Педагогикалық кеңес

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Педагогикалық кеңес

Материал туралы қысқаша түсінік
тамыз айындағы №1 педагогикалық кеңеске слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№1 педагогикалық кеңес 28.08.2024 Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану

#1 слайд
№1 педагогикалық кеңес 28.08.2024 Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану

1 слайд

№1 педагогикалық кеңес 28.08.2024 Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану

1.2023- 2024 оқу жылындағы оқу -тәрбие жұмыстарына талдау-30мин Токай З., Омарғалиева Г.О. ӘБ жетекшілері, Омаргалиева

#2 слайд
1.2023- 2024 оқу жылындағы оқу -тәрбие жұмыстарына талдау-30мин Токай З., Омарғалиева Г.О. ӘБ жетекшілері, Омаргалиева М.Б. 2. Жаңа 2024-2025 оқу жылына арналған оқу –тәрбие жоспарын бекіту; Токай З., Омарғалиева Г.О. 3. Оқу жоспарын және мұғалімдердің жүктемелерін бекіту туралы- Бектыбаева Р.О. 4. 2024-2025 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру; Токай З. 5. Мектепалды даярлық тобының, 1 сынып оқушыларының тізімін бекіту туралы; Бектыбаева Р.О. 6. 2024-2025 оқу жылындағы аттестациядан өтетін мұғалімдердің тізімін бекіту; Бектыбаева Р.О. 7. Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану аясына кіріспе Математика - жаратылыстану ӘБ Күн тәртібінде:

2 слайд

1.2023- 2024 оқу жылындағы оқу -тәрбие жұмыстарына талдау-30мин Токай З., Омарғалиева Г.О. ӘБ жетекшілері, Омаргалиева М.Б. 2. Жаңа 2024-2025 оқу жылына арналған оқу –тәрбие жоспарын бекіту; Токай З., Омарғалиева Г.О. 3. Оқу жоспарын және мұғалімдердің жүктемелерін бекіту туралы- Бектыбаева Р.О. 4. 2024-2025 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру; Токай З. 5. Мектепалды даярлық тобының, 1 сынып оқушыларының тізімін бекіту туралы; Бектыбаева Р.О. 6. 2024-2025 оқу жылындағы аттестациядан өтетін мұғалімдердің тізімін бекіту; Бектыбаева Р.О. 7. Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану аясына кіріспе Математика - жаратылыстану ӘБ Күн тәртібінде:

Соңғы үш жылдық салыстырмалы білім сапасы: 2021-2022 2022-2023 2023-2024 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 61% 59% 59

#3 слайд
Соңғы үш жылдық салыстырмалы білім сапасы: 2021-2022 2022-2023 2023-2024 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 61% 59% 59,4% 100% 100% 100% білім сапасы

3 слайд

Соңғы үш жылдық салыстырмалы білім сапасы: 2021-2022 2022-2023 2023-2024 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 61% 59% 59,4% 100% 100% 100% білім сапасы

2023-2024 оқу жылындағы мектеп бітірушілердің білім сапасы : 11A 11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 50% 33% 41,5%

#4 слайд
2023-2024 оқу жылындағы мектеп бітірушілердің білім сапасы : 11A 11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 50% 33% 41,5%

4 слайд

2023-2024 оқу жылындағы мектеп бітірушілердің білім сапасы : 11A 11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 50% 33% 41,5%

Болжамды білім сапасы : 2022-2023 2023-2024 2024-2025 58% 59% 60% 59.0% 59.4% 61%

#5 слайд
Болжамды білім сапасы : 2022-2023 2023-2024 2024-2025 58% 59% 60% 59.0% 59.4% 61%

5 слайд

Болжамды білім сапасы : 2022-2023 2023-2024 2024-2025 58% 59% 60% 59.0% 59.4% 61%

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55%

#6 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 60% 2024-2025 жаңа оқу жылындағы білім сапасының болжамды көрсеткіш і

6 слайд

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 60% 2024-2025 жаңа оқу жылындағы білім сапасының болжамды көрсеткіш і

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55%

#7 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 5Б сыныбында 15 оқушы болған бір үшке оқитын оқушы ауысып кеткендіктен білім сапасы 64%-ке көтерілді, ал өткен жылы Акчебаева Инкар математика, русский язык, қазақ тілі және ағылшын тілі төрт пәннен үш болған. Осы оқушымен пән мұғалімдер жоспарлы түрде жұмыс жасау барысында білім сапасын 71%-ке көтеруге мүмкіндігіміз бар.

7 слайд

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 5Б сыныбында 15 оқушы болған бір үшке оқитын оқушы ауысып кеткендіктен білім сапасы 64%-ке көтерілді, ал өткен жылы Акчебаева Инкар математика, русский язык, қазақ тілі және ағылшын тілі төрт пәннен үш болған. Осы оқушымен пән мұғалімдер жоспарлы түрде жұмыс жасау барысында білім сапасын 71%-ке көтеруге мүмкіндігіміз бар.

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55%

#8 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 6Б-сыныбынан бір оқушы кетпекші ол үшке оқитын бала, онда білім сапасы 64% яғни динамика +4%, ал осы сыныпта Демежанов Рустам қазақ тілі пәнінен ғана үш екен, оны төртке тартатын болсақ онда сыныптың білім сапасы 71%-ке көтеріледі деген болжам бар.

8 слайд

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 6Б-сыныбынан бір оқушы кетпекші ол үшке оқитын бала, онда білім сапасы 64% яғни динамика +4%, ал осы сыныпта Демежанов Рустам қазақ тілі пәнінен ғана үш екен, оны төртке тартатын болсақ онда сыныптың білім сапасы 71%-ке көтеріледі деген болжам бар.

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55%

#9 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 8Б-сыныбында Клевцова Анжелина математика, русский язык және химия пәндерінен үш болыпты, Фатеус Екатерина үш сабақтан биология, физика және химия пәндерінен үш болған егер осы пән мұғалімдері оқушымен жұмысты жоспарлы түрде күшейтіп сапаны көтерсе, сыныптың білім сапасы 90% ке дейін көтеріледі деген болжам жасалды.

9 слайд

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 8Б-сыныбында Клевцова Анжелина математика, русский язык және химия пәндерінен үш болыпты, Фатеус Екатерина үш сабақтан биология, физика және химия пәндерінен үш болған егер осы пән мұғалімдері оқушымен жұмысты жоспарлы түрде күшейтіп сапаны көтерсе, сыныптың білім сапасы 90% ке дейін көтеріледі деген болжам жасалды.

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55%

#10 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 9Б сыныбы мектеп бойынша білім сапасы ең төмен көрсетіп тұрған сынып, сынып жетекшісі Айман В. айтуы бойынша Колошников пен Смирнов алгебра, геометрия және русский язык и русская литературадан үшке оқиды екен. Осы оқушылармен жұмыс жасай отырып білім сапасын 54%-ке көтеруге болады деген болжам қарастырылды.

10 слайд

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 9Б сыныбы мектеп бойынша білім сапасы ең төмен көрсетіп тұрған сынып, сынып жетекшісі Айман В. айтуы бойынша Колошников пен Смирнов алгебра, геометрия және русский язык и русская литературадан үшке оқиды екен. Осы оқушылармен жұмыс жасай отырып білім сапасын 54%-ке көтеруге болады деген болжам қарастырылды.

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55%

#11 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 9А сыныбынан жақсы оқитын оқушы аусып, кетті білім сапасы төмендеді, бұл сыныпта Надиров Е деген оқушы алгебра, геометрия, биология, қазақ тілі және орыс тілінен яғни бес пәннен үш. Осы оқушымен жұмыс жасай отырып білім сапасын 71%-ке көтеруге болады.

11 слайд

Болжамды білім сапасына жету үшін: 2A2Б3A3Б4A4Б5A5Б6A6Б7A7Б8A8Б9A9Б10A10Б11A11Б 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 60%60% 66% 60% 58% 54% 62% 70% 62% 36% 66% 60% 50%50% 61% Болжам: 9А сыныбынан жақсы оқитын оқушы аусып, кетті білім сапасы төмендеді, бұл сыныпта Надиров Е деген оқушы алгебра, геометрия, биология, қазақ тілі және орыс тілінен яғни бес пәннен үш. Осы оқушымен жұмыс жасай отырып білім сапасын 71%-ке көтеруге болады.

Болжамды білім сапасына жету үшін: Болжам: 64% 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 71%71% 66% 71% 58

#12 слайд
Болжамды білім сапасына жету үшін: Болжам: 64% 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 71%71% 66% 71% 58% 54% 62% 80% 71% 54% 66% 60% 50%50% Мектеп бітіруші сыныптарда барлығы 14 оқушы. Орташа білім сапасы 50%. ҰБТ тапсыратын оқушылар 2+5 сонда 50% бармақшы, және бұл оқушылар жақсы оқитын оқушылар.

12 слайд

Болжамды білім сапасына жету үшін: Болжам: 64% 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 66% 55% 85% 61% 70% 54% 71%71% 66% 71% 58% 54% 62% 80% 71% 54% 66% 60% 50%50% Мектеп бітіруші сыныптарда барлығы 14 оқушы. Орташа білім сапасы 50%. ҰБТ тапсыратын оқушылар 2+5 сонда 50% бармақшы, және бұл оқушылар жақсы оқитын оқушылар.

Қорытынды аттестаттау : П ә н д е р Қазақ тіліОрыс тіліалгебра Қазақстан тарихы Орыс тілі мен әдебиеті Казахски й язык и л

#13 слайд
Қорытынды аттестаттау : П ә н д е р   Қазақ тіліОрыс тіліалгебра Қазақстан тарихы Орыс тілі мен әдебиеті Казахски й язык и литерату ра Биология физика география жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жылд ық емти хан жылд ық емти хан 9a 86%86%    86%86%    100 %71%    100 %86%        9б     71%71%64%64%80%80%        57%57% 64% 50%    11а 82%82%    55%55%    73%91%    75%75% 63%100% 73%100% 11б     50%50%33%33%66%50%    33%33%66%25% 33%100%    Ұсыныс: Болашақта пән мұғалімдері жылдық баға мен емтиханның бағасын салыстыра отырып, білім сапасының төмендеп кетуіне жол бермеу үшін әдістемелік бірлестікте осы сұраұты қарастыруға ұсыныс беремін.

13 слайд

Қорытынды аттестаттау : П ә н д е р   Қазақ тіліОрыс тіліалгебра Қазақстан тарихы Орыс тілі мен әдебиеті Казахски й язык и литерату ра Биология физика география жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жы лды қ емт иха н жылд ық емти хан жылд ық емти хан 9a 86%86%    86%86%    100 %71%    100 %86%        9б     71%71%64%64%80%80%        57%57% 64% 50%    11а 82%82%    55%55%    73%91%    75%75% 63%100% 73%100% 11б     50%50%33%33%66%50%    33%33%66%25% 33%100%    Ұсыныс: Болашақта пән мұғалімдері жылдық баға мен емтиханның бағасын салыстыра отырып, білім сапасының төмендеп кетуіне жол бермеу үшін әдістемелік бірлестікте осы сұраұты қарастыруға ұсыныс беремін.

2023-2024 оқу жылы бойынша ҰБТ нәтижесі Ең жоғарғы балл 150 0 20 40 60 80 100 120113 89 52 73 60 72 41 51 101 62 96 54 Орта бал

#14 слайд
2023-2024 оқу жылы бойынша ҰБТ нәтижесі Ең жоғарғы балл 150 0 20 40 60 80 100 120113 89 52 73 60 72 41 51 101 62 96 54 Орта балл-72 17 түлектен 12-cі ҰБТ тапсырды

14 слайд

2023-2024 оқу жылы бойынша ҰБТ нәтижесі Ең жоғарғы балл 150 0 20 40 60 80 100 120113 89 52 73 60 72 41 51 101 62 96 54 Орта балл-72 17 түлектен 12-cі ҰБТ тапсырды

2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ нәтижесіндегі пәндер бойынша орта балл көрсеткіші 0 5 10 15 20 25 11 7 7 25 23 55% 70% 70% 50% 46

#15 слайд
2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ нәтижесіндегі пәндер бойынша орта балл көрсеткіші 0 5 10 15 20 25 11 7 7 25 23 55% 70% 70% 50% 46% 0-49% 50%-74% 75%-89% 90%-100%

15 слайд

2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ нәтижесіндегі пәндер бойынша орта балл көрсеткіші 0 5 10 15 20 25 11 7 7 25 23 55% 70% 70% 50% 46% 0-49% 50%-74% 75%-89% 90%-100%

2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ нәтижесіндегі пәндер бойынша орта балл көрсеткіші ең жоғарғы балл -50 д тарих физика матем ағылшы

#16 слайд
2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ нәтижесіндегі пәндер бойынша орта балл көрсеткіші ең жоғарғы балл -50 д тарих физика матем ағылшын т биология химия құқық 0 5 10 15 20 25 30 35 19 25 29 25 22 14 22 таңдау пәндерінің орта балы 38% 50% 58%50% 44% 38% 44% Ұсыныс: пән мұғалімдеріне білім сапасын көтеру көтеру мақсатында Жоспарлы түрде жұмыс жасау, әр тоқсан сайын байқау тест алып қорытындысы арқылы жұмыс нәтижесіне көз жеткізу

16 слайд

2023-2024 оқу жылы өткен ҰБТ нәтижесіндегі пәндер бойынша орта балл көрсеткіші ең жоғарғы балл -50 д тарих физика матем ағылшын т биология химия құқық 0 5 10 15 20 25 30 35 19 25 29 25 22 14 22 таңдау пәндерінің орта балы 38% 50% 58%50% 44% 38% 44% Ұсыныс: пән мұғалімдеріне білім сапасын көтеру көтеру мақсатында Жоспарлы түрде жұмыс жасау, әр тоқсан сайын байқау тест алып қорытындысы арқылы жұмыс нәтижесіне көз жеткізу

Педагогтардың сандық және сапалық құрамы (32 мұғалім) зерттеуші сарапшы модератор педагог 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 6 10 10 6 202

#17 слайд
Педагогтардың сандық және сапалық құрамы (32 мұғалім) зерттеуші сарапшы модератор педагог 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 6 10 10 6 2024-2025 оқу жылы 19% 31% 31% 19% Сапасы -50% Мектептің мұғалімдерінің сапалық құрамына қойылатын талап зерттеуші мен сарапшылар саны мектептің барлық педагогтарының кем дегенде 30%-ін құрау керек. Біздің мектептің зерттеушілер мен сарапшылары 50%-ін құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 7%-ке артық

17 слайд

Педагогтардың сандық және сапалық құрамы (32 мұғалім) зерттеуші сарапшы модератор педагог 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 6 10 10 6 2024-2025 оқу жылы 19% 31% 31% 19% Сапасы -50% Мектептің мұғалімдерінің сапалық құрамына қойылатын талап зерттеуші мен сарапшылар саны мектептің барлық педагогтарының кем дегенде 30%-ін құрау керек. Біздің мектептің зерттеушілер мен сарапшылары 50%-ін құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 7%-ке артық

Педагогтардың сапалық құрамына болжам: зерттеуші сарапшы модератор педагог 0 2 4 6 8 10 12 14 5 9 7 10 6 10 10 6 7 10 14 1 20

#18 слайд
Педагогтардың сапалық құрамына болжам: зерттеуші сарапшы модератор педагог 0 2 4 6 8 10 12 14 5 9 7 10 6 10 10 6 7 10 14 1 202320242025 75%

18 слайд

Педагогтардың сапалық құрамына болжам: зерттеуші сарапшы модератор педагог 0 2 4 6 8 10 12 14 5 9 7 10 6 10 10 6 7 10 14 1 202320242025 75%

Оқушылар мен педагогтардың олимпиада конкурстарға қатысу сапасы: 65% мектепішілік пәндік олимпиада қалалық пәндік олимпиада

#19 слайд
Оқушылар мен педагогтардың олимпиада конкурстарға қатысу сапасы: 65% мектепішілік пәндік олимпиада қалалық пәндік олимпиада мектепішілік ғылыми жоба облыстық олимпиада Республикалық конкурстар халықаралық 0 10 20 30 40 50 60 43 18 25 53 48 23 13 11 13 27 31 15 қатысқан орын алған Әлсіз жағы: облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға тек Қашықтан қатысу. Ұсыныс: облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға барып Қатысуды көбейтуді мақсат ету.

19 слайд

Оқушылар мен педагогтардың олимпиада конкурстарға қатысу сапасы: 65% мектепішілік пәндік олимпиада қалалық пәндік олимпиада мектепішілік ғылыми жоба облыстық олимпиада Республикалық конкурстар халықаралық 0 10 20 30 40 50 60 43 18 25 53 48 23 13 11 13 27 31 15 қатысқан орын алған Әлсіз жағы: облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға тек Қашықтан қатысу. Ұсыныс: облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға барып Қатысуды көбейтуді мақсат ету.

2023-2024 жылында педагогтардың әдістемелік іс-тәжірибе алмасуы мектепішілік ашық сабақтар журналға жариялаған интернетке .

#20 слайд
2023-2024 жылында педагогтардың әдістемелік іс-тәжірибе алмасуы мектепішілік ашық сабақтар журналға жариялаған интернетке .. 0 5 10 15 20 25 30 35 16 10 5 Chart Title 50% 32% 15% Ұсыныс: өзара сабаққа қатысуды 90-100%-ке жеткізу, баспаға интернет желісінде бөлісу процентін көтеру.

20 слайд

2023-2024 жылында педагогтардың әдістемелік іс-тәжірибе алмасуы мектепішілік ашық сабақтар журналға жариялаған интернетке .. 0 5 10 15 20 25 30 35 16 10 5 Chart Title 50% 32% 15% Ұсыныс: өзара сабаққа қатысуды 90-100%-ке жеткізу, баспаға интернет желісінде бөлісу процентін көтеру.

«2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ере

#21 слайд
«2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» «• Оқу жылының ұзақтығы 1- сыныптарда - 33 оқу аптасын, 2-11 (12) сыныптарда – 34 оқу аптасын құрайды 2024 жылғы 2- қыркүйек алғашқы оқу күні, оқудың аяқталуы - 2025 жылғы 23 мамыр.» «• Оқу жылының ұзақтығы 1- сыныптарда - 33 оқу аптасын, 2-11 (12) сыныптарда – 34 оқу аптасын құрайды 2024 жылғы 2- қыркүйек алғашқы оқу күні, оқудың аяқталуы - 2025 жылғы 23 мамыр.» • Тілдерді кезең- кезеңмен оқыту шеңберінде 3- сыныпта «Шетел тілі» пәнін оқыту енгізіледі •«Көркем еңбек» пәнін кезең-кезеңмен «Бейнелеу өнері» және «Еңбекке баулу» пәндеріне бөліп оқыту 3- сыныпта жалғасады, 4-сыныпта «Көркем еңбек» пәні оқытылады • «ДосболLIKE» бағдарламасын және «Менің бауырым» волонтерлік жобасын іске асыру шеңберінде мектепте салауатты және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру бойынша жұмыстар жалғасады • Тілдерді кезең- кезеңмен оқыту шеңберінде 3- сыныпта «Шетел тілі» пәнін оқыту енгізіледі

21 слайд

«2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» «• Оқу жылының ұзақтығы 1- сыныптарда - 33 оқу аптасын, 2-11 (12) сыныптарда – 34 оқу аптасын құрайды 2024 жылғы 2- қыркүйек алғашқы оқу күні, оқудың аяқталуы - 2025 жылғы 23 мамыр.» «• Оқу жылының ұзақтығы 1- сыныптарда - 33 оқу аптасын, 2-11 (12) сыныптарда – 34 оқу аптасын құрайды 2024 жылғы 2- қыркүйек алғашқы оқу күні, оқудың аяқталуы - 2025 жылғы 23 мамыр.» • Тілдерді кезең- кезеңмен оқыту шеңберінде 3- сыныпта «Шетел тілі» пәнін оқыту енгізіледі •«Көркем еңбек» пәнін кезең-кезеңмен «Бейнелеу өнері» және «Еңбекке баулу» пәндеріне бөліп оқыту 3- сыныпта жалғасады, 4-сыныпта «Көркем еңбек» пәні оқытылады • «ДосболLIKE» бағдарламасын және «Менің бауырым» волонтерлік жобасын іске асыру шеңберінде мектепте салауатты және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру бойынша жұмыстар жалғасады • Тілдерді кезең- кезеңмен оқыту шеңберінде 3- сыныпта «Шетел тілі» пәнін оқыту енгізіледі

Ауылдық тірек және шағын жинақты мектептерінде жекелеген пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері енгізіледі 2024 жылдан

#22 слайд
Ауылдық тірек және шағын жинақты мектептерінде жекелеген пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері енгізіледі 2024 жылдан бастап «Цифрлық ұстаз» жобасын іске асыру шеңберінде тұрмысы төмен отбасылардан шыққан білім алушылармен жұмыс белсендіріледі жылғы 23 мамыр.» 2024 жылдан бастап педагогтерді аттестаттаудың жаңа форматы енгізілді • «Білім берудегі өзгерістердің 1000 көшбасшысы» кадр резервінің республикалық базасын қалыптастыру бойынша жұмыс жалғасады Цифрлы технологияларды пайдаланып шағын жинақты ауыл мектептерінің әлеуетін дамытуға бағытталған пилоттық жобалар масштабталады. • «• Мектептердің ата-аналар қауымдастығымен өзара іс-қимылы бойынша жұмыстар күшейтіледі • «Жер елшілері» креативті жастардың Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану аясы кеңейтіледі. •

22 слайд

Ауылдық тірек және шағын жинақты мектептерінде жекелеген пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері енгізіледі 2024 жылдан бастап «Цифрлық ұстаз» жобасын іске асыру шеңберінде тұрмысы төмен отбасылардан шыққан білім алушылармен жұмыс белсендіріледі жылғы 23 мамыр.» 2024 жылдан бастап педагогтерді аттестаттаудың жаңа форматы енгізілді • «Білім берудегі өзгерістердің 1000 көшбасшысы» кадр резервінің республикалық базасын қалыптастыру бойынша жұмыс жалғасады Цифрлы технологияларды пайдаланып шағын жинақты ауыл мектептерінің әлеуетін дамытуға бағытталған пилоттық жобалар масштабталады. • «• Мектептердің ата-аналар қауымдастығымен өзара іс-қимылы бойынша жұмыстар күшейтіледі • «Жер елшілері» креативті жастардың Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектіні қолдану аясы кеңейтіледі. •

2023-2024 оқу жылында аттестаттаудан өткен мұғалімдер барлығы өткені өтпеген 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 9 6 3 66% Нәтиже: Турдугу

#23 слайд
2023-2024 оқу жылында аттестаттаудан өткен мұғалімдер барлығы өткені өтпеген 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 9 6 3 66% Нәтиже: Турдугулова А.Ш. зерттеуші санатын қорғады, Балтабекова А.Б. Сарапшы санатын алды, Мукажанова Ж.К. Сарапшы, Кайсаринов Б.С. Зерттеуші санатына өтініш берді, Мухамедкалиева Ж.К., Тангишпаева Н.М., Бектурганова М.А. Модератор санатын алды.

23 слайд

2023-2024 оқу жылында аттестаттаудан өткен мұғалімдер барлығы өткені өтпеген 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 9 6 3 66% Нәтиже: Турдугулова А.Ш. зерттеуші санатын қорғады, Балтабекова А.Б. Сарапшы санатын алды, Мукажанова Ж.К. Сарапшы, Кайсаринов Б.С. Зерттеуші санатына өтініш берді, Мухамедкалиева Ж.К., Тангишпаева Н.М., Бектурганова М.А. Модератор санатын алды.

2024-2025 оқу жылында аттестаттаудан өтетін мұғалімдер : №Мұғалімдердің аты- жөні біліміСабақ беретін пәністажҚазіргі санаты ө

#24 слайд
2024-2025 оқу жылында аттестаттаудан өтетін мұғалімдер : №Мұғалімдердің аты- жөні біліміСабақ беретін пәністажҚазіргі санаты өткен жылы Өтетін санаты 1Азимханова Кунсулу Сакеновна Орта арнаулы тәрбиеші 6 жылпедагог Педагог- модератор 4Исенова Гульнар Серкановна жоғарыДене шынықтыру пәнінің мұғалімі 19 жыл педагог28.08.2017 Педагог- модератор 5Мухамедкалиева Жанат Каримовна жоғары Бастауыш сынып мұғалімі 7 жылпедагог Педагог- модератор 6Сулейменова Лариса Валерьевна жоғарытәрбиеші 16 жыл педагог 28.08.2018Педагог- сарапшы 7Шарифуллина Динара Сабырбековна жоғарыхимия пәнінің мұғалімі 8 жылпедагог  Педагог- модератор

24 слайд

2024-2025 оқу жылында аттестаттаудан өтетін мұғалімдер : №Мұғалімдердің аты- жөні біліміСабақ беретін пәністажҚазіргі санаты өткен жылы Өтетін санаты 1Азимханова Кунсулу Сакеновна Орта арнаулы тәрбиеші 6 жылпедагог Педагог- модератор 4Исенова Гульнар Серкановна жоғарыДене шынықтыру пәнінің мұғалімі 19 жыл педагог28.08.2017 Педагог- модератор 5Мухамедкалиева Жанат Каримовна жоғары Бастауыш сынып мұғалімі 7 жылпедагог Педагог- модератор 6Сулейменова Лариса Валерьевна жоғарытәрбиеші 16 жыл педагог 28.08.2018Педагог- сарапшы 7Шарифуллина Динара Сабырбековна жоғарыхимия пәнінің мұғалімі 8 жылпедагог  Педагог- модератор

қорытынды МЫҚТЫ ЖАҚТАРЫ ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ Білім порталдарынан жаңа, заманауи ақпараттар алынып сабақтарға қолданылды Педагог

#25 слайд
қорытынды МЫҚТЫ ЖАҚТАРЫ   ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ   Білім порталдарынан жаңа, заманауи ақпараттар алынып сабақтарға қолданылды Педагогтер өздігінен кәсіби білімдерін жетілдірді; Табысты оқушылардың шығармашылығын шыңдауда, дарындылығын ашуда мүмкіндіктерге қол жеткізілді; Жаңа форматтағы аттестациядан өткен мұғалімдердің санының артуы; Педагогтар өз ара ЦБР қолдануда әдістемелік іс-тәжірибе алмасып білімдерін шыңдады Біліктілік арттыру курстарына көптеген мұғалімдер қатысты   Мұғалімдердің облыстық, республикалық деңгейде озық іс- тәжірибелерін ұсынылмауы; Мұғалімдердің мектепішілік, аудандық, облыстық семинарларда сабақ көрсетуге қатыспауы Мұғалімдердің өздігінен кәсіби өсуіне ұмтылыстың аздығы Облыс көлемінде пәндік олимпиадада жүлделі орындарға ие болмағаны, республикалық олимпиадаларға қатыса алмауы МҮМКІНДІКТЕР   ҚАУІП-ҚАТЕР   Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу, жинақтау, тарату жұмыстарын ұйымдастыру; ЕНТ және қорытынды аттестаттау білім сапасын арттыруда жұмысты – жан – жақты жүргізілуі; Дарынды балалар санының артуы Жаңа идеяшыл, бастамашыл мұғалімдерді ынталандыру; Мықты оқушылар санының тұрақсыздығы 5-11 сыныптардағы білім сапасының төмендеуі; Жыл сайынғы білім сапасындағы тұрақсыздық Білім алушылардың алған білімдерін қолдану деңгейінің төмендігі  

25 слайд

қорытынды МЫҚТЫ ЖАҚТАРЫ   ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ   Білім порталдарынан жаңа, заманауи ақпараттар алынып сабақтарға қолданылды Педагогтер өздігінен кәсіби білімдерін жетілдірді; Табысты оқушылардың шығармашылығын шыңдауда, дарындылығын ашуда мүмкіндіктерге қол жеткізілді; Жаңа форматтағы аттестациядан өткен мұғалімдердің санының артуы; Педагогтар өз ара ЦБР қолдануда әдістемелік іс-тәжірибе алмасып білімдерін шыңдады Біліктілік арттыру курстарына көптеген мұғалімдер қатысты   Мұғалімдердің облыстық, республикалық деңгейде озық іс- тәжірибелерін ұсынылмауы; Мұғалімдердің мектепішілік, аудандық, облыстық семинарларда сабақ көрсетуге қатыспауы Мұғалімдердің өздігінен кәсіби өсуіне ұмтылыстың аздығы Облыс көлемінде пәндік олимпиадада жүлделі орындарға ие болмағаны, республикалық олимпиадаларға қатыса алмауы МҮМКІНДІКТЕР   ҚАУІП-ҚАТЕР   Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу, жинақтау, тарату жұмыстарын ұйымдастыру; ЕНТ және қорытынды аттестаттау білім сапасын арттыруда жұмысты – жан – жақты жүргізілуі; Дарынды балалар санының артуы Жаңа идеяшыл, бастамашыл мұғалімдерді ынталандыру; Мықты оқушылар санының тұрақсыздығы 5-11 сыныптардағы білім сапасының төмендеуі; Жыл сайынғы білім сапасындағы тұрақсыздық Білім алушылардың алған білімдерін қолдану деңгейінің төмендігі  

2024-2025 оқу жылына арналған оқу-тәрбие жоспары Педагогикалық ұжымның өзекті тақырыбы: « Мектеп оқушыларының функционалдық

#26 слайд
2024-2025 оқу жылына арналған оқу-тәрбие жоспары Педагогикалық ұжымның өзекті тақырыбы:   « Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы инновациялық технологияларды тиімді қолдану» Мақсаты: Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын  дамытудағы -оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыныптан тыс жерде, кез-келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас түбегейлі өзгертіп, оқушыға қалай оқу керектігін үйрету, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни ойлай алатын , пікір көзқарастары жүйелі дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру.

26 слайд

2024-2025 оқу жылына арналған оқу-тәрбие жоспары Педагогикалық ұжымның өзекті тақырыбы:   « Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы инновациялық технологияларды тиімді қолдану» Мақсаты: Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын  дамытудағы -оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыныптан тыс жерде, кез-келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас түбегейлі өзгертіп, оқушыға қалай оқу керектігін үйрету, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни ойлай алатын , пікір көзқарастары жүйелі дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру.

Файл форматы:
pptx
30.01.2025
272
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі