педагогикалық оқу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Мектеп жасына дейінгі Î -сәбилер тобында
ойын техналогиясы бойынша логикалық ойлау
және ұсақ қол моторикасын дамыту әдісін
тиімді пайдалану.»
Дайындаған :Ж.Т.Ботрашева
1 слайд
«Мектеп жасына дейінгі Î -сәбилер тобында ойын техналогиясы бойынша логикалық ойлау және ұсақ қол моторикасын дамыту әдісін тиімді пайдалану.» Дайындаған :Ж.Т.Ботрашева
2 слайд
Өзектілігі:
Балалардың ұсақ моторикасын дамыту қазіргі заманда ең өзекті мәселе
болып табылады. Балалардың психикасы мен бас миының іс-әрекетін
зерттеген кезде ғалымдар оларға қол функцияларының үлкен ықпал
тигізетінін атап өтті. Баланың қалай дамып келе жатқанын көрсететін,
оның интелектуалдық қабілетін айғақтайтын дәл ұсақ қол моторикасы
екендігі белгілі. Өкішішке орай, практика көрсеткіші бойынша, қазіргі
заманғы балалардың жалпы моторикасы және тіл дамуының жетілуі төмен
деңгейде, ол көбінесе кіші жас балаларда байқалады. Қол моторикасы
жетілмеген балалар өзі-өзіне қызмет көрсету іс-әрекеттерін епсіз орындайды,
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетте де (сурет салу, жапсыру, мүсіндеу,
құрастыру) басқа балаларға ілесе алмайды. Осы себептен, өзіне деген
сенімі, өзін бағалауы, эмоционалдық көңіл-күйі төмендейді. Осының
барлығы келешекте мектептің бастауыш сыныптарынан бастап, баланың
оқуға деген ынтасын төмендетіп, негативтік әсерін тигізуі мүмкін.
2 слайд
Өзектілігі: Балалардың ұсақ моторикасын дамыту қазіргі заманда ең өзекті мәселе болып табылады. Балалардың психикасы мен бас миының іс-әрекетін зерттеген кезде ғалымдар оларға қол функцияларының үлкен ықпал тигізетінін атап өтті. Баланың қалай дамып келе жатқанын көрсететін, оның интелектуалдық қабілетін айғақтайтын дәл ұсақ қол моторикасы екендігі белгілі. Өкішішке орай, практика көрсеткіші бойынша, қазіргі заманғы балалардың жалпы моторикасы және тіл дамуының жетілуі төмен деңгейде, ол көбінесе кіші жас балаларда байқалады. Қол моторикасы жетілмеген балалар өзі-өзіне қызмет көрсету іс-әрекеттерін епсіз орындайды, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетте де (сурет салу, жапсыру, мүсіндеу, құрастыру) басқа балаларға ілесе алмайды. Осы себептен, өзіне деген сенімі, өзін бағалауы, эмоционалдық көңіл-күйі төмендейді. Осының барлығы келешекте мектептің бастауыш сыныптарынан бастап, баланың оқуға деген ынтасын төмендетіп, негативтік әсерін тигізуі мүмкін.
3 слайд
Мақсаты:
Әр түрлі іс-әрекеттер арқылы мектепке
дейінгі кіші жастағы балалардың ұсақ
моторикасымен қол үйлесімділігін дамыту.
3 слайд
Мақсаты: Әр түрлі іс-әрекеттер арқылы мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың ұсақ моторикасымен қол үйлесімділігін дамыту.
4 слайд
Міндеттері:
• Қол мен көздің үйлесімділігін және дәлдігін
жетілдіру,қолдың икемділігін,ырғағын дамыту.
• Қолдың бұлшық еттерімен саусақтарының ұсақ
моторикасын дамыту.
• Тілдік функциясының дамуына көмектесу.
• Әр түрлі заттарды қолданғанда қолдың ұсақ
моторикасы мен икемділігін ,жаттықтыру;
• Балалардың ұсақ моторикасының дамуына ата-
аналармен қарым-қатынаста жұмыс жасау.
4 слайд
Міндеттері: • Қол мен көздің үйлесімділігін және дәлдігін жетілдіру,қолдың икемділігін,ырғағын дамыту. • Қолдың бұлшық еттерімен саусақтарының ұсақ моторикасын дамыту. • Тілдік функциясының дамуына көмектесу. • Әр түрлі заттарды қолданғанда қолдың ұсақ моторикасы мен икемділігін ,жаттықтыру; • Балалардың ұсақ моторикасының дамуына ата- аналармен қарым-қатынаста жұмыс жасау.
5 слайд
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:
-Саусақ ойындары
-Қолдың бұлшық еттеріне арналған массаж
-Сергіту жаттығулары.
-Дәстүрден тыс сурет салу (саусақпен, алақанмен,мақта
таяқшаларымен) .
- Құрастыру (дәстүрден тыс материалдарымен жұмыс істеу,
лего конструкторларымен жұмыс)
- Дидактикалық ойындар
- Пазлдар, мозайкалар
5 слайд
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР: -Саусақ ойындары -Қолдың бұлшық еттеріне арналған массаж -Сергіту жаттығулары. -Дәстүрден тыс сурет салу (саусақпен, алақанмен,мақта таяқшаларымен) . - Құрастыру (дәстүрден тыс материалдарымен жұмыс істеу, лего конструкторларымен жұмыс) - Дидактикалық ойындар - Пазлдар, мозайкалар
6 слайд
«Суретті топтастыр»
6 слайд
«Суретті топтастыр»
7 слайд
Назарларыңызға
РАХМЕТ!
7 слайд
Назарларыңызға РАХМЕТ!