Педагогикалық идея Математика сабағында қызығушылығы жоқ оқушыларды басынан бастап оқыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ешқандай нәтиже болмаса басынан баста,
Намысты қолдан бермей қатардан қалма,
Аянбай еңбек ет те жоқтан бар жаса …
Н.Е.Ибрагимов
1 слайд
Ешқандай нәтиже болмаса басынан баста, Намысты қолдан бермей қатардан қалма, Аянбай еңбек ет те жоқтан бар жаса … Н.Е.Ибрагимов
2 слайд
Махамбет ЖОББМ
ПРЕЗЕНТАЦИЯ
«МЕНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯМ»
Дайындаған: Н.Е.Ибрагимов
2 слайд
Махамбет ЖОББМ ПРЕЗЕНТАЦИЯ «МЕНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯМ» Дайындаған: Н.Е.Ибрагимов
3 слайд
Педагогикалық идеяның мақсаты:
Математика сабағына қызығушылығы
жоқ білім деңгейлері төмен
оқушыларды қайтадан басынан
бастап оқыту арқылы білім
деңгейлерін көтеру.
3 слайд
Педагогикалық идеяның мақсаты: Математика сабағына қызығушылығы жоқ білім деңгейлері төмен оқушыларды қайтадан басынан бастап оқыту арқылы білім деңгейлерін көтеру.
4 слайд
Міндеттері:
Оқушылардың қандай тақырып бойынша
әлсіздігін зерттеу.
Жеңіл тапсырмадан қиын тапсырмаға
дейінгі материалдармен қамту
Меңгерілмеген материалдарды меңгерту
4 слайд
Міндеттері: Оқушылардың қандай тақырып бойынша әлсіздігін зерттеу. Жеңіл тапсырмадан қиын тапсырмаға дейінгі материалдармен қамту Меңгерілмеген материалдарды меңгерту
5 слайд
Педагогикалық идеяның өзектілігі:
педагогикалық идеямда қайтадан
оқытудың әдістемесі бойынша білім
деңгейлерін көтерудің тиімді жолдарын
ұсыну арқылы, еліміздің білім сапасын
артуына үлес қосуға бағыттадым.
5 слайд
Педагогикалық идеяның өзектілігі: педагогикалық идеямда қайтадан оқытудың әдістемесі бойынша білім деңгейлерін көтерудің тиімді жолдарын ұсыну арқылы, еліміздің білім сапасын артуына үлес қосуға бағыттадым.
6 слайд
Педагогикалық идеяның толығымен зерттелуі:
Оқушылар әртүрлі дамиды, біреуі тез дамиды
біреуі жай дамиды яғни олардың дамуы бақшаға
еккен жеміс-жидектер секілді. Сондықтан да бірі
жасына сай материалды толықтай меңгеріп отырса
бірі ілесе алмайды да көп уақыт өткен соң сол
материалды қайтадан түсіндірсең меңгереді.
Өзімнің практикамда осындай мәселелер кездеседі.
Бастауышта ала алмаған білімдерін орта буында
алады, ота буында ала алмаған білімдерін жоғары
буында алады. Сондықтан да оқушылардың
білімдерін қалыптастыру үшін қайта оқыту әдістері
тиімді деп ойлаймын. Енді осы әдістерді
қарастырсақ
6 слайд
Педагогикалық идеяның толығымен зерттелуі: Оқушылар әртүрлі дамиды, біреуі тез дамиды біреуі жай дамиды яғни олардың дамуы бақшаға еккен жеміс-жидектер секілді. Сондықтан да бірі жасына сай материалды толықтай меңгеріп отырса бірі ілесе алмайды да көп уақыт өткен соң сол материалды қайтадан түсіндірсең меңгереді. Өзімнің практикамда осындай мәселелер кездеседі. Бастауышта ала алмаған білімдерін орта буында алады, ота буында ала алмаған білімдерін жоғары буында алады. Сондықтан да оқушылардың білімдерін қалыптастыру үшін қайта оқыту әдістері тиімді деп ойлаймын. Енді осы әдістерді қарастырсақ
7 слайд
«Әдіс тәсілдер»
Қарапайым мысалмен жеткізу;
Қосымша сабаққа шақыру; Үлестірмелі қағаздар;
7 слайд
«Әдіс тәсілдер» Қарапайым мысалмен жеткізу; Қосымша сабаққа шақыру; Үлестірмелі қағаздар;
8 слайд
Қарапайым мысалмен жеткізу;
5 сыныптың М есімді оқушысы осы
теңдеуді осылай қате шығарған
0,175 – (0,03 – х) = 0 ,15;
0,03 – х = 0 ,15 + 0,175
0,03 – х = 0 ,325
х = 0 ,325 + 0,03
х = 0 ,355
5 – х = 3
х = 5 – 3
х = 2
8 слайд
Қарапайым мысалмен жеткізу; 5 сыныптың М есімді оқушысы осы теңдеуді осылай қате шығарған 0,175 – (0,03 – х) = 0 ,15; 0,03 – х = 0 ,15 + 0,175 0,03 – х = 0 ,325 х = 0 ,325 + 0,03 х = 0 ,355 5 – х = 3 х = 5 – 3 х = 2
9 слайд
Үлестірмелі қағаздар:
Қарапайым теңдеулер ;
Пифагор теоремасыТаңбалармен жұмыс;
Жай бөлшектерді қосу
азайту көбейту бөлу;
Теңдеу құру арқылы шығарылатын
мәтінді есептер;
9 слайд
Үлестірмелі қағаздар: Қарапайым теңдеулер ; Пифагор теоремасыТаңбалармен жұмыс; Жай бөлшектерді қосу азайту көбейту бөлу; Теңдеу құру арқылы шығарылатын мәтінді есептер;
10 слайд
Қосымша сабаққа шақыру:
Топпен шақыру; Жұппен шақыру; Жеке шақыру;
10 слайд
Қосымша сабаққа шақыру: Топпен шақыру; Жұппен шақыру; Жеке шақыру;
11 слайд
Қорытындылау Білім деңгейі жоғары оқушы
фундаменті мықты құйылған
проектісі әдемі үй секілді
Білім деңгейі төмен
оқушы фундаменті жоқ
саман үй секілді Сұрақ
Аулаңызда құлайын деп тұрған
саман үй болса не істейсіз?
Ендеше білім деңгейі төмен
оқушыдан білім деңгейі жоғары
оқушыны жасаудың ең тура
жолы қайтадан басынан бастап
оқыту деп ойлаймын.
11 слайд
Қорытындылау Білім деңгейі жоғары оқушы фундаменті мықты құйылған проектісі әдемі үй секілді Білім деңгейі төмен оқушы фундаменті жоқ саман үй секілді Сұрақ Аулаңызда құлайын деп тұрған саман үй болса не істейсіз? Ендеше білім деңгейі төмен оқушыдан білім деңгейі жоғары оқушыны жасаудың ең тура жолы қайтадан басынан бастап оқыту деп ойлаймын.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд