Педагогикалық процесті басқарудағы мектеп пен отбасының өзара әрекеттестігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақтөбе гуманитарлық колледжі
Ақтөбе -2017
1 слайд
Ақтөбе гуманитарлық колледжі Ақтөбе -2017
2 слайд
Педагогикалық процесті басқарудағы
мектеп пен отбасының өзара әрекеттестігі
туралы сипаттама беру мен оның
мазмұнын ашу.Педагогикалық процесті
басқаруда мектеп пен отбасының өзара
ынтымақтаса жұмыс жасауын, ондағы
рөлін анықтау.Педагогикалық процесті
басқарудағы мектеп пен отбасының
бірлескен жұмысын бақылау.
2 слайд
Педагогикалық процесті басқарудағы мектеп пен отбасының өзара әрекеттестігі туралы сипаттама беру мен оның мазмұнын ашу.Педагогикалық процесті басқаруда мектеп пен отбасының өзара ынтымақтаса жұмыс жасауын, ондағы рөлін анықтау.Педагогикалық процесті басқарудағы мектеп пен отбасының бірлескен жұмысын бақылау.
3 слайд
Педагогикалық процестің құрлымы
оооолд
Педагогикалық
процеске
қатысушылардың
субьективті құрамы
оооолд
Іс-әрекеттік
құрамы
3 слайд
Педагогикалық процестің құрлымы оооолд Педагогикалық процеске қатысушылардың субьективті құрамы оооолд Іс-әрекеттік құрамы
4 слайд
Бала тәрбиесіндегі мектеп пен отбасының
бірлескен іс-әрекеті
Ата-аналар
жиналысы
4 слайд
Бала тәрбиесіндегі мектеп пен отбасының бірлескен іс-әрекеті Ата-аналар жиналысы
5 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы
сынып жетекшісінің негізгі міндеттері
Ата-
аналармен
тұрақты
байланыс
орнату.
Отбасы мен
мектептің
балаға қоятын
талаптарының
бірлігін
қамтамасыз ету.
Ата-аналар
ұжымын
құру.
Ата-аналардың педагогикалық білім
дәрежесі мен мәдениетін үнемі
арттырып отыру.
5 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері Ата- аналармен тұрақты байланыс орнату. Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету. Ата-аналар ұжымын құру. Ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру.
6 слайд
Мектепте оқытудың
басты мақсаттары
Оқушыларды
ояту
Тұлғаны жан жақты
оқыту
Жағымды түсінік беру Қабілетін ояту
6 слайд
Мектепте оқытудың басты мақсаттары Оқушыларды ояту Тұлғаны жан жақты оқыту Жағымды түсінік беру Қабілетін ояту
7 слайд
Мектеп пен
отбасының
Әрекеттестігі
Бірін бірі
толықтыруы
Келісе әсер етуі
Ықпал жасауы
7 слайд
Мектеп пен отбасының Әрекеттестігі Бірін бірі толықтыруы Келісе әсер етуі Ықпал жасауы
8 слайд
Мектеп - өскелең ұрпақты тәрбиелеу Мектеп - өскелең ұрпақты тәрбиелеу
жүйесіндегі шешуші буын. Мектеп еш жүйесіндегі шешуші буын. Мектеп еш
уақытта отбасынан, қоғамнан уақытта отбасынан, қоғамнан
бөлініп, жеке болған мекеме болған бөлініп, жеке болған мекеме болған
емес. Сондықтан оның іс-әрекеті емес. Сондықтан оның іс-әрекеті
отбасымен, қоғаммен, еңбек отбасымен, қоғаммен, еңбек
ұжымдарымен тығыз байланысты.ұжымдарымен тығыз байланысты.
8 слайд
Мектеп - өскелең ұрпақты тәрбиелеу Мектеп - өскелең ұрпақты тәрбиелеу жүйесіндегі шешуші буын. Мектеп еш жүйесіндегі шешуші буын. Мектеп еш уақытта отбасынан, қоғамнан уақытта отбасынан, қоғамнан бөлініп, жеке болған мекеме болған бөлініп, жеке болған мекеме болған емес. Сондықтан оның іс-әрекеті емес. Сондықтан оның іс-әрекеті отбасымен, қоғаммен, еңбек отбасымен, қоғаммен, еңбек ұжымдарымен тығыз байланысты.ұжымдарымен тығыз байланысты.
9 слайд
Әрбір педагогикалық әсер,
әрбір шешім, әрбір әрекет
балалардың даму
барысында тексеріліп
отыруы қажет. Ал
дамудың бірқалыпты
немесе оның қалыптасуы
әрбір мұғалімге мәлім.
9 слайд
Әрбір педагогикалық әсер, әрбір шешім, әрбір әрекет балалардың даму барысында тексеріліп отыруы қажет. Ал дамудың бірқалыпты немесе оның қалыптасуы әрбір мұғалімге мәлім.
10 слайд
Курстық жұмысымды қорытындылай келе, тағы да
В.А.Сухомлинскийдің мына сөзін басшылыққа алғым келеді. «Тек ата-
аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер
балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін»,- дейді. Олай болса,
отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізін ықпал ету
факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық процесті
басқаруда мектептің жалпы міндеттерінің көлемнің кеңдігіне
қарамастан ата-аналармен жұмыстың маңызы ерекше.
Зерттеу жұмысының нәтижелері бізге мынадай тұжырымдар жасауға
мүмкіндіктер берді:
•Бүгінгі күнгі отбасы тәрбиесінің ролін арттырудың негізгі көзі –
мектеп, соның ішінде сынып жетекшілері болуға тиіс;
•Ата-аналардың педагогикалық білімін жетілдіру үшін ата-аналар
үшін әңгімелер, дәрістер, конференция өткізу, лекторийлер
ұйымдастырылуы керек;
•Ата-аналар үшін ұйымдастырылатын дәрістерде «оқушылардың
жас және дара ерекшеліктеріне» сәйкес алынуы өте орынды;
•Мектептегі мұғалімдерге оқушылардың ата-аналарының
моральдық көмегі мен қолдауы аса қажет.
10 слайд
Курстық жұмысымды қорытындылай келе, тағы да В.А.Сухомлинскийдің мына сөзін басшылыққа алғым келеді. «Тек ата- аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін»,- дейді. Олай болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізін ықпал ету факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық процесті басқаруда мектептің жалпы міндеттерінің көлемнің кеңдігіне қарамастан ата-аналармен жұмыстың маңызы ерекше. Зерттеу жұмысының нәтижелері бізге мынадай тұжырымдар жасауға мүмкіндіктер берді: •Бүгінгі күнгі отбасы тәрбиесінің ролін арттырудың негізгі көзі – мектеп, соның ішінде сынып жетекшілері болуға тиіс; •Ата-аналардың педагогикалық білімін жетілдіру үшін ата-аналар үшін әңгімелер, дәрістер, конференция өткізу, лекторийлер ұйымдастырылуы керек; •Ата-аналар үшін ұйымдастырылатын дәрістерде «оқушылардың жас және дара ерекшеліктеріне» сәйкес алынуы өте орынды; •Мектептегі мұғалімдерге оқушылардың ата-аналарының моральдық көмегі мен қолдауы аса қажет.
11 слайд
11 слайд