Педагогтармен психологиялық тренинг
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
«Фигураны құрастыр» жаттығуы
Жүргізілу барысы: Қатысушылар екі топқа бөлінеді.
көзін жұмып, психологтың нұсқауымен айтылған
фигураларды құрастырып шығуы керек. Мысалы:
төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер, ромб т.б.
7 слайд
«Фигураны құрастыр» жаттығуы Жүргізілу барысы: Қатысушылар екі топқа бөлінеді. көзін жұмып, психологтың нұсқауымен айтылған фигураларды құрастырып шығуы керек. Мысалы: төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер, ромб т.б.
8 слайд
«Арқаға арқа»
Мақсаты: күнделікті өмірде болмайтын қарым-қатынастың
тәжірибесін алу.
Шарты : Екі қатысушы бір-біріне арқаларымен отырады және
осы жағдайда 3-5 минут әңгіме құрады. Аяқталысымен олар
өз сезімдерімен бөліседі.
Талқылау кезінде қойылатын сұрақтар:
Осы әңгіме күнделікті әңгімеге ұқсады ма, мысалы,
телефондық әңгіме, қандай айырмашылықтар бар;
Әңгіме құру оңай болдыма;
Әңгіме қалай болды – ашық па әлде жоқ па.
8 слайд
«Арқаға арқа» Мақсаты: күнделікті өмірде болмайтын қарым-қатынастың тәжірибесін алу. Шарты : Екі қатысушы бір-біріне арқаларымен отырады және осы жағдайда 3-5 минут әңгіме құрады. Аяқталысымен олар өз сезімдерімен бөліседі. Талқылау кезінде қойылатын сұрақтар: Осы әңгіме күнделікті әңгімеге ұқсады ма, мысалы, телефондық әңгіме, қандай айырмашылықтар бар; Әңгіме құру оңай болдыма; Әңгіме қалай болды – ашық па әлде жоқ па.
9 слайд
« Ыстық орындық»
Мақсаты: өзіне деген он және теріс айтып
салуларды адекватты түрде қабылдау.
Жүргізуші топ қатысушыларына бір адам туралы
өз ойларын айтуға ұсынады.Бірін – бірі туралы
осылай айтуға болады: «сен бірденені істегенде
не айтқанда былайда былай, менде осындай да
сезімдер қалыптасады, және маған осы былай
болуы мүмкін еді». «Ұнайды», «жақсы», «жаман»
деген айтулардан аулақ болуға тырысу.
Бір қатысушы өз тілегі бойынша ортаға отырады.
Содан барлығы айтып болған соң, қатысушы өзі
туралы естігенде не сезінгенін айтады.
Қатысушылар кезекпен айтады, ал ортаға ыстық
орындыққа тілектері бойынша отырады.
9 слайд
« Ыстық орындық» Мақсаты: өзіне деген он және теріс айтып салуларды адекватты түрде қабылдау. Жүргізуші топ қатысушыларына бір адам туралы өз ойларын айтуға ұсынады.Бірін – бірі туралы осылай айтуға болады: «сен бірденені істегенде не айтқанда былайда былай, менде осындай да сезімдер қалыптасады, және маған осы былай болуы мүмкін еді». «Ұнайды», «жақсы», «жаман» деген айтулардан аулақ болуға тырысу. Бір қатысушы өз тілегі бойынша ортаға отырады. Содан барлығы айтып болған соң, қатысушы өзі туралы естігенде не сезінгенін айтады. Қатысушылар кезекпен айтады, ал ортаға ыстық орындыққа тілектері бойынша отырады.
10 слайд
«Құпия дос»
Мақсаты: ұжымда жақсы көңіл-күй және қарым-
қатынас орнату.
Шарты:
Ұжымның тізімі
Жереби ойнату
Өзіңе түскен адамды айтпау
Түскен адамға жақсы іс-әрекет көрсету, сыйлық
тарту
Белгілі бір уақыт аралығында ойнау.
10 слайд
«Құпия дос» Мақсаты: ұжымда жақсы көңіл-күй және қарым- қатынас орнату. Шарты: Ұжымның тізімі Жереби ойнату Өзіңе түскен адамды айтпау Түскен адамға жақсы іс-әрекет көрсету, сыйлық тарту Белгілі бір уақыт аралығында ойнау.
11 слайд
«Не сезіндіңдер?»
Нұсқау: Жағдай оқылады. Егер сіз онымен келіссеңіз,
айтылған әрекетті орындауыңыз қажет.
•
Егер үлкен туған ағаң болса, үш рет шапалақта.
•
Кімнің бойы 1.65 ұзын болса, «Кинг Конг» деп айқайла.
•
Кімнің бойы 1.65 қысқа болса, «Алақай» деп айқайла.
•
Кім бүгін таңертең дәмді таңғы ас ішсе ішін сипасын.
•
Балмұздақты жақсы көретіндер, тоңып тұрғандай іс-әрекет жасасын.
•
Иттерді жақсы көретіндер үрсін.
•
Мысықтарды жақсы көретіндер «Мяу» деп үш рет айтсын.
•
Ата-анасының жалғыз балалары қолдарын көтерсін.
•
Кофеге сүт және қант қосып ішетіндер орындарында тұрып айналсын.
•
Тәтті торт жегенді жақсы көретіндер екі қолын бірдей көтеріп, күлсін.
•
Категория тапсыруға қорықпайтындар «Алға» деп айқайласын.
•
Өздеріне сенімсіздер «Көмек қажет» деп айтсын.
•
Осы тренингке қатысқандарына қуанатындар «Қуаныштымын» деп бес рет
айтсын!
11 слайд
«Не сезіндіңдер?» Нұсқау: Жағдай оқылады. Егер сіз онымен келіссеңіз, айтылған әрекетті орындауыңыз қажет. • Егер үлкен туған ағаң болса, үш рет шапалақта. • Кімнің бойы 1.65 ұзын болса, «Кинг Конг» деп айқайла. • Кімнің бойы 1.65 қысқа болса, «Алақай» деп айқайла. • Кім бүгін таңертең дәмді таңғы ас ішсе ішін сипасын. • Балмұздақты жақсы көретіндер, тоңып тұрғандай іс-әрекет жасасын. • Иттерді жақсы көретіндер үрсін. • Мысықтарды жақсы көретіндер «Мяу» деп үш рет айтсын. • Ата-анасының жалғыз балалары қолдарын көтерсін. • Кофеге сүт және қант қосып ішетіндер орындарында тұрып айналсын. • Тәтті торт жегенді жақсы көретіндер екі қолын бірдей көтеріп, күлсін. • Категория тапсыруға қорықпайтындар «Алға» деп айқайласын. • Өздеріне сенімсіздер «Көмек қажет» деп айтсын. • Осы тренингке қатысқандарына қуанатындар «Қуаныштымын» деп бес рет айтсын!
12 слайд
Машина жүргізе алады
Отбасында екіден артық баласы
бар
Өлең жаза алады Жақсы сурет сала
алады Көктем мезгілін
жақсы көреді
Спортпен шұғылданады
Жақсы билейді Музыкалық аспапта ойнайды
Ол - басшы Өзін ақылды деп
санайды
Ән айта алады
Кітап оқығанды жақсы көреді
Ағылшын тілін біледі Шетелде болған Атпен шаба алады
Мектеп директоры болғысы
келеді
Суда жүзе алады Дәмдә тағам пісіре алады Артық салмақтан
құтылудың жолын
біледі
Анекдотты жақсы
айтады
Тал бойында міні жоқ
Әртістік қабілеті бар Өзін бақыттымын деп
санайды
1 деңгейдегі тренер
болғысы
келеді
Айтқанынан
қайтпайды
12 слайд
Машина жүргізе алады Отбасында екіден артық баласы бар Өлең жаза алады Жақсы сурет сала алады Көктем мезгілін жақсы көреді Спортпен шұғылданады Жақсы билейді Музыкалық аспапта ойнайды Ол - басшы Өзін ақылды деп санайды Ән айта алады Кітап оқығанды жақсы көреді Ағылшын тілін біледі Шетелде болған Атпен шаба алады Мектеп директоры болғысы келеді Суда жүзе алады Дәмдә тағам пісіре алады Артық салмақтан құтылудың жолын біледі Анекдотты жақсы айтады Тал бойында міні жоқ Әртістік қабілеті бар Өзін бақыттымын деп санайды 1 деңгейдегі тренер болғысы келеді Айтқанынан қайтпайды
13 слайд
13 слайд