PISA семинар презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1Білім алушылардың
жетістіктерін
Халықаралық бағалау
PISA-2018
«МДШО бар №9 орта мектеп» КММ
1 слайд
1Білім алушылардың жетістіктерін Халықаралық бағалау PISA-2018 «МДШО бар №9 орта мектеп» КММ
2 слайд
PISA ЗЕРТТЕУІ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ АҚПАРАТ
ДҮНИЕЖҮЗІЛІК ЭКОНОМИКАЛЫҚ ФОРУМ «БІЛІМГЕ ЖАҢА КӨЗҚАРАС» ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЕСЕБІНДЕ XXI ҒАСЫРДЫҢ ТАБЫСТЫ АДАМЫНЫҢ 16 ТҮРЛІ БІЛІМІ МЕН
ДАҒДЫСЫН АНЫҚТАДЫ:
1. БАЗАЛЫҚ ДАҒДЫЛАР: ҚАРЖЫЛЫҚ, МӘДЕНИ, АЗАМАТТЫҚ САУАТТЫЛЫҚ, АКТ ДАҒДЫЛАРЫ
2. ҚҰЗІРЕТТЕР: КРЕАТИВТІК, БАЙЛАНЫСҚА БЕЙІМДІЛІК, МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ
3. МІНЕЗ – ҚҰЛЫҚ ТҮРЛЕРІ: ТОПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ ДАҒДЫСЫ, ЛИДЕРЛІК ҚАСИЕТІ, ЫНТАЛЫЛЫҒЫ
ҚАЗАҚСТАН «PISA-2018» ЗЕРТТЕУІ ҰСЫНАТЫН БАҒЫТТАР:
1. МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
2. ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САУАТТЫЛЫҒЫ
3. ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ
4. ЖАҺАНДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
ЗЕРТТЕУГЕ ҚАТЫСУ ФОРМАТЫ:
1. ҚАҒАЗ (РАРЕ R-BASSED ASSESSMENT, PBA )
2. КОМПЬЮТЕРЛІК ( COMPUTER-BASSED ASSESSMENT, CBA )
ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЫ ЖАУАПТЫҢ 3 ТҮРІН ҚАРАСТЫРАДЫ:
1. ЕРКІН ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН (ТОЛЫҚ ЖӘНЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ЖАЗБАША ЖАУАП)
2. ЖАБЫҚ ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН ЖАУАП (ОҚИҒАНЫ РЕТІМЕН ОРНАЛАСТЫРУ, ҚАЖЕТТІ СӨЗДІ , ЦИФРДЫ ЖАЗУ)
3. ЖАУАП НҰСҚАСЫНА ТАҢДАУ ЖАСАУ ( A, B, C, D НҰСҚАЛАРЫНЫҢ БІРІН ТАҢДАУ)
СҰРАҚТАР CASE STUDY ФОРМАТЫНДА БЕРІЛЕДІ.
CASE-STUDY ( КЕЙС-СТАДИ) –ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ.
КЕЙС СТАДИ ӘДІСІ - ОҚЫТУШЫНЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТЫП, САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫН ЕРЕКШЕ ҚҰРУҒА, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МҮМКІНДІГІН КЕҢЕЙТУГЕ
ЖАҒДАЙ ЖАСАЙДЫ.
БЕЛГІЛІ ЖАҒДАЙДЫ ТАЛДАУ – НАҚТЫ НЕМЕСЕ ОЙДАН ШЫҒАРЫЛҒАН ЖАҒДАЙДЫ ТЕРЕҢ ЖӘНЕ БӨЛШЕКТЕП ТАЛДАУ.
КЕЙС-СТАДИДІҢ МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРДЫҢ БОЛҒАН ЖАҒДАЙДЫ БІРЛЕСІП ТАЛДАУЫ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ШЕШІМ ШЫҒАРУЫ.
ОҚУШЫЛАРҒА БОЛҒАН ЖАҒДАЙДЫ ТОЛЫҚ МӘЛІМДЕЙТІН МӘТІН ҰСЫНЫЛАДЫ.
ОҚУШЫЛАР ЖАҒДАЙМЕН ТАНЫСАДЫ, ОНЫ ӨЗ-БЕТІНШЕ ТАЛДАЙДЫ ЖӘНЕ ОНЫ ШЕШУДІҢ БІРНЕШЕ ЖОЛЫН ТАБАДЫ.
ҮРДІСТІҢ АЯҚТАЛУЫ – ҰСЫНЫЛҒАН АЛГОРИТМДЕРДІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ЕҢ ҮЗДІГІН ТАҢДАП АЛУ.
2 слайд
PISA ЗЕРТТЕУІ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ АҚПАРАТ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК ЭКОНОМИКАЛЫҚ ФОРУМ «БІЛІМГЕ ЖАҢА КӨЗҚАРАС» ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЕСЕБІНДЕ XXI ҒАСЫРДЫҢ ТАБЫСТЫ АДАМЫНЫҢ 16 ТҮРЛІ БІЛІМІ МЕН ДАҒДЫСЫН АНЫҚТАДЫ: 1. БАЗАЛЫҚ ДАҒДЫЛАР: ҚАРЖЫЛЫҚ, МӘДЕНИ, АЗАМАТТЫҚ САУАТТЫЛЫҚ, АКТ ДАҒДЫЛАРЫ 2. ҚҰЗІРЕТТЕР: КРЕАТИВТІК, БАЙЛАНЫСҚА БЕЙІМДІЛІК, МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ 3. МІНЕЗ – ҚҰЛЫҚ ТҮРЛЕРІ: ТОПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ ДАҒДЫСЫ, ЛИДЕРЛІК ҚАСИЕТІ, ЫНТАЛЫЛЫҒЫ ҚАЗАҚСТАН «PISA-2018» ЗЕРТТЕУІ ҰСЫНАТЫН БАҒЫТТАР: 1. МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ 2. ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САУАТТЫЛЫҒЫ 3. ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ 4. ЖАҺАНДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ЗЕРТТЕУГЕ ҚАТЫСУ ФОРМАТЫ: 1. ҚАҒАЗ (РАРЕ R-BASSED ASSESSMENT, PBA ) 2. КОМПЬЮТЕРЛІК ( COMPUTER-BASSED ASSESSMENT, CBA ) ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЫ ЖАУАПТЫҢ 3 ТҮРІН ҚАРАСТЫРАДЫ: 1. ЕРКІН ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН (ТОЛЫҚ ЖӘНЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ЖАЗБАША ЖАУАП) 2. ЖАБЫҚ ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН ЖАУАП (ОҚИҒАНЫ РЕТІМЕН ОРНАЛАСТЫРУ, ҚАЖЕТТІ СӨЗДІ , ЦИФРДЫ ЖАЗУ) 3. ЖАУАП НҰСҚАСЫНА ТАҢДАУ ЖАСАУ ( A, B, C, D НҰСҚАЛАРЫНЫҢ БІРІН ТАҢДАУ) СҰРАҚТАР CASE STUDY ФОРМАТЫНДА БЕРІЛЕДІ. CASE-STUDY ( КЕЙС-СТАДИ) –ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ. КЕЙС СТАДИ ӘДІСІ - ОҚЫТУШЫНЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТЫП, САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫН ЕРЕКШЕ ҚҰРУҒА, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МҮМКІНДІГІН КЕҢЕЙТУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАЙДЫ. БЕЛГІЛІ ЖАҒДАЙДЫ ТАЛДАУ – НАҚТЫ НЕМЕСЕ ОЙДАН ШЫҒАРЫЛҒАН ЖАҒДАЙДЫ ТЕРЕҢ ЖӘНЕ БӨЛШЕКТЕП ТАЛДАУ. КЕЙС-СТАДИДІҢ МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРДЫҢ БОЛҒАН ЖАҒДАЙДЫ БІРЛЕСІП ТАЛДАУЫ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ШЕШІМ ШЫҒАРУЫ. ОҚУШЫЛАРҒА БОЛҒАН ЖАҒДАЙДЫ ТОЛЫҚ МӘЛІМДЕЙТІН МӘТІН ҰСЫНЫЛАДЫ. ОҚУШЫЛАР ЖАҒДАЙМЕН ТАНЫСАДЫ, ОНЫ ӨЗ-БЕТІНШЕ ТАЛДАЙДЫ ЖӘНЕ ОНЫ ШЕШУДІҢ БІРНЕШЕ ЖОЛЫН ТАБАДЫ. ҮРДІСТІҢ АЯҚТАЛУЫ – ҰСЫНЫЛҒАН АЛГОРИТМДЕРДІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ЕҢ ҮЗДІГІН ТАҢДАП АЛУ.
3 слайд
Балалардың құзіреттілігі 6 деңгей бойынша бағаланады:
1. Ең жоғарғы (5-6) деңгей –ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау, мәтінді
ұғыну, интерпретациялау, қорытындылау, болжамын ұсыну;
2. 3-4 деңгей –жаңа ақпаратты табу үшін білімі мен шеберліктерін қолдану.
2-деңгей күнделікті өмірде өз білімі мен дағдысын қолдана білу ептілігі
Ең төменгі деңгей 1 және одан төмен - оқушылардың қарапайым базалық
білімін көрсете білуі.
3 слайд
Балалардың құзіреттілігі 6 деңгей бойынша бағаланады: 1. Ең жоғарғы (5-6) деңгей –ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау, мәтінді ұғыну, интерпретациялау, қорытындылау, болжамын ұсыну; 2. 3-4 деңгей –жаңа ақпаратты табу үшін білімі мен шеберліктерін қолдану. 2-деңгей күнделікті өмірде өз білімі мен дағдысын қолдана білу ептілігі Ең төменгі деңгей 1 және одан төмен - оқушылардың қарапайым базалық білімін көрсете білуі.
4 слайд
Сыныптар ұлдар қыздар
8 сыныптар
1 2
9 сыныптар
14 8
10 сыныптар
17 19
11 сыныптар
1Әрбір білім беру
ұйымынан 42 оқушы
ЖҚ 22% 4%
4%M
ОС Ж4%
33% 33%
Қысқартулар:
M - математика, Ж - жаратылыстану,
ОС - оқу сауаттылығы,
ЖҚ - жаһандық құзыреттілік«PISA-2018» Халықаралық зерттеу сұрақтарының
мазмұндық басымдылығы
4 слайд
Сыныптар ұлдар қыздар 8 сыныптар 1 2 9 сыныптар 14 8 10 сыныптар 17 19 11 сыныптар 1Әрбір білім беру ұйымынан 42 оқушы ЖҚ 22% 4% 4%M ОС Ж4% 33% 33% Қысқартулар: M - математика, Ж - жаратылыстану, ОС - оқу сауаттылығы, ЖҚ - жаһандық құзыреттілік«PISA-2018» Халықаралық зерттеу сұрақтарының мазмұндық басымдылығы
5 слайд
5 «МДШО бар №9 орта мектеп» КММ-нің «PISA-2018»
Халықаралық зерттеу
жұмысын ұйымдастыру жүйесі
Мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету:
Мектепішілік кәсіби қоғамдастықтардың өзара әрекеттестігі, бірлескен оқулар
Назарбаев Зияткерлік мектептерінің «PISA-2018» жұмысын ұйымдастыру бойынша
мұғалімдердің кәсіби біліктілігін көтеру курстарына қатысу (15.01-21.03.2018 ж.);
«PISA» Халықаралық білім сапасын бағалау жөніндегі зерттеулер аясында оқушылардың
функционалдық сауаттылығын қалыптастыру» - облыстық семинар;
Республикалық Халықаралық TIMSS, PISA, ICILS зерттеулері бойынша облыс және мектеп
үйлестірушілеріне арналған оқыту семинары.
Ата-аналармен жұмыс
Ата-аналар жиналысы. « PISA -2018 » зерттеуінің ерекшеліктері және талаптарымен
таныстыру;
Жекелеген ата-аналарға педконсилиумдар ұйымдастыру
Оқушылармен жұмыс
« PISA -2018 » зерттеуінің ерекшеліктері және талаптарымен таныстыру-сұхбат жүргізу;
PISA тапсырмаларын пәндерге кіріктіру;
Тестік сынамаларды ұйымдастыру (қағаз және компьютерлік нұсқада).
5 слайд
5 «МДШО бар №9 орта мектеп» КММ-нің «PISA-2018» Халықаралық зерттеу жұмысын ұйымдастыру жүйесі Мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету: Мектепішілік кәсіби қоғамдастықтардың өзара әрекеттестігі, бірлескен оқулар Назарбаев Зияткерлік мектептерінің «PISA-2018» жұмысын ұйымдастыру бойынша мұғалімдердің кәсіби біліктілігін көтеру курстарына қатысу (15.01-21.03.2018 ж.); «PISA» Халықаралық білім сапасын бағалау жөніндегі зерттеулер аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру» - облыстық семинар; Республикалық Халықаралық TIMSS, PISA, ICILS зерттеулері бойынша облыс және мектеп үйлестірушілеріне арналған оқыту семинары. Ата-аналармен жұмыс Ата-аналар жиналысы. « PISA -2018 » зерттеуінің ерекшеліктері және талаптарымен таныстыру; Жекелеген ата-аналарға педконсилиумдар ұйымдастыру Оқушылармен жұмыс « PISA -2018 » зерттеуінің ерекшеліктері және талаптарымен таныстыру-сұхбат жүргізу; PISA тапсырмаларын пәндерге кіріктіру; Тестік сынамаларды ұйымдастыру (қағаз және компьютерлік нұсқада).
6 слайд
«PISA-2018» дайындық барысында оқу сауаттылығынан атқарылатын
жұмыстардың жоспары
р/с Сабақ тақырыбы Күні
1 Мәтін түрлері туралы түсінік 23.01.18
2 Мәтін түрлерімен жұмыс 24.01.18
3 Пайымдау мәтіні 27.01.18
4 Әңгімелеу мәтіні 30.01.18
5 Сипаттау мәтіні 31.01.18
6 Графикалық мәтіндермен жұмыс 03.02.18
7 Мәтіннен қажетті ақпаратты табу 06.02.18
8 Мәтіннен ең қажетті ақпаратты табу 07.02.18
9 Мәтіндегі ақпараттарды жіктеу 13.02.18
10 Терең мазмұнды ақпарат табу 14.02.18
11 Күрделі мәтінді қорытындылау 17.02.18
12 Оқу техникасын жетілдіру жұмыстары 20.02.18
13 Мәтінге анализ жасау 21.02.18
14 Мәтін стилін анықтау 24.02.18
15 Стильдің түрлері 27.02.18
16 Жағдаяттық тапсырмалармен жұмыс 03.03.18
17 Мәтіндегі басты ойды анықтау және автор ойы туралы қорытынды жасау 06.03.18
18 Мәтіндегі ақпараттарды зерделеу және бағалау 07.03.18
19 Тест тапсырмалары 07.03.18
20 Мәтінде берілген пікірді салыстыру 10.03.18
21 Мәтінде берілген ақпаратқа өз көзқарасын білдіру 13.02.18
22 Ашық және жабық сұрақтармен жұмыс 14.03.18
23 Мәтін негізінде болжам жасау 17.03.18
24 Логикалық мәтіндермен жұмыс 20.03.18
25 Жағдаяттық тапсырмалармен жұмыс 21.03.18
26 Мәтін бойынша рефлексия жасау 24.03.18
27 Мәтін идеясы негізінде қорытынды жасау 27.03.18
28 Қорытынды сабақ 28.03.18
6 слайд
«PISA-2018» дайындық барысында оқу сауаттылығынан атқарылатын жұмыстардың жоспары р/с Сабақ тақырыбы Күні 1 Мәтін түрлері туралы түсінік 23.01.18 2 Мәтін түрлерімен жұмыс 24.01.18 3 Пайымдау мәтіні 27.01.18 4 Әңгімелеу мәтіні 30.01.18 5 Сипаттау мәтіні 31.01.18 6 Графикалық мәтіндермен жұмыс 03.02.18 7 Мәтіннен қажетті ақпаратты табу 06.02.18 8 Мәтіннен ең қажетті ақпаратты табу 07.02.18 9 Мәтіндегі ақпараттарды жіктеу 13.02.18 10 Терең мазмұнды ақпарат табу 14.02.18 11 Күрделі мәтінді қорытындылау 17.02.18 12 Оқу техникасын жетілдіру жұмыстары 20.02.18 13 Мәтінге анализ жасау 21.02.18 14 Мәтін стилін анықтау 24.02.18 15 Стильдің түрлері 27.02.18 16 Жағдаяттық тапсырмалармен жұмыс 03.03.18 17 Мәтіндегі басты ойды анықтау және автор ойы туралы қорытынды жасау 06.03.18 18 Мәтіндегі ақпараттарды зерделеу және бағалау 07.03.18 19 Тест тапсырмалары 07.03.18 20 Мәтінде берілген пікірді салыстыру 10.03.18 21 Мәтінде берілген ақпаратқа өз көзқарасын білдіру 13.02.18 22 Ашық және жабық сұрақтармен жұмыс 14.03.18 23 Мәтін негізінде болжам жасау 17.03.18 24 Логикалық мәтіндермен жұмыс 20.03.18 25 Жағдаяттық тапсырмалармен жұмыс 21.03.18 26 Мәтін бойынша рефлексия жасау 24.03.18 27 Мәтін идеясы негізінде қорытынды жасау 27.03.18 28 Қорытынды сабақ 28.03.18
7 слайд
7«PISA-2018» дайындық барысында мектептегі пән мұғалімдерінің
қоғамдастығы “easyQuizzy” бағдарламасы негізінде жаттықтыру
тест тапсырмалары дайындалды
7 слайд
7«PISA-2018» дайындық барысында мектептегі пән мұғалімдерінің қоғамдастығы “easyQuizzy” бағдарламасы негізінде жаттықтыру тест тапсырмалары дайындалды
8 слайд
Физика пәнінен тест
Толық және негізделген
жазбаша жауап - еркін құрастырылған Жауап нұсқасына таңдау
жасау (а,в,с,д)
Жабық құрастырылған жауап – оқиғаны
ретімен орналастыру, қажетті сөзді
сәйкестендіру.
8 слайд
Физика пәнінен тест Толық және негізделген жазбаша жауап - еркін құрастырылған Жауап нұсқасына таңдау жасау (а,в,с,д) Жабық құрастырылған жауап – оқиғаны ретімен орналастыру, қажетті сөзді сәйкестендіру.
9 слайд
Математика пәнінен тест
Толық және негізделген
жазбаша жауап - еркін құрастырылған Жауап нұсқасына таңдау
жасау (а,в,с,д)
Жабық құрастырылған жауап – оқиғаны
ретімен орналастыру, қажетті сөзді
сәйкестендіру.
9 слайд
Математика пәнінен тест Толық және негізделген жазбаша жауап - еркін құрастырылған Жауап нұсқасына таңдау жасау (а,в,с,д) Жабық құрастырылған жауап – оқиғаны ретімен орналастыру, қажетті сөзді сәйкестендіру.
10 слайд
Сұрақтың дұрыс жауабы
көрсетіледі Оқушы қатемен жұмыс
жасай алады
10 слайд
Сұрақтың дұрыс жауабы көрсетіледі Оқушы қатемен жұмыс жасай алады
11 слайд
Мүмкіндіктер
і
•
Оқушылар мамандық таңдау
және болашақ білім алу
траекториясын анықтайды;
•
Ата-ана-оқушы-мұғалім
ынтымақтастығы артады;
•
Кәсіби қоғамдастықтың
нәтижелі әрекеттестігі
жүзеге асады.
Қауіптері•
Компьютерлік форматта
тапсырмаларды орындау
барысында кедергілер кездесуде;
•
Ресурстардың жеткіліксіздігі;
•
Оқушылардың қисынды ойлау
дағдылары-
ның, бейтаныс мәт i нд i бағалау
және сәйкес қажетт i мәл i мет-
т i тауып алып, түс i нд i р i п
беру қабілеттерінің
төмендігі.
11 слайд
Мүмкіндіктер і • Оқушылар мамандық таңдау және болашақ білім алу траекториясын анықтайды; • Ата-ана-оқушы-мұғалім ынтымақтастығы артады; • Кәсіби қоғамдастықтың нәтижелі әрекеттестігі жүзеге асады. Қауіптері• Компьютерлік форматта тапсырмаларды орындау барысында кедергілер кездесуде; • Ресурстардың жеткіліксіздігі; • Оқушылардың қисынды ойлау дағдылары- ның, бейтаныс мәт i нд i бағалау және сәйкес қажетт i мәл i мет- т i тауып алып, түс i нд i р i п беру қабілеттерінің төмендігі.
12 слайд
12Назарларыңызға
рахмет!
12 слайд
12Назарларыңызға рахмет!