слайд

НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАР Білім/ сауаттылық Математик а Қызметтер бағыты Әлеуметтік қабылдау Ақпараттан дыру Оқыту стратегиялар ы Оқытылаты нды түсіну Белсенді оқыту Белсенді тыңдау

М Е Д И Ц И Н А Л Ы Қ Б І Л І М : Б А Ғ Ы Т Т А Р Ы

45 слайд
М Е Д И Ц И Н А Л Ы Қ Б І Л І М : Б А Ғ Ы Т Т А Р Ы

45 слайд

М Е Д И Ц И Н А Л Ы Қ Б І Л І М : Б А Ғ Ы Т Т А Р Ы

БЕЛГІЛІ МАМАНДЫҚТАРҒА ҚАНДАЙ ДАҒДЫЛАР СӘЙКЕС КЕЛЕТІНІН ТАБАЙЫҚЖАТТЫҒУ

46 слайд
БЕЛГІЛІ МАМАНДЫҚТАРҒА ҚАНДАЙ ДАҒДЫЛАР СӘЙКЕС КЕЛЕТІНІН ТАБАЙЫҚЖАТТЫҒУ

46 слайд

БЕЛГІЛІ МАМАНДЫҚТАРҒА ҚАНДАЙ ДАҒДЫЛАР СӘЙКЕС КЕЛЕТІНІН ТАБАЙЫҚЖАТТЫҒУ

САНДАРДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

47 слайд
САНДАРДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

47 слайд

САНДАРДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

БУХГАЛТЕР

48 слайд
БУХГАЛТЕР

48 слайд

БУХГАЛТЕР

ТЫҢДАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

49 слайд
ТЫҢДАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

49 слайд

ТЫҢДАҒАНДЫ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

ПСИХОЛОГ

50 слайд
ПСИХОЛОГ

50 слайд

ПСИХОЛОГ

АДАМДАРҒА КӨМЕКТЕСКЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

51 слайд
АДАМДАРҒА КӨМЕКТЕСКЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

51 слайд

АДАМДАРҒА КӨМЕКТЕСКЕНДІ ЖАҚСЫ КӨРЕДІ

ДӘРІГЕР

52 слайд
ДӘРІГЕР

52 слайд

ДӘРІГЕР

ХХ I ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЖЕТТІ ДАҒДЫЛАР ГАРВАРД УНИВЕРСИТЕТІНЕН ДОКТОР ТОНИ ВАГНЕР https://www.youtube.com/watch?v=NS2PqTTxFFc НАВЫКИ,

53 слайд
ХХ I ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЖЕТТІ ДАҒДЫЛАР ГАРВАРД УНИВЕРСИТЕТІНЕН ДОКТОР ТОНИ ВАГНЕР https://www.youtube.com/watch?v=NS2PqTTxFFc НАВЫКИ, НЕОБХОДИМЫЕ В ХХ I ВЕКЕСЫНИ ОЙЛАУ ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛ АРДЫ ШЕШУ ЖЫЛДАМДЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАТ ИВТІЛІК БАСТАМА ЖӘНЕ ІСКЕРЛІК ТИІМДІ АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША БАЙЛАНЫСАҚПАРАТҚА ҚОЛЖЕТІМД ІЛІК ЖӘНЕ ТАЛДАУӘУЕСТІК ЖӘНЕ ҚИЯЛ ЖЕЛІАРАЛ ЫҚ ЫНТЫМА ҚТАСТЫҚ

53 слайд

ХХ I ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЖЕТТІ ДАҒДЫЛАР ГАРВАРД УНИВЕРСИТЕТІНЕН ДОКТОР ТОНИ ВАГНЕР https://www.youtube.com/watch?v=NS2PqTTxFFc НАВЫКИ, НЕОБХОДИМЫЕ В ХХ I ВЕКЕСЫНИ ОЙЛАУ ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛ АРДЫ ШЕШУ ЖЫЛДАМДЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАТ ИВТІЛІК БАСТАМА ЖӘНЕ ІСКЕРЛІК ТИІМДІ АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША БАЙЛАНЫСАҚПАРАТҚА ҚОЛЖЕТІМД ІЛІК ЖӘНЕ ТАЛДАУӘУЕСТІК ЖӘНЕ ҚИЯЛ ЖЕЛІАРАЛ ЫҚ ЫНТЫМА ҚТАСТЫҚ

• Көпшілдік • Коммуникативтілік • Жасампаздық • Командадағы жұмыс • Шешімдер қабылдау • Позитив • Уақытты басқару • Икемді ынтал

54 слайд
• Көпшілдік • Коммуникативтілік • Жасампаздық • Командадағы жұмыс • Шешімдер қабылдау • Позитив • Уақытты басқару • Икемді ынталандыру • Тапсырмаларды шешу • Сыни ойлау SOFT SKILLS ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАР

54 слайд

• Көпшілдік • Коммуникативтілік • Жасампаздық • Командадағы жұмыс • Шешімдер қабылдау • Позитив • Уақытты басқару • Икемді ынталандыру • Тапсырмаларды шешу • Сыни ойлау SOFT SKILLS ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАР

ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТ

55 слайд
ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТ

55 слайд

ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТ

ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТ ӨЗІН ТҮСІНУ БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНУ Өзін - өзі тану Не істеу керек? Өзіндік сана – бұл өз жанының күйін, өзінің сезі

56 слайд
ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТ ӨЗІН ТҮСІНУ БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНУ Өзін - өзі тану Не істеу керек? Өзіндік сана – бұл өз жанының күйін, өзінің сезімдері мен импульстерін, сондай - ақ олардың айналадағыларға әсерін ажырата алу және түсіну қабілеті.САНАЛЫЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУ Әлеуметтік саналылық немесе эмпатия – бұл басқа адамдардың эмоционалды құрылымын түсіну, оларға олардың эмоционалды реакциясын есепке алумен қарым - қатынас жасау қабілеті. Өзін - өзі басқару – бұл рухани күйді басқару, бұзушы импульстерді дұрыс арнаға бағыттау, әрекет етуден бұрын ойлану қабілеті. Қарым - қатынас құру және ортақ тіл табу ептілігі. Әртүрлі өзара қарым - қатынастардағы тілдесу дағдылары. Өзін - өзі басқару әдістері Қарым - қатынастарды басқару әдістері

56 слайд

ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТ ӨЗІН ТҮСІНУ БАСҚАЛАРДЫ ТҮСІНУ Өзін - өзі тану Не істеу керек? Өзіндік сана – бұл өз жанының күйін, өзінің сезімдері мен импульстерін, сондай - ақ олардың айналадағыларға әсерін ажырата алу және түсіну қабілеті.САНАЛЫЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУ Әлеуметтік саналылық немесе эмпатия – бұл басқа адамдардың эмоционалды құрылымын түсіну, оларға олардың эмоционалды реакциясын есепке алумен қарым - қатынас жасау қабілеті. Өзін - өзі басқару – бұл рухани күйді басқару, бұзушы импульстерді дұрыс арнаға бағыттау, әрекет етуден бұрын ойлану қабілеті. Қарым - қатынас құру және ортақ тіл табу ептілігі. Әртүрлі өзара қарым - қатынастардағы тілдесу дағдылары. Өзін - өзі басқару әдістері Қарым - қатынастарды басқару әдістері

ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТТЫҢ ӘСЕРІ • ТӘЖІРИБЕЛІК ОЙЛАУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ • ДҰРЫС ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА ЫҚПАЛДАСАДЫ • ЫНТАЛАНДЫРУҒА ЖАҒДАЙ Ж

57 слайд
ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТТЫҢ ӘСЕРІ • ТӘЖІРИБЕЛІК ОЙЛАУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ • ДҰРЫС ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА ЫҚПАЛДАСАДЫ • ЫНТАЛАНДЫРУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАЙДЫ • ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРДА ТИІМДІ • САПАЛЫ ӨЗАРА ҚАРЫМ - ҚАТЫНАС ҮШІН МАҢЫЗДЫ • ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ ҮШІН МАҢЫЗДЫ

57 слайд

ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТТЫҢ ӘСЕРІ • ТӘЖІРИБЕЛІК ОЙЛАУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ • ДҰРЫС ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА ЫҚПАЛДАСАДЫ • ЫНТАЛАНДЫРУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАЙДЫ • ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРДА ТИІМДІ • САПАЛЫ ӨЗАРА ҚАРЫМ - ҚАТЫНАС ҮШІН МАҢЫЗДЫ • ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ ҮШІН МАҢЫЗДЫ

ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫЗ, 10 ЖЫЛ БҰРЫН БҮГІНГІ ТАҢДА ТАНЫМАЛ МАМАНДЫҚТАРДЫҢ ҚАЙСЫЛАРЫ БОЛМАДЫ ?

58 слайд
ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫЗ, 10 ЖЫЛ БҰРЫН БҮГІНГІ ТАҢДА ТАНЫМАЛ МАМАНДЫҚТАРДЫҢ ҚАЙСЫЛАРЫ БОЛМАДЫ ?

58 слайд

ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫЗ, 10 ЖЫЛ БҰРЫН БҮГІНГІ ТАҢДА ТАНЫМАЛ МАМАНДЫҚТАРДЫҢ ҚАЙСЫЛАРЫ БОЛМАДЫ ?

ҚОСЫМШАЛАР ӘЗІРЛЕУШІӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕР МАРКЕТОЛОГЫ UBER ЖҮРГІЗУШІЛЕРҰШҚЫШСЫЗ АВТОМОБИЛЬДЕР ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ БҰЛТТЫҚ ЕСЕПТЕУЛЕР

59 слайд
ҚОСЫМШАЛАР ӘЗІРЛЕУШІӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕР МАРКЕТОЛОГЫ UBER ЖҮРГІЗУШІЛЕРҰШҚЫШСЫЗ АВТОМОБИЛЬДЕР ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ БҰЛТТЫҚ ЕСЕПТЕУЛЕР БОЙЫНША МАМАН ҮЛКЕН ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУШЫ YOUTUBE- ТЕГІ КОНТЕНТ ГЕНЕРАТОРЫ САНДЫҚ МАРКЕТИНГ БОЙЫНША МАМАН ДРОН ОПЕРАТОРЫ ТҰРАҚТЫ ДАМУ БОЙЫНША МЕНЕДЖЕР https://dijitalite.com/bundan-on-y%C4%B1l-%C3%B6nce-var-olmayan-10-meslek- c6c599d14036

59 слайд

ҚОСЫМШАЛАР ӘЗІРЛЕУШІӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕР МАРКЕТОЛОГЫ UBER ЖҮРГІЗУШІЛЕРҰШҚЫШСЫЗ АВТОМОБИЛЬДЕР ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ БҰЛТТЫҚ ЕСЕПТЕУЛЕР БОЙЫНША МАМАН ҮЛКЕН ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУШЫ YOUTUBE- ТЕГІ КОНТЕНТ ГЕНЕРАТОРЫ САНДЫҚ МАРКЕТИНГ БОЙЫНША МАМАН ДРОН ОПЕРАТОРЫ ТҰРАҚТЫ ДАМУ БОЙЫНША МЕНЕДЖЕР https://dijitalite.com/bundan-on-y%C4%B1l-%C3%B6nce-var-olmayan-10-meslek- c6c599d14036

БОЛАШАҚТЫҢ КЕЛЕШЕКТІ МАМАНДЫҚТАРЫ

60 слайд
БОЛАШАҚТЫҢ КЕЛЕШЕКТІ МАМАНДЫҚТАРЫ

60 слайд

БОЛАШАҚТЫҢ КЕЛЕШЕКТІ МАМАНДЫҚТАРЫ

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ