Pithon тіліндегі алгоритмді программалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бөлім
Сабақтың
тақырыбы
Оқу
мақсаты
Сабақтың
мақсаты Python тілінде алгоритмдерді программалау
Алгоритмді программалау
7.3. 2 . 1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритм жазу ;.
Шаимова Динара Маратовна
1. Python программалау тілінде тармақталған алгоритм түрлерін
қолдану;
2. Python программалау тілінде тармақталған алгоритмде шартты
операторды пайдалану;
3. Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге
мысалдар келтіру;
1 слайд
Бөлім Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Сабақтың мақсаты Python тілінде алгоритмдерді программалау Алгоритмді программалау 7.3. 2 . 1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритм жазу ;. Шаимова Динара Маратовна 1. Python программалау тілінде тармақталған алгоритм түрлерін қолдану; 2. Python программалау тілінде тармақталған алгоритмде шартты операторды пайдалану; 3. Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіру;
2 слайд
Python программалау тілінде
тармақталған алгаритм түрлерін
қолданады
Python программалау тілінде
тармақталған алгоритмде шартты
операторды құрастырады;
Python программалау тілінде
тармақталған алгоритмдерге мысалдар
келтіреді; Қолдану,талдау Өмір бойы білім алу;
Оқушыларды бір-біріне
дегенқұрмет көрсетуіне
тәрбиелеу;
Денсаулық, достық және
айналадағыларға
қамқорлық көрсетуОйлау дағдыларының
деңгейіБағалау критерийлері Құндылықтарға дарыту
2 слайд
Python программалау тілінде тармақталған алгаритм түрлерін қолданады Python программалау тілінде тармақталған алгоритмде шартты операторды құрастырады; Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді; Қолдану,талдау Өмір бойы білім алу; Оқушыларды бір-біріне дегенқұрмет көрсетуіне тәрбиелеу; Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуОйлау дағдыларының деңгейіБағалау критерийлері Құндылықтарға дарыту
3 слайд
« Шаттық шеңбер »
деген топ
құрғызамын.
Топқа бөлемін. Қалай
отыратындығын
түсіндіремін. Топқа
бөлу үшін
оқушыларды
санатамын 1,2,3 деп
3- топқа бөлемін. « Миға шабуыл» әдісі
арқылы Білім алушылардан
сұраймыз «егер»
деген сөзді қай уақытта және
қайда қолданатыныңызды
айтыңыз,
мысал келтіріңіз .
Алгоритімді тілінде,
бағдарламалау
тілінде және блок схема
түрінде
шартты оператордың Python
тілінде көрсетеді.
Тармақталу алгоритмі .
Күнделікті өмірде
алгоритмдер негізінен
тармақтарға бөлінеді. Бұл
тармақтардың орындалуы
шарттың орындалуына
байланысты болады.
Тармақталу алгоритмінде
біріншіден, арифметикалық
теңсіздік түрінде берілген
логикалық шарт тексеріледі.
Егер шарт орындалса,
алгоритм бір тармақ
бойынша
(1-ші серия) , ал егер
орындалмаса, екінші тармақ
бойынша (2-ші серия)
орындалады.
« Шаттық шеңбер »
деген топ
құрғызамын.
Топқа бөлемін. Қалай
отыратындығын
түсіндіремін. Топқа
бөлу үшін
оқушыларды
санатамын 1,2,3 деп
3- топқа бөлемін. « Миға шабуыл» әдісі
арқылы Білім алушылардан
сұраймыз «егер»
деген сөзді қай уақытта және
қайда қолданатыныңызды
айтыңыз,
мысал келтіріңіз .
Алгоритімді тілінде,
бағдарламалау
тілінде және блок схема
түрінде
шартты оператордың Python
тілінде көрсетеді.
Тармақталу алгоритмі .
Күнделікті өмірде
алгоритмдер негізінен
тармақтарға бөлінеді. Бұл
тармақтардың орындалуы
шарттың орындалуына
байланысты болады.
Тармақталу алгоритмінде
біріншіден, арифметикалық
теңсіздік түрінде берілген
логикалық шарт тексеріледі.
Егер шарт орындалса,
алгоритм бір тармақ
бойынша
(1-ші серия) , ал егер
орындалмаса, екінші тармақ
бойынша (2-ші серия)
орындалады.
3 слайд
« Шаттық шеңбер » деген топ құрғызамын. Топқа бөлемін. Қалай отыратындығын түсіндіремін. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын 1,2,3 деп 3- топқа бөлемін. « Миға шабуыл» әдісі арқылы Білім алушылардан сұраймыз «егер» деген сөзді қай уақытта және қайда қолданатыныңызды айтыңыз, мысал келтіріңіз . Алгоритімді тілінде, бағдарламалау тілінде және блок схема түрінде шартты оператордың Python тілінде көрсетеді. Тармақталу алгоритмі . Күнделікті өмірде алгоритмдер негізінен тармақтарға бөлінеді. Бұл тармақтардың орындалуы шарттың орындалуына байланысты болады. Тармақталу алгоритмінде біріншіден, арифметикалық теңсіздік түрінде берілген логикалық шарт тексеріледі. Егер шарт орындалса, алгоритм бір тармақ бойынша (1-ші серия) , ал егер орындалмаса, екінші тармақ бойынша (2-ші серия) орындалады. « Шаттық шеңбер » деген топ құрғызамын. Топқа бөлемін. Қалай отыратындығын түсіндіремін. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын 1,2,3 деп 3- топқа бөлемін. « Миға шабуыл» әдісі арқылы Білім алушылардан сұраймыз «егер» деген сөзді қай уақытта және қайда қолданатыныңызды айтыңыз, мысал келтіріңіз . Алгоритімді тілінде, бағдарламалау тілінде және блок схема түрінде шартты оператордың Python тілінде көрсетеді. Тармақталу алгоритмі . Күнделікті өмірде алгоритмдер негізінен тармақтарға бөлінеді. Бұл тармақтардың орындалуы шарттың орындалуына байланысты болады. Тармақталу алгоритмінде біріншіден, арифметикалық теңсіздік түрінде берілген логикалық шарт тексеріледі. Егер шарт орындалса, алгоритм бір тармақ бойынша (1-ші серия) , ал егер орындалмаса, екінші тармақ бойынша (2-ші серия) орындалады.
4 слайд
Дескриптор
-шартты дұрыс құрады;
- нәтижені көреді; Дескриптор
- Программа кодын
құрады;
-нәтижені көреді; Дескриптор
-программа кодын
құрады;
-үлкенін табады;1 тапсырма. «15*5=?»
теңдеуі берілген. Егер
қолданушы дұрыс жауап
енгізсе онда «Дұрыс»
деген сөз экранға шығу
керек, әйпесе «Дұрыс
емес» деген сөз шығады.
Осы есептің
бағдарламасын жаз.
2 тапсырма.
IF - THEN – ELSE шартты
операторын пайдаланып,
бүгінгі күннің ауа райына
байланысты қандай
аяқкиім (су өткізбетін етік немесе
туфли)
кию керек екендігін анықтайтын
программа кодын құрастыру. 3 тапсырма
X, Y, Z сандары берілген. Осы
сандардың
ішінен үлкенін табуға арналған
программа кодын құру.
Оқу мақсаттарына жетті ме әлде
жетпеді ме деп сұраймыз. Дескриптор
-шартты дұрыс құрады;
- нәтижені көреді; Дескриптор
- Программа кодын
құрады;
-нәтижені көреді; Дескриптор
-программа кодын
құрады;
-үлкенін табады;
4 слайд
Дескриптор -шартты дұрыс құрады; - нәтижені көреді; Дескриптор - Программа кодын құрады; -нәтижені көреді; Дескриптор -программа кодын құрады; -үлкенін табады;1 тапсырма. «15*5=?» теңдеуі берілген. Егер қолданушы дұрыс жауап енгізсе онда «Дұрыс» деген сөз экранға шығу керек, әйпесе «Дұрыс емес» деген сөз шығады. Осы есептің бағдарламасын жаз. 2 тапсырма. IF - THEN – ELSE шартты операторын пайдаланып, бүгінгі күннің ауа райына байланысты қандай аяқкиім (су өткізбетін етік немесе туфли) кию керек екендігін анықтайтын программа кодын құрастыру. 3 тапсырма X, Y, Z сандары берілген. Осы сандардың ішінен үлкенін табуға арналған программа кодын құру. Оқу мақсаттарына жетті ме әлде жетпеді ме деп сұраймыз. Дескриптор -шартты дұрыс құрады; - нәтижені көреді; Дескриптор - Программа кодын құрады; -нәтижені көреді; Дескриптор -программа кодын құрады; -үлкенін табады;
5 слайд
Сабақты қорытындылау үшін сұрақтар
беріледі:
•
Тармақталған алгоритм қандай
алгоритм?
•
Шартты операторды атап бер?
•
Тармақталған алгоритм блок схемасын
атап бер?
5 слайд
Сабақты қорытындылау үшін сұрақтар беріледі: • Тармақталған алгоритм қандай алгоритм? • Шартты операторды атап бер? • Тармақталған алгоритм блок схемасын атап бер?
6 слайд
Ү йге тапсы рм а: a, b, c
сандары ны ң іш інен үлкенін
ж әне кіш ісін табу
програм м асы н құрасты ры п
келу.
6 слайд
Ү йге тапсы рм а: a, b, c сандары ны ң іш інен үлкенін ж әне кіш ісін табу програм м асы н құрасты ры п келу.