Панарамалық сабақ Жас маман сайысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қ.Дәрімбаев атындағы ЖОМ
Панорамалық сабақ
Жаратылыстану
Пән мұғалімі: Умирханова Анар
1 слайд
Қ.Дәрімбаев атындағы ЖОМ Панорамалық сабақ Жаратылыстану Пән мұғалімі: Умирханова Анар
2 слайд
Сабақтың
тақырыбы
Сабақтың
мақсаты Панорамалық сабақ Жаратылыстану
5 сынып
Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі
5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау;
5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу.Умирханова Анар
Күтілетін
нәтиже
Әдіс-
тәсілдер Сәйкестендіру сызбасы, Ойлан,жұптас,бөліс әдісі,
суретпен жұмыс,
тест тапсырмалары, ашық микрофон әдісі
Бағалау
Бағдаршам,мадақтау, смайликтер , басбармақ әдісі
Барлық оқушылар нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын білу;
Басым көпшілігі нәсілдер теңдігін анықтай алу
Кейбір оқушылар нәсілдер теңдігін дәлелдей алу.
Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтай алады.
Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын түсіндіре алады ;
Нәсілдер теңдігін дәлелдей алады .
2 слайд
Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Панорамалық сабақ Жаратылыстану 5 сынып Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі 5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау; 5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу.Умирханова Анар Күтілетін нәтиже Әдіс- тәсілдер Сәйкестендіру сызбасы, Ойлан,жұптас,бөліс әдісі, суретпен жұмыс, тест тапсырмалары, ашық микрофон әдісі Бағалау Бағдаршам,мадақтау, смайликтер , басбармақ әдісі Барлық оқушылар нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын білу; Басым көпшілігі нәсілдер теңдігін анықтай алу Кейбір оқушылар нәсілдер теңдігін дәлелдей алу. Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтай алады. Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын түсіндіре алады ; Нәсілдер теңдігін дәлелдей алады .
3 слайд
I. Ұйымдастыру
Басы
Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру Сөздер арқылы топқа бөлдім :
Европойд
Экваторлық
Манғолойд
ортасы Оқушылардың
сабаққа
қызығушылын
арттыру, көңілдеріне
қуаныш ұялату, ұяң
балалардың
ашылуына ықпал
ету. Сәйкестендіру сызбасы
Ойлан, жұптас, бөліс
Суретпен жұмыс
Тест жұмысы
Ашық микрофон
соңы Бір – біріне жылы
лебіздерін білдіріп;
Сыныпта жағымды
ахуал пайда болады. Ойын жүйелеп, есте сақтауға
машықтандырады.
Мақтау , мадақтау, смайликтер,
бағдаршам
3 слайд
I. Ұйымдастыру Басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Сөздер арқылы топқа бөлдім : Европойд Экваторлық Манғолойд ортасы Оқушылардың сабаққа қызығушылын арттыру, көңілдеріне қуаныш ұялату, ұяң балалардың ашылуына ықпал ету. Сәйкестендіру сызбасы Ойлан, жұптас, бөліс Суретпен жұмыс Тест жұмысы Ашық микрофон соңы Бір – біріне жылы лебіздерін білдіріп; Сыныпта жағымды ахуал пайда болады. Ойын жүйелеп, есте сақтауға машықтандырады. Мақтау , мадақтау, смайликтер, бағдаршам
4 слайд
Кітаптағы сабақты оқып , постер
құрап спикерлер сабақ түсіндіреді
Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге, бір-бірінің сөзін құптай алуға және
өзін-өзі, бірін-бірі бағалай алуға үйрете отырып, бірлесіп жұмыс жасай алады.
Оқушылардың білім деңгейі артады. II. Топтық жұмыс.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
Топтық жұмыс «Бас бармақ» әдісі бойынша
формативті бағаланады
4 слайд
Кітаптағы сабақты оқып , постер құрап спикерлер сабақ түсіндіреді Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге, бір-бірінің сөзін құптай алуға және өзін-өзі, бірін-бірі бағалай алуға үйрете отырып, бірлесіп жұмыс жасай алады. Оқушылардың білім деңгейі артады. II. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» Топтық жұмыс «Бас бармақ» әдісі бойынша формативті бағаланады
5 слайд
Берілген суреттерге қарап нәсілдердің таралу аймағын, нәсілдік
белгілерінің пайда болуын анықтайды III. Топтық жұмыс.
«Суретпен жұмыс»
Тілдік бағалау
Жақсы- good Өте жақсы-very good Керемет- eхcellent
5 слайд
Берілген суреттерге қарап нәсілдердің таралу аймағын, нәсілдік белгілерінің пайда болуын анықтайды III. Топтық жұмыс. «Суретпен жұмыс» Тілдік бағалау Жақсы- good Өте жақсы-very good Керемет- eхcellent
6 слайд
IV. Жеке жұмыс.
«тест тапсырмалары»
2) Адамдардың жер бетіне таралуы, көптеген адамзаттың ... қалыптастырды.
•
жауаптан 1 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз
А) Түрлерін;
В) Нәсілін;
С) Популяциясын;
Д) Тайпа;
Е) Ұжымын.
Бағалау : смайликтер арқылы 1)Табиғи сұрыпталудыңнәтижесінде қандай нәсілдер
қалыптасты?
5 жауаптан 3 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз.
А) Монголойд;
В) Негройд;
С) Еуропойд
Д)Австройд
Е) Азиаттар
6 слайд
IV. Жеке жұмыс. «тест тапсырмалары» 2) Адамдардың жер бетіне таралуы, көптеген адамзаттың ... қалыптастырды. • жауаптан 1 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз А) Түрлерін; В) Нәсілін; С) Популяциясын; Д) Тайпа; Е) Ұжымын. Бағалау : смайликтер арқылы 1)Табиғи сұрыпталудыңнәтижесінде қандай нәсілдер қалыптасты? 5 жауаптан 3 дұрыс жауапты «v» белгісімен белгілеңіз. А) Монголойд; В) Негройд; С) Еуропойд Д)Австройд Е) Азиаттар
7 слайд
«Ашық микрофон» әдісі
Нәсілшілдердің айтқан
пікірлеріне,Сіздің қосар
пікіріңіз?
Бағалау : «Бағдаршам» арқылы
7 слайд
«Ашық микрофон» әдісі Нәсілшілдердің айтқан пікірлеріне,Сіздің қосар пікіріңіз? Бағалау : «Бағдаршам» арқылы
8 слайд
« Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану
барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп
беруі»
Джон Локи
Ой- толғаныс: Рефлексия
Сабақта
Мен білдім.....
Мен үйрендім ...
Маған ұнады.....
Мен қиналдым...
Менің көңіл- күйім ...
8 слайд
« Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі» Джон Локи Ой- толғаныс: Рефлексия Сабақта Мен білдім..... Мен үйрендім ... Маған ұнады..... Мен қиналдым... Менің көңіл- күйім ...