Пайыздар біздің өмірде.Ғылыми жоба

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пайыздар біздің өмірде.Ғылыми жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеу жұмысы-өзекті,өз бетімен білім алу үшін қажетті.Адамның күнделікті өмірінде кездесетін пайыздық есептерге ерекше тоқталған.Күнделікті өмірде кездесетін есептерді мысалға ала отырып,зерттеу жұмысының шынайылығы мен нақтылығына мән берген.Зерттеу соңында оқушы өз өмірінен алынған пайыздық есепті негізге ала отырып,өзара байланыстырып,тақырыптың өзектілігін ашқан.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ПАЙЫЗ Секциясы: Мaтемaтикa Жобаны дайындаған: 6- сынып оқушысы

#1 слайд
ПАЙЫЗ Секциясы: Мaтемaтикa Жобаны дайындаған: 6- сынып оқушысы

1 слайд

ПАЙЫЗ Секциясы: Мaтемaтикa Жобаны дайындаған: 6- сынып оқушысы

Жобаның мақсаты: •Біздің өмірімізде пайыз қай жерде және қалай қолданылатынын анықтау Жобаның өзектілігі: •Қазіргі уақытт

#2 слайд
Жобаның мақсаты: •Біздің өмірімізде пайыз қай жерде және қалай қолданылатынын анықтау Жобаның өзектілігі: •Қазіргі уақытта пайызды түсіну және пайыздық есептеулер жүргізу білу әр адам үшін қажет. Бұл тақырыптың қолданбалы маңызы өте зор және біздің өміріміздің қаржылық, экономикалық, әлеуметтік аспектілеріне әсер етеді Зерттеу міндеттері •Пайыздың шығу тарихын зерттеу •-Біздің өмірімізде кездесетін пайызға байланысты практикалық есептер қарастыру •-Пайызды практикалық қолданудың көлемін анықтау Зерттеу жоспары: •Пайыздың пайда болу тарихы туралы әдебиет оқу. •-Пайызбен байланысты біздің өмірден мысалдар келтіру. •-Сыныппен анкета өткізу (қорытындысын диаграммамен көрсету) •-Пайызға байланысты есептер жинағын жасау

2 слайд

Жобаның мақсаты: •Біздің өмірімізде пайыз қай жерде және қалай қолданылатынын анықтау Жобаның өзектілігі: •Қазіргі уақытта пайызды түсіну және пайыздық есептеулер жүргізу білу әр адам үшін қажет. Бұл тақырыптың қолданбалы маңызы өте зор және біздің өміріміздің қаржылық, экономикалық, әлеуметтік аспектілеріне әсер етеді Зерттеу міндеттері •Пайыздың шығу тарихын зерттеу •-Біздің өмірімізде кездесетін пайызға байланысты практикалық есептер қарастыру •-Пайызды практикалық қолданудың көлемін анықтау Зерттеу жоспары: •Пайыздың пайда болу тарихы туралы әдебиет оқу. •-Пайызбен байланысты біздің өмірден мысалдар келтіру. •-Сыныппен анкета өткізу (қорытындысын диаграммамен көрсету) •-Пайызға байланысты есептер жинағын жасау

I.ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ. 1.1 .Пайыз ұғымының пайда болу тарихынан. Пайыз (процент) дегеніміз қандай да болсын санның жүзден бір үлес

#3 слайд
I.ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ. 1.1 .Пайыз ұғымының пайда болу тарихынан. Пайыз (процент) дегеніміз қандай да болсын санның жүзден бір үлесі , % белгісімен таңбаланады. «Процент» латынның pro centum деген сөзінен шыққан, ол дәлме-дәл аударғанда «жүзден» дегенді білдіреді. Проценттер тұтас нәрсенің бөліктерін өзара оңай салыстыруға мүмкіндік береді, есептеулерді оңайлатады. Сондықтан да өте көп таралған. Ресейде процент термині XVIII ғасырдың аяғында басталды. Ұзақ уақыт «пайыз» деген термин тек ғана 100 рубльден пайда немесе шығынды болды. Пайыз тек сауда және ақша мәмілелерде қолданды. Содан соң оның қолдану аймағы кеңейді. Қазіргі уақытта пайыздар шаруашылық және қаржылық есептеу, статистика, ғылым мен техникада қолданылады.

3 слайд

I.ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ. 1.1 .Пайыз ұғымының пайда болу тарихынан. Пайыз (процент) дегеніміз қандай да болсын санның жүзден бір үлесі , % белгісімен таңбаланады. «Процент» латынның pro centum деген сөзінен шыққан, ол дәлме-дәл аударғанда «жүзден» дегенді білдіреді. Проценттер тұтас нәрсенің бөліктерін өзара оңай салыстыруға мүмкіндік береді, есептеулерді оңайлатады. Сондықтан да өте көп таралған. Ресейде процент термині XVIII ғасырдың аяғында басталды. Ұзақ уақыт «пайыз» деген термин тек ғана 100 рубльден пайда немесе шығынды болды. Пайыз тек сауда және ақша мәмілелерде қолданды. Содан соң оның қолдану аймағы кеңейді. Қазіргі уақытта пайыздар шаруашылық және қаржылық есептеу, статистика, ғылым мен техникада қолданылады.

1584 жылы Белгиялық ғалым Симон Стевин енгізді. Ол алғаш рет пайыздар кестесін жариялады. 1685 жылы Парижде коммерциялық а

#4 слайд
1584 жылы Белгиялық ғалым Симон Стевин енгізді. Ол алғаш рет пайыздар кестесін жариялады. 1685 жылы Парижде коммерциялық арифметика жөнінде нұсқау-кітап басылып шыққан, онда теруші қателесіп cto-ның орнына % терген. Осы қатеден кейін көптеген математиктер де процентті белгілеу үшін % белгісін қолдана бастайды. Сөйтіп, бірте-бірте жаппай қолданылатын болған.

4 слайд

1584 жылы Белгиялық ғалым Симон Стевин енгізді. Ол алғаш рет пайыздар кестесін жариялады. 1685 жылы Парижде коммерциялық арифметика жөнінде нұсқау-кітап басылып шыққан, онда теруші қателесіп cto-ның орнына % терген. Осы қатеден кейін көптеген математиктер де процентті белгілеу үшін % белгісін қолдана бастайды. Сөйтіп, бірте-бірте жаппай қолданылатын болған.

Жоба тақырыбы бойынша зерттелетін сұрақ Пайыздардың өмірдегі маңыздылығы қандай?

#5 слайд
Жоба тақырыбы бойынша зерттелетін сұрақ Пайыздардың өмірдегі маңыздылығы қандай?

5 слайд

Жоба тақырыбы бойынша зерттелетін сұрақ Пайыздардың өмірдегі маңыздылығы қандай?

II. ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ. (күнделікті өмірде) 1. Дүкендерде мереке кездерінде жеңілдіктер. Мысалы аяқ киім дүкенінде 1 аяқ киім а

#6 слайд
II. ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ. (күнделікті өмірде) 1. Дүкендерде мереке кездерінде жеңілдіктер. Мысалы аяқ киім дүкенінде 1 аяқ киім алсан 2-ші аяқ киімге жеңілдік 10% 2. Пайызбен матаның құрамын өрнектейді. Мысалы көйлек матасының құрамы 90% мақта 10% эластаннан тұрады. 3. Пайыздарды аптекаларда кездеседі. 4. Бухгалтерлер жалақы санаған кезде пайызды қолданады. Мысалы жұмысшының жалақыдан 10% оның зейнетақы қорына аударылады. 5. Банктан несие алған кезде банк берген ақшаға пайыздық мөлшерлеме қосады. Мысалы,Хоум кредит банктің тұтынушылық несие мөлшерлемесі 15% құрайды. 6. Теледидардан немесе газеттен пайыз туралы жиі естуге болады.Мысалы, сайлауда депутат 92% дауыс алды.  7. Мұғалімдер де оқушылардың үлгерімін және білім сапасын пайызбен есептейтінін білдім т.б

6 слайд

II. ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ. (күнделікті өмірде) 1. Дүкендерде мереке кездерінде жеңілдіктер. Мысалы аяқ киім дүкенінде 1 аяқ киім алсан 2-ші аяқ киімге жеңілдік 10% 2. Пайызбен матаның құрамын өрнектейді. Мысалы көйлек матасының құрамы 90% мақта 10% эластаннан тұрады. 3. Пайыздарды аптекаларда кездеседі. 4. Бухгалтерлер жалақы санаған кезде пайызды қолданады. Мысалы жұмысшының жалақыдан 10% оның зейнетақы қорына аударылады. 5. Банктан несие алған кезде банк берген ақшаға пайыздық мөлшерлеме қосады. Мысалы,Хоум кредит банктің тұтынушылық несие мөлшерлемесі 15% құрайды. 6. Теледидардан немесе газеттен пайыз туралы жиі естуге болады.Мысалы, сайлауда депутат 92% дауыс алды.  7. Мұғалімдер де оқушылардың үлгерімін және білім сапасын пайызбен есептейтінін білдім т.б

Ұлдар 75% Қыздар 25% Анкета (Менің сыныбым пайызбен) 75% 25% ҰлдарҚыздар Қыс 10% Көктем 30% Жаз 40% Күз 20% Менің сыныбымның

#7 слайд
Ұлдар 75% Қыздар 25% Анкета (Менің сыныбым пайызбен) 75% 25% ҰлдарҚыздар Қыс 10% Көктем 30% Жаз 40% Күз 20% Менің сыныбымның оқушыларының сүйікті жыл мезгілі (%) Велосипе д Компьюте р Домбыр а ФутболБи Сурет 10% 30% 10% 20% 10% 20% Менің сыныбымның хоббиі ( %) 10% 30% 10%20% 10% 20% Велосипед Компьютер Домбыра Футбол Би Сурет

7 слайд

Ұлдар 75% Қыздар 25% Анкета (Менің сыныбым пайызбен) 75% 25% ҰлдарҚыздар Қыс 10% Көктем 30% Жаз 40% Күз 20% Менің сыныбымның оқушыларының сүйікті жыл мезгілі (%) Велосипе д Компьюте р Домбыр а ФутболБи Сурет 10% 30% 10% 20% 10% 20% Менің сыныбымның хоббиі ( %) 10% 30% 10%20% 10% 20% Велосипед Компьютер Домбыра Футбол Би Сурет

Пайызға байланысты есептердің негізгі түрлері Берілген санның пайызын табу Пайызы бойынша санды табу

#8 слайд
Пайызға байланысты есептердің негізгі түрлері Берілген санның пайызын табу Пайызы бойынша санды табу

8 слайд

Пайызға байланысты есептердің негізгі түрлері Берілген санның пайызын табу Пайызы бойынша санды табу

Берілген сандардың пайыздық қатынасын табу Шешуі: Қазақстан 19 832 737 -100% Уәлиханов 13 170

#9 слайд
Берілген сандардың пайыздық қатынасын табу Шешуі: Қазақстан 19 832 737 -100% Уәлиханов 13  170 - х% Х= =0.06% Жауабы: біздің аудан тұрғындарының саны республикамыздың халықтар санының 0,06% құрайды. Қазақстанның халық саны 19 832 737 адам құрайды. Уәлиханов ауданының халық саны 13  170 адам құрайды. Уәлиханов ауданының 13  170 тұрғындар саны Қазақстанның халық санының неше % құрайды?

9 слайд

Берілген сандардың пайыздық қатынасын табу Шешуі: Қазақстан 19 832 737 -100% Уәлиханов 13  170 - х% Х= =0.06% Жауабы: біздің аудан тұрғындарының саны республикамыздың халықтар санының 0,06% құрайды. Қазақстанның халық саны 19 832 737 адам құрайды. Уәлиханов ауданының халық саны 13  170 адам құрайды. Уәлиханов ауданының 13  170 тұрғындар саны Қазақстанның халық санының неше % құрайды?

Балалар депозиті (Жилстройбанк) Ай сайын депозитке 20 000 теңгеден ғана салып отырған күннің өзінде 12 жыл ішінде жиналатын ақ

#10 слайд
Балалар депозиті (Жилстройбанк) Ай сайын депозитке 20 000 теңгеден ғана салып отырған күннің өзінде 12 жыл ішінде жиналатын ақша сомасы: Банк есептеулеріне талдау жасасақ: 6-жастағы балаға депозит ашсаңыз 18-жасқа толғанға дейін 12жыл ақша саласыз. Мысалы: Әр айда 20мың салсаңыз 12ай·20000теңге =240000теңге

10 слайд

Балалар депозиті (Жилстройбанк) Ай сайын депозитке 20 000 теңгеден ғана салып отырған күннің өзінде 12 жыл ішінде жиналатын ақша сомасы: Банк есептеулеріне талдау жасасақ: 6-жастағы балаға депозит ашсаңыз 18-жасқа толғанға дейін 12жыл ақша саласыз. Мысалы: Әр айда 20мың салсаңыз 12ай·20000теңге =240000теңге

Балалар депозиті бойынша банк жылдық 2% сыйақы береді

#11 слайд
Балалар депозиті бойынша банк жылдық 2% сыйақы береді

11 слайд

Балалар депозиті бойынша банк жылдық 2% сыйақы береді

Пайыздық есептерді алгебралық тәсілмен шешу Есеп:Тіктөртбұрыштың ұзындығы енінен 42%-ға артық.Оның ауданы 568 см 2 .Тік төртбұр

#12 слайд
Пайыздық есептерді алгебралық тәсілмен шешу Есеп:Тіктөртбұрыштың ұзындығы енінен 42%-ға артық.Оның ауданы 568 см 2 .Тік төртбұрыштың енін тап. Шешуі:Тіктөртбұрыштың ені –х см Ұзындығы-1,42х Теңдеу құрастырып,шешеміз: х · 1,42 х = 568, 1,42х 2 = 568, х 2 = 400, х 1 = 20 және х 2 = - 20, -20 есеп шартын қанағаттандырмайды. Жауабы: Тік төртбұрыштың ені-20 см

12 слайд

Пайыздық есептерді алгебралық тәсілмен шешу Есеп:Тіктөртбұрыштың ұзындығы енінен 42%-ға артық.Оның ауданы 568 см 2 .Тік төртбұрыштың енін тап. Шешуі:Тіктөртбұрыштың ені –х см Ұзындығы-1,42х Теңдеу құрастырып,шешеміз: х · 1,42 х = 568, 1,42х 2 = 568, х 2 = 400, х 1 = 20 және х 2 = - 20, -20 есеп шартын қанағаттандырмайды. Жауабы: Тік төртбұрыштың ені-20 см

ҚОРЫТЫНДЫ

#13 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ

13 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ

Файл форматы:
pptx
17.00.2024
759
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі