Материалдар / Портфолио
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Портфолио

Материал туралы қысқаша түсінік
Саламатсыздарма барша ұстаздар. Мен сіздерге өзімнің портфолияымды ұсынылғалы отырмын. Бұл жұмыста мұғалімнің жеткен жетістігі айналысқан шығармашылық жұмыстары жинақталған. Өз құжаттарыңызды жинаған кезде басшылыққа аларсыздар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
922
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы М.Әуезов орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Сатыбалдиева Мейрамгүл Бахытқызының

1 слайд
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы М.Әуезов орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Сатыбалдиева Мейрамгүл Бахытқызының

1 слайд

Атырау облысы, Құрманғазы ауданы М.Әуезов орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Сатыбалдиева Мейрамгүл Бахытқызының

Туған жылы: 6 наурыз 1984 жыл Бітірген оқу орны: Қ.Дүтбаева атындағы гуманитарлық колледжі. Мамандығы: бастауыш сынып мұғалі

2 слайд
Туған жылы: 6 наурыз 1984 жыл Бітірген оқу орны: Қ.Дүтбаева атындағы гуманитарлық колледжі. Мамандығы: бастауыш сынып мұғалімі

2 слайд

Туған жылы: 6 наурыз 1984 жыл Бітірген оқу орны: Қ.Дүтбаева атындағы гуманитарлық колледжі. Мамандығы: бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық өтілі - 9 жыл Аталған мектептегі еңбек өтілі – 7 жыл

3 слайд
Педагогикалық өтілі - 9 жыл Аталған мектептегі еңбек өтілі – 7 жыл

3 слайд

Педагогикалық өтілі - 9 жыл Аталған мектептегі еңбек өтілі – 7 жыл

Ана тілі сабағында ақпараттық Ана тілі сабағында ақпараттық технология элементтерін технология элементтерін пайдаланупайдалану

4 слайд
Ана тілі сабағында ақпараттық Ана тілі сабағында ақпараттық технология элементтерін технология элементтерін пайдаланупайдалану Ақпараттық техналогиялар мен Ақпараттық техналогиялар мен электрондық оқулықтарды электрондық оқулықтарды қолдану арқылы білім беру қолдану арқылы білім беру үрдісінде оқушылардың үрдісінде оқушылардың танымдық қызметін дамыту.танымдық қызметін дамыту.

4 слайд

Ана тілі сабағында ақпараттық Ана тілі сабағында ақпараттық технология элементтерін технология элементтерін пайдаланупайдалану Ақпараттық техналогиялар мен Ақпараттық техналогиялар мен электрондық оқулықтарды электрондық оқулықтарды қолдану арқылы білім беру қолдану арқылы білім беру үрдісінде оқушылардың үрдісінде оқушылардың танымдық қызметін дамыту.танымдық қызметін дамыту.

Оқу орқылы оқушылардың сауатты оқу, жазу қабілеттерін арттыру. Оқу іс әрекеттері арқылы оқушының білім біліктілігін

5 слайд
Оқу орқылы оқушылардың сауатты оқу, жазу қабілеттерін арттыру. Оқу іс әрекеттері арқылы оқушының білім біліктілігін арттыруда өзіндік жұмыс істеу әрекетін дамыту.

5 слайд

Оқу орқылы оқушылардың сауатты оқу, жазу қабілеттерін арттыру. Оқу іс әрекеттері арқылы оқушының білім біліктілігін арттыруда өзіндік жұмыс істеу әрекетін дамыту.

Қазақ баласының бойында Абай атамыз айтқандай «ыстық қайрат нұрлы ақыл, жылы жүрек» болуы-өмір сүрүдің бас

6 слайд
Қазақ баласының бойында Абай атамыз айтқандай «ыстық қайрат нұрлы ақыл, жылы жүрек» болуы-өмір сүрүдің басты заңдылығы болса, осы үш қасиетті шәкірттердің бойына сіңіру – ұстаздың міндеті екені даусыз. Сынып жетекшісі ретінде осы қағиданы берік ұстана отырып, «ыстық қайрат дегеніміз - спортқа баулу, нұрлы ақыл-санасын білім нәрін құю, жылы жүрек- эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру»- деп түсінемін.

6 слайд

Қазақ баласының бойында Абай атамыз айтқандай «ыстық қайрат нұрлы ақыл, жылы жүрек» болуы-өмір сүрүдің басты заңдылығы болса, осы үш қасиетті шәкірттердің бойына сіңіру – ұстаздың міндеті екені даусыз. Сынып жетекшісі ретінде осы қағиданы берік ұстана отырып, «ыстық қайрат дегеніміз - спортқа баулу, нұрлы ақыл-санасын білім нәрін құю, жылы жүрек- эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру»- деп түсінемін.

І. Жеке тұлғаны қалыптастырудағы мақсатым: Жас ұрпақты іс-әрекет пен қарым-қатынас арқылы оқушы дүние танымын, қабілетін, дары

7 слайд
І. Жеке тұлғаны қалыптастырудағы мақсатым: Жас ұрпақты іс-әрекет пен қарым-қатынас арқылы оқушы дүние танымын, қабілетін, дарынын дамыта отырып, иманды, қайырымды, білімді, салауатты “Қазақстан-2030” ұрпағын тәрбиелеу. Тәрбие үрдісінің құрылымы осы үрдістің шешімін табуға бағытталған міндеттерінің реттігін көрсетеді. Сынып жетекшісі - тәрбие жүйесінің негізгі ұйтқысы болғандықтан, біздің сыныптағы тәрбие үрдісі мынандай бағыттары төмендегідей:

7 слайд

І. Жеке тұлғаны қалыптастырудағы мақсатым: Жас ұрпақты іс-әрекет пен қарым-қатынас арқылы оқушы дүние танымын, қабілетін, дарынын дамыта отырып, иманды, қайырымды, білімді, салауатты “Қазақстан-2030” ұрпағын тәрбиелеу. Тәрбие үрдісінің құрылымы осы үрдістің шешімін табуға бағытталған міндеттерінің реттігін көрсетеді. Сынып жетекшісі - тәрбие жүйесінің негізгі ұйтқысы болғандықтан, біздің сыныптағы тәрбие үрдісі мынандай бағыттары төмендегідей:

1.Саяси және құқықтық мәдениет тәрбиесі 2. Ұлтжандылық тәрбиесі. 3. Рухани – адамгершілік тәрбиесі. Оқушыларды ғылым, мәдени

8 слайд
1.Саяси және құқықтық мәдениет тәрбиесі 2.  Ұлтжандылық тәрбиесі. 3. Рухани – адамгершілік тәрбиесі. Оқушыларды ғылым, мәдениет, өнер аясында қоғамдық құндылықтарға бейімдеу. Өмірлік ұстанымы-жеке тұлғаның құқығы. Жеке тұлғаның мүмкіндігі мен қалауын әлеуметтік талаптарын ескере отырып, бейімділігін, қабілеттілігі мен қызығушылығын дамыту. Оқушылардың жеке және қоғамдық түсінігін дамытатын танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру.

8 слайд

1.Саяси және құқықтық мәдениет тәрбиесі 2.  Ұлтжандылық тәрбиесі. 3. Рухани – адамгершілік тәрбиесі. Оқушыларды ғылым, мәдениет, өнер аясында қоғамдық құндылықтарға бейімдеу. Өмірлік ұстанымы-жеке тұлғаның құқығы. Жеке тұлғаның мүмкіндігі мен қалауын әлеуметтік талаптарын ескере отырып, бейімділігін, қабілеттілігі мен қызығушылығын дамыту. Оқушылардың жеке және қоғамдық түсінігін дамытатын танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру.

1.Дидактикалық жүйе 2.Тәрбиелік жүйе. 3.Қарым-қатынас жүйесі. Ата-аналардан сауалнама алу арқылы отбасының тәрбиелігін зерт

9 слайд
1.Дидактикалық жүйе 2.Тәрбиелік жүйе. 3.Қарым-қатынас жүйесі. Ата-аналардан сауалнама алу арқылы отбасының тәрбиелігін зерттеп, олардың жауапкершілігін арттыруға болады. Өзім жетекшілік ететін сыныптың ата-аналарын бала тәрбиесі мәселесінде қызықтыру мақсатымен анкеталық сұхбат жүргіздім. Әртүрлі анкеталық сұрақтар таратылды. Мысалы: «Балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?», «Бала кезіңізде қандай ұлттық ойындарды ойнадыңыз, балаңызға үйреттіңіз бе?» -деген сұрақтар қою арқылы ата-аналарды ынталандырып, жауаптарын білдім. Сынып жетекшісі үшін ата-аналарды педагогикалық үрдістің белсенді мүшесі ету оңай шаруа емес. Ол асқан шеберлік пен зор жауапкершілікті қажет етеді. Мұндай міндетті шешу үшін тәрбие жұмысы жоспарымда: 1-ден оқушылардың отбасын зерттеу; 2-ден ата-аналардың педагогикалық сауатын көтеру; 3-ден сыныптағы ұжымдық істерге ата-аналарды тарту; 4-ден ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу, тәрбие үрдісінің барысымен жүйелі таныстыруды қамтамассыз ету жұмыстары міндетті түрде қамтылған.

9 слайд

1.Дидактикалық жүйе 2.Тәрбиелік жүйе. 3.Қарым-қатынас жүйесі. Ата-аналардан сауалнама алу арқылы отбасының тәрбиелігін зерттеп, олардың жауапкершілігін арттыруға болады. Өзім жетекшілік ететін сыныптың ата-аналарын бала тәрбиесі мәселесінде қызықтыру мақсатымен анкеталық сұхбат жүргіздім. Әртүрлі анкеталық сұрақтар таратылды. Мысалы: «Балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?», «Бала кезіңізде қандай ұлттық ойындарды ойнадыңыз, балаңызға үйреттіңіз бе?» -деген сұрақтар қою арқылы ата-аналарды ынталандырып, жауаптарын білдім. Сынып жетекшісі үшін ата-аналарды педагогикалық үрдістің белсенді мүшесі ету оңай шаруа емес. Ол асқан шеберлік пен зор жауапкершілікті қажет етеді. Мұндай міндетті шешу үшін тәрбие жұмысы жоспарымда: 1-ден оқушылардың отбасын зерттеу; 2-ден ата-аналардың педагогикалық сауатын көтеру; 3-ден сыныптағы ұжымдық істерге ата-аналарды тарту; 4-ден ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу, тәрбие үрдісінің барысымен жүйелі таныстыруды қамтамассыз ету жұмыстары міндетті түрде қамтылған.

ІІ. Бала тәрбиесіндегі негізгі міндеттерім: Бірінші міндет - тәрбиелік және дамытушылық маңызы бар әрекет ұйымдастыру. Екіші

10 слайд
ІІ. Бала тәрбиесіндегі негізгі міндеттерім: Бірінші міндет - тәрбиелік және дамытушылық маңызы бар әрекет ұйымдастыру. Екіші міндет - ұжымды ұйымдастыру және дамыту; Үшінші міндет - оқушы тұлғасының қалыптасуына көмектесу, оның қабілеттерінің, қызығушылығының, бейімділігінің және ішкі табиғи күштерінің ашылып, арта түсуіне жағдай жасау. Төртінші міндет - патриоттық тәрбиені нығайту. Оқушылардың бойында ұлтаралық және этникалық қарым-қатынас мәдениетін көтеру

10 слайд

ІІ. Бала тәрбиесіндегі негізгі міндеттерім: Бірінші міндет - тәрбиелік және дамытушылық маңызы бар әрекет ұйымдастыру. Екіші міндет - ұжымды ұйымдастыру және дамыту; Үшінші міндет - оқушы тұлғасының қалыптасуына көмектесу, оның қабілеттерінің, қызығушылығының, бейімділігінің және ішкі табиғи күштерінің ашылып, арта түсуіне жағдай жасау. Төртінші міндет - патриоттық тәрбиені нығайту. Оқушылардың бойында ұлтаралық және этникалық қарым-қатынас мәдениетін көтеру

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

0 1 2 3 4 5 6 7 8 "5" "4" "3" І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан

13 слайд
0 1 2 3 4 5 6 7 8 "5" "4" "3" І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан

13 слайд

0 1 2 3 4 5 6 7 8 "5" "4" "3" І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан

0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 Ана тіліҚазақ тіліМатематика Дүниетану І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан

14 слайд
0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 Ана тіліҚазақ тіліМатематика Дүниетану І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан

14 слайд

0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 Ана тіліҚазақ тіліМатематика Дүниетану І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан

Рамазан Алдияр аудандық “Патриоттық әндер” байқауында ІІ орын 25 қазан Республика күніне арналған Фестивальда “Үздік ән”байқ

15 слайд
Рамазан Алдияр аудандық “Патриоттық әндер” байқауында ІІ орын 25 қазан Республика күніне арналған Фестивальда “Үздік ән”байқауында І орын Тохтаханова Нұрай Мектепішілік “ Күзгі ару” байқауында “Сымбатты ару” номинациясының иегері 2 “ә” сыныбы Мектепішілік “Көңілді старт” байқауында ІІ орын

15 слайд

Рамазан Алдияр аудандық “Патриоттық әндер” байқауында ІІ орын 25 қазан Республика күніне арналған Фестивальда “Үздік ән”байқауында І орын Тохтаханова Нұрай Мектепішілік “ Күзгі ару” байқауында “Сымбатты ару” номинациясының иегері 2 “ә” сыныбы Мектепішілік “Көңілді старт” байқауында ІІ орын

●2003 ж.- Алматы облысының Білім департаментінің құрмет грамотасы ●2004 ж. – аудандық «Бастауыш сынып мұғалімі – 2004» ІІ оры

16 слайд
●2003 ж.- Алматы облысының Білім департаментінің құрмет грамотасы ●2004 ж. – аудандық «Бастауыш сынып мұғалімі – 2004» ІІ орын.

16 слайд

●2003 ж.- Алматы облысының Білім департаментінің құрмет грамотасы ●2004 ж. – аудандық «Бастауыш сынып мұғалімі – 2004» ІІ орын.