пейзаж табиғатпен үйлесім прецентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Сабақ тақырыбы:
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім.Әуе
перспективасы.
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Пейзаж. Табиғатпен үйлесім.Әуе перспективасы.
3 слайд
Оқу мақсаттары:
5.1.1.1
Қоршаған
ортаның ассоциативті мағынасы мен
визуалды сипаттамасын зерделеу және
анықтау (композиция, түс, пішін, фактура,
тепе-теңдік)
5.2.1.1 Өз идеяларымен
сезімдерін беру үшін қоршаған ортанының
визуалды элементтері мен өнердің көркем
тәсілдерін қолдану.
3 слайд
Оқу мақсаттары: 5.1.1.1 Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1 Өз идеяларымен сезімдерін беру үшін қоршаған ортанының визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.
4 слайд
Жетістік критерийлері :
1.Суретшілердің
жұмысын біледі. 2.Композициялық
заңдылықтарын ұстанады.
3. Қағаз бетіне дұрыс орналастыра
алады.
4 слайд
Жетістік критерийлері : 1.Суретшілердің жұмысын біледі. 2.Композициялық заңдылықтарын ұстанады. 3. Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады.
5 слайд
Өнердің қайта Өнердің қайта
өркендеуі,графика, өркендеуі,графика,
мүсін,сәулет өнері, пейзаж, мүсін,сәулет өнері, пейзаж,
натюрморт, кеңістік, түс, натюрморт, кеңістік, түс,
сызық,көлем, штрих, сызық,көлем, штрих,
кескіндеме.кескіндеме. Тілдік мақсаттары Тілдік мақсаттары Сіз сипаттап бере Сіз сипаттап бере
аласызба? аласызба?
Бұл техника сізге Бұл техника сізге
не үшін ұнады?не үшін ұнады?
Суретші жұмысы Суретші жұмысы
сізді не үшін сізді не үшін
қызықтырады ?қызықтырады ?Сіздің ойыңызша Сіздің ойыңызша
суретші не суретші не
үшін ...материалдарүшін ...материалдар
ды қолданады?ды қолданады?
Үйлесімділік-Гормония- Hormoni
пейзаж, перспектива
5 слайд
Өнердің қайта Өнердің қайта өркендеуі,графика, өркендеуі,графика, мүсін,сәулет өнері, пейзаж, мүсін,сәулет өнері, пейзаж, натюрморт, кеңістік, түс, натюрморт, кеңістік, түс, сызық,көлем, штрих, сызық,көлем, штрих, кескіндеме.кескіндеме. Тілдік мақсаттары Тілдік мақсаттары Сіз сипаттап бере Сіз сипаттап бере аласызба? аласызба? Бұл техника сізге Бұл техника сізге не үшін ұнады?не үшін ұнады? Суретші жұмысы Суретші жұмысы сізді не үшін сізді не үшін қызықтырады ?қызықтырады ?Сіздің ойыңызша Сіздің ойыңызша суретші не суретші не үшін ...материалдарүшін ...материалдар ды қолданады?ды қолданады? Үйлесімділік-Гормония- Hormoni пейзаж, перспектива
6 слайд
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу
Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас
орнату.Оқушыларға мәдени және орнату.Оқушыларға мәдени және
эстетикалық эстетикалық
тәрбиені қалыптастырутәрбиені қалыптастыру
Зерттеу барысында теориялық Зерттеу барысында теориялық
білімдерін география, білімдерін география,
геометрия, тарих, экономика, геометрия, тарих, экономика,
әдебиет пәндерімен және өнермен әдебиет пәндерімен және өнермен
байланыстыру.байланыстыру.
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар
жүргізу дағдысын қалыптастыру. жүргізу дағдысын қалыптастыру.
Дәлелдер мен дәйектемелер келтірудеДәлелдер мен дәйектемелер келтіруде
нақты мәліметтерді салыстыра білунақты мәліметтерді салыстыра білу
6 слайд
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.Оқушыларға мәдени және орнату.Оқушыларға мәдени және эстетикалық эстетикалық тәрбиені қалыптастырутәрбиені қалыптастыру Зерттеу барысында теориялық Зерттеу барысында теориялық білімдерін география, білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, геометрия, тарих, экономика, әдебиет пәндерімен және өнермен әдебиет пәндерімен және өнермен байланыстыру.байланыстыру. Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын қалыптастыру. жүргізу дағдысын қалыптастыру. Дәлелдер мен дәйектемелер келтірудеДәлелдер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білунақты мәліметтерді салыстыра білу
7 слайд
Сабақтың басы 1-кезең Сабақтың басы 1-кезең
суретшілердің туындыларымен суретшілердің туындыларымен
оқушыларды таныстыру.оқушыларды таныстыру. Бұл картинада Бұл картинада
жалпы не жалпы не
бейнеленген?бейнеленген?
Бұл картинада Бұл картинада
таби,аттың қандай таби,аттың қандай
күйі бейнеленген?күйі бейнеленген?Алдыңғы Алдыңғы
жоспардағы жоспардағы
заттарды заттарды
бейнелеудің бейнелеудің
ерекшеліктері ерекшеліктері
неде?неде?
Табиғаттың күйін қалай Табиғаттың күйін қалай
анықтай алдыңыз?анықтай алдыңыз?Алдыңғы Алдыңғы
бейнелеу бейнелеу
жоспарын жоспарын
қандай түстер қандай түстер
арқылы арқылы
табамыз?табамыз?
7 слайд
Сабақтың басы 1-кезең Сабақтың басы 1-кезең суретшілердің туындыларымен суретшілердің туындыларымен оқушыларды таныстыру.оқушыларды таныстыру. Бұл картинада Бұл картинада жалпы не жалпы не бейнеленген?бейнеленген? Бұл картинада Бұл картинада таби,аттың қандай таби,аттың қандай күйі бейнеленген?күйі бейнеленген?Алдыңғы Алдыңғы жоспардағы жоспардағы заттарды заттарды бейнелеудің бейнелеудің ерекшеліктері ерекшеліктері неде?неде? Табиғаттың күйін қалай Табиғаттың күйін қалай анықтай алдыңыз?анықтай алдыңыз?Алдыңғы Алдыңғы бейнелеу бейнелеу жоспарын жоспарын қандай түстер қандай түстер арқылы арқылы табамыз?табамыз?
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Сабақ барысында оқушылар материалдар мен құрал
жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасын мен
қауіпсіздік ережелерін қолданады.
Еске түсіру!
9 слайд
Сабақ барысында оқушылар материалдар мен құрал жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасын мен қауіпсіздік ережелерін қолданады. Еске түсіру!
10 слайд
Жеке жұмыс:
Экраннан өлкеміздің табиғатын
бейнелейтін бейнеролик жүргізіледі.
Оқушылар өз ұабылдау мүмкіндіктеріне
қарай өлкеміздің пейзажын қағаз бетіне
түсіреді (аяқталмаған жұмыс келесі
сабаққа қалады)
10 слайд
Жеке жұмыс: Экраннан өлкеміздің табиғатын бейнелейтін бейнеролик жүргізіледі. Оқушылар өз ұабылдау мүмкіндіктеріне қарай өлкеміздің пейзажын қағаз бетіне түсіреді (аяқталмаған жұмыс келесі сабаққа қалады)
11 слайд
Дәптермен жұмыс:
Әуе перспективасын беру сызбаларын
дәптерге түсіру.
11 слайд
Дәптермен жұмыс: Әуе перспективасын беру сызбаларын дәптерге түсіру.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Кері байланыс :
Нені білдім ,нені түсіндім?
Нені толық түсінбедім?
Немен жұмысты
жалғастыру керек? Бағдаршам әдісі
бойынша оқушалар бүгінгі сабаққа
баға береді .
13 слайд
Кері байланыс : Нені білдім ,нені түсіндім? Нені толық түсінбедім? Немен жұмысты жалғастыру керек? Бағдаршам әдісі бойынша оқушалар бүгінгі сабаққа баға береді .
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!