перзентация "Бағалау"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бағалау
Бағалау нені білдіреді?
Бағалау не үшін
қажет?
Бағалау кімдерге әсер
етеді?
1 слайд
Бағалау Бағалау нені білдіреді? Бағалау не үшін қажет? Бағалау кімдерге әсер етеді?
2 слайд
Бағалау дегеніміз не?
Бағалау латын тілінен аударғанда «жақын отыру» дегенді білдіреді. Бағалау
кезінде біз оқушылармен бірге отырамыз. Біз барлығын солармен және солар үшін
жасаймыз. Рәсімдерді оқушыларға тек қолданып қана қоймаймыз.
Грин, 1999
Бағалау – бұл оқытуды дамыту мақсатында оқушылардың дәлелдерін жинау үшін
қолданатын формальды және формальды емес үдерістер
Блэк және Уильям, 1998
2 слайд
Бағалау дегеніміз не? Бағалау латын тілінен аударғанда «жақын отыру» дегенді білдіреді. Бағалау кезінде біз оқушылармен бірге отырамыз. Біз барлығын солармен және солар үшін жасаймыз. Рәсімдерді оқушыларға тек қолданып қана қоймаймыз. Грин, 1999 Бағалау – бұл оқытуды дамыту мақсатында оқушылардың дәлелдерін жинау үшін қолданатын формальды және формальды емес үдерістер Блэк және Уильям, 1998
3 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін
дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін,
білім алушы мен мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз
жүргізілетін бағалаудың түрі.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
1.Қорытынды рәсім әр тоқсанның
аяғында өткізіледі
2.Тоқсанның оқу мақсаттарына
жеткендігі туралы шешім қабылдау
3.Жылдық баға шығарудағы
нәтижелерді ескеру және тіркеу
(тоқсандық балдардың қосындысы)
Бөлімдер/Ортақ тақырыптар бойынша
жиынтық бағалау
1.Тоқсан ішіндегі бекітілген бағалау
рәсімдері
2.Оқу бағдарламасы бөлімінің оқу
мақсаттарына жеткендігі туралы шешім
қабылдау
3.Тоқсандық баға шығарудағы
нәтижелерді ескеру және тіркеу
Білім беру деңгейлерінің соңындағы
жиынтық бағалау
1.Негізгі және жалпы орта мектепті
аяқтағанда өткізілетін қорытынды рәсім
2.Пән бойынша күтілген нәтижелерге
сәйкес оқу бағдарламасының оқу
мақсаттарына жеткендігі туралы шешім
қабылдау
3.Сыртқы бағалау
Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін
(тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі),
сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы
бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл
және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі
3
Оқу жылы бойынша
қорытынды баға
Аттестатқа түсетін қорытынды
баға
3 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 1.Қорытынды рәсім әр тоқсанның аяғында өткізіледі 2.Тоқсанның оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3.Жылдық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу (тоқсандық балдардың қосындысы) Бөлімдер/Ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау 1.Тоқсан ішіндегі бекітілген бағалау рәсімдері 2.Оқу бағдарламасы бөлімінің оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3.Тоқсандық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу Білім беру деңгейлерінің соңындағы жиынтық бағалау 1.Негізгі және жалпы орта мектепті аяқтағанда өткізілетін қорытынды рәсім 2.Пән бойынша күтілген нәтижелерге сәйкес оқу бағдарламасының оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3.Сыртқы бағалау Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі 3 Оқу жылы бойынша қорытынды баға Аттестатқа түсетін қорытынды баға
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
4
Оқу мақсаттарын талдау және оқу
бағдарламасына сәйкес бағалау
критерийлерін анықтау
Қолжеткізген нәтижені анықтайтын
бағалау құралдарын анықтау
Оқыту әдістерін жоспарлау
Сабақ жоспарын құру
Дайындау:
-Бағалау критерийлеріне сәйкес
тапсырмалар дайындау
-Тапсырмаларға дескрипторлар
құрастыру
-Кері байланыс ұсыну түрлерін
анықтау
Оқу үдерісін түзетуге қажетті
ақпараттырды жинау
Оқушылар мен ата-аналарға кері
байланыс ұсыну
Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу
Оқушылар оқудың
қандай сатысында?
Оқушылардың даму
бағыттары қандай?
Оқушылар оқу мақсаттарына
қол жеткізуі үшін не істеу керек?
Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі түйінді мәселелер
•Оқу бағдарламасы
•Оқу жоспары
•Қритериалды бағалау бойынша
нұсқаулықтар
•Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар жинағы
•Критериалды бағалау ережесі
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау үдерісі 4 Оқу мақсаттарын талдау және оқу бағдарламасына сәйкес бағалау критерийлерін анықтау Қолжеткізген нәтижені анықтайтын бағалау құралдарын анықтау Оқыту әдістерін жоспарлау Сабақ жоспарын құру Дайындау: -Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындау -Тапсырмаларға дескрипторлар құрастыру -Кері байланыс ұсыну түрлерін анықтау Оқу үдерісін түзетуге қажетті ақпараттырды жинау Оқушылар мен ата-аналарға кері байланыс ұсыну Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу Оқушылар оқудың қандай сатысында? Оқушылардың даму бағыттары қандай? Оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізуі үшін не істеу керек? Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі түйінді мәселелер •Оқу бағдарламасы •Оқу жоспары •Қритериалды бағалау бойынша нұсқаулықтар •Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы •Критериалды бағалау ережесі
5 слайд
Жиынтық бағалау үдерісі
Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына
сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны
анықталады:
Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндер
бойынша - бөлімдер
Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша
- ортақ тақырыптар
Бағалау критерийлеріне сәйкес
тапсырмалар дайындалады.
Бөлім/ортақ тақырып және тоқсан
бойынша жиынтық бағалаулар үшін
дескрипторлар мен ұпайлар (балл)
анықталады
Өткізіледі:
-Бөлім/ортақ тақырып бойынша
жиынтық бағалау (мұғалім)
-Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
(мұғалім)
-Білім деңгейі бойынша жиынтық
бағалау (ҰТО)
Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу
•Оқу бағдарламасы
•Оқу жоспары
•Оқу жылын бойынша бағалау жоспары
•Негізгі, жалпы орта негізгі
мектептердің мұғалімдеріне
арналған критериалды бағалау
бойынша нұсқаулық;
•Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
•Критериалды бағалау ережесі
5 слайд
Жиынтық бағалау үдерісі Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны анықталады: Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндер бойынша - бөлімдер Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша - ортақ тақырыптар Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындалады. Бөлім/ортақ тақырып және тоқсан бойынша жиынтық бағалаулар үшін дескрипторлар мен ұпайлар (балл) анықталады Өткізіледі: -Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) -Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) -Білім деңгейі бойынша жиынтық бағалау (ҰТО) Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу •Оқу бағдарламасы •Оқу жоспары •Оқу жылын бойынша бағалау жоспары •Негізгі, жалпы орта негізгі мектептердің мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық; •Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар •Критериалды бағалау ережесі
6 слайд
“Баға-баланың оқу-танымдық жүйесіндегі
тосқауыл-түйін болып табылады”
Ш.А.Амонашвили
6 слайд
“Баға-баланың оқу-танымдық жүйесіндегі тосқауыл-түйін болып табылады” Ш.А.Амонашвили
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Керібайланыс
+ - қызықты
Оң әсер еткен фактілерді,
алған, білімдері жайлы
жазады.
“Қолымнан келмей жатыр”
немесе
“түсініксіз болып тұр ” деген
ойларын жазады.
Өздеріне не қызықты болды ,
соны жазады, немесе не
жайында көбірек білгісі келеді,
соны жазады.
8 слайд
Керібайланыс + - қызықты Оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. “Қолымнан келмей жатыр” немесе “түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. Өздеріне не қызықты болды , соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.