Материалдар / Педагог-психологтың портфолиосы

Педагог-психологтың портфолиосы

Материал туралы қысқаша түсінік
педагог-психологтың дайын портфолиосы жетістік ата-анамен жұмыс педагогтармен жұмыс балалармен жұмыс эссе
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2021
4702
50 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мемлекеттік Комуналдық Қазыналық Кәсіпорны «Қошақан» балабақшасы Психологтың портфолиосы

1 слайд
Мемлекеттік Комуналдық Қазыналық Кәсіпорны «Қошақан» балабақшасы Психологтың портфолиосы

1 слайд

Мемлекеттік Комуналдық Қазыналық Кәсіпорны «Қошақан» балабақшасы Психологтың портфолиосы

Қызметім: психолог Білімім: Жоғары Еңбек өтілім: 6жыл 8ай Санатым:Таныс болайық Бегалиева Улжалгас Мухамедкасымовна

2 слайд
Қызметім: психолог Білімім: Жоғары Еңбек өтілім: 6жыл 8ай Санатым:Таныс болайық Бегалиева Улжалгас Мухамедкасымовна

2 слайд

Қызметім: психолог Білімім: Жоғары Еңбек өтілім: 6жыл 8ай Санатым:Таныс болайық Бегалиева Улжалгас Мухамедкасымовна

А) тәрбиеленушілердің психикалық, соматикалық және әлеуметтік қалпын сақтауға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асырад

3 слайд
А) тәрбиеленушілердің психикалық, соматикалық және әлеуметтік қалпын сақтауға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асырады. Ә) тәрбиеленушілердің дамуына кедергі келтіретін себептерді анықтайды, түрлі психологиялық көмек көрсету шараларын (психологиялық түзету, кеңес беру, үйренуге бейімдеу) жүргізеді. Б) тәрбиеленушілерге, ата-аналарға (оларды алмастырушы тұлғаларға), педагогикалық ұжымға нақты проблемаларды шешуге көмек көрсетеді. Әртүрлі бейіндегі, бағыттағы психологиялық диогностиканы жүргізеді. В) тәрбиеленушілердің дамуындағы психологиялық- физиологиялық ауытқушылық деңгейін анықтайды, психологиялық- педагогикалық түзетуді жүргізеді. Г) Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің, сондай-ақ ата-аналар жиналысын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру бағдарламаларымен көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жұмыстарына қатысады. Өзінің кәсіби құзыреттілігін арттырады. Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қамтамасыз етеді. Еңбек, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы ережелер мен нормаларды орындайды Психологтың міндеті

3 слайд

А) тәрбиеленушілердің психикалық, соматикалық және әлеуметтік қалпын сақтауға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асырады. Ә) тәрбиеленушілердің дамуына кедергі келтіретін себептерді анықтайды, түрлі психологиялық көмек көрсету шараларын (психологиялық түзету, кеңес беру, үйренуге бейімдеу) жүргізеді. Б) тәрбиеленушілерге, ата-аналарға (оларды алмастырушы тұлғаларға), педагогикалық ұжымға нақты проблемаларды шешуге көмек көрсетеді. Әртүрлі бейіндегі, бағыттағы психологиялық диогностиканы жүргізеді. В) тәрбиеленушілердің дамуындағы психологиялық- физиологиялық ауытқушылық деңгейін анықтайды, психологиялық- педагогикалық түзетуді жүргізеді. Г) Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің, сондай-ақ ата-аналар жиналысын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру бағдарламаларымен көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жұмыстарына қатысады. Өзінің кәсіби құзыреттілігін арттырады. Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қамтамасыз етеді. Еңбек, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы ережелер мен нормаларды орындайды Психологтың міндеті

I- бөлім. Жалпы мәлімет 1.Өзім туралы. 2.Білімім. II- бөлім. Кәсіби өсу жолым III -бөлім. Менің педагогикалық іс-тәжірибем 1. Э

4 слайд
I- бөлім. Жалпы мәлімет 1.Өзім туралы. 2.Білімім. II- бөлім. Кәсіби өсу жолым III -бөлім. Менің педагогикалық іс-тәжірибем 1. Эссе 2. Менің шығармашылық тақырыбым. IV- бөлім. Тәрбиелік іс-шараларым 1. Аудандық семинарға ұйымдастырылған ашық оқу іс- әрекеттері. 2 .Ата-аналар, педагогтар, балалармен жүргізілетін жұмыстар V- бөлім. Менің шығармашылық шеберханам 1. Менің фото галереям 2. Алғыс хаттарым, сертификаттарым.

4 слайд

I- бөлім. Жалпы мәлімет 1.Өзім туралы. 2.Білімім. II- бөлім. Кәсіби өсу жолым III -бөлім. Менің педагогикалық іс-тәжірибем 1. Эссе 2. Менің шығармашылық тақырыбым. IV- бөлім. Тәрбиелік іс-шараларым 1. Аудандық семинарға ұйымдастырылған ашық оқу іс- әрекеттері. 2 .Ата-аналар, педагогтар, балалармен жүргізілетін жұмыстар V- бөлім. Менің шығармашылық шеберханам 1. Менің фото галереям 2. Алғыс хаттарым, сертификаттарым.

I- бөлім Жалпы мәлімет

5 слайд
I- бөлім Жалпы мәлімет

5 слайд

I- бөлім Жалпы мәлімет

Өзім туралы Туылған жылым: 15.11.1989 Бітірген оқу орным: Тараз Мемлекеттік Педагогикалық Институты “Педагог-Психолог

6 слайд
Өзім туралы Туылған жылым: 15.11.1989 Бітірген оқу орным: Тараз Мемлекеттік Педагогикалық Институты “Педагог-Психолог” Жұмыс өтілімі : 6жыл 8ай Жұмыс орным: Ақмола облысы, Целиноград ауданы, МКҚК”Қошақан” балабақшасы Қызметім: психолог

6 слайд

Өзім туралы Туылған жылым: 15.11.1989 Бітірген оқу орным: Тараз Мемлекеттік Педагогикалық Институты “Педагог-Психолог” Жұмыс өтілімі : 6жыл 8ай Жұмыс орным: Ақмола облысы, Целиноград ауданы, МКҚК”Қошақан” балабақшасы Қызметім: психолог

Диплом көшірмесі

7 слайд
Диплом көшірмесі

7 слайд

Диплом көшірмесі

Мен психологпын! «Адам жанын түсіне білетін, оны зерттей аша білетін жоғары білімді, тәжірибелі, үлкен өнерлі маман иесі

8 слайд
Мен психологпын! «Адам жанын түсіне білетін, оны зерттей аша білетін жоғары білімді, тәжірибелі, үлкен өнерлі маман иесі -Психолог». Зигмунд Фрейд

8 слайд

Мен психологпын! «Адам жанын түсіне білетін, оны зерттей аша білетін жоғары білімді, тәжірибелі, үлкен өнерлі маман иесі -Психолог». Зигмунд Фрейд

II- бөлім Кәсіби өсу жолым

9 слайд
II- бөлім Кәсіби өсу жолым

9 слайд

II- бөлім Кәсіби өсу жолым

Кәсіби өсу жолым

10 слайд
Кәсіби өсу жолым

10 слайд

Кәсіби өсу жолым

III- бөлім Менің педагогикалық іс-тәжірибем

11 слайд
III- бөлім Менің педагогикалық іс-тәжірибем

11 слайд

III- бөлім Менің педагогикалық іс-тәжірибем

Эпиграф «Еліміздің ертеңі, бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ол жас ұрпақтың тағдыры- ұстаздардың қолындаʺ. Н.Ә.Назарбаев «

12 слайд
Эпиграф  «Еліміздің ертеңі, бүгінгі жас ұрпақтың қолында,  ол жас ұрпақтың тағдыры- ұстаздардың қолындаʺ.  Н.Ә.Назарбаев «Алуан, алуан кәсіп бар, Таңдай біл де, талап қыл»  дегендей мен психолог мамандығын қаладым. Қазіргі таңда еліміздің алдында тұрған мақсат «Қазақстан — 2050» бағдарламасында білікті, білімді және еңбекке бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Дана халқымыз «Өмірде екі нәрседен қателеспеу керек: біріншісі – мамандық таңдау, екіншісі – жар таңдау» деген екен. Менің жүрек қалауыммен таңдаған мамандығым – психолог . Психолог- деген кім? Психолог- өзінің білімі мен біліктілігіне сүйене отырып өзгелерді тығырықтан шығаруға көмектесетін ізгі жан. Психолог – өзін терең түсіне жүріп, өзгелердің жан-дүниесін түсінуге, зерттеуге ұмтылатын зерттеуші. Психология әлемі, психолог мамандығы мені несімен қызықтырады? Психолог ол дәрігер емес, ол жанның емшісі дегендей, менде адам жанының емшісі болғым келді. Қазіргі қоғамда ата-анасы ның жылуын көп көрмейтін балаларға, жүрегімдегі жылу мен махаббатты сыйлағым келетін. Әрине ата-анасының махаббатымен салыстыруға келмейтінін білемін, бірақ та осы бір жан жылуына зәру қара көзді қазақ балаларға жылы мейірім сыйлағым келеді. Сол арманмен жүріп психолог мамандығын таңдадым. З.Фрейд психологты «Адам жанын түсіне білетін, оны зерттей аша білетін жоғары білімді тәжірибелі үлкен өнерлі маман иесін айтқан». Мен “Психологпын”!!! (эссе)

12 слайд

Эпиграф  «Еліміздің ертеңі, бүгінгі жас ұрпақтың қолында,  ол жас ұрпақтың тағдыры- ұстаздардың қолындаʺ.  Н.Ә.Назарбаев «Алуан, алуан кәсіп бар, Таңдай біл де, талап қыл»  дегендей мен психолог мамандығын қаладым. Қазіргі таңда еліміздің алдында тұрған мақсат «Қазақстан — 2050» бағдарламасында білікті, білімді және еңбекке бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Дана халқымыз «Өмірде екі нәрседен қателеспеу керек: біріншісі – мамандық таңдау, екіншісі – жар таңдау» деген екен. Менің жүрек қалауыммен таңдаған мамандығым – психолог . Психолог- деген кім? Психолог- өзінің білімі мен біліктілігіне сүйене отырып өзгелерді тығырықтан шығаруға көмектесетін ізгі жан. Психолог – өзін терең түсіне жүріп, өзгелердің жан-дүниесін түсінуге, зерттеуге ұмтылатын зерттеуші. Психология әлемі, психолог мамандығы мені несімен қызықтырады? Психолог ол дәрігер емес, ол жанның емшісі дегендей, менде адам жанының емшісі болғым келді. Қазіргі қоғамда ата-анасы ның жылуын көп көрмейтін балаларға, жүрегімдегі жылу мен махаббатты сыйлағым келетін. Әрине ата-анасының махаббатымен салыстыруға келмейтінін білемін, бірақ та осы бір жан жылуына зәру қара көзді қазақ балаларға жылы мейірім сыйлағым келеді. Сол арманмен жүріп психолог мамандығын таңдадым. З.Фрейд психологты «Адам жанын түсіне білетін, оны зерттей аша білетін жоғары білімді тәжірибелі үлкен өнерлі маман иесін айтқан». Мен “Психологпын”!!! (эссе)

Мен осы ұстанымға сүйеніп,қазіргі өмірдің әр түрлі қиындықтарына (оқуда, отбасында, қарым-қатынаста, өмірлік жол таңд

13 слайд
Мен осы ұстанымға сүйеніп,қазіргі өмірдің әр түрлі қиындықтарына (оқуда, отбасында, қарым-қатынаста, өмірлік жол таңдауда,өзін-өзі дамытуда туындаған мәселелер, жанжалдық жағдайларда және т.б.) тап болған дені сау адамдардың жанын сезіне бірге сол бағыт бағдармен бір-біріне көмектесе отырып, соңғы шешімді сол тұлғаға шештіріп құпиялықта сақтап, тек қана көңілінен шығуға тырысамын . Қызметімде мен өзімнің барлық білімім мен қабілетімді осы күрделі қызметке жұмсап келемін. Менің мамандығымның ерекшелігін айтпай кету мүмкін емес. Даму технологиясында жаңа сапа дағдыларымен іскерлікке ие болғанында. Өз тәжірибемде психоанализ жасап, басқалармен бөлісетінім жөнінде болмақ. Айта кететін ерекшелік бұл маман қызметімнің 4 кезеңін айтпақшымын. 1 кезең маман қызметімнің жұмысын жоспарлаймын. 2 кезең балабақшаның алдына қойған мақсатын ескеріп, педагогикалық үрдістерге қатысушылардың қажеттілігін анықтап, жұмысты ң негізгі бағытын іске асырамын. 3 кезең балабақша тәрбиешілеріне, ата- аналарға, сұраныс бойынша қажетті көмек сұрағанға көмек беремін. 4 кезеңде нәтижелер қорытындыланады. Міне осылай кез-келген мамандық жаңа білімдерді талап етеді. Өмір бір орында тоқтап тұрмайды. Психолог мамандығы да қазіргі таңда сұранысқа ие болуда. Мен психологпын және оны мақтан тұтамын! Психологиялық білімді көтеру бұл заман талабына сай, жаңа заманауи инновациялық және көп тілді меңгерген IT технологиясы бойынша жаңа әдістермен білім алған, мәдениетті жоғары, коммуникативты маман болуды ұстанамын. Өз ісіңді жақсы игерудің бірден-бір дұрыс жолы болып табылатынына сенімдімін. Қорытындымды Қорқыт атаның сөзімен аяқтағым келіп тұр. «Өткен күн, кешегі – тарих, Келер күн, ертеңгі – сыр. Ал бүгінгі күн үлкен – сый» дегендей, шығармашылық дербестігіміз, жаңа идеяларымыз көп болсын! Жаңашыл шығармашылық бағытпен болашақ жолын ашайық!

13 слайд

Мен осы ұстанымға сүйеніп,қазіргі өмірдің әр түрлі қиындықтарына (оқуда, отбасында, қарым-қатынаста, өмірлік жол таңдауда,өзін-өзі дамытуда туындаған мәселелер, жанжалдық жағдайларда және т.б.) тап болған дені сау адамдардың жанын сезіне бірге сол бағыт бағдармен бір-біріне көмектесе отырып, соңғы шешімді сол тұлғаға шештіріп құпиялықта сақтап, тек қана көңілінен шығуға тырысамын . Қызметімде мен өзімнің барлық білімім мен қабілетімді осы күрделі қызметке жұмсап келемін. Менің мамандығымның ерекшелігін айтпай кету мүмкін емес. Даму технологиясында жаңа сапа дағдыларымен іскерлікке ие болғанында. Өз тәжірибемде психоанализ жасап, басқалармен бөлісетінім жөнінде болмақ. Айта кететін ерекшелік бұл маман қызметімнің 4 кезеңін айтпақшымын. 1 кезең маман қызметімнің жұмысын жоспарлаймын. 2 кезең балабақшаның алдына қойған мақсатын ескеріп, педагогикалық үрдістерге қатысушылардың қажеттілігін анықтап, жұмысты ң негізгі бағытын іске асырамын. 3 кезең балабақша тәрбиешілеріне, ата- аналарға, сұраныс бойынша қажетті көмек сұрағанға көмек беремін. 4 кезеңде нәтижелер қорытындыланады. Міне осылай кез-келген мамандық жаңа білімдерді талап етеді. Өмір бір орында тоқтап тұрмайды. Психолог мамандығы да қазіргі таңда сұранысқа ие болуда. Мен психологпын және оны мақтан тұтамын! Психологиялық білімді көтеру бұл заман талабына сай, жаңа заманауи инновациялық және көп тілді меңгерген IT технологиясы бойынша жаңа әдістермен білім алған, мәдениетті жоғары, коммуникативты маман болуды ұстанамын. Өз ісіңді жақсы игерудің бірден-бір дұрыс жолы болып табылатынына сенімдімін. Қорытындымды Қорқыт атаның сөзімен аяқтағым келіп тұр. «Өткен күн, кешегі – тарих, Келер күн, ертеңгі – сыр. Ал бүгінгі күн үлкен – сый» дегендей, шығармашылық дербестігіміз, жаңа идеяларымыз көп болсын! Жаңашыл шығармашылық бағытпен болашақ жолын ашайық!

Өз білімін жетілдіру Тақырыбы: «Балалардың таным процестерін терапиялар (фототерапия, ертегі терапия, сурет терапия, музыка

14 слайд
Өз білімін жетілдіру Тақырыбы: «Балалардың таным процестерін терапиялар (фототерапия, ертегі терапия, сурет терапия, музыка терапия) арқылы дамыту». Мақсаты: Балалардың жас ерекшелігін ескере отырып, терапиялар арқылы таным процестерін жетілдіру Міндеттері: Балалардың таным процестерін ойын іс-әрекеті арқылы жүйелеу.

14 слайд

Өз білімін жетілдіру Тақырыбы: «Балалардың таным процестерін терапиялар (фототерапия, ертегі терапия, сурет терапия, музыка терапия) арқылы дамыту». Мақсаты: Балалардың жас ерекшелігін ескере отырып, терапиялар арқылы таным процестерін жетілдіру Міндеттері: Балалардың таным процестерін ойын іс-әрекеті арқылы жүйелеу.

IV- бөлім Тәрбиелік іс-шараларым

15 слайд
IV- бөлім Тәрбиелік іс-шараларым

15 слайд

IV- бөлім Тәрбиелік іс-шараларым

.МКҚК «Қошақан» балабақшасы Тақырыбы: «Мұғалім психологиясы» Психолог: Б

16 слайд
.МКҚК «Қошақан» балабақшасы Тақырыбы: «Мұғалім психологиясы» Психолог: Бегалиева Ұ.М. Қажымұқан ауылы 2017ж МКҚК «Қошақан» балабақшасы Тақырыбы: «Ғажайып әлемге саяхат» Тәрбиеші: Бегалиева Ұ.М. “ Балдырған” мектепалды даярлық тобы Қажымұқан ауылы 2018жАудандық семинарда өткізген ашық оқу іс-әрекеті мен тренингім

16 слайд

.МКҚК «Қошақан» балабақшасы Тақырыбы: «Мұғалім психологиясы» Психолог: Бегалиева Ұ.М. Қажымұқан ауылы 2017ж МКҚК «Қошақан» балабақшасы Тақырыбы: «Ғажайып әлемге саяхат» Тәрбиеші: Бегалиева Ұ.М. “ Балдырған” мектепалды даярлық тобы Қажымұқан ауылы 2018жАудандық семинарда өткізген ашық оқу іс-әрекеті мен тренингім

Іс-шаралар мен тренингтер жинағы

17 слайд
Іс-шаралар мен тренингтер жинағы

17 слайд

Іс-шаралар мен тренингтер жинағы

Педагогтармен жүргізілетін жұмыстар

18 слайд
Педагогтармен жүргізілетін жұмыстар

18 слайд

Педагогтармен жүргізілетін жұмыстар

Балалармен жүргізілетін жұмыстар

19 слайд
Балалармен жүргізілетін жұмыстар

19 слайд

Балалармен жүргізілетін жұмыстар

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстар

20 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстар

20 слайд

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстар

V- бөлім Менің шығармашылық шеберханам

21 слайд
V- бөлім Менің шығармашылық шеберханам

21 слайд

V- бөлім Менің шығармашылық шеберханам

МКҚК “Қошақан” балабақшасындағы психолог пен тәрбиеші қызметім

22 слайд
МКҚК “Қошақан” балабақшасындағы психолог пен тәрбиеші қызметім

22 слайд

МКҚК “Қошақан” балабақшасындағы психолог пен тәрбиеші қызметім

23 слайд

23 слайд

Мектептегі психолог қызметім (2012-2013жж)Менің фото галереям

24 слайд
Мектептегі психолог қызметім (2012-2013жж)Менің фото галереям

24 слайд

Мектептегі психолог қызметім (2012-2013жж)Менің фото галереям

Астана қаласы, МКҚК “Құлыншақ” және элиталы “ Baby Village ” балабақшаларындағы тәрбиеші қызметім (2013-2014жж)

25 слайд
Астана қаласы, МКҚК “Құлыншақ” және элиталы “ Baby Village ” балабақшаларындағы тәрбиеші қызметім (2013-2014жж)

25 слайд

Астана қаласы, МКҚК “Құлыншақ” және элиталы “ Baby Village ” балабақшаларындағы тәрбиеші қызметім (2013-2014жж)

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

Менің сертификаттарым

28 слайд
Менің сертификаттарым

28 слайд

Менің сертификаттарым

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ