Материалдар / Озық тәжірибе-озат білім діңгегі.

Озық тәжірибе-озат білім діңгегі.

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп мұғалімдеріне , соның ішінде сынып жетекшілеріне көмек ретінде ұсынылып отырған презантациялық жұмыс. түрлі әдіс - тәсілдер енгізілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2021
605
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А. Тайманов атындағы №34 мектеп –гимназиясы. Озық тәжірибе – озат білім діңгегі. 9 «д» сынып жетекшісі: Исаева М Б.

1 слайд
А. Тайманов атындағы №34 мектеп –гимназиясы. Озық тәжірибе – озат білім діңгегі. 9 «д» сынып жетекшісі: Исаева М Б.

1 слайд

А. Тайманов атындағы №34 мектеп –гимназиясы. Озық тәжірибе – озат білім діңгегі. 9 «д» сынып жетекшісі: Исаева М Б.

Адам мақсатына өзін –өзі жетілдіру арқылы жетеді.

2 слайд
Адам мақсатына өзін –өзі жетілдіру арқылы жетеді.

2 слайд

Адам мақсатына өзін –өзі жетілдіру арқылы жетеді.

Сынып ұжымын зерртеу әдістемесіФ отосурет әд істем есі Сынып оқушыларына «фотограф» ретінде өз сыныптастарының суретін шы

3 слайд
Сынып ұжымын зерртеу әдістемесіФ отосурет әд істем есі Сынып оқушыларына «фотограф» ретінде өз сыныптастарының суретін шығару ұсынылады. Оларға бір бет қағаз беріледі, онда топтық суреттегідей сынып жетекшісі мен әрбір оқушының «суреті» орналастырылуы керек. Әр «сурет» сынып оқушысының есімімен белгіленеді. Оқушылырдың арасында ол өзінің және сынып жетекшісінің «суретін» орналастырады.

3 слайд

Сынып ұжымын зерртеу әдістемесіФ отосурет әд істем есі Сынып оқушыларына «фотограф» ретінде өз сыныптастарының суретін шығару ұсынылады. Оларға бір бет қағаз беріледі, онда топтық суреттегідей сынып жетекшісі мен әрбір оқушының «суреті» орналастырылуы керек. Әр «сурет» сынып оқушысының есімімен белгіленеді. Оқушылырдың арасында ол өзінің және сынып жетекшісінің «суретін» орналастырады.

Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Сынып жетекшісі алынған «суреттерді» талдай келіп, оқушы өзін, достарын, сыныптастарын

4 слайд
Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Сынып жетекшісі алынған «суреттерді» талдай келіп, оқушы өзін, достарын, сыныптастарын және сынып жетекшісін қай жерлерге орналастырғанына және осы тапсырманы қандай көңіл- күймен орындағанына көңіл аударуы қажет. . «Үй» әдістемесі Тақтаға үш үйдің суреті салынады: Замок Коттедж КүркеӘркімге жеке бет беріліп, өздерінің барлық сыныптастарын осы үйлерге орналастыру ұсынылады. Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Кімді қайда орналастырғанына байланысты оның сыныптағы белсенділік деңгейі, яғни ұжымның психологиялық климаты байқалады. «Лидерлер», «жұлдызшалар», «робинзондар» анықталады.

4 слайд

Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Сынып жетекшісі алынған «суреттерді» талдай келіп, оқушы өзін, достарын, сыныптастарын және сынып жетекшісін қай жерлерге орналастырғанына және осы тапсырманы қандай көңіл- күймен орындағанына көңіл аударуы қажет. . «Үй» әдістемесі Тақтаға үш үйдің суреті салынады: Замок Коттедж КүркеӘркімге жеке бет беріліп, өздерінің барлық сыныптастарын осы үйлерге орналастыру ұсынылады. Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Кімді қайда орналастырғанына байланысты оның сыныптағы белсенділік деңгейі, яғни ұжымның психологиялық климаты байқалады. «Лидерлер», «жұлдызшалар», «робинзондар» анықталады.

«Менің өмірімнің күнделігі» әдістемесі : Сынып жетекшісі сынып оқушыларына әр апта сайын апта қорытындысын шығарып отыруды

5 слайд
«Менің өмірімнің күнделігі» әдістемесі : Сынып жетекшісі сынып оқушыларына әр апта сайын апта қорытындысын шығарып отыруды ұсынады. Ол сынып өмірінде болған оқиғаның сынып үшін және өзі үшін маңыздылық деңгейін анықтайды. Күнделікті былай толтыруға болады: апта маңызды оқиға   мен сынып Неге көңіл аудару керек, нәтижесі Бала өзін ұжымда қаншалықты жәйлі сезінеді және оны не қызықтырады..«Жеңіс мінбері» әдістемесі : Сынып оқушыларына өз сыныптастарын марапаттау үшін ««Жеңіс мінберін» тұрғызу ұсынылады, оған ол өз сыныптастарын орналастыруға құқылы. Ол сыныптастарын не үшін марапаттайтындығын өзі шешеді. Барлығы – 5 баспалдақ. Егер қажет деп тапса оның біреуін өзіне арнай алады. Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Бұл әдістеме сынып оқушыларының ұжымдағы қарым-қатынасын, оның адамгершілік қырларын көрсетеді.

5 слайд

«Менің өмірімнің күнделігі» әдістемесі : Сынып жетекшісі сынып оқушыларына әр апта сайын апта қорытындысын шығарып отыруды ұсынады. Ол сынып өмірінде болған оқиғаның сынып үшін және өзі үшін маңыздылық деңгейін анықтайды. Күнделікті былай толтыруға болады: апта маңызды оқиға   мен сынып Неге көңіл аудару керек, нәтижесі Бала өзін ұжымда қаншалықты жәйлі сезінеді және оны не қызықтырады..«Жеңіс мінбері» әдістемесі : Сынып оқушыларына өз сыныптастарын марапаттау үшін ««Жеңіс мінберін» тұрғызу ұсынылады, оған ол өз сыныптастарын орналастыруға құқылы. Ол сыныптастарын не үшін марапаттайтындығын өзі шешеді. Барлығы – 5 баспалдақ. Егер қажет деп тапса оның біреуін өзіне арнай алады. Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Бұл әдістеме сынып оқушыларының ұжымдағы қарым-қатынасын, оның адамгершілік қырларын көрсетеді.

Жобалық әдістеме : Оқушыларға өз сыныптастарына қарым- қатынасын білдіру, яғни келесі сөйлемдерді аяқтау ұсынылады: 1. Маған

6 слайд
Жобалық әдістеме : Оқушыларға өз сыныптастарына қарым- қатынасын білдіру, яғни келесі сөйлемдерді аяқтау ұсынылады: 1. Маған сыныптағы ең жақын адам, бұл... 2. Сабақтан тыс бос уақытымды маған ... бірге өткізген ұнайды. 3. Мен өз үйімде ... қабылдағанды ұнатамын. 4. Мектепте мен ... араласқанды ұнатамын. 5. Мектептен тыс жерлерде мен ... араласқанды ұнатамын. 6. Мен араласуды қаламайтын балалар, бұлар... 7. Мен мектепте тек қажет жағдайда ғана араласатын балалар, бұлар... 8. Мен үшін мүдделері мүлдем жат, бұлар... 9. Маған мүлдем ұнамайды, бұлар... 10. Мен ... кездесуден үнемі қашқақтап жүремін. Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Аяқталған сөйлемдер арқылы белгілі бір қорытынды жасауға болады.

6 слайд

Жобалық әдістеме : Оқушыларға өз сыныптастарына қарым- қатынасын білдіру, яғни келесі сөйлемдерді аяқтау ұсынылады: 1. Маған сыныптағы ең жақын адам, бұл... 2. Сабақтан тыс бос уақытымды маған ... бірге өткізген ұнайды. 3. Мен өз үйімде ... қабылдағанды ұнатамын. 4. Мектепте мен ... араласқанды ұнатамын. 5. Мектептен тыс жерлерде мен ... араласқанды ұнатамын. 6. Мен араласуды қаламайтын балалар, бұлар... 7. Мен мектепте тек қажет жағдайда ғана араласатын балалар, бұлар... 8. Мен үшін мүдделері мүлдем жат, бұлар... 9. Маған мүлдем ұнамайды, бұлар... 10. Мен ... кездесуден үнемі қашқақтап жүремін. Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Аяқталған сөйлемдер арқылы белгілі бір қорытынды жасауға болады.

.«Менің сыныбым туралы фильм» әдістемесі: Оқушыларға режиссер рөліне еніп, сынып туралы фильм түсіру ұсынылады. Әрбір кадрге

7 слайд
.«Менің сыныбым туралы фильм» әдістемесі: Оқушыларға режиссер рөліне еніп, сынып туралы фильм түсіру ұсынылады. Әрбір кадрге мәтін арналады. Фильм тартымды болып шығу үшін әркім оған сюжеттік желі арнап, оның фильмдегі уақытын т.б. белгілейді. Балаларға фильм түсіру жеңіл болу үшін оларға төмендегідей сұрақтар беруге болады:Фильм қалай аталады? Фильм оқиғасы қай жерде өтеді? Фильмнің басты кейіпкері кім? Фильмдегі қосалқы рөлдерді кімдер ойнайды? Фильм қай жанрға жатады? Фильмнің финалы қандай? Фильм қандай түспен түсірілген? Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Сыныптың құндылық бағдарын анықтауға болады

7 слайд

.«Менің сыныбым туралы фильм» әдістемесі: Оқушыларға режиссер рөліне еніп, сынып туралы фильм түсіру ұсынылады. Әрбір кадрге мәтін арналады. Фильм тартымды болып шығу үшін әркім оған сюжеттік желі арнап, оның фильмдегі уақытын т.б. белгілейді. Балаларға фильм түсіру жеңіл болу үшін оларға төмендегідей сұрақтар беруге болады:Фильм қалай аталады? Фильм оқиғасы қай жерде өтеді? Фильмнің басты кейіпкері кім? Фильмдегі қосалқы рөлдерді кімдер ойнайды? Фильм қай жанрға жатады? Фильмнің финалы қандай? Фильм қандай түспен түсірілген? Неге көңіл аудару керек, нәтижесі : Сыныптың құндылық бағдарын анықтауға болады

«Менің өмірімнің маңызды даталары» : Оқушылардан өз өмірлерінің неғұрлым есте қаларлық оқиғаларын еске түсіру сұралады. Олар

8 слайд
«Менің өмірімнің маңызды даталары» : Оқушылардан өз өмірлерінің неғұрлым есте қаларлық оқиғаларын еске түсіру сұралады. Олар жұмысты төмендегі үлгі бойынша орындауларына болады: Жыл Оқиға ....... .... .Менің 10 «Менім» : Оқушыларға қағазға 10 рет «Мен» деп жазып, оған өздері және өздерінің қасиеттері туралы анықтаманы төмендегі үлгі бойынша жазу ұсынылады: «Мен»... «Мен»... «Мен»...т.б. Содан соң оқушылар өздерінің он «Менін» маңыздылық деңгейіне қарай орналастырады (ранжирование)

8 слайд

«Менің өмірімнің маңызды даталары» : Оқушылардан өз өмірлерінің неғұрлым есте қаларлық оқиғаларын еске түсіру сұралады. Олар жұмысты төмендегі үлгі бойынша орындауларына болады: Жыл Оқиға ....... .... .Менің 10 «Менім» : Оқушыларға қағазға 10 рет «Мен» деп жазып, оған өздері және өздерінің қасиеттері туралы анықтаманы төмендегі үлгі бойынша жазу ұсынылады: «Мен»... «Мен»... «Мен»...т.б. Содан соң оқушылар өздерінің он «Менін» маңыздылық деңгейіне қарай орналастырады (ранжирование)

«Аяқталмаған сөйлем» : Оқушыларға мәтінді аяқтау ұсынылады. Қажеттілігіне қарай әрбір мәтінге дәлелдер келтіре кетіруге бола

9 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» : Оқушыларға мәтінді аяқтау ұсынылады. Қажеттілігіне қарай әрбір мәтінге дәлелдер келтіре кетіруге болады. Менің есептеуімше, мен... Менің өмірімде ең маңыздысы – бұл... Маған жақсы, егер... Маған жаман, егер... Маған ересектердің ... ұнайды. Маған ересектердің ... ұнамайды. Мен бос уақытымда... Менің өмірімдегі ең қуанышты сәт... Менің өмірімдегі ең басты қателік... .«Өзін-өзі жарнамалау» : Оқушыларға байқауға қатысу үшін газетке жарнама беру ұсынылады. Жарнамада байқауда жеңіске жетуге мүмкіндік беретін сыртқы келбеті мен ішкі қадыр-қасиеттері туралы сипатталу қажет. Өзін-өзі жарнамалауға қойылатын басты талап – шынайылық, объективтілік, өзіндік сын.  

9 слайд

«Аяқталмаған сөйлем» : Оқушыларға мәтінді аяқтау ұсынылады. Қажеттілігіне қарай әрбір мәтінге дәлелдер келтіре кетіруге болады. Менің есептеуімше, мен... Менің өмірімде ең маңыздысы – бұл... Маған жақсы, егер... Маған жаман, егер... Маған ересектердің ... ұнайды. Маған ересектердің ... ұнамайды. Мен бос уақытымда... Менің өмірімдегі ең қуанышты сәт... Менің өмірімдегі ең басты қателік... .«Өзін-өзі жарнамалау» : Оқушыларға байқауға қатысу үшін газетке жарнама беру ұсынылады. Жарнамада байқауда жеңіске жетуге мүмкіндік беретін сыртқы келбеті мен ішкі қадыр-қасиеттері туралы сипатталу қажет. Өзін-өзі жарнамалауға қойылатын басты талап – шынайылық, объективтілік, өзіндік сын.  

.«Ш ығарма» : Оқушыларға келесі тақырыптарға шығарма немесе эссе жазу ұсынылады: «Менің сыныбыма арналған ода» «Менің сыныбым

10 слайд
.«Ш ығарма» : Оқушыларға келесі тақырыптарға шығарма немесе эссе жазу ұсынылады: «Менің сыныбыма арналған ода» «Менің сыныбым 5 ж ылдан кейін» «Егер мен басқа сыныпқа түссем не болған болар ед?» «Менің сыныбымның таңқаларлық тарихы» т.б. Ұжымға байланысты шығарма тақырыптарынан басқа, оқушыларға өздерінің жеке тұлғаларына да байланысты шығарма тақырыптарын беруге болады. М ысалы: «Менің сыныбымдағы менің достарым» «Сыныптағы менің өмірім» «Өз-өзіме хат» «Менің «қалауым», «қолымнан келетін ісім» ж әне «қаж еттілігім» Егер оқушылар сынып жетекшісіне сенетін болса, олардың сөздері де шынайы, өздері де ашық болады, ал бұл терең ойлы педагогке өз оқушыларын тани білуге, қажетті жерінде оларға көмек қолын ұсынуға мүмкіндік береді.

10 слайд

.«Ш ығарма» : Оқушыларға келесі тақырыптарға шығарма немесе эссе жазу ұсынылады: «Менің сыныбыма арналған ода» «Менің сыныбым 5 ж ылдан кейін» «Егер мен басқа сыныпқа түссем не болған болар ед?» «Менің сыныбымның таңқаларлық тарихы» т.б. Ұжымға байланысты шығарма тақырыптарынан басқа, оқушыларға өздерінің жеке тұлғаларына да байланысты шығарма тақырыптарын беруге болады. М ысалы: «Менің сыныбымдағы менің достарым» «Сыныптағы менің өмірім» «Өз-өзіме хат» «Менің «қалауым», «қолымнан келетін ісім» ж әне «қаж еттілігім» Егер оқушылар сынып жетекшісіне сенетін болса, олардың сөздері де шынайы, өздері де ашық болады, ал бұл терең ойлы педагогке өз оқушыларын тани білуге, қажетті жерінде оларға көмек қолын ұсынуға мүмкіндік береді.

Н азарлары ңы зға Рахм ет!!!

11 слайд
Н азарлары ңы зға Рахм ет!!!

11 слайд

Н азарлары ңы зға Рахм ет!!!