«Өзіңе-өзің көмектес» бағдарламасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
L/O/G/OТүркістан облысы, Кентау Түркістан облысы, Кентау
қаласындағы мамандандырылған қаласындағы мамандандырылған
“Дарын” мектеп“Дарын” мектеп
--
интернатыинтернаты
МектепМектеп
--
интернатинтернат
жажа
ғдайындағы ғдайындағы
психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі МектепМектеп
--
интернатинтернат
жажа
ғдайындағы ғдайындағы
психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі Өзіңе-өзің Өзіңе-өзің
көмектес!көмектес!
1 слайд
L/O/G/OТүркістан облысы, Кентау Түркістан облысы, Кентау қаласындағы мамандандырылған қаласындағы мамандандырылған “Дарын” мектеп“Дарын” мектеп -- интернатыинтернаты МектепМектеп -- интернатинтернат жажа ғдайындағы ғдайындағы психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі МектепМектеп -- интернатинтернат жажа ғдайындағы ғдайындағы психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі Өзіңе-өзің Өзіңе-өзің көмектес!көмектес!
2 слайд
Психолог қызметінің моделіПсихолог қызметінің моделі
Мақсаты: Оқушылардың оқу-тәрбие процесі барысында интелектуалдық,
жан-жақты шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру
Психологиялық қызметПсихологиялық қызмет
МұғалімМұғалім
ОқушыОқушы
Мектеп әкімшілігіМектеп әкімшілігі
Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары Ата-анаАта-ана
Психологиялық
білімді көтеруПсихо
диагностика Психо
консультацияПсихо
коррекцияПсихо
профилактика
Тұлға
психикалық
сәтсіздіктің
алдын алуТұлғаның жеке
және жас ерекше
ліктерін зерттеу Мәселелерді
шешуге
көмектесу Психологиялық
мәдениетін
көтеруПсихо
түзету
және оны
дамыту
2 слайд
Психолог қызметінің моделіПсихолог қызметінің моделі Мақсаты: Оқушылардың оқу-тәрбие процесі барысында интелектуалдық, жан-жақты шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру Психологиялық қызметПсихологиялық қызмет МұғалімМұғалім ОқушыОқушы Мектеп әкімшілігіМектеп әкімшілігі Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары Ата-анаАта-ана Психологиялық білімді көтеруПсихо диагностика Психо консультацияПсихо коррекцияПсихо профилактика Тұлға психикалық сәтсіздіктің алдын алуТұлғаның жеке және жас ерекше ліктерін зерттеу Мәселелерді шешуге көмектесу Психологиялық мәдениетін көтеруПсихо түзету және оны дамыту
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Бағдарламаның мақсатыБағдарламаның мақсаты
Жаңа ортаға түскен Жаңа ортаға түскен
жасөспірімдерді әлеуметтік жасөспірімдерді әлеуметтік
бейімделуде, оқушылар бейімделуде, оқушылар
бойындағы сенімсіздік пен үрейді бойындағы сенімсіздік пен үрейді
жою, танымдылыжою, танымдылы
қ аймағын қ аймағын
дамыту, дамыту,
сонымен қатар өзін -өзі сонымен қатар өзін -өзі
жан-жақты танып жан-жақты танып
білуге үйрету.білуге үйрету.
4 слайд
Бағдарламаның мақсатыБағдарламаның мақсаты Жаңа ортаға түскен Жаңа ортаға түскен жасөспірімдерді әлеуметтік жасөспірімдерді әлеуметтік бейімделуде, оқушылар бейімделуде, оқушылар бойындағы сенімсіздік пен үрейді бойындағы сенімсіздік пен үрейді жою, танымдылыжою, танымдылы қ аймағын қ аймағын дамыту, дамыту, сонымен қатар өзін -өзі сонымен қатар өзін -өзі жан-жақты танып жан-жақты танып білуге үйрету.білуге үйрету.
5 слайд
БАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІБАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІ
•
Балаға өзін танудағы білім берумен қатар Балаға өзін танудағы білім берумен қатар
сол білімді алуға үйретусол білімді алуға үйрету
;;
•
Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу
қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі
еріктік дағдыларға үйретуеріктік дағдыларға үйрету
;;
•
Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық
қабілеттерін ашу және танымдылық қабілеттерін ашу және танымдылық
аймағын дамыту жолдарын үйретуаймағын дамыту жолдарын үйрету
;;
•
Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар, Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар,
қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын
үйретуүйрету
..
5 слайд
БАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІБАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІ • Балаға өзін танудағы білім берумен қатар Балаға өзін танудағы білім берумен қатар сол білімді алуға үйретусол білімді алуға үйрету ;; • Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі еріктік дағдыларға үйретуеріктік дағдыларға үйрету ;; • Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық қабілеттерін ашу және танымдылық қабілеттерін ашу және танымдылық аймағын дамыту жолдарын үйретуаймағын дамыту жолдарын үйрету ;; • Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар, Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар, қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын үйретуүйрету ..
6 слайд
Бағдарлама әдістеріБағдарлама әдістері
1. Лекция әдісін қолдану;
2. Жеке адамды зерттеудегі
психодиагностикалық әдістер;
3. Психологиялық тренинг әдістері:
психологиялық әртүрлі мәселелерді талдау
нақты жағдайға қатысты талдау әдістері
ойындық модельдеу әдісі
сурет және сөздік түрдегі проективтік
әдістер
аутогендік жаттығулар
танымдық аймағын дамыту жаттығулары.
6 слайд
Бағдарлама әдістеріБағдарлама әдістері 1. Лекция әдісін қолдану; 2. Жеке адамды зерттеудегі психодиагностикалық әдістер; 3. Психологиялық тренинг әдістері: психологиялық әртүрлі мәселелерді талдау нақты жағдайға қатысты талдау әдістері ойындық модельдеу әдісі сурет және сөздік түрдегі проективтік әдістер аутогендік жаттығулар танымдық аймағын дамыту жаттығулары.
7 слайд
с а б а қ т а р с а н ы
27 – 29
сабақ1 – 2
сабақ 2 – 3
сабақс а б а қ т а р с а н ы
27 – 29
сабақ1 – 2
сабақ 2 – 3
сабақбағдарлау бағдарлау
кезеңікезеңі дамытушы дамытушы
кезеңікезеңі бекітубекіту
кезеңікезеңі
7 слайд
с а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақс а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақбағдарлау бағдарлау кезеңікезеңі дамытушы дамытушы кезеңікезеңі бекітубекіту кезеңікезеңі
8 слайд
Эмоционалдық тұрғыдан өзін-өзі анықтаумен
тануға ба ғ ытталған психотехникалық
жаттығуларды қолдана отырып, топ
қатысушыларын біріктіру1 кезең 1 кезең
мақсатымақсаты
22
кезең кезең
мақсатымақсаты Өзін-өзі тану процессін белсендіру. Өзіндік
маңыздылығы мен құндылығын көтермелеу
мен қатар, танымдық аймағын дамыту мен
тәрбиелеу түрткісін қалыптастыру
Өзін бағалауды бекіту мен қатар жеке
тұлғаның өзіндік түсінікті жоғарлатуы
және маңызды қорлар жинақтауы33
кезең кезең
мақсатымақсаты
8 слайд
Эмоционалдық тұрғыдан өзін-өзі анықтаумен тануға ба ғ ытталған психотехникалық жаттығуларды қолдана отырып, топ қатысушыларын біріктіру1 кезең 1 кезең мақсатымақсаты 22 кезең кезең мақсатымақсаты Өзін-өзі тану процессін белсендіру. Өзіндік маңыздылығы мен құндылығын көтермелеу мен қатар, танымдық аймағын дамыту мен тәрбиелеу түрткісін қалыптастыру Өзін бағалауды бекіту мен қатар жеке тұлғаның өзіндік түсінікті жоғарлатуы және маңызды қорлар жинақтауы33 кезең кезең мақсатымақсаты
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Тест“ CFIT ”Тест“ CFIT ”
60%
30%
10%
төмен жоғары орташа
11 слайд
Тест“ CFIT ”Тест“ CFIT ” 60% 30% 10% төмен жоғары орташа
12 слайд
Е. Торренс әдістемесіЕ. Торренс әдістемесі
0%
0%
10% 25% 65%
төмен
қалыптан төмен
өте жоғары
қалыпты
қалыптан жоғары
12 слайд
Е. Торренс әдістемесіЕ. Торренс әдістемесі 0% 0% 10% 25% 65% төмен қалыптан төмен өте жоғары қалыпты қалыптан жоғары
13 слайд
Оқу жылының соңында Оқу жылының соңында
•
Д иагностикалық қорытындысы, бақылау
қорытындысымен салыстырып, оқушының жеке
басының даму процесі туралы психологиялық
картасына қорытынды мінездеме жасаймын.
–
Оқушының өмірлік бағыты/ қоғамдық, топтық,
іскерлік /
–
Оқу түрткісі/ жетістікке ұмтылушы, сәтсіздіктен қашу,
танымдық, өзін көрсету, жеке аралық қатынас/
–
Оқушының жеке психологиялық ерекшеліктері.
–
Психологиялық күйі
–
Интеллектуалды даму деңгейі
–
Жекелеген арнайы бейімділіктері
•
Бағдарлама кіші жастағы жасөспірімдерге арналып
құрастырылған.
13 слайд
Оқу жылының соңында Оқу жылының соңында • Д иагностикалық қорытындысы, бақылау қорытындысымен салыстырып, оқушының жеке басының даму процесі туралы психологиялық картасына қорытынды мінездеме жасаймын. – Оқушының өмірлік бағыты/ қоғамдық, топтық, іскерлік / – Оқу түрткісі/ жетістікке ұмтылушы, сәтсіздіктен қашу, танымдық, өзін көрсету, жеке аралық қатынас/ – Оқушының жеке психологиялық ерекшеліктері. – Психологиялық күйі – Интеллектуалды даму деңгейі – Жекелеген арнайы бейімділіктері • Бағдарлама кіші жастағы жасөспірімдерге арналып құрастырылған.
14 слайд
L/O/G/OНазарларыңызға Назарларыңызға
рахметрахмет
!!!!!!Назарларыңызға Назарларыңызға
рахметрахмет
!!!!!!
14 слайд
L/O/G/OНазарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!Назарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!