«Өзіңе-өзің көмектес» бағдарламасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Өзіңе-өзің көмектес» бағдарламасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әрбір мектеп оқушысының өзіндік шешімін таппаған мәселелері мен қиындықтары бар екендігі бәрімізге мәлім. Мектепке жаңадан келген балалар өздеріне көп көңіл бөлуді қажет етеді. Лидерлік қабілеттері өзіне тең дәрежеде тұрған балалар мектеп-интернат жүйесіне бейімделуде көптеген қиындықтармен кездеседі. Жаңа мектеп, жаңа ұстаз, жаңа сыныптастар, оқытудың жаңа жүйесі оқушы бойына жаңа қиындықтар тудырады. Осы кезде бала бойында уайымшылдық, өз-өзіне сенбеушілік, қорқыныш байқалады. Егер осы балалардың даму кезеңінің кез-келген мезгілінде қалыпты даму бұзылса оған арнайы коррекциялық түзету жұмыс жасау керек.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
L/O/G/OТүркістан облысы, Кентау Түркістан облысы, Кентау қаласындағы мамандандырылған қаласындағы мамандандырылған “Дары

#1 слайд
L/O/G/OТүркістан облысы, Кентау Түркістан облысы, Кентау қаласындағы мамандандырылған қаласындағы мамандандырылған “Дарын” мектеп“Дарын” мектеп -- интернатыинтернаты МектепМектеп -- интернатинтернат жажа ғдайындағы ғдайындағы психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі МектепМектеп -- интернатинтернат жажа ғдайындағы ғдайындағы психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі Өзіңе-өзің Өзіңе-өзің көмектес!көмектес!

1 слайд

L/O/G/OТүркістан облысы, Кентау Түркістан облысы, Кентау қаласындағы мамандандырылған қаласындағы мамандандырылған “Дарын” мектеп“Дарын” мектеп -- интернатыинтернаты МектепМектеп -- интернатинтернат жажа ғдайындағы ғдайындағы психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі МектепМектеп -- интернатинтернат жажа ғдайындағы ғдайындағы психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі Өзіңе-өзің Өзіңе-өзің көмектес!көмектес!

Психолог қызметінің моделіПсихолог қызметінің моделі Мақсаты: Оқушылардың оқу-тәрбие процесі барысында интелектуалдық, жан-жа

#2 слайд
Психолог қызметінің моделіПсихолог қызметінің моделі Мақсаты: Оқушылардың оқу-тәрбие процесі барысында интелектуалдық, жан-жақты шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру Психологиялық қызметПсихологиялық қызмет МұғалімМұғалім ОқушыОқушы Мектеп әкімшілігіМектеп әкімшілігі Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары Ата-анаАта-ана Психологиялық білімді көтеруПсихо диагностика Психо консультацияПсихо коррекцияПсихо профилактика Тұлға психикалық сәтсіздіктің алдын алуТұлғаның жеке және жас ерекше ліктерін зерттеу Мәселелерді шешуге көмектесу Психологиялық мәдениетін көтеруПсихо түзету және оны дамыту

2 слайд

Психолог қызметінің моделіПсихолог қызметінің моделі Мақсаты: Оқушылардың оқу-тәрбие процесі барысында интелектуалдық, жан-жақты шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру Психологиялық қызметПсихологиялық қызмет МұғалімМұғалім ОқушыОқушы Мектеп әкімшілігіМектеп әкімшілігі Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары Ата-анаАта-ана Психологиялық білімді көтеруПсихо диагностика Психо консультацияПсихо коррекцияПсихо профилактика Тұлға психикалық сәтсіздіктің алдын алуТұлғаның жеке және жас ерекше ліктерін зерттеу Мәселелерді шешуге көмектесу Психологиялық мәдениетін көтеруПсихо түзету және оны дамыту

#3 слайд

3 слайд

Бағдарламаның мақсатыБағдарламаның мақсаты Жаңа ортаға түскен Жаңа ортаға түскен жасөспірімдерді әлеуметтік жасөспірімдерді ә

#4 слайд
Бағдарламаның мақсатыБағдарламаның мақсаты Жаңа ортаға түскен Жаңа ортаға түскен жасөспірімдерді әлеуметтік жасөспірімдерді әлеуметтік бейімделуде, оқушылар бейімделуде, оқушылар бойындағы сенімсіздік пен үрейді бойындағы сенімсіздік пен үрейді жою, танымдылыжою, танымдылы қ аймағын қ аймағын дамыту, дамыту, сонымен қатар өзін -өзі сонымен қатар өзін -өзі жан-жақты танып жан-жақты танып білуге үйрету.білуге үйрету.

4 слайд

Бағдарламаның мақсатыБағдарламаның мақсаты Жаңа ортаға түскен Жаңа ортаға түскен жасөспірімдерді әлеуметтік жасөспірімдерді әлеуметтік бейімделуде, оқушылар бейімделуде, оқушылар бойындағы сенімсіздік пен үрейді бойындағы сенімсіздік пен үрейді жою, танымдылыжою, танымдылы қ аймағын қ аймағын дамыту, дамыту, сонымен қатар өзін -өзі сонымен қатар өзін -өзі жан-жақты танып жан-жақты танып білуге үйрету.білуге үйрету.

БАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІБАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІ • Балаға өзін танудағы білім берумен қатар Балаға өзін танудағы білім берумен қатар

#5 слайд
БАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІБАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІ • Балаға өзін танудағы білім берумен қатар Балаға өзін танудағы білім берумен қатар сол білімді алуға үйретусол білімді алуға үйрету ;; • Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі еріктік дағдыларға үйретуеріктік дағдыларға үйрету ;; • Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық қабілеттерін ашу және танымдылық қабілеттерін ашу және танымдылық аймағын дамыту жолдарын үйретуаймағын дамыту жолдарын үйрету ;; • Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар, Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар, қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын үйретуүйрету ..

5 слайд

БАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІБАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІ • Балаға өзін танудағы білім берумен қатар Балаға өзін танудағы білім берумен қатар сол білімді алуға үйретусол білімді алуға үйрету ;; • Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі еріктік дағдыларға үйретуеріктік дағдыларға үйрету ;; • Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық қабілеттерін ашу және танымдылық қабілеттерін ашу және танымдылық аймағын дамыту жолдарын үйретуаймағын дамыту жолдарын үйрету ;; • Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар, Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар, қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын үйретуүйрету ..

Бағдарлама әдістеріБағдарлама әдістері 1. Лекция әдісін қолдану; 2. Жеке адамды зерттеудегі психодиагностикалық әдістер; 3. П

#6 слайд
Бағдарлама әдістеріБағдарлама әдістері 1. Лекция әдісін қолдану; 2. Жеке адамды зерттеудегі психодиагностикалық әдістер; 3. Психологиялық тренинг әдістері:  психологиялық әртүрлі мәселелерді талдау  нақты жағдайға қатысты талдау әдістері  ойындық модельдеу әдісі  сурет және сөздік түрдегі проективтік әдістер  аутогендік жаттығулар  танымдық аймағын дамыту жаттығулары.

6 слайд

Бағдарлама әдістеріБағдарлама әдістері 1. Лекция әдісін қолдану; 2. Жеке адамды зерттеудегі психодиагностикалық әдістер; 3. Психологиялық тренинг әдістері:  психологиялық әртүрлі мәселелерді талдау  нақты жағдайға қатысты талдау әдістері  ойындық модельдеу әдісі  сурет және сөздік түрдегі проективтік әдістер  аутогендік жаттығулар  танымдық аймағын дамыту жаттығулары.

с а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақс а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ

#7 слайд
с а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақс а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақбағдарлау бағдарлау кезеңікезеңі дамытушы дамытушы кезеңікезеңі бекітубекіту кезеңікезеңі

7 слайд

с а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақс а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақбағдарлау бағдарлау кезеңікезеңі дамытушы дамытушы кезеңікезеңі бекітубекіту кезеңікезеңі

Эмоционалдық тұрғыдан өзін-өзі анықтаумен тануға ба ғ ытталған психотехникалық жаттығуларды қолдана отырып

#8 слайд
Эмоционалдық тұрғыдан өзін-өзі анықтаумен тануға ба ғ ытталған психотехникалық жаттығуларды қолдана отырып, топ қатысушыларын біріктіру1 кезең 1 кезең мақсатымақсаты 22 кезең кезең мақсатымақсаты Өзін-өзі тану процессін белсендіру. Өзіндік маңыздылығы мен құндылығын көтермелеу мен қатар, танымдық аймағын дамыту мен тәрбиелеу түрткісін қалыптастыру Өзін бағалауды бекіту мен қатар жеке тұлғаның өзіндік түсінікті жоғарлатуы және маңызды қорлар жинақтауы33 кезең кезең мақсатымақсаты

8 слайд

Эмоционалдық тұрғыдан өзін-өзі анықтаумен тануға ба ғ ытталған психотехникалық жаттығуларды қолдана отырып, топ қатысушыларын біріктіру1 кезең 1 кезең мақсатымақсаты 22 кезең кезең мақсатымақсаты Өзін-өзі тану процессін белсендіру. Өзіндік маңыздылығы мен құндылығын көтермелеу мен қатар, танымдық аймағын дамыту мен тәрбиелеу түрткісін қалыптастыру Өзін бағалауды бекіту мен қатар жеке тұлғаның өзіндік түсінікті жоғарлатуы және маңызды қорлар жинақтауы33 кезең кезең мақсатымақсаты

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

Тест“ CFIT ”Тест“ CFIT ” 60% 30% 10% төмен жоғары орташа

#11 слайд
Тест“ CFIT ”Тест“ CFIT ” 60% 30% 10% төмен жоғары орташа

11 слайд

Тест“ CFIT ”Тест“ CFIT ” 60% 30% 10% төмен жоғары орташа

Е. Торренс әдістемесіЕ. Торренс әдістемесі 0% 0% 10% 25% 65% төмен қалыптан төмен өте жоғары қалыпты қалыптан жоғары

#12 слайд
Е. Торренс әдістемесіЕ. Торренс әдістемесі 0% 0% 10% 25% 65% төмен қалыптан төмен өте жоғары қалыпты қалыптан жоғары

12 слайд

Е. Торренс әдістемесіЕ. Торренс әдістемесі 0% 0% 10% 25% 65% төмен қалыптан төмен өте жоғары қалыпты қалыптан жоғары

Оқу жылының соңында Оқу жылының соңында • Д иагностикалық қорытындысы, бақылау қорытындысымен салыстырып, оқушының жеке басын

#13 слайд
Оқу жылының соңында Оқу жылының соңында • Д иагностикалық қорытындысы, бақылау қорытындысымен салыстырып, оқушының жеке басының даму процесі туралы психологиялық картасына қорытынды мінездеме жасаймын. – Оқушының өмірлік бағыты/ қоғамдық, топтық, іскерлік / – Оқу түрткісі/ жетістікке ұмтылушы, сәтсіздіктен қашу, танымдық, өзін көрсету, жеке аралық қатынас/ – Оқушының жеке психологиялық ерекшеліктері. – Психологиялық күйі – Интеллектуалды даму деңгейі – Жекелеген арнайы бейімділіктері • Бағдарлама кіші жастағы жасөспірімдерге арналып құрастырылған.

13 слайд

Оқу жылының соңында Оқу жылының соңында • Д иагностикалық қорытындысы, бақылау қорытындысымен салыстырып, оқушының жеке басының даму процесі туралы психологиялық картасына қорытынды мінездеме жасаймын. – Оқушының өмірлік бағыты/ қоғамдық, топтық, іскерлік / – Оқу түрткісі/ жетістікке ұмтылушы, сәтсіздіктен қашу, танымдық, өзін көрсету, жеке аралық қатынас/ – Оқушының жеке психологиялық ерекшеліктері. – Психологиялық күйі – Интеллектуалды даму деңгейі – Жекелеген арнайы бейімділіктері • Бағдарлама кіші жастағы жасөспірімдерге арналып құрастырылған.

L/O/G/OНазарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!Назарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!

#14 слайд
L/O/G/OНазарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!Назарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!

14 слайд

L/O/G/OНазарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!Назарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!

Файл форматы:
ppt
10.01.2021
1269
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі