Материалдар / "Озық ойлы оқушы" зияткерлік ойыны. 8-11 сынып.

"Озық ойлы оқушы" зияткерлік ойыны. 8-11 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
зияткерлік ойын. оқушының логикасы мен дүниетанымын кеңейтуге, ізденімпаздық пен тапқырлығын шыңдауға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2020
1150
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі I. «ой қозғау».I. «ой қозғау». ІІ. «ойға шабуыл»ІІ. «ойға шабуыл» ІІІ. «ортақ ой»ІІІ. «ор

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі I. «ой қозғау».I. «ой қозғау». ІІ. «ойға шабуыл»ІІ. «ойға шабуыл» ІІІ. «ортақ ой»ІІІ. «ортақ ой» ІV. ІV. «ой жарыс»«ой жарыс» V. «ой қорыту»V. «ой қорыту» VІ. қорытындылауVІ. қорытындылау

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі I. «ой қозғау».I. «ой қозғау». ІІ. «ойға шабуыл»ІІ. «ойға шабуыл» ІІІ. «ортақ ой»ІІІ. «ортақ ой» ІV. ІV. «ой жарыс»«ой жарыс» V. «ой қорыту»V. «ой қорыту» VІ. қорытындылауVІ. қорытындылау

4 слайд

4 слайд

0 а х 2    с в х т ү р і н д е г і т е ң д е у к в а д р а т т е ң д е у д е п а т а л а д ы . К в а д р а

5 слайд
0 а х 2    с в х т ү р і н д е г і т е ң д е у к в а д р а т т е ң д е у д е п а т а л а д ы . К в а д р а т т е ң д е у т о л ы м д ы ж ә н е т о л ы м с ы з б о л ы п б ө л і н е д і . Е г е р т о л ы қ к в а д р а т т е ң д е у д е г і б і р і н ш і к о э ф ф и ц и е н т 1 -г е т е ң б о л с а , о н д а о л к е л т і р і л г е н к в а д р а т т е ң д е у д е п а т а л а д ы . К е л т і р і л г е н к в а д р а т т е ң д е у 0 х 2    q pх т ү і н д е ж а з ы л а д ы . 0 а х 2    с в х т е ң д е у і н д е г і а б і р і н ш і к о э ф ф и ц и е н т , в е к і н ш і к о э ф ф и ц и е н т , а л с ү ш і н ш і к о э ф ф и ц и е н т д е п а т а л а д ы . К в а д р а т т е ң д е у д і ш е ш у ү ш і н ә у е л і д и с к р и м и н а н т ы н т а б у қ а ж е т . Д и с к р и м и н а н т т ы т а б у ф о р м у л а с ы a c b D 4 2   . Е г е р д и с к р и м и н а н т 0-д е н ү л к е н б о л с а е к і т ү б і р і б а р . 0 -д е н к і ш і б о л с а т ү б і р і б о л м а й д ы , а л д и с к р и м и н а н т ы 0 -г е т е ң б о л с а б і р ғ а н а т ү б і р і б а р .

5 слайд

0 а х 2    с в х т ү р і н д е г і т е ң д е у к в а д р а т т е ң д е у д е п а т а л а д ы . К в а д р а т т е ң д е у т о л ы м д ы ж ә н е т о л ы м с ы з б о л ы п б ө л і н е д і . Е г е р т о л ы қ к в а д р а т т е ң д е у д е г і б і р і н ш і к о э ф ф и ц и е н т 1 -г е т е ң б о л с а , о н д а о л к е л т і р і л г е н к в а д р а т т е ң д е у д е п а т а л а д ы . К е л т і р і л г е н к в а д р а т т е ң д е у 0 х 2    q pх т ү і н д е ж а з ы л а д ы . 0 а х 2    с в х т е ң д е у і н д е г і а б і р і н ш і к о э ф ф и ц и е н т , в е к і н ш і к о э ф ф и ц и е н т , а л с ү ш і н ш і к о э ф ф и ц и е н т д е п а т а л а д ы . К в а д р а т т е ң д е у д і ш е ш у ү ш і н ә у е л і д и с к р и м и н а н т ы н т а б у қ а ж е т . Д и с к р и м и н а н т т ы т а б у ф о р м у л а с ы a c b D 4 2   . Е г е р д и с к р и м и н а н т 0-д е н ү л к е н б о л с а е к і т ү б і р і б а р . 0 -д е н к і ш і б о л с а т ү б і р і б о л м а й д ы , а л д и с к р и м и н а н т ы 0 -г е т е ң б о л с а б і р ғ а н а т ү б і р і б а р .

2 3 1 54 400 400400 300 400 6 300400 200200 200200 400 200300 300 300 200 300Озық ойлы оқушы.

6 слайд
2 3 1 54 400 400400 300 400 6 300400 200200 200200 400 200300 300 300 200 300Озық ойлы оқушы.

6 слайд

2 3 1 54 400 400400 300 400 6 300400 200200 200200 400 200300 300 300 200 300Озық ойлы оқушы.

Кереуетте жатып шыбынның ұшқанын бақылап, оның кеңістіктегі орнын табуға болатынын айтқан . Математикада координаттар әдіс

7 слайд
Кереуетте жатып шыбынның ұшқанын бақылап, оның кеңістіктегі орнын табуға болатынын айтқан . Математикада координаттар әдісін енгізіп және оның қолданылу тәсілдері туралы өзінің «геометрия» кітабында жариялаған қай ғалым.

7 слайд

Кереуетте жатып шыбынның ұшқанын бақылап, оның кеңістіктегі орнын табуға болатынын айтқан . Математикада координаттар әдісін енгізіп және оның қолданылу тәсілдері туралы өзінің «геометрия» кітабында жариялаған қай ғалым.

Ол түркі ойшылдарының ең атақтысы, ең мәшһүрі. Оның заманы «жібек жолы» бойындағы қалалардың дамыған кезіне дәл келді. Тарихи

8 слайд
Ол түркі ойшылдарының ең атақтысы, ең мәшһүрі. Оның заманы «жібек жолы» бойындағы қалалардың дамыған кезіне дәл келді. Тарихи деректер бойынша 70-ке жуық тіл білген. Ол математиканы жеті тарауға бөледі. Алгебраны математиканың дербес бір саласы ретінде қарастырып, алгебра пәнін алғаш анықтаған оқымыстылардың бірі. Біз кім туралы айтып отырмыз?

8 слайд

Ол түркі ойшылдарының ең атақтысы, ең мәшһүрі. Оның заманы «жібек жолы» бойындағы қалалардың дамыған кезіне дәл келді. Тарихи деректер бойынша 70-ке жуық тіл білген. Ол математиканы жеті тарауға бөледі. Алгебраны математиканың дербес бір саласы ретінде қарастырып, алгебра пәнін алғаш анықтаған оқымыстылардың бірі. Біз кім туралы айтып отырмыз?

Ежелгі мысыр мен Вавилон жазбаларында бұл теорема, осы ғалымға дейін 1200 жыл бұрын кездескен. Бірақ осы теореманың дәлелдеуі

9 слайд
Ежелгі мысыр мен Вавилон жазбаларында бұл теорема, осы ғалымға дейін 1200 жыл бұрын кездескен. Бірақ осы теореманың дәлелдеуін б.з.б 6 ғасырда өмір сүрген грек оқымыстысы тапқан. Және дәлелдемесін тапқанда 100 өгіз сойып, той жасаған, құдайлардың құрметіне құрбандық берген деседі.

9 слайд

Ежелгі мысыр мен Вавилон жазбаларында бұл теорема, осы ғалымға дейін 1200 жыл бұрын кездескен. Бірақ осы теореманың дәлелдеуін б.з.б 6 ғасырда өмір сүрген грек оқымыстысы тапқан. Және дәлелдемесін тапқанда 100 өгіз сойып, той жасаған, құдайлардың құрметіне құрбандық берген деседі.

Динамиканың негізгі заңдарын тұжырымдаған және бұл заңдар оның атымен аталады. ағылшын ғалымы. Оның 1687 ж шыққан «н

10 слайд
Динамиканың негізгі заңдарын тұжырымдаған және бұл заңдар оның атымен аталады. ағылшын ғалымы. Оның 1687 ж шыққан «натурал философияның математикалық бастамалары» кітабында үш заңы тұжырымдалған.

10 слайд

Динамиканың негізгі заңдарын тұжырымдаған және бұл заңдар оның атымен аталады. ағылшын ғалымы. Оның 1687 ж шыққан «натурал философияның математикалық бастамалары» кітабында үш заңы тұжырымдалған.

Марк Твен ғажайып өлке атаған елді атаңдар.

11 слайд
Марк Твен ғажайып өлке атаған елді атаңдар.

11 слайд

Марк Твен ғажайып өлке атаған елді атаңдар.

1-көмек. Абай бұл ғалымның еңбегімен танысып, оның жан мен тән, индукция мен дедукция, ғылымының адам игілігіне қызымет етуі т

12 слайд
1-көмек. Абай бұл ғалымның еңбегімен танысып, оның жан мен тән, индукция мен дедукция, ғылымының адам игілігіне қызымет етуі тиіс деген тұжырымдарын қостады және ол туралы қарасөздерінде өз көзқарасын шығыс философиясымен байланыстыра отырып пікір білдірді.

12 слайд

1-көмек. Абай бұл ғалымның еңбегімен танысып, оның жан мен тән, индукция мен дедукция, ғылымының адам игілігіне қызымет етуі тиіс деген тұжырымдарын қостады және ол туралы қарасөздерінде өз көзқарасын шығыс философиясымен байланыстыра отырып пікір білдірді.

1-көмек. Оның суреті қазақстанның бұрынғы 200 теңгесінде бейнеленген.

13 слайд
1-көмек. Оның суреті қазақстанның бұрынғы 200 теңгесінде бейнеленген.

13 слайд

1-көмек. Оның суреті қазақстанның бұрынғы 200 теңгесінде бейнеленген.

1-көмек. Ол геометрияны тек практика тұрғысынан ғана қарамай, оны логикаға негіздеп, абстракт ғылым ретінде қарастырған ғыл

14 слайд
1-көмек. Ол геометрияны тек практика тұрғысынан ғана қарамай, оны логикаға негіздеп, абстракт ғылым ретінде қарастырған ғылымдардың бірі. Біз оны тік бұрышты үшбұрыш тақырыбынан бері білеміз .

14 слайд

1-көмек. Ол геометрияны тек практика тұрғысынан ғана қарамай, оны логикаға негіздеп, абстракт ғылым ретінде қарастырған ғылымдардың бірі. Біз оны тік бұрышты үшбұрыш тақырыбынан бері білеміз .

1-көмек. бүкіл әлемдік тартылыс заңын ашқан

15 слайд
1-көмек. бүкіл әлемдік тартылыс заңын ашқан

15 слайд

1-көмек. бүкіл әлемдік тартылыс заңын ашқан

1-көмек. Онда не қыс түспейді, не жаз болмайды.

16 слайд
1-көмек. Онда не қыс түспейді, не жаз болмайды.

16 слайд

1-көмек. Онда не қыс түспейді, не жаз болмайды.

2-көмек. Функцияның графиктерін салуда осы ғалым атымен аталатын жүйені қолданамыз.

17 слайд
2-көмек. Функцияның графиктерін салуда осы ғалым атымен аталатын жүйені қолданамыз.

17 слайд

2-көмек. Функцияның графиктерін салуда осы ғалым атымен аталатын жүйені қолданамыз.

2-көмек . 870-950 жылдары өмір сүрген . Туған жері отырар.

18 слайд
2-көмек . 870-950 жылдары өмір сүрген . Туған жері отырар.

18 слайд

2-көмек . 870-950 жылдары өмір сүрген . Туған жері отырар.

2-көмек . Ол теорема тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы мен катеттеріне байланысты.

19 слайд
2-көмек . Ол теорема тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы мен катеттеріне байланысты.

19 слайд

2-көмек . Ол теорема тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы мен катеттеріне байланысты.

2-көмек . Екінші заңы . Денеге әсер ететін күш сол дененің массасы мен үдеуінің көбейтіндісіне тең.

20 слайд
2-көмек . Екінші заңы . Денеге әсер ететін күш сол дененің массасы мен үдеуінің көбейтіндісіне тең.

20 слайд

2-көмек . Екінші заңы . Денеге әсер ететін күш сол дененің массасы мен үдеуінің көбейтіндісіне тең.

2-көмек. Онда әйгілі эйфель мұнарасы бар

21 слайд
2-көмек. Онда әйгілі эйфель мұнарасы бар

21 слайд

2-көмек. Онда әйгілі эйфель мұнарасы бар

3-көмек. Ол жүйе 90 градус жасап қиылысатын екі түзуден тұрады оны тік бұрышты координаталар жүйесі деп те атаймыз.

22 слайд
3-көмек. Ол жүйе 90 градус жасап қиылысатын екі түзуден тұрады оны тік бұрышты координаталар жүйесі деп те атаймыз.

22 слайд

3-көмек. Ол жүйе 90 градус жасап қиылысатын екі түзуден тұрады оны тік бұрышты координаталар жүйесі деп те атаймыз.

3-көмек Тәрбиелеуші білімнің ғылыми негізін қалаған «Екінші ұстаз» атанған ғалым

23 слайд
3-көмек Тәрбиелеуші білімнің ғылыми негізін қалаған «Екінші ұстаз» атанған ғалым

23 слайд

3-көмек Тәрбиелеуші білімнің ғылыми негізін қалаған «Екінші ұстаз» атанған ғалым

3-көмек. Теореманың оқылуы. Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасының квадраты катеттерінің квадратының қосындысына тең.

24 слайд
3-көмек. Теореманың оқылуы. Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасының квадраты катеттерінің квадратының қосындысына тең.

24 слайд

3-көмек. Теореманың оқылуы. Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасының квадраты катеттерінің квадратының қосындысына тең.

3-көмек. Күштің өлшем бірлігі.

25 слайд
3-көмек. Күштің өлшем бірлігі.

25 слайд

3-көмек. Күштің өлшем бірлігі.

3-көмек. Астанасы Париж.

26 слайд
3-көмек. Астанасы Париж.

26 слайд

3-көмек. Астанасы Париж.

1-көмек. бүкіл әлемдік тартылыс заңын ашқан.

27 слайд
1-көмек. бүкіл әлемдік тартылыс заңын ашқан.

27 слайд

1-көмек. бүкіл әлемдік тартылыс заңын ашқан.

1-көмек . Планиметрия және стреометрия деген екі бөлімге бөлінеді.

28 слайд
1-көмек . Планиметрия және стреометрия деген екі бөлімге бөлінеді.  

28 слайд

1-көмек . Планиметрия және стреометрия деген екі бөлімге бөлінеді.  

«жер өлшеу» сөзі ежелгі грек тілінде қалай аталады?

29 слайд
«жер өлшеу» сөзі ежелгі грек тілінде қалай аталады?

29 слайд

«жер өлшеу» сөзі ежелгі грек тілінде қалай аталады?

30 слайд

30 слайд

сыйлық математика өсиет Сұрақ. Жыл сайыл әйгілі ғылыми зерттеу, Сұрақ. Жыл сайыл әйгілі ғылыми

31 слайд
сыйлық математика өсиет Сұрақ. Жыл сайыл әйгілі ғылыми зерттеу, Сұрақ. Жыл сайыл әйгілі ғылыми зерттеу, революциялық жаңалықтар немесе мәдени не революциялық жаңалықтар немесе мәдени не қоғам дамуына зор үлес қосқан жұмыстар үшін қоғам дамуына зор үлес қосқан жұмыстар үшін халықаралық сыйлықтардың болатынын білеміз. халықаралық сыйлықтардың болатынын білеміз. Мысалы кино саласына берілетін оскар Мысалы кино саласына берілетін оскар сыйлығы. Ал бұл сыйлық ең танымалылардың сыйлығы. Ал бұл сыйлық ең танымалылардың бірі болғанымен оны сыйлықты ойлап тапқан бірі болғанымен оны сыйлықты ойлап тапқан ғалымның өсиеті бойынша математиктерге ғалымның өсиеті бойынша математиктерге берілмейді. Осы сыйлықты атаңдар.берілмейді. Осы сыйлықты атаңдар.

31 слайд

сыйлық математика өсиет Сұрақ. Жыл сайыл әйгілі ғылыми зерттеу, Сұрақ. Жыл сайыл әйгілі ғылыми зерттеу, революциялық жаңалықтар немесе мәдени не революциялық жаңалықтар немесе мәдени не қоғам дамуына зор үлес қосқан жұмыстар үшін қоғам дамуына зор үлес қосқан жұмыстар үшін халықаралық сыйлықтардың болатынын білеміз. халықаралық сыйлықтардың болатынын білеміз. Мысалы кино саласына берілетін оскар Мысалы кино саласына берілетін оскар сыйлығы. Ал бұл сыйлық ең танымалылардың сыйлығы. Ал бұл сыйлық ең танымалылардың бірі болғанымен оны сыйлықты ойлап тапқан бірі болғанымен оны сыйлықты ойлап тапқан ғалымның өсиеті бойынша математиктерге ғалымның өсиеті бойынша математиктерге берілмейді. Осы сыйлықты атаңдар.берілмейді. Осы сыйлықты атаңдар.

сан рационал сан координаталық сәуле Сұрақ. Математикада натурал сандар, жай, Сұрақ. Математикада натурал санд

32 слайд
сан рационал сан координаталық сәуле Сұрақ. Математикада натурал сандар, жай, Сұрақ. Математикада натурал сандар, жай, құрама, бөлшек сандар, рационал сандар т.б бар. құрама, бөлшек сандар, рационал сандар т.б бар. Және оларды координаталық сәуледе нөл Және оларды координаталық сәуледе нөл санының оң жағына немесе сол жағына санының оң жағына немесе сол жағына орналастыруға болады. бұл сандарды ертеректе орналастыруға болады. бұл сандарды ертеректе «өтірік сандар» деп атаған. Ол қандай сандар? «өтірік сандар» деп атаған. Ол қандай сандар?

32 слайд

сан рационал сан координаталық сәуле Сұрақ. Математикада натурал сандар, жай, Сұрақ. Математикада натурал сандар, жай, құрама, бөлшек сандар, рационал сандар т.б бар. құрама, бөлшек сандар, рационал сандар т.б бар. Және оларды координаталық сәуледе нөл Және оларды координаталық сәуледе нөл санының оң жағына немесе сол жағына санының оң жағына немесе сол жағына орналастыруға болады. бұл сандарды ертеректе орналастыруға болады. бұл сандарды ертеректе «өтірік сандар» деп атаған. Ол қандай сандар? «өтірік сандар» деп атаған. Ол қандай сандар?

бұрыш сыбайлас түзулер Сұрақ. Градустық өлшемдеріне басқа да Сұрақ. Градустық өлшемдеріне басқа да қ

33 слайд
бұрыш сыбайлас түзулер Сұрақ. Градустық өлшемдеріне басқа да Сұрақ. Градустық өлшемдеріне басқа да қасиеттеріне сәйкес бұрыштардың түрлерін қасиеттеріне сәйкес бұрыштардың түрлерін білеміз. Мысалы жазыңқы, тік бұрыш, доғал, білеміз. Мысалы жазыңқы, тік бұрыш, доғал, сүйір бұрыштар. Бір бұрыштың қабырғалары сүйір бұрыштар. Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларының созындысы екінші бұрыштың қабырғаларының созындысы болып келетін, өзара тең бұрыштар қалай болып келетін, өзара тең бұрыштар қалай атадлады. атадлады.

33 слайд

бұрыш сыбайлас түзулер Сұрақ. Градустық өлшемдеріне басқа да Сұрақ. Градустық өлшемдеріне басқа да қасиеттеріне сәйкес бұрыштардың түрлерін қасиеттеріне сәйкес бұрыштардың түрлерін білеміз. Мысалы жазыңқы, тік бұрыш, доғал, білеміз. Мысалы жазыңқы, тік бұрыш, доғал, сүйір бұрыштар. Бір бұрыштың қабырғалары сүйір бұрыштар. Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларының созындысы екінші бұрыштың қабырғаларының созындысы болып келетін, өзара тең бұрыштар қалай болып келетін, өзара тең бұрыштар қалай атадлады. атадлады.

Кесене 7 керемет түркістан Атақты шығыс қолбасшысы Ақсақ Темір салғызған. Оның Атақты шығыс қолбасшы

34 слайд
Кесене 7 керемет түркістан Атақты шығыс қолбасшысы Ақсақ Темір салғызған. Оның Атақты шығыс қолбасшысы Ақсақ Темір салғызған. Оның көлемі – 46,5х65,5 метр. Орталық залдың айналасына әртүрлі көлемі – 46,5х65,5 метр. Орталық залдың айналасына әртүрлі мақсатқа пайдаланылған үлкенді-кішілі 35 бөлме орналасқан.мақсатқа пайдаланылған үлкенді-кішілі 35 бөлме орналасқан. Бұл ғимарат қалай аталады?Бұл ғимарат қалай аталады?

34 слайд

Кесене 7 керемет түркістан Атақты шығыс қолбасшысы Ақсақ Темір салғызған. Оның Атақты шығыс қолбасшысы Ақсақ Темір салғызған. Оның көлемі – 46,5х65,5 метр. Орталық залдың айналасына әртүрлі көлемі – 46,5х65,5 метр. Орталық залдың айналасына әртүрлі мақсатқа пайдаланылған үлкенді-кішілі 35 бөлме орналасқан.мақсатқа пайдаланылған үлкенді-кішілі 35 бөлме орналасқан. Бұл ғимарат қалай аталады?Бұл ғимарат қалай аталады?

ғалым физик сұйыққа батырылған дене. Сұрақ. «маған тіреу нүктесін берсеңдер, мен жерді Сұрақ. «маған т

35 слайд
ғалым физик сұйыққа батырылған дене. Сұрақ. «маған тіреу нүктесін берсеңдер, мен жерді Сұрақ. «маған тіреу нүктесін берсеңдер, мен жерді де қозғалтпаймын» деген ғалым кім? Ол Герон де қозғалтпаймын» деген ғалым кім? Ол Герон патшасының тәжінің таза алтыннан патшасының тәжінің таза алтыннан жасалмағанын анықтаған. Әрі физик, әрі жасалмағанын анықтаған. Әрі физик, әрі математик.математик.

35 слайд

ғалым физик сұйыққа батырылған дене. Сұрақ. «маған тіреу нүктесін берсеңдер, мен жерді Сұрақ. «маған тіреу нүктесін берсеңдер, мен жерді де қозғалтпаймын» деген ғалым кім? Ол Герон де қозғалтпаймын» деген ғалым кім? Ол Герон патшасының тәжінің таза алтыннан патшасының тәжінің таза алтыннан жасалмағанын анықтаған. Әрі физик, әрі жасалмағанын анықтаған. Әрі физик, әрі математик.математик.

Палестина теңіз тұз Сұрақ. «Суының ерекшелігі, онда ешқандай Сұрақ. «Суының е

36 слайд
Палестина теңіз тұз Сұрақ. «Суының ерекшелігі, онда ешқандай Сұрақ. «Суының ерекшелігі, онда ешқандай тіршілік жоқ. Біз қанша тырыссақ та суға бата тіршілік жоқ. Біз қанша тырыссақ та суға бата алмадық. Ол жердің ыңғайлылығы сондай тіпті алмадық. Ол жердің ыңғайлылығы сондай тіпті шалқаңнан жатып та кітап оқуға болады». Бұл не шалқаңнан жатып та кітап оқуға болады». Бұл не туралы айтылған?туралы айтылған?

36 слайд

Палестина теңіз тұз Сұрақ. «Суының ерекшелігі, онда ешқандай Сұрақ. «Суының ерекшелігі, онда ешқандай тіршілік жоқ. Біз қанша тырыссақ та суға бата тіршілік жоқ. Біз қанша тырыссақ та суға бата алмадық. Ол жердің ыңғайлылығы сондай тіпті алмадық. Ол жердің ыңғайлылығы сондай тіпті шалқаңнан жатып та кітап оқуға болады». Бұл не шалқаңнан жатып та кітап оқуға болады». Бұл не туралы айтылған?туралы айтылған?

37 слайд

37 слайд

ата – бабаларымыз ертеден келе жатқан әдет бойынша бір нәрсенің ұзындығын немесе қалыңдығын өлшегенде «шынтақ елі» , «бі

38 слайд
ата – бабаларымыз ертеден келе жатқан әдет бойынша бір нәрсенің ұзындығын немесе қалыңдығын өлшегенде «шынтақ елі» , «бір елі», «кере қарыс», «сынық сүйем» деген қол өлшемдерін пайдаланады. Осы өлшемдердің ішінен бөлшек ұғымын білдіретіні қайсысы? сынық сүйем

38 слайд

ата – бабаларымыз ертеден келе жатқан әдет бойынша бір нәрсенің ұзындығын немесе қалыңдығын өлшегенде «шынтақ елі» , «бір елі», «кере қарыс», «сынық сүйем» деген қол өлшемдерін пайдаланады. Осы өлшемдердің ішінен бөлшек ұғымын білдіретіні қайсысы? сынық сүйем

Асан поездың басынан есептегенде 7-вагон ға отырды. Үсен поездың соңынан есептегенде 7- вагон ға отырды. Сонда олар бір в

39 слайд
Асан поездың басынан есептегенде 7-вагон ға отырды. Үсен поездың соңынан есептегенде 7- вагон ға отырды. Сонда олар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған? 1313

39 слайд

Асан поездың басынан есептегенде 7-вагон ға отырды. Үсен поездың соңынан есептегенде 7- вагон ға отырды. Сонда олар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған? 1313

теріс сандар мен оң сандар арасындағы, және оларды тең бөлуші сан? 0 саны

40 слайд
теріс сандар мен оң сандар арасындағы, және оларды тең бөлуші сан? 0 саны

40 слайд

теріс сандар мен оң сандар арасындағы, және оларды тең бөлуші сан? 0 саны

«Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық

41 слайд
«Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде жетеді? 9 күнде

41 слайд

«Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде жетеді? 9 күнде

кез келген үшбұрыштың үш медианасы, үш биіктігі, үш орта перпендикуляры, үш биссектрисасы болады. Және олар бір нүктеде қиылы

42 слайд
кез келген үшбұрыштың үш медианасы, үш биіктігі, үш орта перпендикуляры, үш биссектрисасы болады. Және олар бір нүктеде қиылысады. Осы қиылысу нүктелерін қалай атаймыз . Үшбұрыштың тамаша Нүктелері.

42 слайд

кез келген үшбұрыштың үш медианасы, үш биіктігі, үш орта перпендикуляры, үш биссектрисасы болады. Және олар бір нүктеде қиылысады. Осы қиылысу нүктелерін қалай атаймыз . Үшбұрыштың тамаша Нүктелері.

Ерте, ерте, Ерте, ерте, ертеде ........ертеде ........

43 слайд
Ерте, ерте, Ерте, ерте, ертеде ........ертеде ........

43 слайд

Ерте, ерте, Ерте, ерте, ертеде ........ертеде ........

44 слайд

44 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ