Педагогикалық кеңес
Педагогикалық кеңес

#1 слайд
№1 педагогикалық кеңес
28.08.2024
Оқыту мен бағалауда
жасанды интеллектіні қолдану
1 слайд
№1 педагогикалық кеңес 28.08.2024 Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану
#2 слайд
1.2023- 2024 оқу жылындағы оқу -тәрбие жұмыстарына
талдау-30мин
Токай З., Омарғалиева Г.О. ӘБ жетекшілері,
Омаргалиева М.Б.
2. Жаңа 2024-2025 оқу жылына арналған оқу –тәрбие
жоспарын бекіту;
Токай З., Омарғалиева
Г.О.
3. Оқу жоспарын және мұғалімдердің жүктемелерін бекіту
туралы-
Бектыбаева
Р.О.
4. 2024-2025 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хатпен
таныстыру;
Токай З.
5. Мектепалды даярлық тобының, 1 сынып оқушыларының
тізімін бекіту туралы;
Бектыбаева Р.О.
6. 2024-2025 оқу жылындағы аттестациядан өтетін
мұғалімдердің тізімін бекіту;
Бектыбаева Р.О.
7. Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану
аясына кіріспе
Математика -
жаратылыстану ӘБ
Күн тәртібінде:
2 слайд
1.2023- 2024 оқу жылындағы оқу -тәрбие жұмыстарына талдау-30мин Токай З., Омарғалиева Г.О. ӘБ жетекшілері, Омаргалиева М.Б. 2. Жаңа 2024-2025 оқу жылына арналған оқу –тәрбие жоспарын бекіту; Токай З., Омарғалиева Г.О. 3. Оқу жоспарын және мұғалімдердің жүктемелерін бекіту туралы- Бектыбаева Р.О. 4. 2024-2025 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру; Токай З. 5. Мектепалды даярлық тобының, 1 сынып оқушыларының тізімін бекіту туралы; Бектыбаева Р.О. 6. 2024-2025 оқу жылындағы аттестациядан өтетін мұғалімдердің тізімін бекіту; Бектыбаева Р.О. 7. Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану аясына кіріспе Математика - жаратылыстану ӘБ Күн тәртібінде:
#3 слайд
Соңғы үш жылдық салыстырмалы
білім сапасы:
2021-2022 2022-2023 2023-2024
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
61% 59% 59,4%
100% 100% 100%
білім сапасы
3 слайд
Соңғы үш жылдық салыстырмалы білім сапасы: 2021-2022 2022-2023 2023-2024 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 61% 59% 59,4% 100% 100% 100% білім сапасы
#4 слайд
2023-2024 оқу жылындағы мектеп
бітірушілердің білім сапасы :
11A 11Б
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
50%
33%
41,5%
4 слайд
2023-2024 оқу жылындағы мектеп бітірушілердің білім сапасы : 11A 11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 50% 33% 41,5%
#5 слайд
Болжамды білім сапасы :
2022-2023 2023-2024 2024-2025
58%
59%
60%
59.0%
59.4%
61%
5 слайд
Болжамды білім сапасы : 2022-2023 2023-2024 2024-2025 58% 59% 60% 59.0% 59.4% 61%
#6 слайд
Болжамды білім сапасына жету
үшін:
2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
66%
55%
85%
61%
70%
54%
60%60%
66%
60%
58%
54%
62%
70%
62%
36%
66%
60%
50%50%
60%
2024-2025 жаңа оқу жылындағы білім сапасының
болжамды көрсеткіш і
6 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 60% 2024-2025 жаңа оқу жылындағы білім сапасының болжамды көрсеткіш і
#7 слайд
Болжамды білім сапасына жету
үшін:
2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
66%
55%
85%
61%
70%
54%
60%60%
66%
60%
58%
54%
62%
70%
62%
36%
66%
60%
50%50%
61%
Болжам: 5Б сыныбында 15 оқушы болған бір үшке оқитын
оқушы ауысып кеткендіктен білім сапасы 64%-ке көтерілді, ал
өткен жылы Акчебаева Инкар математика, русский язык, қазақ тілі
және ағылшын тілі төрт пәннен үш болған. Осы оқушымен пән
мұғалімдер жоспарлы түрде жұмыс жасау барысында білім
сапасын 71%-ке көтеруге мүмкіндігіміз бар.
7 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 5Б сыныбында 15 оқушы болған бір үшке оқитын оқушы ауысып кеткендіктен білім сапасы 64%-ке көтерілді, ал өткен жылы Акчебаева Инкар математика, русский язык, қазақ тілі және ағылшын тілі төрт пәннен үш болған. Осы оқушымен пән мұғалімдер жоспарлы түрде жұмыс жасау барысында білім сапасын 71%-ке көтеруге мүмкіндігіміз бар.
#8 слайд
Болжамды білім сапасына жету
үшін:
2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
66%
55%
85%
61%
70%
54%
60%60%
66%
60%
58%
54%
62%
70%
62%
36%
66%
60%
50%50%
61%
Болжам: 6Б-сыныбынан бір оқушы кетпекші ол үшке оқитын
бала, онда білім сапасы 64% яғни динамика +4%, ал осы сыныпта
Демежанов Рустам қазақ тілі пәнінен ғана үш екен, оны төртке
тартатын болсақ онда сыныптың білім сапасы 71%-ке көтеріледі
деген болжам бар.
8 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 6Б-сыныбынан бір оқушы кетпекші ол үшке оқитын бала, онда білім сапасы 64% яғни динамика +4%, ал осы сыныпта Демежанов Рустам қазақ тілі пәнінен ғана үш екен, оны төртке тартатын болсақ онда сыныптың білім сапасы 71%-ке көтеріледі деген болжам бар.
#9 слайд
Болжамды білім сапасына жету
үшін:
2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
66%
55%
85%
61%
70%
54%
60%60%
66%
60%
58%
54%
62%
70%
62%
36%
66%
60%
50%50%
61%
Болжам: 8Б-сыныбында Клевцова Анжелина математика,
русский язык және химия пәндерінен үш болыпты, Фатеус
Екатерина үш сабақтан биология, физика және химия пәндерінен
үш болған егер осы пән мұғалімдері оқушымен жұмысты
жоспарлы түрде күшейтіп сапаны көтерсе, сыныптың білім сапасы
90% ке дейін көтеріледі деген болжам жасалды.
9 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 8Б-сыныбында Клевцова Анжелина математика, русский язык және химия пәндерінен үш болыпты, Фатеус Екатерина үш сабақтан биология, физика және химия пәндерінен үш болған егер осы пән мұғалімдері оқушымен жұмысты жоспарлы түрде күшейтіп сапаны көтерсе, сыныптың білім сапасы 90% ке дейін көтеріледі деген болжам жасалды.
#10 слайд
Болжамды білім сапасына жету
үшін:
2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
66%
55%
85%
61%
70%
54%
60%60%
66%
60%
58%
54%
62%
70%
62%
36%
66%
60%
50%50%
61%
Болжам: 9Б сыныбы мектеп бойынша білім сапасы ең төмен
көрсетіп тұрған сынып, сынып жетекшісі Айман В. айтуы
бойынша Колошников пен Смирнов алгебра, геометрия және
русский язык и русская литературадан үшке оқиды екен. Осы
оқушылармен жұмыс жасай отырып білім сапасын 54%-ке
көтеруге болады деген болжам қарастырылды.
10 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 9Б сыныбы мектеп бойынша білім сапасы ең төмен көрсетіп тұрған сынып, сынып жетекшісі Айман В. айтуы бойынша Колошников пен Смирнов алгебра, геометрия және русский язык и русская литературадан үшке оқиды екен. Осы оқушылармен жұмыс жасай отырып білім сапасын 54%-ке көтеруге болады деген болжам қарастырылды.
#11 слайд
Болжамды білім сапасына жету
үшін:
2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
66%
55%
85%
61%
70%
54%
60%60%
66%
60%
58%
54%
62%
70%
62%
36%
66%
60%
50%50%
61%
Болжам: 9А сыныбынан жақсы оқитын оқушы аусып, кетті
білім сапасы төмендеді, бұл сыныпта Надиров Е деген оқушы
алгебра, геометрия, биология, қазақ тілі және орыс тілінен яғни
бес пәннен үш. Осы оқушымен жұмыс жасай отырып білім
сапасын 71%-ке көтеруге болады.
11 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 9А сыныбынан жақсы оқитын оқушы аусып, кетті білім сапасы төмендеді, бұл сыныпта Надиров Е деген оқушы алгебра, геометрия, биология, қазақ тілі және орыс тілінен яғни бес пәннен үш. Осы оқушымен жұмыс жасай отырып білім сапасын 71%-ке көтеруге болады.
#12 слайд
Болжамды білім сапасына жету
үшін:
Болжам: 64%
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
66%
55%
85%
61%
70%
54%
71%71%
66%
71%
58%
54%
62%
80%
71%
54%
66%
60%
50%50%
Мектеп бітіруші сыныптарда барлығы 14 оқушы. Орташа білім сапасы 50%.
ҰБТ тапсыратын оқушылар 2+5 сонда 50% бармақшы, және бұл оқушылар
жақсы оқитын оқушылар.
12 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: Болжам: 64% 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 71%71% 66% 71% 58% 54% 62% 80% 71% 54% 66% 60% 50%50% Мектеп бітіруші сыныптарда барлығы 14 оқушы. Орташа білім сапасы 50%. ҰБТ тапсыратын оқушылар 2+5 сонда 50% бармақшы, және бұл оқушылар жақсы оқитын оқушылар.
#13 слайд
Қорытынды аттестаттау :
П ә н д е р
Қазақ тіліОрыс тіліалгебра
Қазақстан
тарихы
Орыс тілі
мен
әдебиеті
Казахски
й язык и
литерату
ра
Биология физика география
жы
лды
қ
емт
иха
н
жы
лды
қ
емт
иха
н
жы
лды
қ
емт
иха
н
жы
лды
қ
емт
иха
н
жы
лды
қ
емт
иха
н
жы
лды
қ
емт
иха
н
жы
лды
қ
емт
иха
н
жылд
ық
емти
хан
жылд
ық
емти
хан
9a
86%86% 86%86%
100
%71%
100
%86%
9б
71%71%64%64%80%80% 57%57% 64% 50%
11а
82%82% 55%55% 73%91% 75%75% 63%100% 73%100%
11б
50%50%33%33%66%50% 33%33%66%25% 33%100%
Ұсыныс: Болашақта пән мұғалімдері жылдық баға мен емтиханның бағасын
салыстыра отырып, білім сапасының төмендеп кетуіне жол бермеу үшін
әдістемелік бірлестікте осы сұраұты қарастыруға ұсыныс беремін.
13 слайд
Қорытынды аттестаттау : П ә н д е р Қазақ тіліОрыс тіліалгебра Қазақстан тарихы Орыс тілі мен әдебиеті Казахски й язык и литерату ра Биология физика география жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жылд ық емти хан жылд ық емти хан 9a 86%86% 86%86% 100 %71% 100 %86% 9б 71%71%64%64%80%80% 57%57% 64% 50% 11а 82%82% 55%55% 73%91% 75%75% 63%100% 73%100% 11б 50%50%33%33%66%50% 33%33%66%25% 33%100% Ұсыныс: Болашақта пән мұғалімдері жылдық баға мен емтиханның бағасын салыстыра отырып, білім сапасының төмендеп кетуіне жол бермеу үшін әдістемелік бірлестікте осы сұраұты қарастыруға ұсыныс беремін.
#14 слайд
2023-2024 оқу жылы бойынша ҰБТ
нәтижесі
Ең жоғарғы балл 150
0
20
40
60
80
100
120113
89
52
73
60
72
41
51
101
62
96
54
Орта балл-72
17 түлектен 12-cі ҰБТ тапсырды
14 слайд
2023-2024 оқу жылы бойынша ҰБТ нәтижесі Ең жоғарғы балл 150 0 20 40 60 80 100 120113 89 52 73 60 72 41 51 101 62 96 54 Орта балл-72 17 түлектен 12-cі ҰБТ тапсырды
#15 слайд
2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ
нәтижесіндегі пәндер бойынша орта балл
көрсеткіші
0
5
10
15
20
25
11
7 7
25
23
55%
70% 70%
50%
46%
0-49%
50%-74%
75%-89%
90%-100%
15 слайд
2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ нәтижесіндегі пәндер бойынша орта балл көрсеткіші 0 5 10 15 20 25 11 7 7 25 23 55% 70% 70% 50% 46% 0-49% 50%-74% 75%-89% 90%-100%
#16 слайд
2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ нәтижесіндегі
пәндер бойынша орта балл көрсеткіші ең
жоғарғы балл -50
д тарих физика матем ағылшын
т
биология химия құқық
0
5
10
15
20
25
30
35
19
25
29
25
22
14
22
таңдау пәндерінің орта балы
38%
50%
58%50%
44%
38%
44%
Ұсыныс: пән мұғалімдеріне білім сапасын көтеру көтеру мақсатында
Жоспарлы түрде жұмыс жасау, әр тоқсан сайын байқау тест алып
қорытындысы арқылы жұмыс нәтижесіне көз жеткізу
16 слайд
2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ нәтижесіндегі пәндер бойынша орта балл көрсеткіші ең жоғарғы балл -50 д тарих физика матем ағылшын т биология химия құқық 0 5 10 15 20 25 30 35 19 25 29 25 22 14 22 таңдау пәндерінің орта балы 38% 50% 58%50% 44% 38% 44% Ұсыныс: пән мұғалімдеріне білім сапасын көтеру көтеру мақсатында Жоспарлы түрде жұмыс жасау, әр тоқсан сайын байқау тест алып қорытындысы арқылы жұмыс нәтижесіне көз жеткізу
#17 слайд
Педагогтардың сандық және
сапалық құрамы (32 мұғалім)
зерттеуші сарапшы модератор педагог
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
6
10 10
6
2024-2025 оқу жылы
19%
31%
31%
19%
Сапасы -50%
Мектептің мұғалімдерінің сапалық құрамына қойылатын талап
зерттеуші мен сарапшылар саны мектептің барлық педагогтарының
кем дегенде 30%-ін құрау керек. Біздің мектептің зерттеушілер мен
сарапшылары 50%-ін құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 7%-ке артық
17 слайд
Педагогтардың сандық және сапалық құрамы (32 мұғалім) зерттеуші сарапшы модератор педагог 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 6 10 10 6 2024-2025 оқу жылы 19% 31% 31% 19% Сапасы -50% Мектептің мұғалімдерінің сапалық құрамына қойылатын талап зерттеуші мен сарапшылар саны мектептің барлық педагогтарының кем дегенде 30%-ін құрау керек. Біздің мектептің зерттеушілер мен сарапшылары 50%-ін құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 7%-ке артық
#18 слайд
Педагогтардың сапалық құрамына
болжам:
зерттеуші сарапшы модератор педагог
0
2
4
6
8
10
12
14
5
9
7
10
6
10 10
6
7
10
14
1
202320242025
75%
18 слайд
Педагогтардың сапалық құрамына болжам: зерттеуші сарапшы модератор педагог 0 2 4 6 8 10 12 14 5 9 7 10 6 10 10 6 7 10 14 1 202320242025 75%
#19 слайд
Оқушылар мен педагогтардың
олимпиада конкурстарға қатысу
сапасы: 65%
мектепішілік
пәндік
олимпиада
қалалық пәндік
олимпиада
мектепішілік
ғылыми жоба
облыстық
олимпиада
Республикалық
конкурстар
халықаралық
0
10
20
30
40
50
60
43
18
25
53
48
23
13 11 13
27
31
15
қатысқан орын алған
Әлсіз жағы: облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға тек
Қашықтан қатысу.
Ұсыныс: облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға барып
Қатысуды көбейтуді мақсат ету.
19 слайд
Оқушылар мен педагогтардың олимпиада конкурстарға қатысу сапасы: 65% мектепішілік пәндік олимпиада қалалық пәндік олимпиада мектепішілік ғылыми жоба облыстық олимпиада Республикалық конкурстар халықаралық 0 10 20 30 40 50 60 43 18 25 53 48 23 13 11 13 27 31 15 қатысқан орын алған Әлсіз жағы: облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға тек Қашықтан қатысу. Ұсыныс: облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға барып Қатысуды көбейтуді мақсат ету.
#20 слайд
2023-2024 жылында педагогтардың
әдістемелік іс-тәжірибе алмасуы
мектепішілік
ашық
сабақтар
журналға
жариялаған
интернетке ..
0
5
10
15
20
25
30
35
16
10
5
Chart Title
50%
32% 15%
Ұсыныс: өзара сабаққа қатысуды 90-100%-ке жеткізу, баспаға интернет
желісінде бөлісу процентін көтеру.
20 слайд
2023-2024 жылында педагогтардың әдістемелік іс-тәжірибе алмасуы мектепішілік ашық сабақтар журналға жариялаған интернетке .. 0 5 10 15 20 25 30 35 16 10 5 Chart Title 50% 32% 15% Ұсыныс: өзара сабаққа қатысуды 90-100%-ке жеткізу, баспаға интернет желісінде бөлісу процентін көтеру.
#21 слайд
«2024-2025 оқу
жылында Қазақстан
Республикасының
жалпы білім беретін
мектептерінде білім
беру процесін
ұйымдастырудың
ерекшеліктері
туралы»
«• Оқу жылының
ұзақтығы 1-
сыныптарда - 33 оқу
аптасын, 2-11 (12)
сыныптарда – 34 оқу
аптасын құрайды
2024 жылғы 2-
қыркүйек алғашқы
оқу күні, оқудың
аяқталуы - 2025
жылғы 23 мамыр.»
«• Оқу жылының
ұзақтығы 1-
сыныптарда - 33 оқу
аптасын, 2-11 (12)
сыныптарда – 34 оқу
аптасын құрайды
2024 жылғы 2-
қыркүйек алғашқы
оқу күні, оқудың
аяқталуы - 2025
жылғы 23 мамыр.»
• Тілдерді кезең-
кезеңмен оқыту
шеңберінде 3-
сыныпта «Шетел тілі»
пәнін оқыту енгізіледі
•«Көркем еңбек»
пәнін кезең-кезеңмен
«Бейнелеу өнері»
және «Еңбекке
баулу» пәндеріне
бөліп оқыту 3-
сыныпта жалғасады,
4-сыныпта «Көркем
еңбек» пәні
оқытылады
• «ДосболLIKE»
бағдарламасын және
«Менің бауырым»
волонтерлік жобасын
іске асыру
шеңберінде мектепте
салауатты және
қауіпсіз білім беру
ортасын
қалыптастыру
бойынша жұмыстар
жалғасады
• Тілдерді кезең-
кезеңмен оқыту
шеңберінде 3-
сыныпта «Шетел тілі»
пәнін оқыту енгізіледі
21 слайд
«2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» «• Оқу жылының ұзақтығы 1- сыныптарда - 33 оқу аптасын, 2-11 (12) сыныптарда – 34 оқу аптасын құрайды 2024 жылғы 2- қыркүйек алғашқы оқу күні, оқудың аяқталуы - 2025 жылғы 23 мамыр.» «• Оқу жылының ұзақтығы 1- сыныптарда - 33 оқу аптасын, 2-11 (12) сыныптарда – 34 оқу аптасын құрайды 2024 жылғы 2- қыркүйек алғашқы оқу күні, оқудың аяқталуы - 2025 жылғы 23 мамыр.» • Тілдерді кезең- кезеңмен оқыту шеңберінде 3- сыныпта «Шетел тілі» пәнін оқыту енгізіледі •«Көркем еңбек» пәнін кезең-кезеңмен «Бейнелеу өнері» және «Еңбекке баулу» пәндеріне бөліп оқыту 3- сыныпта жалғасады, 4-сыныпта «Көркем еңбек» пәні оқытылады • «ДосболLIKE» бағдарламасын және «Менің бауырым» волонтерлік жобасын іске асыру шеңберінде мектепте салауатты және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру бойынша жұмыстар жалғасады • Тілдерді кезең- кезеңмен оқыту шеңберінде 3- сыныпта «Шетел тілі» пәнін оқыту енгізіледі
#22 слайд
Ауылдық тірек және
шағын жинақты
мектептерінде
жекелеген пәндерді
оқытудың
инновациялық
тәсілдері енгізіледі
2024 жылдан бастап
«Цифрлық ұстаз»
жобасын іске асыру
шеңберінде тұрмысы
төмен отбасылардан
шыққан білім
алушылармен жұмыс
белсендіріледі жылғы
23 мамыр.»
2024 жылдан бастап
педагогтерді
аттестаттаудың жаңа
форматы енгізілді
• «Білім берудегі
өзгерістердің 1000
көшбасшысы» кадр
резервінің
республикалық
базасын
қалыптастыру
бойынша жұмыс
жалғасады
Цифрлы
технологияларды
пайдаланып шағын
жинақты ауыл
мектептерінің
әлеуетін дамытуға
бағытталған
пилоттық жобалар
масштабталады.
• «• Мектептердің
ата-аналар
қауымдастығымен
өзара іс-қимылы
бойынша жұмыстар
күшейтіледі • «Жер
елшілері» креативті
жастардың
Оқыту мен бағалауда
жасанды интеллектіні
қолдану аясы
кеңейтіледі. •
22 слайд
Ауылдық тірек және шағын жинақты мектептерінде жекелеген пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері енгізіледі 2024 жылдан бастап «Цифрлық ұстаз» жобасын іске асыру шеңберінде тұрмысы төмен отбасылардан шыққан білім алушылармен жұмыс белсендіріледі жылғы 23 мамыр.» 2024 жылдан бастап педагогтерді аттестаттаудың жаңа форматы енгізілді • «Білім берудегі өзгерістердің 1000 көшбасшысы» кадр резервінің республикалық базасын қалыптастыру бойынша жұмыс жалғасады Цифрлы технологияларды пайдаланып шағын жинақты ауыл мектептерінің әлеуетін дамытуға бағытталған пилоттық жобалар масштабталады. • «• Мектептердің ата-аналар қауымдастығымен өзара іс-қимылы бойынша жұмыстар күшейтіледі • «Жер елшілері» креативті жастардың Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану аясы кеңейтіледі. •
#23 слайд
2023-2024 оқу жылында
аттестаттаудан өткен мұғалімдер
барлығы өткені өтпеген
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
9
6
3
66%
Нәтиже: Турдугулова А.Ш. зерттеуші санатын қорғады, Балтабекова А.Б.
Сарапшы санатын алды, Мукажанова Ж.К. Сарапшы, Кайсаринов Б.С.
Зерттеуші санатына өтініш берді, Мухамедкалиева Ж.К.,
Тангишпаева Н.М., Бектурганова М.А. Модератор санатын алды.
23 слайд
2023-2024 оқу жылында аттестаттаудан өткен мұғалімдер барлығы өткені өтпеген 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 9 6 3 66% Нәтиже: Турдугулова А.Ш. зерттеуші санатын қорғады, Балтабекова А.Б. Сарапшы санатын алды, Мукажанова Ж.К. Сарапшы, Кайсаринов Б.С. Зерттеуші санатына өтініш берді, Мухамедкалиева Ж.К., Тангишпаева Н.М., Бектурганова М.А. Модератор санатын алды.
#24 слайд
2024-2025 оқу жылында
аттестаттаудан өтетін мұғалімдер :
№Мұғалімдердің аты-
жөні
біліміСабақ беретін пәністажҚазіргі
санаты
өткен
жылы
Өтетін
санаты
1Азимханова Кунсулу
Сакеновна
Орта
арнаулы
тәрбиеші 6 жылпедагог Педагог-
модератор
4Исенова Гульнар
Серкановна
жоғарыДене шынықтыру
пәнінің мұғалімі
19
жыл
педагог28.08.2017 Педагог-
модератор
5Мухамедкалиева
Жанат Каримовна
жоғары Бастауыш сынып
мұғалімі
7 жылпедагог Педагог-
модератор
6Сулейменова Лариса
Валерьевна
жоғарытәрбиеші 16
жыл
педагог 28.08.2018Педагог-
сарапшы
7Шарифуллина Динара
Сабырбековна
жоғарыхимия пәнінің
мұғалімі
8 жылпедагог Педагог-
модератор
24 слайд
2024-2025 оқу жылында аттестаттаудан өтетін мұғалімдер : №Мұғалімдердің аты- жөні біліміСабақ беретін пәністажҚазіргі санаты өткен жылы Өтетін санаты 1Азимханова Кунсулу Сакеновна Орта арнаулы тәрбиеші 6 жылпедагог Педагог- модератор 4Исенова Гульнар Серкановна жоғарыДене шынықтыру пәнінің мұғалімі 19 жыл педагог28.08.2017 Педагог- модератор 5Мухамедкалиева Жанат Каримовна жоғары Бастауыш сынып мұғалімі 7 жылпедагог Педагог- модератор 6Сулейменова Лариса Валерьевна жоғарытәрбиеші 16 жыл педагог 28.08.2018Педагог- сарапшы 7Шарифуллина Динара Сабырбековна жоғарыхимия пәнінің мұғалімі 8 жылпедагог Педагог- модератор
#25 слайд
қорытынды
МЫҚТЫ ЖАҚТАРЫ
ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ
Білім порталдарынан жаңа, заманауи
ақпараттар алынып сабақтарға
қолданылды
Педагогтер өздігінен кәсіби білімдерін
жетілдірді;
Табысты оқушылардың шығармашылығын
шыңдауда, дарындылығын ашуда
мүмкіндіктерге қол жеткізілді;
Жаңа форматтағы аттестациядан өткен
мұғалімдердің санының артуы;
Педагогтар өз ара ЦБР қолдануда
әдістемелік іс-тәжірибе алмасып білімдерін
шыңдады
Біліктілік арттыру курстарына көптеген
мұғалімдер қатысты
Мұғалімдердің облыстық,
республикалық деңгейде озық іс-
тәжірибелерін ұсынылмауы;
Мұғалімдердің мектепішілік,
аудандық, облыстық семинарларда
сабақ көрсетуге қатыспауы
Мұғалімдердің өздігінен кәсіби өсуіне
ұмтылыстың аздығы
Облыс көлемінде пәндік олимпиадада
жүлделі орындарға ие болмағаны,
республикалық олимпиадаларға
қатыса алмауы
МҮМКІНДІКТЕР
ҚАУІП-ҚАТЕР
Шығармашылықпен жұмыс жасайтын
мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу,
жинақтау, тарату жұмыстарын
ұйымдастыру;
ЕНТ және қорытынды аттестаттау білім
сапасын арттыруда жұмысты – жан –
жақты жүргізілуі;
Дарынды балалар санының артуы
Жаңа идеяшыл, бастамашыл мұғалімдерді
ынталандыру;
Мықты оқушылар санының
тұрақсыздығы
5-11 сыныптардағы білім сапасының
төмендеуі;
Жыл сайынғы білім сапасындағы
тұрақсыздық
Білім алушылардың алған білімдерін
қолдану деңгейінің төмендігі
25 слайд
қорытынды МЫҚТЫ ЖАҚТАРЫ ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ Білім порталдарынан жаңа, заманауи ақпараттар алынып сабақтарға қолданылды Педагогтер өздігінен кәсіби білімдерін жетілдірді; Табысты оқушылардың шығармашылығын шыңдауда, дарындылығын ашуда мүмкіндіктерге қол жеткізілді; Жаңа форматтағы аттестациядан өткен мұғалімдердің санының артуы; Педагогтар өз ара ЦБР қолдануда әдістемелік іс-тәжірибе алмасып білімдерін шыңдады Біліктілік арттыру курстарына көптеген мұғалімдер қатысты Мұғалімдердің облыстық, республикалық деңгейде озық іс- тәжірибелерін ұсынылмауы; Мұғалімдердің мектепішілік, аудандық, облыстық семинарларда сабақ көрсетуге қатыспауы Мұғалімдердің өздігінен кәсіби өсуіне ұмтылыстың аздығы Облыс көлемінде пәндік олимпиадада жүлделі орындарға ие болмағаны, республикалық олимпиадаларға қатыса алмауы МҮМКІНДІКТЕР ҚАУІП-ҚАТЕР Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу, жинақтау, тарату жұмыстарын ұйымдастыру; ЕНТ және қорытынды аттестаттау білім сапасын арттыруда жұмысты – жан – жақты жүргізілуі; Дарынды балалар санының артуы Жаңа идеяшыл, бастамашыл мұғалімдерді ынталандыру; Мықты оқушылар санының тұрақсыздығы 5-11 сыныптардағы білім сапасының төмендеуі; Жыл сайынғы білім сапасындағы тұрақсыздық Білім алушылардың алған білімдерін қолдану деңгейінің төмендігі
#26 слайд
2024-2025 оқу жылына арналған
оқу-тәрбие жоспары
Педагогикалық ұжымның өзекті тақырыбы:
« Мектеп оқушыларының функционалдық
сауаттылығын қалыптастырудағы инновациялық
технологияларды тиімді қолдану»
Мақсаты: Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын
дамытудағы -оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,
алған білімін сыныптан тыс жерде, кез-келген жағдайда тиімді
пайдалана білуін қамтамасыз ету. Оқушы мен мұғалім арасындағы
қарым-қатынас түбегейлі өзгертіп, оқушыға қалай оқу керектігін
үйрету, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды
жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни ойлай алатын , пікір
көзқарастары жүйелі дамыған, сандық технологияларда
құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру.
26 слайд
2024-2025 оқу жылына арналған оқу-тәрбие жоспары Педагогикалық ұжымның өзекті тақырыбы: « Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы инновациялық технологияларды тиімді қолдану» Мақсаты: Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудағы -оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыныптан тыс жерде, кез-келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас түбегейлі өзгертіп, оқушыға қалай оқу керектігін үйрету, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни ойлай алатын , пікір көзқарастары жүйелі дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру.
шағым қалдыра аласыз













