Педагогика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Э кологиялық
тәрбие
1 слайд
Э кологиялық тәрбие
2 слайд
Экология терминін
неміс биологы Эрнест
Геккель (1968ж.).
"Естественная
история
происхождения" атты
кітабында алғаш рет
қолданған. Экология -
"ойкос" деген грек
сөзі, "үй, баспана"
ұғымын білдіреді.
2 слайд
Экология терминін неміс биологы Эрнест Геккель (1968ж.). "Естественная история происхождения" атты кітабында алғаш рет қолданған. Экология - "ойкос" деген грек сөзі, "үй, баспана" ұғымын білдіреді.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Экологиялық
білім мен тәрбие берудің
мақсаты
қоршаған
ортаға
жауапсыздықпен
қараушыларға
жол бермеу жастардың бойында
экологиялық
мәдениет дағдысын
қалыптастыру экологиялық
білімді
насихаттау
6 слайд
Экологиялық білім мен тәрбие берудің мақсаты қоршаған ортаға жауапсыздықпен қараушыларға жол бермеу жастардың бойында экологиялық мәдениет дағдысын қалыптастыру экологиялық білімді насихаттау
7 слайд
Экологиялық тәрбиенің негізгі мақсаты -
жастардың экологиялық көзқарасын, санасын,
табиғатқа үлкен парасаттылық, жауапкершілік,
қарым-қатынасын қалыптастыру.
7 слайд
Экологиялық тәрбиенің негізгі мақсаты - жастардың экологиялық көзқарасын, санасын, табиғатқа үлкен парасаттылық, жауапкершілік, қарым-қатынасын қалыптастыру.
8 слайд
Экологиялық тәрбие еңбек тәрбиесімен
байланысты. Өйткені өндірістік іс-
әрекеттің барысында адам қоршаған
ортаға тікелей әсер етеді. Оқушылар
табиғи ортаны күтуде, қорғауда, орман–
тоғай шаруашылығын, мемлекеттік
қорықтарды басқаратын
қызметкерлерге көмектеседі. Жабайы
аңдарды, өсімдіктерді қорғау
жұмыстарына қатынасады.
8 слайд
Экологиялық тәрбие еңбек тәрбиесімен байланысты. Өйткені өндірістік іс- әрекеттің барысында адам қоршаған ортаға тікелей әсер етеді. Оқушылар табиғи ортаны күтуде, қорғауда, орман– тоғай шаруашылығын, мемлекеттік қорықтарды басқаратын қызметкерлерге көмектеседі. Жабайы аңдарды, өсімдіктерді қорғау жұмыстарына қатынасады.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Экологиялық тәрбиенің
басты міндеттері:
•
өмірде және нақты іс-әрекетінде
экологиялық білімді қолдана білу,
іскерлікке төселу;
•
табиғатты қорғау және өзгертуге
байланысты оқушыларды жаппай
қоғамдық пайдалы еңбекке қосу;
•
мектепте экологиялық білім және
тәрбие құрамын ұйымдастыру
10 слайд
Экологиялық тәрбиенің басты міндеттері: • өмірде және нақты іс-әрекетінде экологиялық білімді қолдана білу, іскерлікке төселу; • табиғатты қорғау және өзгертуге байланысты оқушыларды жаппай қоғамдық пайдалы еңбекке қосу; • мектепте экологиялық білім және тәрбие құрамын ұйымдастыру
11 слайд
Экологиялық тәрбие берудің
негізгі ұстанымдары.
Экологиялық білімді жүзеге
асыруда тәрбие беру
аспектілерімен принциптерін
сақтау керек. Олар негізінен,
ғылымилық, байланыстылық,
тепе-теңдік, қызығушылық,
үздіксіздік,
жалғастырушылық,
интеграциялау, көрнекілік,
өлкелік ұстанымдар.
11 слайд
Экологиялық тәрбие берудің негізгі ұстанымдары. Экологиялық білімді жүзеге асыруда тәрбие беру аспектілерімен принциптерін сақтау керек. Олар негізінен, ғылымилық, байланыстылық, тепе-теңдік, қызығушылық, үздіксіздік, жалғастырушылық, интеграциялау, көрнекілік, өлкелік ұстанымдар.
12 слайд
Экологиялық тәрбие мен білім беру – көп
сатылы процес, ол кешенді тұрғыда
қарастыруды қажет етеді
•
Біріншіден адамның, қоғамның
табиғатқа әсер ету ортасындағы
білімнің ғылыми жүйесін
қалыптастыру;
•
Екіншіден жеке тұлғаның ізгілік
қасиеттері арқылы дүниетанымын
қалыптастыруға тәрбиелеу;
•
Үшіншіден тәрбиенің жүзеге асуына
ықпал ету.
12 слайд
Экологиялық тәрбие мен білім беру – көп сатылы процес, ол кешенді тұрғыда қарастыруды қажет етеді • Біріншіден адамның, қоғамның табиғатқа әсер ету ортасындағы білімнің ғылыми жүйесін қалыптастыру; • Екіншіден жеке тұлғаның ізгілік қасиеттері арқылы дүниетанымын қалыптастыруға тәрбиелеу; • Үшіншіден тәрбиенің жүзеге асуына ықпал ету.
13 слайд
Елімізде жас өспірімдерге үздіксіз экологиялық тәрбие
беруді ұйымдастырудың бүгін күн тәртібіне қойылуы
орынды. Оның өзіндік объективті және субъективті
себептері бар.
- туған өлкеміздің табиғаты мен оның табиғи
ресурстарының ұзақ жылдар бойы орынсыз пайдалану
нәтижесінде азаюы, ластануы және есепсіз сарқыла
бастауы;
- өндіріс пен өнеркәсіп кешендерінің зиянды
қалдықтары, ғарыш айлағының сақталуы, полигондар
зардаптары, жердің жарамсыздануы, адам
денсаулығының нашарлауы;
- экологиялық білім, тәрбие және мәдениеттің
қалыптасуы мен қажеттілік мақсатындағы «табиғатты
пайдалану» сипаты арасындағы алшақтықтардың
ұлғаюы;
13 слайд
Елімізде жас өспірімдерге үздіксіз экологиялық тәрбие беруді ұйымдастырудың бүгін күн тәртібіне қойылуы орынды. Оның өзіндік объективті және субъективті себептері бар. - туған өлкеміздің табиғаты мен оның табиғи ресурстарының ұзақ жылдар бойы орынсыз пайдалану нәтижесінде азаюы, ластануы және есепсіз сарқыла бастауы; - өндіріс пен өнеркәсіп кешендерінің зиянды қалдықтары, ғарыш айлағының сақталуы, полигондар зардаптары, жердің жарамсыздануы, адам денсаулығының нашарлауы; - экологиялық білім, тәрбие және мәдениеттің қалыптасуы мен қажеттілік мақсатындағы «табиғатты пайдалану» сипаты арасындағы алшақтықтардың ұлғаюы;
14 слайд
Экологиялық білім берудің негізгі
ұстанымдары:
1. Ғылымилық ұстаным негізінен, оқушыларға білім беруде
фактілер, құбылыстар мен үрдістер, адамның табиғатқа әсері,
табиғат қорғау жұмыстары және экологиялық жағдайлардың
нәтижелері ғылыми тұрғыда материалдар негізінде берілуі және
пайдаланылуы тиіс.
2. Байланыстылық ұстанымы табиғаттағы тірі және өлі табиғат пен
орта (топырақ, ауа, су, өсімдіктер мен жануарлар) арасында тығыз
байланыстың бар екенін ұғындыру.
3. Тепе–теңдік ұстанымытабиғаттағы биоценоздар, экожүйелер
арасындағы тепе–теңдіктің сақталмауы және олардағы бір құрам
бөліктің өзгеруі табиғатта тепе–теңдіктің бұзылуына әкеп
соғатынын түсіндіру.
4. Қызығушылық ұстанымы оқыту барысында білім берудің барлық
әдістері мен түрлері оқушылардың бойында қызығушылық сезімін
оятып, туған өлкесін оның табиғи байлықтарын сүюге, аялауға
ұмтылдыру.
14 слайд
Экологиялық білім берудің негізгі ұстанымдары: 1. Ғылымилық ұстаным негізінен, оқушыларға білім беруде фактілер, құбылыстар мен үрдістер, адамның табиғатқа әсері, табиғат қорғау жұмыстары және экологиялық жағдайлардың нәтижелері ғылыми тұрғыда материалдар негізінде берілуі және пайдаланылуы тиіс. 2. Байланыстылық ұстанымы табиғаттағы тірі және өлі табиғат пен орта (топырақ, ауа, су, өсімдіктер мен жануарлар) арасында тығыз байланыстың бар екенін ұғындыру. 3. Тепе–теңдік ұстанымытабиғаттағы биоценоздар, экожүйелер арасындағы тепе–теңдіктің сақталмауы және олардағы бір құрам бөліктің өзгеруі табиғатта тепе–теңдіктің бұзылуына әкеп соғатынын түсіндіру. 4. Қызығушылық ұстанымы оқыту барысында білім берудің барлық әдістері мен түрлері оқушылардың бойында қызығушылық сезімін оятып, туған өлкесін оның табиғи байлықтарын сүюге, аялауға ұмтылдыру.
15 слайд
Жер - ырыстың кіндігі,
Еңбек - ырыстың
қазығы.
15 слайд
Жер - ырыстың кіндігі, Еңбек - ырыстың қазығы.
16 слайд
Алтын тағың болғанша,
Алақандай жерің болсын.
16 слайд
Алтын тағың болғанша, Алақандай жерің болсын.
17 слайд
Даланың көркі - ағаш.
17 слайд
Даланың көркі - ағаш.
18 слайд
Жеміссіз ағаш
жұтайды.
18 слайд
Жеміссіз ағаш жұтайды.
19 слайд
Көлдің көркі - құрақ,
Таудың көркі - бұлақ.
19 слайд
Көлдің көркі - құрақ, Таудың көркі - бұлақ.