Материалдар / Панарамалық сабақ Жас маман сайысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Панарамалық сабақ Жас маман сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2019
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қ.Дәрімбаев атындағы ЖОМ Панорамалық сабақ Жаратылыстану Пән мұғалімі: Умирханова Анар

1 слайд
Қ.Дәрімбаев атындағы ЖОМ Панорамалық сабақ Жаратылыстану Пән мұғалімі: Умирханова Анар

1 слайд

Қ.Дәрімбаев атындағы ЖОМ Панорамалық сабақ Жаратылыстану Пән мұғалімі: Умирханова Анар

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Панорамалық сабақ Жаратылыстану 5 сынып Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі

2 слайд
Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Панорамалық сабақ Жаратылыстану 5 сынып Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі 5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау; 5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу.Умирханова Анар Күтілетін нәтиже Әдіс- тәсілдер Сәйкестендіру сызбасы, Ойлан,жұптас,бөліс әдісі, суретпен жұмыс, тест тапсырмалары, ашық микрофон әдісі Бағалау Бағдаршам,мадақтау, смайликтер , басбармақ әдісі Барлық оқушылар нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын білу;  Басым көпшілігі нәсілдер теңдігін анықтай алу  Кейбір оқушылар нәсілдер теңдігін дәлелдей алу.  Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтай алады.  Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын түсіндіре алады ;  Нәсілдер теңдігін дәлелдей алады .

2 слайд

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Панорамалық сабақ Жаратылыстану 5 сынып Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі 5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау; 5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу.Умирханова Анар Күтілетін нәтиже Әдіс- тәсілдер Сәйкестендіру сызбасы, Ойлан,жұптас,бөліс әдісі, суретпен жұмыс, тест тапсырмалары, ашық микрофон әдісі Бағалау Бағдаршам,мадақтау, смайликтер , басбармақ әдісі Барлық оқушылар нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын білу;  Басым көпшілігі нәсілдер теңдігін анықтай алу  Кейбір оқушылар нәсілдер теңдігін дәлелдей алу.  Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтай алады.  Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын түсіндіре алады ;  Нәсілдер теңдігін дәлелдей алады .

I. Ұйымдастыру Басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Сөздер арқылы топқа бөлдім : Европойд Экваторлық Манғолойд ортасы Оқ

3 слайд
I. Ұйымдастыру Басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Сөздер арқылы топқа бөлдім : Европойд Экваторлық Манғолойд ортасы Оқушылардың сабаққа қызығушылын арттыру, көңілдеріне қуаныш ұялату, ұяң балалардың ашылуына ықпал ету. Сәйкестендіру сызбасы Ойлан, жұптас, бөліс Суретпен жұмыс Тест жұмысы Ашық микрофон соңы Бір – біріне жылы лебіздерін білдіріп; Сыныпта жағымды ахуал пайда болады. Ойын жүйелеп, есте сақтауға машықтандырады. Мақтау , мадақтау, смайликтер, бағдаршам

3 слайд

I. Ұйымдастыру Басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Сөздер арқылы топқа бөлдім : Европойд Экваторлық Манғолойд ортасы Оқушылардың сабаққа қызығушылын арттыру, көңілдеріне қуаныш ұялату, ұяң балалардың ашылуына ықпал ету. Сәйкестендіру сызбасы Ойлан, жұптас, бөліс Суретпен жұмыс Тест жұмысы Ашық микрофон соңы Бір – біріне жылы лебіздерін білдіріп; Сыныпта жағымды ахуал пайда болады. Ойын жүйелеп, есте сақтауға машықтандырады. Мақтау , мадақтау, смайликтер, бағдаршам

Кітаптағы сабақты оқып , постер құрап спикерлер сабақ түсіндіреді Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге, бір-бірінің сөз

4 слайд
Кітаптағы сабақты оқып , постер құрап спикерлер сабақ түсіндіреді Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге, бір-бірінің сөзін құптай алуға және өзін-өзі, бірін-бірі бағалай алуға үйрете отырып, бірлесіп жұмыс жасай алады. Оқушылардың білім деңгейі артады. II. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» Топтық жұмыс «Бас бармақ» әдісі бойынша формативті бағаланады

4 слайд

Кітаптағы сабақты оқып , постер құрап спикерлер сабақ түсіндіреді Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге, бір-бірінің сөзін құптай алуға және өзін-өзі, бірін-бірі бағалай алуға үйрете отырып, бірлесіп жұмыс жасай алады. Оқушылардың білім деңгейі артады. II. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» Топтық жұмыс «Бас бармақ» әдісі бойынша формативті бағаланады

Берілген суреттерге қарап нәсілдердің таралу аймағын, нәсілдік белгілерінің пайда болуын анықтайды III. Топтық жұмыс. «Суретп

5 слайд
Берілген суреттерге қарап нәсілдердің таралу аймағын, нәсілдік белгілерінің пайда болуын анықтайды III. Топтық жұмыс. «Суретпен жұмыс» Тілдік бағалау Жақсы- good Өте жақсы-very good Керемет- eхcellent

5 слайд

Берілген суреттерге қарап нәсілдердің таралу аймағын, нәсілдік белгілерінің пайда болуын анықтайды III. Топтық жұмыс. «Суретпен жұмыс» Тілдік бағалау Жақсы- good Өте жақсы-very good Керемет- eхcellent

IV. Жеке жұмыс. «тест тапсырмалары» 2) Адамдардың жер бетіне таралуы, көптеген адамзаттың ... қалыптастырды. • жауаптан 1 дұр

6 слайд
IV. Жеке жұмыс. «тест тапсырмалары» 2) Адамдардың жер бетіне таралуы, көптеген адамзаттың ... қалыптастырды. • жауаптан 1 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз А) Түрлерін; В) Нәсілін; С) Популяциясын; Д) Тайпа; Е) Ұжымын. Бағалау : смайликтер арқылы 1)Табиғи сұрыпталудыңнәтижесінде қандай нәсілдер қалыптасты? 5 жауаптан 3 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз. А) Монголойд; В) Негройд; С) Еуропойд Д)Австройд Е) Азиаттар

6 слайд

IV. Жеке жұмыс. «тест тапсырмалары» 2) Адамдардың жер бетіне таралуы, көптеген адамзаттың ... қалыптастырды. • жауаптан 1 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз А) Түрлерін; В) Нәсілін; С) Популяциясын; Д) Тайпа; Е) Ұжымын. Бағалау : смайликтер арқылы 1)Табиғи сұрыпталудыңнәтижесінде қандай нәсілдер қалыптасты? 5 жауаптан 3 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз. А) Монголойд; В) Негройд; С) Еуропойд Д)Австройд Е) Азиаттар

«Ашық микрофон» әдісі Нәсілшілдердің айтқан пікірлеріне,Сіздің қосар пікіріңіз? Бағалау : «Бағдаршам» арқылы

7 слайд
«Ашық микрофон» әдісі Нәсілшілдердің айтқан пікірлеріне,Сіздің қосар пікіріңіз? Бағалау : «Бағдаршам» арқылы

7 слайд

«Ашық микрофон» әдісі Нәсілшілдердің айтқан пікірлеріне,Сіздің қосар пікіріңіз? Бағалау : «Бағдаршам» арқылы

« Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасаға

8 слайд
« Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі» Джон Локи Ой- толғаныс: Рефлексия Сабақта Мен білдім..... Мен үйрендім ... Маған ұнады..... Мен қиналдым... Менің көңіл- күйім ...

8 слайд

« Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі» Джон Локи Ой- толғаныс: Рефлексия Сабақта Мен білдім..... Мен үйрендім ... Маған ұнады..... Мен қиналдым... Менің көңіл- күйім ...