Материалдар / Pithon тіліндегі алгоритмді программалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Pithon тіліндегі алгоритмді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Pithon тіліндегі тармақталған алгоритмді біледі
Авторы:
04 Наурыз 2024
58
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бөлім Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Сабақтың мақсаты Python тілінде алгоритмдерді программалау Алгоритмді программалау 7

1 слайд
Бөлім Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Сабақтың мақсаты Python тілінде алгоритмдерді программалау Алгоритмді программалау 7.3. 2 . 1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритм жазу ;. Шаимова Динара Маратовна 1. Python программалау тілінде тармақталған алгоритм түрлерін қолдану; 2. Python программалау тілінде тармақталған алгоритмде шартты операторды пайдалану; 3. Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіру;

Python программалау тілінде тармақталған алгаритм түрлерін қолданады Python программалау тілінде тармақталған алгоритмде шар

2 слайд
Python программалау тілінде тармақталған алгаритм түрлерін қолданады Python программалау тілінде тармақталған алгоритмде шартты операторды құрастырады; Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді; Қолдану,талдау Өмір бойы білім алу; Оқушыларды бір-біріне дегенқұрмет көрсетуіне тәрбиелеу; Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуОйлау дағдыларының деңгейіБағалау критерийлері Құндылықтарға дарыту

 « Шаттық шеңбер » деген топ құрғызамын.  Топқа бөлемін. Қалай отыратындығын түсіндіремін. Топқа бөлу үшін оқушыларды

3 слайд
 « Шаттық шеңбер » деген топ құрғызамын.  Топқа бөлемін. Қалай отыратындығын түсіндіремін. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын 1,2,3 деп 3- топқа бөлемін. « Миға шабуыл» әдісі арқылы Білім алушылардан сұраймыз «егер» деген сөзді қай уақытта және қайда қолданатыныңызды айтыңыз, мысал келтіріңіз . Алгоритімді тілінде, бағдарламалау тілінде және блок схема түрінде шартты оператордың Python тілінде көрсетеді.   Тармақталу алгоритмі . Күнделікті өмірде алгоритмдер негізінен тармақтарға бөлінеді. Бұл тармақтардың орындалуы шарттың орындалуына байланысты болады. Тармақталу алгоритмінде біріншіден, арифметикалық теңсіздік түрінде берілген логикалық шарт тексеріледі. Егер шарт орындалса, алгоритм бір тармақ бойынша (1-ші серия) , ал егер орындалмаса, екінші тармақ бойынша (2-ші серия) орындалады.  « Шаттық шеңбер » деген топ құрғызамын.  Топқа бөлемін. Қалай отыратындығын түсіндіремін. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын 1,2,3 деп 3- топқа бөлемін. « Миға шабуыл» әдісі арқылы Білім алушылардан сұраймыз «егер» деген сөзді қай уақытта және қайда қолданатыныңызды айтыңыз, мысал келтіріңіз . Алгоритімді тілінде, бағдарламалау тілінде және блок схема түрінде шартты оператордың Python тілінде көрсетеді.   Тармақталу алгоритмі . Күнделікті өмірде алгоритмдер негізінен тармақтарға бөлінеді. Бұл тармақтардың орындалуы шарттың орындалуына байланысты болады. Тармақталу алгоритмінде біріншіден, арифметикалық теңсіздік түрінде берілген логикалық шарт тексеріледі. Егер шарт орындалса, алгоритм бір тармақ бойынша (1-ші серия) , ал егер орындалмаса, екінші тармақ бойынша (2-ші серия) орындалады.

Дескриптор -шартты дұрыс құрады; - нәтижені көреді; Дескриптор - Программа кодын құрады; -нәтижені көреді; Дескрип

4 слайд
Дескриптор -шартты дұрыс құрады; - нәтижені көреді; Дескриптор - Программа кодын құрады; -нәтижені көреді; Дескриптор -программа кодын құрады; -үлкенін табады;1 тапсырма. «15*5=?» теңдеуі берілген. Егер қолданушы дұрыс жауап енгізсе онда «Дұрыс» деген сөз экранға шығу керек, әйпесе «Дұрыс емес» деген сөз шығады. Осы есептің бағдарламасын жаз.   2 тапсырма. IF - THEN – ELSE шартты операторын пайдаланып, бүгінгі күннің ауа райына байланысты қандай аяқкиім (су өткізбетін етік немесе туфли) кию керек екендігін анықтайтын программа кодын құрастыру. 3 тапсырма X, Y, Z сандары берілген. Осы сандардың ішінен үлкенін табуға арналған программа кодын құру. Оқу мақсаттарына жетті ме әлде жетпеді ме деп сұраймыз. Дескриптор -шартты дұрыс құрады; - нәтижені көреді; Дескриптор - Программа кодын құрады; -нәтижені көреді; Дескриптор -программа кодын құрады; -үлкенін табады;

Сабақты қорытындылау үшін сұрақтар беріледі: • Тармақталған алгоритм қандай алгоритм? • Шартты операторды атап бер? • Тармақт

5 слайд
Сабақты қорытындылау үшін сұрақтар беріледі: • Тармақталған алгоритм қандай алгоритм? • Шартты операторды атап бер? • Тармақталған алгоритм блок схемасын атап бер?

Ү йге тапсы рм а: a, b, c сандары ны ң іш інен үлкенін ж әне кіш ісін табу програм м асы н құрасты ры п келу.

6 слайд
Ү йге тапсы рм а: a, b, c сандары ны ң іш інен үлкенін ж әне кіш ісін табу програм м асы н құрасты ры п келу.