Материалдар / Перезентация Өз мұратына жету

Перезентация Өз мұратына жету

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың бойларына болашақтың арман-мұраттарын дарыту. Мақсаттарына жету үшін әр қиындыққа төзе білуге баулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2022
423
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Өз мұратына жету

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Өз мұратына жету

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Өз мұратына жету

Оқып үйренейік Сұрақтар: -Байдың үш баласы кәсіпті қалай іздемекші болды? -Бақыт іздеуші кіші баласы кімдерге жолықты? -Жігіт ө

2 слайд
Оқып үйренейік Сұрақтар: -Байдың үш баласы кәсіпті қалай іздемекші болды? -Бақыт іздеуші кіші баласы кімдерге жолықты? -Жігіт өзіне тапсырылған аманаттарды қалай орындады? -Жігіт қандай қасиеттерінің арқасында мұратына жетті? -Бұл қасиеттер қандай құндылықтардың көрінісі? -Өзің мұратыңа жету үшін қандай жолды таңдар едің? «Бақыт іздеушілер» ертегісі

2 слайд

Оқып үйренейік Сұрақтар: -Байдың үш баласы кәсіпті қалай іздемекші болды? -Бақыт іздеуші кіші баласы кімдерге жолықты? -Жігіт өзіне тапсырылған аманаттарды қалай орындады? -Жігіт қандай қасиеттерінің арқасында мұратына жетті? -Бұл қасиеттер қандай құндылықтардың көрінісі? -Өзің мұратыңа жету үшін қандай жолды таңдар едің? «Бақыт іздеушілер» ертегісі

Дәйексөз Бойыңызға болашақтың арман-мұраттарын дарытыңыз, оның өзі шын мәніндегі күн шұғыласы тәрізді.

3 слайд
Дәйексөз Бойыңызға болашақтың арман-мұраттарын дарытыңыз, оның өзі шын мәніндегі күн шұғыласы тәрізді. Михаил Салтыков-Щедрин Сұрақтар:  Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?  Дәйексөзде адам бойындағы қандай адамгершілік қасиет жайлы айтылып тұр?  Қазіргі кезде өзіңе қандай мақсат қойдыңыз ? (1826-1889)

3 слайд

Дәйексөз Бойыңызға болашақтың арман-мұраттарын дарытыңыз, оның өзі шын мәніндегі күн шұғыласы тәрізді. Михаил Салтыков-Щедрин Сұрақтар:  Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?  Дәйексөзде адам бойындағы қандай адамгершілік қасиет жайлы айтылып тұр?  Қазіргі кезде өзіңе қандай мақсат қойдыңыз ? (1826-1889)

Оқиғалар айту «Толған құты» аңыз-әңгіме Философия пәнінің оқытушысы, бір профессор атақты Данышпанмен кездесуге барады. Жол бо

4 слайд
Оқиғалар айту «Толған құты» аңыз-әңгіме Философия пәнінің оқытушысы, бір профессор атақты Данышпанмен кездесуге барады. Жол бойы ол өз сұрақтарын ойластырып барады: олар сондай көп еді! Және ол әңгімелерін қалай қызықты етіп өткізуді ойлайды. Ол кірген кезде, Данышпан оған: -Өтінемін, кіріңіз, бірақ тобырды есіктің сыртында қалдырыңыз. Оқытушы айналасына қарайды, бірақ ешкімді көрмейді. Ал Данышпан болса жалғастырып: -Айналаңызға қарамаңыз, өзіңіздің ішкі дүниеңізге үңіліңіз: тобыр сонда! Оқытушы абдырап қалды. Бірақ ол ақылды адам еді, өзін қолға алып: - Сіз дұрыс айтасыз. Онда тобыр бар. Бірақ мен профессормын ғой. Мен үнемі тобырмен жұмыс істеймін. Кешіріңіз, мен тобырды есік сыртында қалдырып кете алмаймын. Мен сізбен сөйлесіп, сізден ақиқатты білгім келеді. Өмірде ақиқат бар ма және оның маңызы неде? Шебер жауап берді: - Мен біреуге ақиқат жайында айтуға уәде беріп пе едім? Егер ол болса барлық жерде бар. Егер Сіз оны өзіңіз жүрген жерден көре алмасаңыз, онда басқа жерден де көре алмайсыз. - Профессор айтты: - Егер Сіздің менімен сөйлескіңіз келмесе, мен кетейін,-деп ол.

4 слайд

Оқиғалар айту «Толған құты» аңыз-әңгіме Философия пәнінің оқытушысы, бір профессор атақты Данышпанмен кездесуге барады. Жол бойы ол өз сұрақтарын ойластырып барады: олар сондай көп еді! Және ол әңгімелерін қалай қызықты етіп өткізуді ойлайды. Ол кірген кезде, Данышпан оған: -Өтінемін, кіріңіз, бірақ тобырды есіктің сыртында қалдырыңыз. Оқытушы айналасына қарайды, бірақ ешкімді көрмейді. Ал Данышпан болса жалғастырып: -Айналаңызға қарамаңыз, өзіңіздің ішкі дүниеңізге үңіліңіз: тобыр сонда! Оқытушы абдырап қалды. Бірақ ол ақылды адам еді, өзін қолға алып: - Сіз дұрыс айтасыз. Онда тобыр бар. Бірақ мен профессормын ғой. Мен үнемі тобырмен жұмыс істеймін. Кешіріңіз, мен тобырды есік сыртында қалдырып кете алмаймын. Мен сізбен сөйлесіп, сізден ақиқатты білгім келеді. Өмірде ақиқат бар ма және оның маңызы неде? Шебер жауап берді: - Мен біреуге ақиқат жайында айтуға уәде беріп пе едім? Егер ол болса барлық жерде бар. Егер Сіз оны өзіңіз жүрген жерден көре алмасаңыз, онда басқа жерден де көре алмайсыз. - Профессор айтты: - Егер Сіздің менімен сөйлескіңіз келмесе, мен кетейін,-деп ол.

Оқиғалар айту Данышпан: -Асықпаңыз. Сіз шаршадыңыз. Сыртта күн ыстық. Отырыңыз. Біраз демалыңыз. Мен шәй дайындайын. Данышпан

5 слайд
Оқиғалар айту Данышпан: -Асықпаңыз. Сіз шаршадыңыз. Сыртта күн ыстық. Отырыңыз. Біраз демалыңыз. Мен шәй дайындайын. Данышпан тәрелкесімен шынаяқты алып келіп, қонақтың алдына қойып, жаймен шәй құя бастады. Профессор жағдайды бақылап отырды. Ыдыс жиегіне дейін толады. Бірақ шебер құюын жалғастыра береді, енді шәй тәрелкеге құйыла бастайды. Профессор шыдамдылық танытуға тырысты, себебі «тобырдың» тыныш отыратындығына уәде берген еді. Бірақ іштегі бұл «тобыр» айтып жатты: «Бұл адам есінен айырылған! Осындай да тәсіл бола ма екен? Мұнымен не айтқысы келеді?» Бірақ Данышпан тоқтамастан құя береді. Енді шәй үстел үстіне құйыла бастағанда, профессор шыдамай: - Өтінемін, тоқтатыңыз! Сіз не істеп тұрсыз? Ыдыс толды, енді оған бір тамшы да сыймайды. Данышпан айтты: - Сіз дұрыс байқадыңыз, егер ыдыс тола бастаса, онда оған бір тамшыны да сыйғызуға да болмайды. Сіз де осы ыдыс сияқты ернеуіңізге дейін толып тұрсыз. Түсініңіз, егер мен Сізді толтыруға тырыссам, оным бос әурешілік болады. Келесі жолы келгеніңізде «бос құты» әкелуге тырысыңыз. Сонда мен сізбен барыммен бөлісе аламын.

5 слайд

Оқиғалар айту Данышпан: -Асықпаңыз. Сіз шаршадыңыз. Сыртта күн ыстық. Отырыңыз. Біраз демалыңыз. Мен шәй дайындайын. Данышпан тәрелкесімен шынаяқты алып келіп, қонақтың алдына қойып, жаймен шәй құя бастады. Профессор жағдайды бақылап отырды. Ыдыс жиегіне дейін толады. Бірақ шебер құюын жалғастыра береді, енді шәй тәрелкеге құйыла бастайды. Профессор шыдамдылық танытуға тырысты, себебі «тобырдың» тыныш отыратындығына уәде берген еді. Бірақ іштегі бұл «тобыр» айтып жатты: «Бұл адам есінен айырылған! Осындай да тәсіл бола ма екен? Мұнымен не айтқысы келеді?» Бірақ Данышпан тоқтамастан құя береді. Енді шәй үстел үстіне құйыла бастағанда, профессор шыдамай: - Өтінемін, тоқтатыңыз! Сіз не істеп тұрсыз? Ыдыс толды, енді оған бір тамшы да сыймайды. Данышпан айтты: - Сіз дұрыс байқадыңыз, егер ыдыс тола бастаса, онда оған бір тамшыны да сыйғызуға да болмайды. Сіз де осы ыдыс сияқты ернеуіңізге дейін толып тұрсыз. Түсініңіз, егер мен Сізді толтыруға тырыссам, оным бос әурешілік болады. Келесі жолы келгеніңізде «бос құты» әкелуге тырысыңыз. Сонда мен сізбен барыммен бөлісе аламын.

Сұрақтар Сұрақтар:  Ақиқатты қайдан іздеу керек?  Неге профессор ақиқатты дұрыс түсінбеді?  Ақиқатты ұғыну үшін профессор

6 слайд
Сұрақтар Сұрақтар:  Ақиқатты қайдан іздеу керек?  Неге профессор ақиқатты дұрыс түсінбеді?  Ақиқатты ұғыну үшін профессор не істеу керек еді?  Ақиқатты ұғынумен байланысты өз тәжірибелеріңнен мысалдар келтіріңдер. -

6 слайд

Сұрақтар Сұрақтар:  Ақиқатты қайдан іздеу керек?  Неге профессор ақиқатты дұрыс түсінбеді?  Ақиқатты ұғыну үшін профессор не істеу керек еді?  Ақиқатты ұғынумен байланысты өз тәжірибелеріңнен мысалдар келтіріңдер. -

Шығармашылық жұмыс ІІІ-топ: Бір айлық мақсаттарын жоспарлау. Оларға жету жолдарын белгілеу. ІІ-топ: Бір апталы

7 слайд
Шығармашылық жұмыс ІІІ-топ: Бір айлық мақсаттарын жоспарлау. Оларға жету жолдарын белгілеу. ІІ-топ: Бір апталық мақсаттарын жоспарлау. Оларға жету жолдарын белгілеу.І-топ: Бір күндік мақсаттарын жоспарлау. Оларға жету жолдарын белгілеу.

7 слайд

Шығармашылық жұмыс ІІІ-топ: Бір айлық мақсаттарын жоспарлау. Оларға жету жолдарын белгілеу. ІІ-топ: Бір апталық мақсаттарын жоспарлау. Оларға жету жолдарын белгілеу.І-топ: Бір күндік мақсаттарын жоспарлау. Оларға жету жолдарын белгілеу.

Үй тапсырмасы Алдын ала берілген үй тапсырмасы: оқулықтан №22 сабақ 90-92-беттегі Сапарғали Бегалиннің «Есею жолында

8 слайд
Үй тапсырмасы Алдын ала берілген үй тапсырмасы: оқулықтан №22 сабақ 90-92-беттегі Сапарғали Бегалиннің «Есею жолында» әңгімесін оқып, сұрақтарға жауап беру.

8 слайд

Үй тапсырмасы Алдын ала берілген үй тапсырмасы: оқулықтан №22 сабақ 90-92-беттегі Сапарғали Бегалиннің «Есею жолында» әңгімесін оқып, сұрақтарға жауап беру.

Топпен ән айту Арманым ақ сәулелі күнімбісің, Әлде бір алаулаған гүлімбісің. Әлде бір желпіп өткен самал ма едің, Арманым айтары

9 слайд
Топпен ән айту Арманым ақ сәулелі күнімбісің, Әлде бір алаулаған гүлімбісің. Әлде бір желпіп өткен самал ма едің, Арманым айтарым көп саған менің. Қайырмасы: Асыл арман, асыл арман, Көгімде шалқып ұшқан құсым ба едің. Асыл арман, аспанымда жарқылдаған құсым ба едің, Мен сенің құдіретіңе, мен сенің құдіретіңе түсінбедім. Арманым құздан құлар бұлақпысың, Әлде бір күлімдеген шырақпысың. Әлде бір албыраған ай ма екенсің, Арманым, айтшы маған қайда екенсің? Қайырмасы: Арманым жүрегімнің жыры ма едің, Жас ару жанарының нұры ма едің. Әлде бір сазы ма едің домбырамның, Қиялды асқар шыңға қондыратын. Қайырмасы: Асыл арман, асыл арман, Көгімде шалқып ұшқан құсым ба едің. Бұл өмірде, бұл өмірде, Мен жайқалған алау гүлмін, Арманым күнде сені, арманым күнде сені іздеп жүрмін. Асыл арман Өлеңі: Б. Тәжібаев Әні: Е.Хасанғалиев

9 слайд

Топпен ән айту Арманым ақ сәулелі күнімбісің, Әлде бір алаулаған гүлімбісің. Әлде бір желпіп өткен самал ма едің, Арманым айтарым көп саған менің. Қайырмасы: Асыл арман, асыл арман, Көгімде шалқып ұшқан құсым ба едің. Асыл арман, аспанымда жарқылдаған құсым ба едің, Мен сенің құдіретіңе, мен сенің құдіретіңе түсінбедім. Арманым құздан құлар бұлақпысың, Әлде бір күлімдеген шырақпысың. Әлде бір албыраған ай ма екенсің, Арманым, айтшы маған қайда екенсің? Қайырмасы: Арманым жүрегімнің жыры ма едің, Жас ару жанарының нұры ма едің. Әлде бір сазы ма едің домбырамның, Қиялды асқар шыңға қондыратын. Қайырмасы: Асыл арман, асыл арман, Көгімде шалқып ұшқан құсым ба едің. Бұл өмірде, бұл өмірде, Мен жайқалған алау гүлмін, Арманым күнде сені, арманым күнде сені іздеп жүрмін. Асыл арман Өлеңі: Б. Тәжібаев Әні: Е.Хасанғалиев

Сабақтың қорытынды сәті Көздеріңізді жұмып, сабақта не ұнағанын еске түсіріп, оны жүректеріңізде сақтаңыздар. Назарларыңызғ

10 слайд
Сабақтың қорытынды сәті Көздеріңізді жұмып, сабақта не ұнағанын еске түсіріп, оны жүректеріңізде сақтаңыздар. Назарларыңызға рахмет!!!

10 слайд

Сабақтың қорытынды сәті Көздеріңізді жұмып, сабақта не ұнағанын еске түсіріп, оны жүректеріңізде сақтаңыздар. Назарларыңызға рахмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ