Материалдар / педагогикалық идея "Табысты мектеп моделі"

педагогикалық идея "Табысты мектеп моделі"

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп директорлары арналған "Табысты мектеп моделі" педагогикалық идеясы
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
«Сейтқамза Ластаев атындағы орта мектебі» КММ Мұалімдердің сапалық құрамы Жаңартылған бағдарлама идеялары (Оқыту мен оқу

1 слайд
«Сейтқамза Ластаев атындағы орта мектебі» КММ Мұалімдердің сапалық құрамы Жаңартылған бағдарлама идеялары (Оқыту мен оқу тәжірибелерін жетілдіру) “Егер біз балаларымызды кешегідей оқытатын болсақ, онда біз оның ертеңін ұрлаймыз” Д. Дьюи «Табысты мектеп» моделі (Сингапур моделі негізінде алынған) 80 % Бейімделген Дюфор моделі Lesson Study  Менторинг  Мектепішілік, халықаралық қоғамдастық  “Үздік мектеп” Негізгі 3 идея  Оқушылардың оқу нәтижелерін назарда ұстау;  ынтымақтастық мәдениетін құру;  мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту Жүйелілік (Мектепте оқу мәдениетін қалыптастыру) “Рухани жаңғыру”  “Оқуға құштар мектеп”  “Оқуға құштар ұлт”  “STEM жобасы”  “Жас мерген”  Дебаттық қозғалыс  “Ғибрат” клубы Майкл Фуллан “Жетістік үшбұрышы” Біздің оқушылар ненің өзгергенін қалайды? Олардың өзгерісін біз қайдан білеміз? Олар өзгерістерді игере алмаса, біз шара қандай қабылдаймыз? Мектептегі көшбасшылық Жүйелілік Тереңдетілген педагогика Мұғалімдердің кәсіби деңгейін көтеру Оқыту мен оқу нәтижесін жақсарту Ортақ ұстаным Ортақ құндылық Ортақ миссия Оқушылардың кең ауқымды дағдыларын дамыту және ұжымда ортақ ұстаным мен құндылықтар арқылы мектеп көшбасшылығын қалыптастыру

1 слайд

«Сейтқамза Ластаев атындағы орта мектебі» КММ Мұалімдердің сапалық құрамы Жаңартылған бағдарлама идеялары (Оқыту мен оқу тәжірибелерін жетілдіру) “Егер біз балаларымызды кешегідей оқытатын болсақ, онда біз оның ертеңін ұрлаймыз” Д. Дьюи «Табысты мектеп» моделі (Сингапур моделі негізінде алынған) 80 % Бейімделген Дюфор моделі Lesson Study  Менторинг  Мектепішілік, халықаралық қоғамдастық  “Үздік мектеп” Негізгі 3 идея  Оқушылардың оқу нәтижелерін назарда ұстау;  ынтымақтастық мәдениетін құру;  мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту Жүйелілік (Мектепте оқу мәдениетін қалыптастыру) “Рухани жаңғыру”  “Оқуға құштар мектеп”  “Оқуға құштар ұлт”  “STEM жобасы”  “Жас мерген”  Дебаттық қозғалыс  “Ғибрат” клубы Майкл Фуллан “Жетістік үшбұрышы” Біздің оқушылар ненің өзгергенін қалайды? Олардың өзгерісін біз қайдан білеміз? Олар өзгерістерді игере алмаса, біз шара қандай қабылдаймыз? Мектептегі көшбасшылық Жүйелілік Тереңдетілген педагогика Мұғалімдердің кәсіби деңгейін көтеру Оқыту мен оқу нәтижесін жақсарту Ортақ ұстаным Ортақ құндылық Ортақ миссия Оқушылардың кең ауқымды дағдыларын дамыту және ұжымда ортақ ұстаным мен құндылықтар арқылы мектеп көшбасшылығын қалыптастыру

“ТАБЫСТЫ МЕКТЕП”

2 слайд
“ТАБЫСТЫ МЕКТЕП”

2 слайд

“ТАБЫСТЫ МЕКТЕП”

ДЖОН ДЬЮИ “Егер біз балаларымызды кешегідей оқытатын болсақ, онда біз олардың ертеңін ұрлаймыз”

3 слайд
ДЖОН ДЬЮИ “Егер біз балаларымызды кешегідей оқытатын болсақ, онда біз олардың ертеңін ұрлаймыз”

3 слайд

ДЖОН ДЬЮИ “Егер біз балаларымызды кешегідей оқытатын болсақ, онда біз олардың ертеңін ұрлаймыз”

Білім берудің Сингапур моделі:  Жарты ғасырға жуық уақытта үшінші əлем елдерінен бірінші əлем елдеріне көшкен ел;  нег

4 слайд
Білім берудің Сингапур моделі:  Жарты ғасырға жуық уақытта үшінші əлем елдерінен бірінші əлем елдеріне көшкен ел;  негізгі құндылығы — білім жəне жемқорлықсыз саясат;  үш тілділік саясат: қытай, малай және ағылшын;  кәсіби бағдарлауды бастауыш сыныптардан бастайды.

4 слайд

Білім берудің Сингапур моделі:  Жарты ғасырға жуық уақытта үшінші əлем елдерінен бірінші əлем елдеріне көшкен ел;  негізгі құндылығы — білім жəне жемқорлықсыз саясат;  үш тілділік саясат: қытай, малай және ағылшын;  кәсіби бағдарлауды бастауыш сыныптардан бастайды.

Жюль Арман Дюфор Бейімделген Дюфор моделі:  әр оқушының қызығушылығына негізделген;  әр оқушының қажеттілігін ескере отыр

5 слайд
Жюль Арман Дюфор Бейімделген Дюфор моделі:  әр оқушының қызығушылығына негізделген;  әр оқушының қажеттілігін ескере отырып құрылған;  оқушы пікірі басты назарда болатын;  оқушының бейіміне қарай жұмыстарды саралау.

5 слайд

Жюль Арман Дюфор Бейімделген Дюфор моделі:  әр оқушының қызығушылығына негізделген;  әр оқушының қажеттілігін ескере отырып құрылған;  оқушы пікірі басты назарда болатын;  оқушының бейіміне қарай жұмыстарды саралау.

Мұалімдердің сапалық құрамы Жаңартылған бағдарлама идеялары (Оқыту мен оқу тәжірибелерін жетілдіру) Бейімделген Дю

6 слайд
Мұалімдердің сапалық құрамы Жаңартылған бағдарлама идеялары (Оқыту мен оқу тәжірибелерін жетілдіру) Бейімделген Дюфор моделі (15 бағыт 54 жоба) Lesson Study  Менторинг  Мектепішілік, халықаралық қоғамдастық  “Үздік мектеп” Негізгі 3 идея  Оқушылардың оқу нәтижелерін назарда ұстау;  ынтымақтастық мәдениетін құру;  мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту Жүйелілік (Мектепте оқу мәдениетін қалыптастыру) “Рухани жаңғыру”  “Оқуға құштар мектеп”  “Оқуға құштар ұлт”  “STEM жобасы”  “Жас мерген”  Дебаттық қозғалыс  “Ғибрат” клубы

6 слайд

Мұалімдердің сапалық құрамы Жаңартылған бағдарлама идеялары (Оқыту мен оқу тәжірибелерін жетілдіру) Бейімделген Дюфор моделі (15 бағыт 54 жоба) Lesson Study  Менторинг  Мектепішілік, халықаралық қоғамдастық  “Үздік мектеп” Негізгі 3 идея  Оқушылардың оқу нәтижелерін назарда ұстау;  ынтымақтастық мәдениетін құру;  мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту Жүйелілік (Мектепте оқу мәдениетін қалыптастыру) “Рухани жаңғыру”  “Оқуға құштар мектеп”  “Оқуға құштар ұлт”  “STEM жобасы”  “Жас мерген”  Дебаттық қозғалыс  “Ғибрат” клубы

“Жетістік үшбұрышы” Мектептегі көшбасшылық Тереңдетілген педагогика Олардың өзгерісін біз қайдан білеміз? Олар өзгерістерді иг

7 слайд
“Жетістік үшбұрышы” Мектептегі көшбасшылық Тереңдетілген педагогика Олардың өзгерісін біз қайдан білеміз? Олар өзгерістерді игере алмаса, біз шара қандай қабылдаймыз? Біздің оқушылар ненің өзгергенін қалайды? Жүйелілік МАЙКЛ ФУЛЛАН Негізгі үш сұрақ

7 слайд

“Жетістік үшбұрышы” Мектептегі көшбасшылық Тереңдетілген педагогика Олардың өзгерісін біз қайдан білеміз? Олар өзгерістерді игере алмаса, біз шара қандай қабылдаймыз? Біздің оқушылар ненің өзгергенін қалайды? Жүйелілік МАЙКЛ ФУЛЛАН Негізгі үш сұрақ

Оқушылардың кең ауқымды дағдыларын дамыту және ұжымда ортақ ұстаным мен құндылықтар арқылы мектеп көшбасшылығын қалыптастыру

8 слайд
Оқушылардың кең ауқымды дағдыларын дамыту және ұжымда ортақ ұстаным мен құндылықтар арқылы мектеп көшбасшылығын қалыптастыру Ортақ ұстаным Ортақ құндылық Ортақ миссия

8 слайд

Оқушылардың кең ауқымды дағдыларын дамыту және ұжымда ортақ ұстаным мен құндылықтар арқылы мектеп көшбасшылығын қалыптастыру Ортақ ұстаным Ортақ құндылық Ортақ миссия

09 Ақпан 2025
199
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі