Поп -арт стиліндегі Қазақстан образы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мақтаарал
мектеп -гимназиясының
технология пәнінің мұғалімі
Бекмурзаев Ербол
Ермуратович
1 слайд
Мақтаарал мектеп -гимназиясының технология пәнінің мұғалімі Бекмурзаев Ербол Ермуратович
2 слайд
Оқушыларды топқа бөлу.
«Санау арқылы»
1-топ «Алғырлар» тобы
2-топ «Тапқырлар» тобы
2 слайд
Оқушыларды топқа бөлу. «Санау арқылы» 1-топ «Алғырлар» тобы 2-топ «Тапқырлар» тобы
3 слайд
І топ “Алғырлар”
Ұраны: “Білікті бірді жығады,
білімді мыңды жығады.”
ІІ топ “Тапқырлар”
Ұраны: “ Шешеннің сөзі өткір,
тапқырдың ойы ұшқыр”
3 слайд
І топ “Алғырлар” Ұраны: “Білікті бірді жығады, білімді мыңды жығады.” ІІ топ “Тапқырлар” Ұраны: “ Шешеннің сөзі өткір, тапқырдың ойы ұшқыр”
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру:
“ Миға шабуыл”
“ Күн шуақ” ойыны
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: “ Миға шабуыл” “ Күн шуақ” ойыны
5 слайд
?
Шарты: аспанды бұлт жауып тұр, бұлттардың артында өтілген сабақтарға
байланысты, сұрақтар берілген, орындау арқылы күннің нұрын, сәулесін
ашамыз
5 слайд
? Шарты: аспанды бұлт жауып тұр, бұлттардың артында өтілген сабақтарға байланысты, сұрақтар берілген, орындау арқылы күннің нұрын, сәулесін ашамыз
6 слайд
Сабақтың тақырыбы
Поп-арт стиліндегі Қазақстан
образы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Визуалды өнер
Сыныбы:7
6 слайд
Сабақтың тақырыбы Поп-арт стиліндегі Қазақстан образы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Визуалды өнер Сыныбы:7
7 слайд
Осы сабақта қол жеткізетін оқу
мақсаттары
7.1.3.1 Тарихи кезеңдер мен әртүрлі
мәдениеттер арасындағы шығармашылық
байланыстарды қарастыра отырып,
суретшілер мен дизайнерлердің
жұмыстарындағы ерекшеліктерді көрсетеді
Идеяны жүзеге асыру мақсатында іріктелген
визуалды элементтерінің қасиеттерін біледі,
түсінеді, пайдаланады және машықтар мен
қиял арқылы оларды басқарады
7 слайд
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары 7.1.3.1 Тарихи кезеңдер мен әртүрлі мәдениеттер арасындағы шығармашылық байланыстарды қарастыра отырып, суретшілер мен дизайнерлердің жұмыстарындағы ерекшеліктерді көрсетеді Идеяны жүзеге асыру мақсатында іріктелген визуалды элементтерінің қасиеттерін біледі, түсінеді, пайдаланады және машықтар мен қиял арқылы оларды басқарады
8 слайд
Сабақтың мақсаты
Пәнаралық байланыс: Тарих,
бейнелеу,ағылшын тілі Поп -арт стилі туралы біледі.
Шығармашылық жұмыстарда қолданатын қазіргі
заманғы материалдарды,құрадар мен көркем
техникаларды біледі.
Өз идеясын жеткізу үшін визуалды образдарды және
көркем құралдарды орынды қолданады.
8 слайд
Сабақтың мақсаты Пәнаралық байланыс: Тарих, бейнелеу,ағылшын тілі Поп -арт стилі туралы біледі. Шығармашылық жұмыстарда қолданатын қазіргі заманғы материалдарды,құрадар мен көркем техникаларды біледі. Өз идеясын жеткізу үшін визуалды образдарды және көркем құралдарды орынды қолданады.
9 слайд
Бағалау критерилері
•
Поп- арт стилі туралы мәлімет
алып,логотип жасауды үйренеді.
•
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
•
Алған тәжірибелерімен өзара
пікір алмасады.
9 слайд
Бағалау критерилері • Поп- арт стилі туралы мәлімет алып,логотип жасауды үйренеді. • Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. • Алған тәжірибелерімен өзара пікір алмасады.
10 слайд
Қ абырғалары стилі поп-арт: Міндетті дұрысы жарқын болуы,
және керек - түрлі-түсті, тіпті құрылымды. Классикалық
мағынасында туралы үйлесім ұмытуға жақсы. Бірнеше рет шағын
үлгісін қайталау техникасы жүргізіледі - төртінші, ал ашық
түстерді контрастын - бір қабырғасы жеңіл, екі артық поп-арт
шешімдердің бірі
10 слайд
Қ абырғалары стилі поп-арт: Міндетті дұрысы жарқын болуы, және керек - түрлі-түсті, тіпті құрылымды. Классикалық мағынасында туралы үйлесім ұмытуға жақсы. Бірнеше рет шағын үлгісін қайталау техникасы жүргізіледі - төртінші, ал ашық түстерді контрастын - бір қабырғасы жеңіл, екі артық поп-арт шешімдердің бірі
11 слайд
Топпен жұмыс
« Галлереяға саяхат» әдісі арқылы
«Алғырлар» тобы - «Рухани жаңғыру» логотипін
салу
«Тапқырлар» тобы – «Бәйтеректің» нобайын салу
Дискриптор
1.Заттың кескінін сыза алады.
2.Заттың түстерін үйлестіре алады.
3.Жұмысы туралы топпен талдайды.
11 слайд
Топпен жұмыс « Галлереяға саяхат» әдісі арқылы «Алғырлар» тобы - «Рухани жаңғыру» логотипін салу «Тапқырлар» тобы – «Бәйтеректің» нобайын салу Дискриптор 1.Заттың кескінін сыза алады. 2.Заттың түстерін үйлестіре алады. 3.Жұмысы туралы топпен талдайды.
12 слайд
Қорытындылау
«Желпуіш» әдісі арқылы (А4 түрлі-түсті параққа
желпуіш жүренген асалынып,әр бір бөлігіне кезекпен
бүгінгі сабақтан мәліметтерді жазады.)
Үйге тапсырма: Ұлттық валюта банкноттарының
дизайнын жасап келу.
Бағалау. Топ өз-өздерін бағалау түстер арқылы .
«Қызыл» түс – нашар баға
«Сары» түс – орташа баға
«Жасыл» түс – өте жақсы баға
12 слайд
Қорытындылау «Желпуіш» әдісі арқылы (А4 түрлі-түсті параққа желпуіш жүренген асалынып,әр бір бөлігіне кезекпен бүгінгі сабақтан мәліметтерді жазады.) Үйге тапсырма: Ұлттық валюта банкноттарының дизайнын жасап келу. Бағалау. Топ өз-өздерін бағалау түстер арқылы . «Қызыл» түс – нашар баға «Сары» түс – орташа баға «Жасыл» түс – өте жақсы баға
13 слайд
Кері байланыс жасау
«Алма ағашы» әдісі арқылы
13 слайд
Кері байланыс жасау «Алма ағашы» әдісі арқылы
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд