Панарамалық сабақ Жас маман сайысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Панарамалық сабақ Жас маман сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қ.Дәрімбаев атындағы ЖОМ Панорамалық сабақ Жаратылыстану Пән мұғалімі: Умирханова Анар

#1 слайд
Қ.Дәрімбаев атындағы ЖОМ Панорамалық сабақ Жаратылыстану Пән мұғалімі: Умирханова Анар

1 слайд

Қ.Дәрімбаев атындағы ЖОМ Панорамалық сабақ Жаратылыстану Пән мұғалімі: Умирханова Анар

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Панорамалық сабақ Жаратылыстану 5 сынып Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Панорамалық сабақ Жаратылыстану 5 сынып Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі 5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау; 5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу.Умирханова Анар Күтілетін нәтиже Әдіс- тәсілдер Сәйкестендіру сызбасы, Ойлан,жұптас,бөліс әдісі, суретпен жұмыс, тест тапсырмалары, ашық микрофон әдісі Бағалау Бағдаршам,мадақтау, смайликтер , басбармақ әдісі Барлық оқушылар нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын білу;  Басым көпшілігі нәсілдер теңдігін анықтай алу  Кейбір оқушылар нәсілдер теңдігін дәлелдей алу.  Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтай алады.  Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын түсіндіре алады ;  Нәсілдер теңдігін дәлелдей алады .

2 слайд

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Панорамалық сабақ Жаратылыстану 5 сынып Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі 5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау; 5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу.Умирханова Анар Күтілетін нәтиже Әдіс- тәсілдер Сәйкестендіру сызбасы, Ойлан,жұптас,бөліс әдісі, суретпен жұмыс, тест тапсырмалары, ашық микрофон әдісі Бағалау Бағдаршам,мадақтау, смайликтер , басбармақ әдісі Барлық оқушылар нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын білу;  Басым көпшілігі нәсілдер теңдігін анықтай алу  Кейбір оқушылар нәсілдер теңдігін дәлелдей алу.  Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтай алады.  Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын түсіндіре алады ;  Нәсілдер теңдігін дәлелдей алады .

I. Ұйымдастыру Басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Сөздер арқылы топқа бөлдім : Европойд Экваторлық Манғолойд ортасы Оқ

#3 слайд
I. Ұйымдастыру Басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Сөздер арқылы топқа бөлдім : Европойд Экваторлық Манғолойд ортасы Оқушылардың сабаққа қызығушылын арттыру, көңілдеріне қуаныш ұялату, ұяң балалардың ашылуына ықпал ету. Сәйкестендіру сызбасы Ойлан, жұптас, бөліс Суретпен жұмыс Тест жұмысы Ашық микрофон соңы Бір – біріне жылы лебіздерін білдіріп; Сыныпта жағымды ахуал пайда болады. Ойын жүйелеп, есте сақтауға машықтандырады. Мақтау , мадақтау, смайликтер, бағдаршам

3 слайд

I. Ұйымдастыру Басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Сөздер арқылы топқа бөлдім : Европойд Экваторлық Манғолойд ортасы Оқушылардың сабаққа қызығушылын арттыру, көңілдеріне қуаныш ұялату, ұяң балалардың ашылуына ықпал ету. Сәйкестендіру сызбасы Ойлан, жұптас, бөліс Суретпен жұмыс Тест жұмысы Ашық микрофон соңы Бір – біріне жылы лебіздерін білдіріп; Сыныпта жағымды ахуал пайда болады. Ойын жүйелеп, есте сақтауға машықтандырады. Мақтау , мадақтау, смайликтер, бағдаршам

Кітаптағы сабақты оқып , постер құрап спикерлер сабақ түсіндіреді Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге, бір-бірінің сөз

#4 слайд
Кітаптағы сабақты оқып , постер құрап спикерлер сабақ түсіндіреді Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге, бір-бірінің сөзін құптай алуға және өзін-өзі, бірін-бірі бағалай алуға үйрете отырып, бірлесіп жұмыс жасай алады. Оқушылардың білім деңгейі артады. II. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» Топтық жұмыс «Бас бармақ» әдісі бойынша формативті бағаланады

4 слайд

Кітаптағы сабақты оқып , постер құрап спикерлер сабақ түсіндіреді Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге, бір-бірінің сөзін құптай алуға және өзін-өзі, бірін-бірі бағалай алуға үйрете отырып, бірлесіп жұмыс жасай алады. Оқушылардың білім деңгейі артады. II. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» Топтық жұмыс «Бас бармақ» әдісі бойынша формативті бағаланады

Берілген суреттерге қарап нәсілдердің таралу аймағын, нәсілдік белгілерінің пайда болуын анықтайды III. Топтық жұмыс. «Суретп

#5 слайд
Берілген суреттерге қарап нәсілдердің таралу аймағын, нәсілдік белгілерінің пайда болуын анықтайды III. Топтық жұмыс. «Суретпен жұмыс» Тілдік бағалау Жақсы- good Өте жақсы-very good Керемет- eхcellent

5 слайд

Берілген суреттерге қарап нәсілдердің таралу аймағын, нәсілдік белгілерінің пайда болуын анықтайды III. Топтық жұмыс. «Суретпен жұмыс» Тілдік бағалау Жақсы- good Өте жақсы-very good Керемет- eхcellent

IV. Жеке жұмыс. «тест тапсырмалары» 2) Адамдардың жер бетіне таралуы, көптеген адамзаттың ... қалыптастырды. • жауаптан 1 дұр

#6 слайд
IV. Жеке жұмыс. «тест тапсырмалары» 2) Адамдардың жер бетіне таралуы, көптеген адамзаттың ... қалыптастырды. • жауаптан 1 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз А) Түрлерін; В) Нәсілін; С) Популяциясын; Д) Тайпа; Е) Ұжымын. Бағалау : смайликтер арқылы 1)Табиғи сұрыпталудыңнәтижесінде қандай нәсілдер қалыптасты? 5 жауаптан 3 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз. А) Монголойд; В) Негройд; С) Еуропойд Д)Австройд Е) Азиаттар

6 слайд

IV. Жеке жұмыс. «тест тапсырмалары» 2) Адамдардың жер бетіне таралуы, көптеген адамзаттың ... қалыптастырды. • жауаптан 1 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз А) Түрлерін; В) Нәсілін; С) Популяциясын; Д) Тайпа; Е) Ұжымын. Бағалау : смайликтер арқылы 1)Табиғи сұрыпталудыңнәтижесінде қандай нәсілдер қалыптасты? 5 жауаптан 3 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз. А) Монголойд; В) Негройд; С) Еуропойд Д)Австройд Е) Азиаттар

«Ашық микрофон» әдісі Нәсілшілдердің айтқан пікірлеріне,Сіздің қосар пікіріңіз? Бағалау : «Бағдаршам» арқылы

#7 слайд
«Ашық микрофон» әдісі Нәсілшілдердің айтқан пікірлеріне,Сіздің қосар пікіріңіз? Бағалау : «Бағдаршам» арқылы

7 слайд

«Ашық микрофон» әдісі Нәсілшілдердің айтқан пікірлеріне,Сіздің қосар пікіріңіз? Бағалау : «Бағдаршам» арқылы

« Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасаға

#8 слайд
« Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі» Джон Локи Ой- толғаныс: Рефлексия Сабақта Мен білдім..... Мен үйрендім ... Маған ұнады..... Мен қиналдым... Менің көңіл- күйім ...

8 слайд

« Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі» Джон Локи Ой- толғаныс: Рефлексия Сабақта Мен білдім..... Мен үйрендім ... Маған ұнады..... Мен қиналдым... Менің көңіл- күйім ...

Файл форматы:
pptx
28.02.2019
689
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі