пейзаж табиғатпен үйлесім прецентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

пейзаж табиғатпен үйлесім прецентация

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабаққа қажетті презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Пейзаж. Табиғатпен үйлесім.Әуе перспективасы.

#2 слайд
Сабақ тақырыбы: Пейзаж. Табиғатпен үйлесім.Әуе перспективасы.

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Пейзаж. Табиғатпен үйлесім.Әуе перспективасы.

Оқу мақсаттары: 5.1.1.1

#3 слайд
Оқу мақсаттары: 5.1.1.1 Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1 Өз идеяларымен сезімдерін беру үшін қоршаған ортанының визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

3 слайд

Оқу мақсаттары: 5.1.1.1 Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1 Өз идеяларымен сезімдерін беру үшін қоршаған ортанының визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

Жетістік критерийлері : 1.Суретшілердің жұмысын біледі. 2.Композици

#4 слайд
Жетістік критерийлері : 1.Суретшілердің жұмысын біледі. 2.Композициялық заңдылықтарын ұстанады. 3. Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады.

4 слайд

Жетістік критерийлері : 1.Суретшілердің жұмысын біледі. 2.Композициялық заңдылықтарын ұстанады. 3. Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады.

Өнердің қайта Өнердің қайта өркендеуі,графика, өркендеуі,графика, мүсін,сәулет өнері, пейзаж, мүсін,сәулет өнері, пейзаж, нат

#5 слайд
Өнердің қайта Өнердің қайта өркендеуі,графика, өркендеуі,графика, мүсін,сәулет өнері, пейзаж, мүсін,сәулет өнері, пейзаж, натюрморт, кеңістік, түс, натюрморт, кеңістік, түс, сызық,көлем, штрих, сызық,көлем, штрих, кескіндеме.кескіндеме. Тілдік мақсаттары Тілдік мақсаттары Сіз сипаттап бере Сіз сипаттап бере аласызба? аласызба? Бұл техника сізге Бұл техника сізге не үшін ұнады?не үшін ұнады? Суретші жұмысы Суретші жұмысы сізді не үшін сізді не үшін қызықтырады ?қызықтырады ? Сіздің ойыңызша Сіздің ойыңызша суретші не суретші не үшін ...материалдарүшін ...материалдар ды қолданады?ды қолданады? Үйлесімділік-Гормония-Hormoni пейзаж, перспектива

5 слайд

Өнердің қайта Өнердің қайта өркендеуі,графика, өркендеуі,графика, мүсін,сәулет өнері, пейзаж, мүсін,сәулет өнері, пейзаж, натюрморт, кеңістік, түс, натюрморт, кеңістік, түс, сызық,көлем, штрих, сызық,көлем, штрих, кескіндеме.кескіндеме. Тілдік мақсаттары Тілдік мақсаттары Сіз сипаттап бере Сіз сипаттап бере аласызба? аласызба? Бұл техника сізге Бұл техника сізге не үшін ұнады?не үшін ұнады? Суретші жұмысы Суретші жұмысы сізді не үшін сізді не үшін қызықтырады ?қызықтырады ? Сіздің ойыңызша Сіздің ойыңызша суретші не суретші не үшін ...материалдарүшін ...материалдар ды қолданады?ды қолданады? Үйлесімділік-Гормония-Hormoni пейзаж, перспектива

#6 слайд
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.Оқушыларға мәдени және орнату.Оқушыларға мәдени және эстетикалық эстетикалық тәрбиені қалыптастырутәрбиені қалыптастыру Зерттеу барысында теориялық Зерттеу барысында теориялық білімдерін география, білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, геометрия, тарих, экономика, әдебиет пәндерімен және өнермен әдебиет пәндерімен және өнермен байланыстыру.байланыстыру. Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын қалыптастыру. жүргізу дағдысын қалыптастыру. Дәлелдер мен дәйектемелер келтірудеДәлелдер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білунақты мәліметтерді салыстыра білу

6 слайд

Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.Оқушыларға мәдени және орнату.Оқушыларға мәдени және эстетикалық эстетикалық тәрбиені қалыптастырутәрбиені қалыптастыру Зерттеу барысында теориялық Зерттеу барысында теориялық білімдерін география, білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, геометрия, тарих, экономика, әдебиет пәндерімен және өнермен әдебиет пәндерімен және өнермен байланыстыру.байланыстыру. Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын қалыптастыру. жүргізу дағдысын қалыптастыру. Дәлелдер мен дәйектемелер келтірудеДәлелдер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білунақты мәліметтерді салыстыра білу

Сабақтың басы 1-кезең Сабақтың басы 1-кезең суретшілердің туындыларымен суретшілердің туындыларымен оқушыларды таныстыру.оқу

#7 слайд
Сабақтың басы 1-кезең Сабақтың басы 1-кезең суретшілердің туындыларымен суретшілердің туындыларымен оқушыларды таныстыру.оқушыларды таныстыру. Бұл картинада Бұл картинада жалпы не жалпы не бейнеленген?бейнеленген? Бұл картинада Бұл картинада таби,аттың қандай таби,аттың қандай күйі бейнеленген?күйі бейнеленген? Алдыңғы Алдыңғы жоспардағы жоспардағы заттарды заттарды бейнелеудің бейнелеудің ерекшеліктері ерекшеліктері неде?неде? Табиғаттың күйін қалай Табиғаттың күйін қалай анықтай алдыңыз?анықтай алдыңыз? Алдыңғы Алдыңғы бейнелеу бейнелеу жоспарын жоспарын қандай түстер қандай түстер арқылы арқылы табамыз?табамыз?

7 слайд

Сабақтың басы 1-кезең Сабақтың басы 1-кезең суретшілердің туындыларымен суретшілердің туындыларымен оқушыларды таныстыру.оқушыларды таныстыру. Бұл картинада Бұл картинада жалпы не жалпы не бейнеленген?бейнеленген? Бұл картинада Бұл картинада таби,аттың қандай таби,аттың қандай күйі бейнеленген?күйі бейнеленген? Алдыңғы Алдыңғы жоспардағы жоспардағы заттарды заттарды бейнелеудің бейнелеудің ерекшеліктері ерекшеліктері неде?неде? Табиғаттың күйін қалай Табиғаттың күйін қалай анықтай алдыңыз?анықтай алдыңыз? Алдыңғы Алдыңғы бейнелеу бейнелеу жоспарын жоспарын қандай түстер қандай түстер арқылы арқылы табамыз?табамыз?

#8 слайд

8 слайд

Сабақ барысында оқушылар материалдар мен құрал жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасын мен қауіпсіздік ере

#9 слайд
Сабақ барысында оқушылар материалдар мен құрал жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасын мен қауіпсіздік ережелерін қолданады. Еске түсіру!

9 слайд

Сабақ барысында оқушылар материалдар мен құрал жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасын мен қауіпсіздік ережелерін қолданады. Еске түсіру!

Жеке жұмыс: Экраннан өлкеміздің табиғатын бейнелейтін бейнеролик жүргізіледі. Оқушылар өз ұабылдау мүмкіндіктеріне қарай өл

#10 слайд
Жеке жұмыс: Экраннан өлкеміздің табиғатын бейнелейтін бейнеролик жүргізіледі. Оқушылар өз ұабылдау мүмкіндіктеріне қарай өлкеміздің пейзажын қағаз бетіне түсіреді (аяқталмаған жұмыс келесі сабаққа қалады)

10 слайд

Жеке жұмыс: Экраннан өлкеміздің табиғатын бейнелейтін бейнеролик жүргізіледі. Оқушылар өз ұабылдау мүмкіндіктеріне қарай өлкеміздің пейзажын қағаз бетіне түсіреді (аяқталмаған жұмыс келесі сабаққа қалады)

Дәптермен жұмыс: Әуе перспективасын беру сызбаларын дәптерге түсіру.

#11 слайд
Дәптермен жұмыс: Әуе перспективасын беру сызбаларын дәптерге түсіру.

11 слайд

Дәптермен жұмыс: Әуе перспективасын беру сызбаларын дәптерге түсіру.

#12 слайд

12 слайд

Кері байланыс : Нені білдім ,нені түсіндім?

#13 слайд
Кері байланыс : Нені білдім ,нені түсіндім? Нені толық түсінбедім? Немен жұмысты жалғастыру керек? Бағдаршам әдісі бойынша оқушалар бүгінгі сабаққа баға береді.

13 слайд

Кері байланыс : Нені білдім ,нені түсіндім? Нені толық түсінбедім? Немен жұмысты жалғастыру керек? Бағдаршам әдісі бойынша оқушалар бүгінгі сабаққа баға береді.

Назарларыңызға рахмет!

#14 слайд
Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
ppt
25.01.2019
727
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі