Материалдар / «Өзіңе-өзің көмектес» бағдарламасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Өзіңе-өзің көмектес» бағдарламасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әрбір мектеп оқушысының өзіндік шешімін таппаған мәселелері мен қиындықтары бар екендігі бәрімізге мәлім. Мектепке жаңадан келген балалар өздеріне көп көңіл бөлуді қажет етеді. Лидерлік қабілеттері өзіне тең дәрежеде тұрған балалар мектеп-интернат жүйесіне бейімделуде көптеген қиындықтармен кездеседі. Жаңа мектеп, жаңа ұстаз, жаңа сыныптастар, оқытудың жаңа жүйесі оқушы бойына жаңа қиындықтар тудырады. Осы кезде бала бойында уайымшылдық, өз-өзіне сенбеушілік, қорқыныш байқалады. Егер осы балалардың даму кезеңінің кез-келген мезгілінде қалыпты даму бұзылса оған арнайы коррекциялық түзету жұмыс жасау керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2021
926
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
L/O/G/OТүркістан облысы, Кентау Түркістан облысы, Кентау қаласындағы мамандандырылған қаласындағы мамандандырылған “Дары

1 слайд
L/O/G/OТүркістан облысы, Кентау Түркістан облысы, Кентау қаласындағы мамандандырылған қаласындағы мамандандырылған “Дарын” мектеп“Дарын” мектеп -- интернатыинтернаты МектепМектеп -- интернатинтернат жажа ғдайындағы ғдайындағы психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі МектепМектеп -- интернатинтернат жажа ғдайындағы ғдайындағы психологиялық қызмет моделіпсихологиялық қызмет моделі Өзіңе-өзің Өзіңе-өзің көмектес!көмектес!

Психолог қызметінің моделіПсихолог қызметінің моделі Мақсаты: Оқушылардың оқу-тәрбие процесі барысында интелектуалдық, жан-жа

2 слайд
Психолог қызметінің моделіПсихолог қызметінің моделі Мақсаты: Оқушылардың оқу-тәрбие процесі барысында интелектуалдық, жан-жақты шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру Психологиялық қызметПсихологиялық қызмет МұғалімМұғалім ОқушыОқушы Мектеп әкімшілігіМектеп әкімшілігі Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары Ата-анаАта-ана Психологиялық білімді көтеруПсихо диагностика Психо консультацияПсихо коррекцияПсихо профилактика Тұлға психикалық сәтсіздіктің алдын алуТұлғаның жеке және жас ерекше ліктерін зерттеу Мәселелерді шешуге көмектесу Психологиялық мәдениетін көтеруПсихо түзету және оны дамыту

3 слайд

Бағдарламаның мақсатыБағдарламаның мақсаты Жаңа ортаға түскен Жаңа ортаға түскен жасөспірімдерді әлеуметтік жасөспірімдерді ә

4 слайд
Бағдарламаның мақсатыБағдарламаның мақсаты Жаңа ортаға түскен Жаңа ортаға түскен жасөспірімдерді әлеуметтік жасөспірімдерді әлеуметтік бейімделуде, оқушылар бейімделуде, оқушылар бойындағы сенімсіздік пен үрейді бойындағы сенімсіздік пен үрейді жою, танымдылыжою, танымдылы қ аймағын қ аймағын дамыту, дамыту, сонымен қатар өзін -өзі сонымен қатар өзін -өзі жан-жақты танып жан-жақты танып білуге үйрету.білуге үйрету.

БАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІБАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІ • Балаға өзін танудағы білім берумен қатар Балаға өзін танудағы білім берумен қатар

5 слайд
БАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІБАҒДАРЛАМА МІНДЕТТЕРІ • Балаға өзін танудағы білім берумен қатар Балаға өзін танудағы білім берумен қатар сол білімді алуға үйретусол білімді алуға үйрету ;; • Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу Белсенді түрде өзіндік сананың қалыптасу қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі қабілеттігін және өзін-өзі ретке келтірудегі еріктік дағдыларға үйретуеріктік дағдыларға үйрету ;; • Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық Жекелік өсудегі (жеке адам) шығармашылық қабілеттерін ашу және танымдылық қабілеттерін ашу және танымдылық аймағын дамыту жолдарын үйретуаймағын дамыту жолдарын үйрету ;; • Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар, Оқушылардың өзін-өзі танумен қатар, қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын қиындықтарды жеңу, одан шығу жолдарын үйретуүйрету ..

Бағдарлама әдістеріБағдарлама әдістері 1. Лекция әдісін қолдану; 2. Жеке адамды зерттеудегі психодиагностикалық әдістер; 3. П

6 слайд
Бағдарлама әдістеріБағдарлама әдістері 1. Лекция әдісін қолдану; 2. Жеке адамды зерттеудегі психодиагностикалық әдістер; 3. Психологиялық тренинг әдістері:  психологиялық әртүрлі мәселелерді талдау  нақты жағдайға қатысты талдау әдістері  ойындық модельдеу әдісі  сурет және сөздік түрдегі проективтік әдістер  аутогендік жаттығулар  танымдық аймағын дамыту жаттығулары.

с а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақс а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ

7 слайд
с а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақс а б а қ т а р с а н ы 27 – 29 сабақ1 – 2 сабақ 2 – 3 сабақбағдарлау бағдарлау кезеңікезеңі дамытушы дамытушы кезеңікезеңі бекітубекіту кезеңікезеңі

Эмоционалдық тұрғыдан өзін-өзі анықтаумен тануға ба ғ ытталған психотехникалық жаттығуларды қолдана отырып

8 слайд
Эмоционалдық тұрғыдан өзін-өзі анықтаумен тануға ба ғ ытталған психотехникалық жаттығуларды қолдана отырып, топ қатысушыларын біріктіру1 кезең 1 кезең мақсатымақсаты 22 кезең кезең мақсатымақсаты Өзін-өзі тану процессін белсендіру. Өзіндік маңыздылығы мен құндылығын көтермелеу мен қатар, танымдық аймағын дамыту мен тәрбиелеу түрткісін қалыптастыру Өзін бағалауды бекіту мен қатар жеке тұлғаның өзіндік түсінікті жоғарлатуы және маңызды қорлар жинақтауы33 кезең кезең мақсатымақсаты

9 слайд

10 слайд

Тест“ CFIT ”Тест“ CFIT ” 60% 30% 10% төмен жоғары орташа

11 слайд
Тест“ CFIT ”Тест“ CFIT ” 60% 30% 10% төмен жоғары орташа

Е. Торренс әдістемесіЕ. Торренс әдістемесі 0% 0% 10% 25% 65% төмен қалыптан төмен өте жоғары қалыпты қалыптан жоғары

12 слайд
Е. Торренс әдістемесіЕ. Торренс әдістемесі 0% 0% 10% 25% 65% төмен қалыптан төмен өте жоғары қалыпты қалыптан жоғары

Оқу жылының соңында Оқу жылының соңында • Д иагностикалық қорытындысы, бақылау қорытындысымен салыстырып, оқушының жеке басын

13 слайд
Оқу жылының соңында Оқу жылының соңында • Д иагностикалық қорытындысы, бақылау қорытындысымен салыстырып, оқушының жеке басының даму процесі туралы психологиялық картасына қорытынды мінездеме жасаймын. – Оқушының өмірлік бағыты/ қоғамдық, топтық, іскерлік / – Оқу түрткісі/ жетістікке ұмтылушы, сәтсіздіктен қашу, танымдық, өзін көрсету, жеке аралық қатынас/ – Оқушының жеке психологиялық ерекшеліктері. – Психологиялық күйі – Интеллектуалды даму деңгейі – Жекелеген арнайы бейімділіктері • Бағдарлама кіші жастағы жасөспірімдерге арналып құрастырылған.

L/O/G/OНазарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!Назарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!

14 слайд
L/O/G/OНазарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!Назарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!!!!!