Материалдар / Пифагор теоремасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Пифагор теоремасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Апталық аясында өткізілген ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2024
122
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Есеп шығару Пифагор теоремасы Пән мұғалімі: Жанәділов Азамат Сыныбы: 8 Б Сабақтың тақырыбы

1 слайд
Есеп шығару Пифагор теоремасы Пән мұғалімі: Жанәділов Азамат Сыныбы: 8 Б Сабақтың тақырыбы

1 слайд

Есеп шығару Пифагор теоремасы Пән мұғалімі: Жанәділов Азамат Сыныбы: 8 Б Сабақтың тақырыбы

І . Кіріспе бөлім ІІ .Негізгі бөлім 2.1 Қызығушылықты ояту Өткен тақырыптарды қайталау «Еске түсір, ойлан, тап» (Сұрақтар беру а

2 слайд
І . Кіріспе бөлім ІІ .Негізгі бөлім 2.1 Қызығушылықты ояту Өткен тақырыптарды қайталау «Еске түсір, ойлан, тап» (Сұрақтар беру арқылы) 2.2 Мағынаны ашу - Жаңа мағлұмат беру (миға шабуыл) - Көңілді эстафета. (тақырыпқа арналған деңгейлік есептер шығарту) - Топтық тапсырмаларды орындау (логикалық есептер) 2.3 Ой толғаныс Таблица толтыру Кім жүйрік ІІІ. Қорытындылау: - Рефлексия - Бағалау - Үйге тапсырма беру. Жоспары

2 слайд

І . Кіріспе бөлім ІІ .Негізгі бөлім 2.1 Қызығушылықты ояту Өткен тақырыптарды қайталау «Еске түсір, ойлан, тап» (Сұрақтар беру арқылы) 2.2 Мағынаны ашу - Жаңа мағлұмат беру (миға шабуыл) - Көңілді эстафета. (тақырыпқа арналған деңгейлік есептер шығарту) - Топтық тапсырмаларды орындау (логикалық есептер) 2.3 Ой толғаныс Таблица толтыру Кім жүйрік ІІІ. Қорытындылау: - Рефлексия - Бағалау - Үйге тапсырма беру. Жоспары

Мақсаты Білімділік: Пифагор теоремасын және оған кері теореманы тұжырымдап, дәлелдеу және оларды есептер шығаруда қолдан

3 слайд
Мақсаты Білімділік: Пифагор теоремасын және оған кері теореманы тұжырымдап, дәлелдеу және оларды есептер шығаруда қолдана білу Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшылдыққа тәрбиелеу Дамытушылық: Алған білімдерін практика жүзінде дамыту

3 слайд

Мақсаты Білімділік: Пифагор теоремасын және оған кері теореманы тұжырымдап, дәлелдеу және оларды есептер шығаруда қолдана білу Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшылдыққа тәрбиелеу Дамытушылық: Алған білімдерін практика жүзінде дамыту

Өткен сабақты қайталау Шашылған ережелерді жинақта Басы 1.30 градусқа қарсы жатқан катет ...... 2.Сүйір бұрыштың косинусы .

4 слайд
Өткен сабақты қайталау Шашылған ережелерді жинақта Басы 1.30 градусқа қарсы жатқан катет ...... 2.Сүйір бұрыштың косинусы .. 3. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің квадраты.... 4. Үшбұрыщтың орта сызығы..... 5. Ромбының диоганальдары..... 6. Сүйір бұрыштың синусы.... Соңы •Гипотенузаның квадратына тең •Тік бұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы •Гипотенузаның жартысына тең •Тік бұрыш жасап қиылысады •Тік бұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатнасы •Табанының жартысына тең

4 слайд

Өткен сабақты қайталау Шашылған ережелерді жинақта Басы 1.30 градусқа қарсы жатқан катет ...... 2.Сүйір бұрыштың косинусы .. 3. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің квадраты.... 4. Үшбұрыщтың орта сызығы..... 5. Ромбының диоганальдары..... 6. Сүйір бұрыштың синусы.... Соңы •Гипотенузаның квадратына тең •Тік бұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы •Гипотенузаның жартысына тең •Тік бұрыш жасап қиылысады •Тік бұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатнасы •Табанының жартысына тең

5 Mathematics in real life Шынайы өмірдегі математика -- Pythagoras Theorem -- Fully Explained -- Maths School Project --By-

5 слайд
5 Mathematics in real life Шынайы өмірдегі математика -- Pythagoras Theorem -- Fully Explained -- Maths School Project --By-- Kalsi Ro botics Ropar --.mp4

5 слайд

5 Mathematics in real life Шынайы өмірдегі математика -- Pythagoras Theorem -- Fully Explained -- Maths School Project --By-- Kalsi Ro botics Ropar --.mp4

Қанша тікбұрышты үшбұрыш бар? Қызығушылықты ояту

6 слайд
Қанша тікбұрышты үшбұрыш бар? Қызығушылықты ояту

6 слайд

Қанша тікбұрышты үшбұрыш бар? Қызығушылықты ояту

Пифагор үштігі Ancient Egyptians used the fact that a triangle with sides of length 3, 4 and 5 contained a right-angle to mark

7 слайд
Пифагор үштігі Ancient Egyptians used the fact that a triangle with sides of length 3, 4 and 5 contained a right-angle to mark out field boundaries and for building.

7 слайд

Пифагор үштігі Ancient Egyptians used the fact that a triangle with sides of length 3, 4 and 5 contained a right-angle to mark out field boundaries and for building.

*Identify the hypotenuse

8 слайд
*Identify the hypotenuse

8 слайд

*Identify the hypotenuse

1.a=3 және b=4 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын табыңдар. 2. b=5 және с=13 катеттері бойынша тікбұрышт

9 слайд
1.a=3 және b=4 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын табыңдар.   2. b=5 және с=13 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз катетін табыңдар.     3. a=8 және с=10 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белісіз катетін табыңдар. I деңгей Оқулықпен жұмыс c=5 a=12 b=6

9 слайд

1.a=3 және b=4 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын табыңдар.   2. b=5 және с=13 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз катетін табыңдар.     3. a=8 және с=10 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белісіз катетін табыңдар. I деңгей Оқулықпен жұмыс c=5 a=12 b=6

Диагоналдың ұзындығын табыңыз Қабырғасы 7 см болатын квадраттың диагоналын Пифагор теоремасын қолдану арқылы табыңыз 7 cм Пифаг

10 слайд
Диагоналдың ұзындығын табыңыз Қабырғасы 7 см болатын квадраттың диагоналын Пифагор теоремасын қолдану арқылы табыңыз 7 cм Пифагор теоремасын қолдану арқылы d 2 = 7 2 + 7 2 d 2 = 49 + 49 d 2 = 98 d = 98 d = 9.90 cм d

10 слайд

Диагоналдың ұзындығын табыңыз Қабырғасы 7 см болатын квадраттың диагоналын Пифагор теоремасын қолдану арқылы табыңыз 7 cм Пифагор теоремасын қолдану арқылы d 2 = 7 2 + 7 2 d 2 = 49 + 49 d 2 = 98 d = 98 d = 9.90 cм d

*Flight path problem

11 слайд
*Flight path problem

11 слайд

*Flight path problem

Өзеннің жағасында жалғыз терек өсіп тұр. Кенеттен жел тұрып, терек сынып түсіп, теректің төбесі өзеннің екінші жағасына түс

12 слайд
Өзеннің жағасында жалғыз терек өсіп тұр. Кенеттен жел тұрып, терек сынып түсіп, теректің төбесі өзеннің екінші жағасына түсті. Суретте көрсетілген өлшемдері бойынша теректің ұзындығын табыңыз? Топтық жұмыс

12 слайд

Өзеннің жағасында жалғыз терек өсіп тұр. Кенеттен жел тұрып, терек сынып түсіп, теректің төбесі өзеннің екінші жағасына түсті. Суретте көрсетілген өлшемдері бойынша теректің ұзындығын табыңыз? Топтық жұмыс

Қабырғаға қағылған ағаштың ұшы 3м төменге түсірілді. Егер үй қабырғасының биіктігі 11м, ағаштың проекциясы 6м болса, ағашты

13 слайд
Қабырғаға қағылған ағаштың ұшы 3м төменге түсірілді. Егер үй қабырғасының биіктігі 11м, ағаштың проекциясы 6м болса, ағаштың ұзындығын табыңдар? Топтық жұмыс

13 слайд

Қабырғаға қағылған ағаштың ұшы 3м төменге түсірілді. Егер үй қабырғасының биіктігі 11м, ағаштың проекциясы 6м болса, ағаштың ұзындығын табыңдар? Топтық жұмыс

Ағаш жерден 30 градус бұрыш жасап 8 м сарай үстіне құлады. Ағаштың ұзындығын табыңыз? 30º Топтық жұмыс

14 слайд
Ағаш жерден 30 градус бұрыш жасап 8 м сарай үстіне құлады. Ағаштың ұзындығын табыңыз? 30º Топтық жұмыс

14 слайд

Ағаш жерден 30 градус бұрыш жасап 8 м сарай үстіне құлады. Ағаштың ұзындығын табыңыз? 30º Топтық жұмыс

*Complete this table

15 слайд
*Complete this table

15 слайд

*Complete this table

a 3 25 a² 9 441 b 4 60 2 b² 16 900 c 5 34 2,5 c² 25 1225 a 3 25 16 1,521 a² 9 6252562,25441 b 4 60 30 2 28 b² 163600900 4 784 c

16 слайд
a 3 25 a² 9 441 b 4 60 2 b² 16 900 c 5 34 2,5 c² 25 1225 a 3 25 16 1,521 a² 9 6252562,25441 b 4 60 30 2 28 b² 163600900 4 784 c 5 65 34 2,535 c² 25422511566,251225 Кесте толтыру

16 слайд

a 3 25 a² 9 441 b 4 60 2 b² 16 900 c 5 34 2,5 c² 25 1225 a 3 25 16 1,521 a² 9 6252562,25441 b 4 60 30 2 28 b² 163600900 4 784 c 5 65 34 2,535 c² 25422511566,251225 Кесте толтыру

Кім жүйрік? 1.Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша, оның гипотенузасын анықтаңдар: а=9 және b=12 c=15 2. Тікбұрышты үшбұрышт

17 слайд
Кім жүйрік? 1.Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша, оның гипотенузасын анықтаңдар: а=9 және b=12 c=15 2. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті мен гипотенузасы бойынша, оның екінші катетін анықтаңдар: а=12 және c=13 b=5 3. Тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары Бойынша оның диагоналін анықтаңдар: 8 және 15 d=17 4. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны бойынша, оның табанына түсірілген биіктігін анықтаңдар: 10 және 16 h=6

17 слайд

Кім жүйрік? 1.Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша, оның гипотенузасын анықтаңдар: а=9 және b=12 c=15 2. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті мен гипотенузасы бойынша, оның екінші катетін анықтаңдар: а=12 және c=13 b=5 3. Тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары Бойынша оның диагоналін анықтаңдар: 8 және 15 d=17 4. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны бойынша, оның табанына түсірілген биіктігін анықтаңдар: 10 және 16 h=6

Қорытынды Бағалау

18 слайд
Қорытынды Бағалау

18 слайд

Қорытынды Бағалау

Қорытынды Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін, Пифагор теоремасы тақырыбын меңгеру барысында, теоремадан шыққан нәтижелерг

19 слайд
Қорытынды Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін, Пифагор теоремасы тақырыбын меңгеру барысында, теоремадан шыққан нәтижелерге сүйене отырып, әртүрлі деңгейдегі есеп жаттығуларын, тест тапсырмаларын, логикалық есептерді өмірмен байланыстырып шешіп үйрендік.Тақырыптың теориялық мазмұнын түсіну нәтижесінде қолданбалы сипатын ұқтық. Өзгенің және өзіңнің іс-әрекетіне сыни тұрғыдан қарап бағалау арқылы тақырыпты кім қаншалықты игергендігін білдік. Демек үйде неге баса назар аударып, қайталау қажеттілігін түсіндік.

19 слайд

Қорытынды Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін, Пифагор теоремасы тақырыбын меңгеру барысында, теоремадан шыққан нәтижелерге сүйене отырып, әртүрлі деңгейдегі есеп жаттығуларын, тест тапсырмаларын, логикалық есептерді өмірмен байланыстырып шешіп үйрендік.Тақырыптың теориялық мазмұнын түсіну нәтижесінде қолданбалы сипатын ұқтық. Өзгенің және өзіңнің іс-әрекетіне сыни тұрғыдан қарап бағалау арқылы тақырыпты кім қаншалықты игергендігін білдік. Демек үйде неге баса назар аударып, қайталау қажеттілігін түсіндік.

Мен үйрендім Менің көбірек білгім келеді Есте сақтау керек маңызды мәлімет Маған ерекше ұнағаны Рефлексия пирамидасы

20 слайд
Мен үйрендім Менің көбірек білгім келеді Есте сақтау керек маңызды мәлімет Маған ерекше ұнағаны Рефлексия пирамидасы

20 слайд

Мен үйрендім Менің көбірек білгім келеді Есте сақтау керек маңызды мәлімет Маған ерекше ұнағаны Рефлексия пирамидасы

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Тікбұрышты үшбұрышқа байланысты өмірмен байланыстырып логикалық есеп құрастыру

21 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Тікбұрышты үшбұрышқа байланысты өмірмен байланыстырып логикалық есеп құрастыру

21 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Тікбұрышты үшбұрышқа байланысты өмірмен байланыстырып логикалық есеп құрастыру

Назарларыңызға рахмет!!! Пән мұғалімі: Жанәділов А. Сыныбы: 8 Б

22 слайд
Назарларыңызға рахмет!!! Пән мұғалімі: Жанәділов А. Сыныбы: 8 Б

22 слайд

Назарларыңызға рахмет!!! Пән мұғалімі: Жанәділов А. Сыныбы: 8 Б

6 cм және 8 cм диагональдары бойынша ромб қабырғасының ұзындығын табыңдар. Бер: АВСД ромб АС=32 cм, ВД=24 cм.

23 слайд
6 cм және 8 cм диагональдары бойынша ромб қабырғасының ұзындығын табыңдар. Бер: АВСД ромб АС=32 cм, ВД=24 cм. Т/к: АВ Ромбының қабырғасы 13 см, ал диагональдарының бірі 10 см. Екінші диагоналін табыңдар. Бер: АВ=13 см, ВД=10см Т/к: АС Оқулықпен жұмыс

23 слайд

6 cм және 8 cм диагональдары бойынша ромб қабырғасының ұзындығын табыңдар. Бер: АВСД ромб АС=32 cм, ВД=24 cм. Т/к: АВ Ромбының қабырғасы 13 см, ал диагональдарының бірі 10 см. Екінші диагоналін табыңдар. Бер: АВ=13 см, ВД=10см Т/к: АС Оқулықпен жұмыс

Қосымша тапсырма Тең қабырғалы үшбұрыштың бір қабырғасы 4 см болса, биіктігін табыңыздар. h 2 + 2 2 = 4 2 h 2 = 4 2 – 2

24 слайд
Қосымша тапсырма Тең қабырғалы үшбұрыштың бір қабырғасы 4 см болса, биіктігін табыңыздар. h 2 + 2 2 = 4 2 h 2 = 4 2 – 2 2 h 2 = 16 – 4 h 2 = 12 h = 12 h = 3.46 см 4 cм h Тең қабырғалы үшбұрыштың жартысына Пифагор теоремасын қолданып h 4 cм 2 cм

24 слайд

Қосымша тапсырма Тең қабырғалы үшбұрыштың бір қабырғасы 4 см болса, биіктігін табыңыздар. h 2 + 2 2 = 4 2 h 2 = 4 2 – 2 2 h 2 = 16 – 4 h 2 = 12 h = 12 h = 3.46 см 4 cм h Тең қабырғалы үшбұрыштың жартысына Пифагор теоремасын қолданып h 4 cм 2 cм