Материалдар / «PISA халықаралық зерттеуін жүргізу аясындағы оқушылардың математикалық сауаттылық тапсырмалары ерекшеліктері»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«PISA халықаралық зерттеуін жүргізу аясындағы оқушылардың математикалық сауаттылық тапсырмалары ерекшеліктері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«PISA халықаралық зерттеуін жүргізу аясындағы оқушылардың математикалық сауаттылық тапсырмалары ерекшеліктері» тақырыбында Облыс мұғалімдері арасында өткен вебинар презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2021
1073
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жанпейсова Д. О. М. Жұмабаев атындағы № 19 ОМГ « PISA халықаралық зерттеуін жүргізу аясындағы оқушылардың математикалық сауатт

1 слайд
Жанпейсова Д. О. М. Жұмабаев атындағы № 19 ОМГ « PISA халықаралық зерттеуін жүргізу аясындағы оқушылардың математикалық сауаттылық тапсырмалары ерекшеліктері»

1 слайд

Жанпейсова Д. О. М. Жұмабаев атындағы № 19 ОМГ « PISA халықаралық зерттеуін жүргізу аясындағы оқушылардың математикалық сауаттылық тапсырмалары ерекшеліктері»

Мақсаты: 1. А қпаратпен жұмыс істеуде оқушылардың функционалдық сауаттылығын артты

2 слайд
Мақсаты: 1. А қпаратпен жұмыс істеуде оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру; 2. PISA халықаралық зерттеуіндегі математикалық сауаттылық  бағытындағы  тапсырмалардың мазмұнына  әдістемелік талдау; 3. Математикалық сауаттылық тапсырмаларын шешу;

2 слайд

Мақсаты: 1. А қпаратпен жұмыс істеуде оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру; 2. PISA халықаралық зерттеуіндегі математикалық сауаттылық  бағытындағы  тапсырмалардың мазмұнына  әдістемелік талдау; 3. Математикалық сауаттылық тапсырмаларын шешу;

Егер біз балаларды қазір де бұрынғы әдіс-тәсілдермен оқытатын болсақ, біз олардың болашағын ұрлаған боламыз.

3 слайд
Егер біз балаларды қазір де бұрынғы әдіс-тәсілдермен оқытатын болсақ, біз олардың болашағын ұрлаған боламыз. Джон Дью. Неліктен?

3 слайд

Егер біз балаларды қазір де бұрынғы әдіс-тәсілдермен оқытатын болсақ, біз олардың болашағын ұрлаған боламыз. Джон Дью. Неліктен?

Функционалдық сауаттылық –бұл адамның алған білімі, оқу мен жазу дағдыларын әлеуметтік ортада қарым – қатынас арқылы пайдалану

4 слайд
Функционалдық сауаттылық –бұл адамның алған білімі, оқу мен жазу дағдыларын әлеуметтік ортада қарым – қатынас арқылы пайдалану қабілеті

4 слайд

Функционалдық сауаттылық –бұл адамның алған білімі, оқу мен жазу дағдыларын әлеуметтік ортада қарым – қатынас арқылы пайдалану қабілеті

Функционалдық сауаттылық түрлері Функционалдық сауаттылықтың әрбір түріне байланысты белгілі бір өлшемдердің көмегімен мектеп

5 слайд
Функционалдық сауаттылық түрлері Функционалдық сауаттылықтың әрбір түріне байланысты белгілі бір өлшемдердің көмегімен мектеп түлегінің өмірге дайындығын, әлеуметтік ортаға бейімделу деңгейін бағалауға болады. Бұл жерде өлшем ретінде құзыреттіліктер алынып отыр 1) Оқу және жазу сауаттылығы; 2) Математикалық сауаттылық; 3) Жаратылыстану - ғылыми сауаттылық; 4) Компьютерлік сауаттылық; 5) Заң және құқық мәселесіндегі сауаттылық және т.б. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың халықаралық РІ S А бағдарламалары шеңберіндегі тестілеу барысында функционалдық сауаттылық жоғарыда көрсетілген салалар – оқудағы және жазудағы сауаттылық, математикалық сауаттылық, жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша бағаланады.

5 слайд

Функционалдық сауаттылық түрлері Функционалдық сауаттылықтың әрбір түріне байланысты белгілі бір өлшемдердің көмегімен мектеп түлегінің өмірге дайындығын, әлеуметтік ортаға бейімделу деңгейін бағалауға болады. Бұл жерде өлшем ретінде құзыреттіліктер алынып отыр 1) Оқу және жазу сауаттылығы; 2) Математикалық сауаттылық; 3) Жаратылыстану - ғылыми сауаттылық; 4) Компьютерлік сауаттылық; 5) Заң және құқық мәселесіндегі сауаттылық және т.б. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың халықаралық РІ S А бағдарламалары шеңберіндегі тестілеу барысында функционалдық сауаттылық жоғарыда көрсетілген салалар – оқудағы және жазудағы сауаттылық, математикалық сауаттылық, жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша бағаланады.

6 слайд

6 слайд

Жоба үйлестірушісі Экономикалық Ынтымақтастық және Даму Ұйымы (ЭЫДҰ) болып табылады. Ең алғашқы PISA (Programme for Internatio

7 слайд
Жоба үйлестірушісі Экономикалық Ынтымақтастық және Даму Ұйымы (ЭЫДҰ) болып табылады. Ең алғашқы PISA (Programme for International Student Assessment)   халықаралық  зерттеулері    2000 жылы өткізілді, оған 32 мемлекет қатысты.   2003 жылы - 43 мемлекет, 2006 жылы - 57 мемлекет, 2009 жылы - 65 мемлекет , 2012 жылы - 65 мемлекет 2015 жылы  70 - ке жуық 2018 жылы- 80 ге жуық 2021 жыл-88

7 слайд

Жоба үйлестірушісі Экономикалық Ынтымақтастық және Даму Ұйымы (ЭЫДҰ) болып табылады. Ең алғашқы PISA (Programme for International Student Assessment)   халықаралық  зерттеулері    2000 жылы өткізілді, оған 32 мемлекет қатысты.   2003 жылы - 43 мемлекет, 2006 жылы - 57 мемлекет, 2009 жылы - 65 мемлекет , 2012 жылы - 65 мемлекет 2015 жылы  70 - ке жуық 2018 жылы- 80 ге жуық 2021 жыл-88

PISA бағдарламасының мақсаты: 15 жастағы оқушылардың ғылыми жаратылыстану және оқу , математикалық сауаттылық деңгейін бағала

8 слайд
PISA бағдарламасының мақсаты: 15 жастағы оқушылардың ғылыми жаратылыстану және оқу , математикалық сауаттылық  деңгейін бағалау. Оқушылардың мектепте алған білімдері мен тәжірибелерін  өмірде қолдана ала ма?-  деген сұраққа жауап іздеу. Оқушылардың білім жетістіктерін зерттеу негізгі үш бағыт бойынша жүзеге асырылады: математикалық сауаттылық, жаратылыстану сауаттылығы, оқу сауаттылығы.

8 слайд

PISA бағдарламасының мақсаты: 15 жастағы оқушылардың ғылыми жаратылыстану және оқу , математикалық сауаттылық  деңгейін бағалау. Оқушылардың мектепте алған білімдері мен тәжірибелерін  өмірде қолдана ала ма?-  деген сұраққа жауап іздеу. Оқушылардың білім жетістіктерін зерттеу негізгі үш бағыт бойынша жүзеге асырылады: математикалық сауаттылық, жаратылыстану сауаттылығы, оқу сауаттылығы.

Зерттеудің негізгі бағыттарының кезеңдері PISA - 2021 математика

9 слайд
Зерттеудің негізгі бағыттарының кезеңдері PISA - 2021 математика

9 слайд

Зерттеудің негізгі бағыттарының кезеңдері PISA - 2021 математика

PISA тапсырмалары форматтары • Мәтін • Кесте • Диаграмма • Сурет • Карта

10 слайд
PISA тапсырмалары форматтары • Мәтін • Кесте • Диаграмма • Сурет • Карта

10 слайд

PISA тапсырмалары форматтары • Мәтін • Кесте • Диаграмма • Сурет • Карта

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

Қазақстандық оқушылардың төмен көрсеткіштерінің себептері тестілеудің үйреншікті емес түрі (оқу барысында оқушылар пән

15 слайд
Қазақстандық оқушылардың төмен көрсеткіштерінің себептері тестілеудің үйреншікті емес түрі (оқу барысында оқушылар пәнаралық тапсырмаларды көп жолықтырмайды ) іс-қағаздарымен (хабарландырулар, авиарейс кестелері, жұмысқа қабылдау туралы сауалнамалар және т.б.), диаграммалары, кестелері, схемалары мен карталары бар тексттермен жұмыс істей алмауы ашық сұрақтардың құрылымын игермеу (белгілі көріністер мен оқиғаларға өз ойларын, пікірлерін ашық жеткізе алмау) 15

15 слайд

Қазақстандық оқушылардың төмен көрсеткіштерінің себептері тестілеудің үйреншікті емес түрі (оқу барысында оқушылар пәнаралық тапсырмаларды көп жолықтырмайды ) іс-қағаздарымен (хабарландырулар, авиарейс кестелері, жұмысқа қабылдау туралы сауалнамалар және т.б.), диаграммалары, кестелері, схемалары мен карталары бар тексттермен жұмыс істей алмауы ашық сұрақтардың құрылымын игермеу (белгілі көріністер мен оқиғаларға өз ойларын, пікірлерін ашық жеткізе алмау) 15

Математикалық сауаттылық - математиканың өмірдегі орнын түсіну, білу; - - әр түрлі формада берілген сандық ақпаратты оқу, тал

16 слайд
Математикалық сауаттылық - математиканың өмірдегі орнын түсіну, білу; - - әр түрлі формада берілген сандық ақпаратты оқу, талдау; - - есептерді шығарудың ыңғайлы тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру; - - математикалық білімін өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану

16 слайд

Математикалық сауаттылық - математиканың өмірдегі орнын түсіну, білу; - - әр түрлі формада берілген сандық ақпаратты оқу, талдау; - - есептерді шығарудың ыңғайлы тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру; - - математикалық білімін өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

Сұрақ түрлері Жауап нұсқасы таңдалатын сұрақ Қысқа жауапты қажет ететін сұрақ Толық жауапты қажет ететін сұрақ Мазмұндық

19 слайд
Сұрақ түрлері Жауап нұсқасы таңдалатын сұрақ Қысқа жауапты қажет ететін сұрақ Толық жауапты қажет ететін сұрақ Мазмұндық (Қолдану) саласы Кеңістік және пішін(геометрия)Белгісіздік және Деректер(теледидар және статистика) СаныМатематикалық сауаттылық аспектілері Мәнмәтін Жеке КәсібиКөпшілік, қоғамдық Ғылыми Ойлау процестері, құзыреттілік Тұжырымдау Қолдану ТүсіндіруӨзгеріс және тәуелділік(алгебра)

19 слайд

Сұрақ түрлері Жауап нұсқасы таңдалатын сұрақ Қысқа жауапты қажет ететін сұрақ Толық жауапты қажет ететін сұрақ Мазмұндық (Қолдану) саласы Кеңістік және пішін(геометрия)Белгісіздік және Деректер(теледидар және статистика) СаныМатематикалық сауаттылық аспектілері Мәнмәтін Жеке КәсібиКөпшілік, қоғамдық Ғылыми Ойлау процестері, құзыреттілік Тұжырымдау Қолдану ТүсіндіруӨзгеріс және тәуелділік(алгебра)

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

БАҒБАН Бағбанда 32 м сым бар. Ол осы сыммен жерде отырғызатын гүлзарлардың шекарасын белгілеп алғысы келеді. Гүлзардың піші

22 слайд
БАҒБАН Бағбанда 32 м сым бар. Ол осы сыммен жерде отырғызатын гүлзарлардың шекарасын белгілеп алғысы келеді. Гүлзардың пішінін келесі нұсқалардан таңдауы керек. Бағбан қолындағы 32 м сымның жетуі не жетпеуіне қарай әр гүлзар пішінінің тұсындағы «Ия» немесе «Жоқ» сөзін қоршап белгілеңіз: Гүлзар пішіні Гүлзар шекарасын белгілеу үшін 32м сым жете ме? А пішіні Иә/жок В пішіні Иә/жок С пішіні Иә/жок D пішіні Иә/жок Жауабы: ИӘ,ЖОҚ,ИӘ,ИӘ Мазмұндық саласы: Кеңістік және пішін Мәнмәтін: Кәсіби Ойлау процесі: Қолдану Деңгей: 3

22 слайд

БАҒБАН Бағбанда 32 м сым бар. Ол осы сыммен жерде отырғызатын гүлзарлардың шекарасын белгілеп алғысы келеді. Гүлзардың пішінін келесі нұсқалардан таңдауы керек. Бағбан қолындағы 32 м сымның жетуі не жетпеуіне қарай әр гүлзар пішінінің тұсындағы «Ия» немесе «Жоқ» сөзін қоршап белгілеңіз: Гүлзар пішіні Гүлзар шекарасын белгілеу үшін 32м сым жете ме? А пішіні Иә/жок В пішіні Иә/жок С пішіні Иә/жок D пішіні Иә/жок Жауабы: ИӘ,ЖОҚ,ИӘ,ИӘ Мазмұндық саласы: Кеңістік және пішін Мәнмәтін: Кәсіби Ойлау процесі: Қолдану Деңгей: 3

Таңдау жауабы бар тапсырмалар ФУДЖИ ТАУЫНА ШЫҒУ Фуджи тауы Жапониядағы белгілі тыныш жатқан вулкан. Фуджи

23 слайд
Таңдау жауабы бар тапсырмалар ФУДЖИ ТАУЫНА ШЫҒУ Фуджи тауы Жапониядағы белгілі тыныш жатқан вулкан. Фуджи тауының басына шығу көпшілік үшін әрбір жылдың 1 шілдесінен 27 тамызы аралығында ашық болады. Осы уақытта 200000 –ға жуық адам Фуджи тауының басына шығады. Орташа есеппен алғанда, күніне шамамен қанша адам Фуджи тауының басына шығады? A 340 B 710 C 3400 D 7100 E 7400

23 слайд

Таңдау жауабы бар тапсырмалар ФУДЖИ ТАУЫНА ШЫҒУ Фуджи тауы Жапониядағы белгілі тыныш жатқан вулкан. Фуджи тауының басына шығу көпшілік үшін әрбір жылдың 1 шілдесінен 27 тамызы аралығында ашық болады. Осы уақытта 200000 –ға жуық адам Фуджи тауының басына шығады. Орташа есеппен алғанда, күніне шамамен қанша адам Фуджи тауының басына шығады? A 340 B 710 C 3400 D 7100 E 7400

Алма ағаштары Фермер баққа алма ағаштарын квадрат пішінді, суретте көрсетілгендей т ə ртіппен отырғызды. Алма ағаштарын желде

24 слайд
Алма ағаштары Фермер баққа алма ағаштарын квадрат пішінді, суретте көрсетілгендей т ə ртіппен отырғызды. Алма ағаштарын желден қорғау үшін, айналасына қылқан жапырақты ағаштар отырғызды.Төменде бірнеше n үшін, алма ағашы мен қылқан жапырақты ағаштарды отырғызу кескіні берілген ( n- алма ағаштарының отырғызылған қатар саны). Осы тізбекті кез келген n үшін жалғастыруға болады. Қылқан жапырақты ағаштың қай қатар саны, алма ағашының қатар санына тең болатын n – нің м ə ні берілген. n- нің м ə нін тап ж ə не оны есептеу ə дісін көрсет.

24 слайд

Алма ағаштары Фермер баққа алма ағаштарын квадрат пішінді, суретте көрсетілгендей т ə ртіппен отырғызды. Алма ағаштарын желден қорғау үшін, айналасына қылқан жапырақты ағаштар отырғызды.Төменде бірнеше n үшін, алма ағашы мен қылқан жапырақты ағаштарды отырғызу кескіні берілген ( n- алма ағаштарының отырғызылған қатар саны). Осы тізбекті кез келген n үшін жалғастыруға болады. Қылқан жапырақты ағаштың қай қатар саны, алма ағашының қатар санына тең болатын n – нің м ə ні берілген. n- нің м ə нін тап ж ə не оны есептеу ə дісін көрсет.

n Алма ағаштары саны Қылқан жапырақты ағаштар саны 1 1 8 2 4 3 4 5

25 слайд
n Алма ағаштары саны Қылқан жапырақты ағаштар саны 1 1 8 2 4 3   4   5

25 слайд

n Алма ағаштары саны Қылқан жапырақты ағаштар саны 1 1 8 2 4 3   4   5

2 . ТИЫНДАР Сізге тиындардың жана жинағын жасау ұсынылады. Барлық тиындар дөңгелек және күміс түсті болады, бірақ олардың диа

26 слайд
2 . ТИЫНДАР Сізге тиындардың жана жинағын жасау ұсынылады. Барлық тиындар дөңгелек және күміс түсті болады, бірақ олардың диаметрлері әртүрлі. Ғалымдар дұрыс жасалған тиындар келесі талаптарға жауап береді деп анықтады: 1) тиындардың диаметрлері 15 мм-ден кем болмауы және 45 мм-ден аспауы тиіс. 2)тиынды ескере келе, келесі тиынның диаметрі кем дегенде 30%-ға артық болуы тиіс. 3)тиынды соғу жабдығы тек миллиметрлердің тұтас санындағы диаметрлі тиындарды шығара алады (мысалы, 17 мм болады, ал 17,3 мм диаметр болуына жол берілмейді). 1 сұрақ Тиындар Сізге жоғарыда көрсетілген талаптарға сәйкес келетін тиындар жинағын әзірлеу ұсынылады. Сіздің 15 миллиметрлік тиындардан бастауыңыз керек және Сіздің таңдауыңызда барынша көп тиындар болуы тиіс. Сіздің жинағыңыздағы тиындар диаметрі қандай болды?

26 слайд

2 . ТИЫНДАР Сізге тиындардың жана жинағын жасау ұсынылады. Барлық тиындар дөңгелек және күміс түсті болады, бірақ олардың диаметрлері әртүрлі. Ғалымдар дұрыс жасалған тиындар келесі талаптарға жауап береді деп анықтады: 1) тиындардың диаметрлері 15 мм-ден кем болмауы және 45 мм-ден аспауы тиіс. 2)тиынды ескере келе, келесі тиынның диаметрі кем дегенде 30%-ға артық болуы тиіс. 3)тиынды соғу жабдығы тек миллиметрлердің тұтас санындағы диаметрлі тиындарды шығара алады (мысалы, 17 мм болады, ал 17,3 мм диаметр болуына жол берілмейді). 1 сұрақ Тиындар Сізге жоғарыда көрсетілген талаптарға сәйкес келетін тиындар жинағын әзірлеу ұсынылады. Сіздің 15 миллиметрлік тиындардан бастауыңыз керек және Сіздің таңдауыңызда барынша көп тиындар болуы тиіс. Сіздің жинағыңыздағы тиындар диаметрі қандай болды?

Жауабы: 30%=0,3 15*0,3=4,5≈5 15+5=20/мм/ 20*0,3=6 20+6=26/мм/ 26*0,3= 7,8≈8 26+8=34 /мм/ 34*0,3≈11 34+11=

27 слайд
Жауабы: 30%=0,3 15*0,3=4,5≈5 15+5=20/мм/ 20*0,3=6 20+6=26/мм/ 26*0,3= 7,8≈8 26+8=34 /мм/ 34*0,3≈11 34+11=45/мм/ Тиындар диаметрлері келесідей болады: 15- 20-26-34-45 Мазмұны : сан Ойлау процесі : түсіну және қолдану. Мәнмәтін : ғылыми Күрделілік деңгейі : ІІдеңгей Пайызға байланысты мәтінді есептер. 5 сынып 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару.

27 слайд

Жауабы: 30%=0,3 15*0,3=4,5≈5 15+5=20/мм/ 20*0,3=6 20+6=26/мм/ 26*0,3= 7,8≈8 26+8=34 /мм/ 34*0,3≈11 34+11=45/мм/ Тиындар диаметрлері келесідей болады: 15- 20-26-34-45 Мазмұны : сан Ойлау процесі : түсіну және қолдану. Мәнмәтін : ғылыми Күрделілік деңгейі : ІІдеңгей Пайызға байланысты мәтінді есептер. 5 сынып 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару.

Таңдау . Пицца д ə мханасына міндетті түрде сыр ж ə не помидор салынған пицца алуға болады. Бірақ өздеріңнің рецептеріңмен

28 слайд
  Таңдау . Пицца д ə мханасына міндетті түрде сыр ж ə не помидор салынған пицца алуға болады. Бірақ өздеріңнің рецептеріңмен, ішіне з ə йтүн, ветчина, саңырауқұлақ ж ə не шұжықтардың төртеуі қосылған пиццаға тапсырыс беруге болады. Роман екі түрлі зат қосылған пиццаға тапсырыс бергісі келеді. Роман осы заттар арқылы ə ртүрлі комбинацияда неше нұсқада таңдау жасай алады? 1 2 3 4 2 3 4 3 4 4

28 слайд

  Таңдау . Пицца д ə мханасына міндетті түрде сыр ж ə не помидор салынған пицца алуға болады. Бірақ өздеріңнің рецептеріңмен, ішіне з ə йтүн, ветчина, саңырауқұлақ ж ə не шұжықтардың төртеуі қосылған пиццаға тапсырыс беруге болады. Роман екі түрлі зат қосылған пиццаға тапсырыс бергісі келеді. Роман осы заттар арқылы ə ртүрлі комбинацияда неше нұсқада таңдау жасай алады? 1 2 3 4 2 3 4 3 4 4

ЕСЕП: ПИЦЦАНЫҢ БАҒАСЫ Пиццерияда қалыңдықтары бірдей , бірақ өлшемдері әр түрлі е

29 слайд
ЕСЕП: ПИЦЦАНЫҢ БАҒАСЫ Пиццерияда  қалыңдықтары бірдей , бірақ өлшемдері әр түрлі екі дөңгелек пицца сатылады. Кішісінің диаметрі 30см және 30 теңге тұрады. Үлкенінің диаметрі 40см және 40 теңге тұрады. Осы екі пиццаның қайсысын сатып алу тиімді? Жауапты түсіндір?

29 слайд

ЕСЕП: ПИЦЦАНЫҢ БАҒАСЫ Пиццерияда  қалыңдықтары бірдей , бірақ өлшемдері әр түрлі екі дөңгелек пицца сатылады. Кішісінің диаметрі 30см және 30 теңге тұрады. Үлкенінің диаметрі 40см және 40 теңге тұрады. Осы екі пиццаның қайсысын сатып алу тиімді? Жауапты түсіндір?

Жауабы: Кіші пиццаның ауданы 225Π см 2 , құны 30 теңге болса, 1 теңгеге ауданы 225Π см 2 : 30=7,5 Π см 2 пицца келеді.

30 слайд
Жауабы: Кіші пиццаның ауданы 225Π см 2 , құны 30 теңге болса, 1 теңгеге ауданы 225Π см 2 : 30=7,5 Π см 2 пицца келеді. Ал үлкен пиццаның ауданы 400Π см 2 , құны 40 теңге болғандықтан , 1 теңгеге ауданы 400Π см 2 : 40=10 Π см 2 пицца алуға болады. Сондықтан үлкен пицца алған тиімді

30 слайд

Жауабы: Кіші пиццаның ауданы 225Π см 2 , құны 30 теңге болса, 1 теңгеге ауданы 225Π см 2 : 30=7,5 Π см 2 пицца келеді. Ал үлкен пиццаның ауданы 400Π см 2 , құны 40 теңге болғандықтан , 1 теңгеге ауданы 400Π см 2 : 40=10 Π см 2 пицца алуға болады. Сондықтан үлкен пицца алған тиімді

Мектеп асханасы Мектеп асханасында шаршы пішіндес үстелге айнала әр жақтан бір-бірден 4 оқушы отыра алады. Мектеп кешені дәл

31 слайд
Мектеп асханасы Мектеп асханасында шаршы пішіндес үстелге айнала әр жақтан бір-бірден  4 оқушы отыра алады. Мектеп кешені дәл осындай  4 үстелді  бір қатарға қойып,   ұзын үстел құрады. Сұрақ 1: Мектеп асханасы Осы ұзын үстелді  айнала қанша оқушы отыра алады? Жауабы: ------- оқушы Дұрыс  жауабы:     10 оқушы;

31 слайд

Мектеп асханасы Мектеп асханасында шаршы пішіндес үстелге айнала әр жақтан бір-бірден  4 оқушы отыра алады. Мектеп кешені дәл осындай  4 үстелді  бір қатарға қойып,   ұзын үстел құрады. Сұрақ 1: Мектеп асханасы Осы ұзын үстелді  айнала қанша оқушы отыра алады? Жауабы: ------- оқушы Дұрыс  жауабы:     10 оқушы;

Сұрақ 2: Мектеп асханасы Мектеп асханасының еденіне өлшемі 20х20 см болатын 1500 дана плитка төселген. Асхана еденінің ауданы қ

32 слайд
Сұрақ 2: Мектеп асханасы Мектеп асханасының еденіне өлшемі 20х20 см болатын 1500 дана плитка төселген. Асхана еденінің ауданы қанша? Жұмысыңызды көрсетіңіз. Жауабы: ---------------------------------------------------------------- Дұрыс  жауабы: 20*20=400 см² 1500*400= 600000 см² =60 м² 20*20=400 см² =0,4 м² 0,4* 1500 =60 м²

32 слайд

Сұрақ 2: Мектеп асханасы Мектеп асханасының еденіне өлшемі 20х20 см болатын 1500 дана плитка төселген. Асхана еденінің ауданы қанша? Жұмысыңызды көрсетіңіз. Жауабы: ---------------------------------------------------------------- Дұрыс  жауабы: 20*20=400 см² 1500*400= 600000 см² =60 м² 20*20=400 см² =0,4 м² 0,4* 1500 =60 м²

Сұрақ 3: Мектеп асханасы Бір мезгілде 50 оқушы тамақтану үшін асханаға осындай ұзын үстелден неше қатар үстел қою қажет ? Ж

33 слайд
Сұрақ 3: Мектеп асханасы Бір мезгілде 50 оқушы тамақтану үшін асханаға  осындай  ұзын  үстелден неше қатар үстел қою қажет ? Жауабы: Қатарлар саны: --------------------- Дұрыс  жауабы:     5  қатар;

33 слайд

Сұрақ 3: Мектеп асханасы Бір мезгілде 50 оқушы тамақтану үшін асханаға  осындай  ұзын  үстелден неше қатар үстел қою қажет ? Жауабы: Қатарлар саны: --------------------- Дұрыс  жауабы:     5  қатар;

Осындай бағыттағы есептерді сабақ барысында қолдану арқылы ғана біз – алған математикалық білімдерін тиімді пайдалана алатын

34 слайд
Осындай бағыттағы есептерді сабақ барысында қолдану арқылы ғана біз – алған  математикалық білімдерін тиімді пайдалана алатын,  өмірдегі кез келген жағдаяттарда дұрыс шешім қабылдайтын, өзінің математикалық сауатты екенін дәлелдей алатын функционалдық сауатты тұлға тәрбиелеп шығамыз.

34 слайд

Осындай бағыттағы есептерді сабақ барысында қолдану арқылы ғана біз – алған  математикалық білімдерін тиімді пайдалана алатын,  өмірдегі кез келген жағдаяттарда дұрыс шешім қабылдайтын, өзінің математикалық сауатты екенін дәлелдей алатын функционалдық сауатты тұлға тәрбиелеп шығамыз.

35 слайд

35 слайд

36 слайд

36 слайд