Материалдар / Портфолио "информатика"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Портфолио "информатика"

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен портфолио
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
292
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақмола облыстық Білім басқармасы Ерейментау аудандық Білім бөлімі Торғай орта мектебі Математика ПӘНІНІҢ мұғалімі Қалхаман

1 слайд
Ақмола облыстық Білім басқармасы Ерейментау аудандық Білім бөлімі Торғай орта мектебі Математика ПӘНІНІҢ мұғалімі Қалхаман Ардақ Смағұлқызының Портфолиосы

1 слайд

Ақмола облыстық Білім басқармасы Ерейментау аудандық Білім бөлімі Торғай орта мектебі Математика ПӘНІНІҢ мұғалімі Қалхаман Ардақ Смағұлқызының Портфолиосы

Нашар ұстаз шындықты қайталайды,жақсы ұстаз сол шындықты іздеп,табуға үйретеді. Адольф Дистервег Ұстаз ізденгіш болуы, ойлай

2 слайд
Нашар ұстаз шындықты қайталайды,жақсы ұстаз сол шындықты іздеп,табуға үйретеді. Адольф Дистервег Ұстаз ізденгіш болуы, ойлай білуі, қандай істі болсын, бар ынтасымен атқара білуі керек В. Маяковский. Ақырын жүріп,анық бас, Еңбегің кетпес далаға. Ұстаздық қылған жалықпас , Үйретуден балаға. Абай Құнанбайұлы

2 слайд

Нашар ұстаз шындықты қайталайды,жақсы ұстаз сол шындықты іздеп,табуға үйретеді. Адольф Дистервег Ұстаз ізденгіш болуы, ойлай білуі, қандай істі болсын, бар ынтасымен атқара білуі керек В. Маяковский. Ақырын жүріп,анық бас, Еңбегің кетпес далаға. Ұстаздық қылған жалықпас , Үйретуден балаға. Абай Құнанбайұлы

 Туған жылы – 26.05.1991ж;  Білім мекемесі: Торғай орта мектебі  Білімі – жоғары;  Бітірген оқу орны: Қазақ қыздар педаго

3 слайд
 Туған жылы – 26.05.1991ж;  Білім мекемесі: Торғай орта мектебі  Білімі – жоғары;  Бітірген оқу орны: Қазақ қыздар педагогикалық университеті  Мамандығы: Информатика пәнінің мұғалімі;  Жалпы еңбек өтілі - 5 жыл;  Педагогикалық еңбек өтілі - 3 жыл;  Осы мекемедегі еңбек өтілі - 4 ай;  Санаты – жоқ Қалхаман Ардақ Смағұлқызы

3 слайд

 Туған жылы – 26.05.1991ж;  Білім мекемесі: Торғай орта мектебі  Білімі – жоғары;  Бітірген оқу орны: Қазақ қыздар педагогикалық университеті  Мамандығы: Информатика пәнінің мұғалімі;  Жалпы еңбек өтілі - 5 жыл;  Педагогикалық еңбек өтілі - 3 жыл;  Осы мекемедегі еңбек өтілі - 4 ай;  Санаты – жоқ Қалхаман Ардақ Смағұлқызы

Информатика пәнінде оқушыларды жан-жақты дамыту арқылы, қызығушылығын артыру.

4 слайд
Информатика пәнінде оқушыларды жан-жақты дамыту арқылы, қызығушылығын артыру.

4 слайд

Информатика пәнінде оқушыларды жан-жақты дамыту арқылы, қызығушылығын артыру.

5 слайд

5 слайд

І БӨЛІМ Мұғалім жөнінде жалпы мәліметтер Ұстаз деген ұлағатты атауды естігенде, күні бүгінге дейін өзімді шәкірттей се

6 слайд
І БӨЛІМ Мұғалім жөнінде жалпы мәліметтер Ұстаз деген ұлағатты атауды естігенде, күні бүгінге дейін өзімді шәкірттей сезінемін. Серке Қожамқұлов

6 слайд

І БӨЛІМ Мұғалім жөнінде жалпы мәліметтер Ұстаз деген ұлағатты атауды естігенде, күні бүгінге дейін өзімді шәкірттей сезінемін. Серке Қожамқұлов

МҰҒАЛІМ-МЕКТЕПТІҢ ЖҮРЕГІ (Эссе) Мұғалім –жалпы білім беретін мектептерде жас ұрпақты оқытып, әрі оларды тәрбиелеу

7 слайд
МҰҒАЛІМ-МЕКТЕПТІҢ ЖҮРЕГІ (Эссе) Мұғалім –жалпы білім беретін мектептерде жас ұрпақты оқытып, әрі оларды тәрбиелеу қызметін атқаратын маман. Сол себептен осы мамандықты таңдап, ел іргесі бекіп, елдігіміз нықтала түскен уақытта, жас ұрпақтың біліммен қамал бұзатын кезінде, елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың саралы саясатына азда болса өз үлесімді қосуды мақсат етіп, Информатика мамандығын таңдаған болатынмын. Данышпан да, дана да оқып сенен, Атақ-даңқын асырды бар әлемнен. “Ұстаз” деген аяулы, асыл жанды, Жақсы көрем, арнаймын жақсы өлең. Мұғалім– мектептің айнасы, бәйтерегі. Мұғалім еңбегінің әлеуметтік мәніне, елдің мәдени өміріндегі белсенді рөліне кезінде қазақ зиялылары көп көңіл бөлген. Ахмет Байтұрсынұлы “Жақсы мұғалім мектепке жан кіргізеді, басқа кемшілігі болса, мұғалімнің жақсылығы жабады, білдірмейді” – деген болатын. . Жас ұрпақтың дарыны мен талантын ашу, шығармашылық ойлау қабілетін жетілдіру, олардың өзіне деген сенімін нығайту, бір сөзбен айтқанда, өмірде өз жолын өзі таңдауына түрткі болу-ұстаздар қауымының бүгінгі таңдағы абыройлы борышы. Тәуелсіз ел атанып, төбемізге ту тігіп, тіліміздің мәртебесі артып, әлемге атымызды танытып жатқан кезеңде ұлттың, елдің болашағы – жас ұрпақ тәрбиесіне де мықты көңіл бөлінуі қажет екенд ігі ақиқат. Осы егеменді, тәуелсіз Қазақстанда өркениетке бастар жолдың бастауы – мектеп десек, мектептің басты тұлғасы, жүрегі – МҰҒАЛІМ. Адамның адам болып қалыптасуына ата- аналармен қатар, мұғалімнің де рөлі зор. Ұстаз – ұлағатты есім. Шәкірттерін білім нәрімен сусындатып, тәлім-тәрбие беру, жақсы қасиеттерді бойына дарытып, адамгершілік рухта бағыт-бағдар беруде ұстаздың еңбегі зор. Сондықтан да ол әрдайым қасиетті тұлға ретінде ерекшеленеді.

7 слайд

МҰҒАЛІМ-МЕКТЕПТІҢ ЖҮРЕГІ (Эссе) Мұғалім –жалпы білім беретін мектептерде жас ұрпақты оқытып, әрі оларды тәрбиелеу қызметін атқаратын маман. Сол себептен осы мамандықты таңдап, ел іргесі бекіп, елдігіміз нықтала түскен уақытта, жас ұрпақтың біліммен қамал бұзатын кезінде, елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың саралы саясатына азда болса өз үлесімді қосуды мақсат етіп, Информатика мамандығын таңдаған болатынмын. Данышпан да, дана да оқып сенен, Атақ-даңқын асырды бар әлемнен. “Ұстаз” деген аяулы, асыл жанды, Жақсы көрем, арнаймын жақсы өлең. Мұғалім– мектептің айнасы, бәйтерегі. Мұғалім еңбегінің әлеуметтік мәніне, елдің мәдени өміріндегі белсенді рөліне кезінде қазақ зиялылары көп көңіл бөлген. Ахмет Байтұрсынұлы “Жақсы мұғалім мектепке жан кіргізеді, басқа кемшілігі болса, мұғалімнің жақсылығы жабады, білдірмейді” – деген болатын. . Жас ұрпақтың дарыны мен талантын ашу, шығармашылық ойлау қабілетін жетілдіру, олардың өзіне деген сенімін нығайту, бір сөзбен айтқанда, өмірде өз жолын өзі таңдауына түрткі болу-ұстаздар қауымының бүгінгі таңдағы абыройлы борышы. Тәуелсіз ел атанып, төбемізге ту тігіп, тіліміздің мәртебесі артып, әлемге атымызды танытып жатқан кезеңде ұлттың, елдің болашағы – жас ұрпақ тәрбиесіне де мықты көңіл бөлінуі қажет екенд ігі ақиқат. Осы егеменді, тәуелсіз Қазақстанда өркениетке бастар жолдың бастауы – мектеп десек, мектептің басты тұлғасы, жүрегі – МҰҒАЛІМ. Адамның адам болып қалыптасуына ата- аналармен қатар, мұғалімнің де рөлі зор. Ұстаз – ұлағатты есім. Шәкірттерін білім нәрімен сусындатып, тәлім-тәрбие беру, жақсы қасиеттерді бойына дарытып, адамгершілік рухта бағыт-бағдар беруде ұстаздың еңбегі зор. Сондықтан да ол әрдайым қасиетті тұлға ретінде ерекшеленеді.

Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,

8 слайд
Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы – деп ақын Ғ.Қайырбеков жырлағандай, сөзі маржан, үні ән ұстаздардың бар болғанын мақтаныш ете білуіміз керек. Әрине, ұстаз жүгі – ауыр жүк. Ұстаздардың әсерлі үнмен, асықпай мәнерлеп сөйлеген сөзінен әрбір оқушыға деген қамқорлықтың, аналық, әкелік сезімнің дана ойдың ыстық лебі есіп тұрғандай. Иә, адамның жан дүниесін түсініп, ренжітпей, қателігін сездіре білу – бұл нағыз шеберлік емес пе?! Осы ұстаздар жайында халқымыздың ұлы батыры Бауыржан Момышұлы “Ұстаздық - ұлы құрмет. Себебі, ұрпақтарды ұстаз тәрбиелейді. Болашақтың басшысын да, данасын да, ғалымын да, еңбекқор егіншісін де, кеншісін де ұстаз өсіреді... Өмірге ұрпақ берген аналарды қандай ардақтасақ, сол ұрпақты тәрбиелейтін ұстаздарды да сондай ардақтауға міндеттіміз” деген. Бала бойына ата-анадан кейінгі ақыл-ой, адамгершілік, әдептілік, ар-ұят, ұлттық сана- сезімді сіңіруші адам – Мұғалім. Ендеше өз ісіне берілген, жаңалықты жатсынбай қабылдайтын, шәкіртінің жанына нұр құйып, өмірге өзі де бақытты болып, өзгелерді де бақытқа жеткізсем деп жүретін ұстаздардың жөні де, жолы да бөлек. “Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға”-деп Абай атамыз айтқандай, ұстаз еңбегінің қыр-сыры мол, қиын да жауапты, шығармашылық еңбек екендігін баршамыз мойындаймыз. Өз ойымды қорытындылай келе, Абай атамыздың сөзімен аяқтағанды жөн көрдім. “Адамның адамшылдығы жақсы ұстаздан болады”-деген екен...

8 слайд

Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы – деп ақын Ғ.Қайырбеков жырлағандай, сөзі маржан, үні ән ұстаздардың бар болғанын мақтаныш ете білуіміз керек. Әрине, ұстаз жүгі – ауыр жүк. Ұстаздардың әсерлі үнмен, асықпай мәнерлеп сөйлеген сөзінен әрбір оқушыға деген қамқорлықтың, аналық, әкелік сезімнің дана ойдың ыстық лебі есіп тұрғандай. Иә, адамның жан дүниесін түсініп, ренжітпей, қателігін сездіре білу – бұл нағыз шеберлік емес пе?! Осы ұстаздар жайында халқымыздың ұлы батыры Бауыржан Момышұлы “Ұстаздық - ұлы құрмет. Себебі, ұрпақтарды ұстаз тәрбиелейді. Болашақтың басшысын да, данасын да, ғалымын да, еңбекқор егіншісін де, кеншісін де ұстаз өсіреді... Өмірге ұрпақ берген аналарды қандай ардақтасақ, сол ұрпақты тәрбиелейтін ұстаздарды да сондай ардақтауға міндеттіміз” деген. Бала бойына ата-анадан кейінгі ақыл-ой, адамгершілік, әдептілік, ар-ұят, ұлттық сана- сезімді сіңіруші адам – Мұғалім. Ендеше өз ісіне берілген, жаңалықты жатсынбай қабылдайтын, шәкіртінің жанына нұр құйып, өмірге өзі де бақытты болып, өзгелерді де бақытқа жеткізсем деп жүретін ұстаздардың жөні де, жолы да бөлек. “Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға”-деп Абай атамыз айтқандай, ұстаз еңбегінің қыр-сыры мол, қиын да жауапты, шығармашылық еңбек екендігін баршамыз мойындаймыз. Өз ойымды қорытындылай келе, Абай атамыздың сөзімен аяқтағанды жөн көрдім. “Адамның адамшылдығы жақсы ұстаздан болады”-деген екен...

ІІ БӨЛІМ Педагог жұмыс жүйесінің теориялық негізі Егер мұғалім өз бойына іс пен шәкірттеріне деген сүйіспеншілікті біріктірг

9 слайд
ІІ БӨЛІМ Педагог жұмыс жүйесінің теориялық негізі Егер мұғалім өз бойына іс пен шәкірттеріне деген сүйіспеншілікті біріктірген болса, ол – кемел ұстаз. К.Д.Ушинский

9 слайд

ІІ БӨЛІМ Педагог жұмыс жүйесінің теориялық негізі Егер мұғалім өз бойына іс пен шәкірттеріне деген сүйіспеншілікті біріктірген болса, ол – кемел ұстаз. К.Д.Ушинский

10 слайд

10 слайд

Өмірлік ұстанымым Жай мұғалім хабарлайды, Жақсы мұғалім түсіндіреді, Керемет мұғалім көрсетеді. Ұлы мұғалім шабыттандырады. Уиль

11 слайд
Өмірлік ұстанымым Жай мұғалім хабарлайды, Жақсы мұғалім түсіндіреді, Керемет мұғалім көрсетеді. Ұлы мұғалім шабыттандырады. Уильям Уорд,ағылшын ағартушысы. Даңқ пен абырой кенелуімде мен бір адамға қарыздармын ол- ұстазым Аристотель. Александр Македонский

11 слайд

Өмірлік ұстанымым Жай мұғалім хабарлайды, Жақсы мұғалім түсіндіреді, Керемет мұғалім көрсетеді. Ұлы мұғалім шабыттандырады. Уильям Уорд,ағылшын ағартушысы. Даңқ пен абырой кенелуімде мен бір адамға қарыздармын ол- ұстазым Аристотель. Александр Македонский

Менің педагогикалық ұстанымым «Ұстаздық ету уақыт ұту емес, өзгенің бақыт ын аялау, өзінің уақыты н аямау» Ж.Ж.РУ

12 слайд
Менің педагогикалық ұстанымым «Ұстаздық ету уақыт ұту емес, өзгенің бақыт ын аялау, өзінің уақыты н аямау» Ж.Ж.РУССО

12 слайд

Менің педагогикалық ұстанымым «Ұстаздық ету уақыт ұту емес, өзгенің бақыт ын аялау, өзінің уақыты н аямау» Ж.Ж.РУССО

Инновациялық технологияларды меңгерудегі менің ұстанымым Математика сабағында жұмыс жасағанда Дербес компьютермен жұмыс жасағ

13 слайд
Инновациялық технологияларды меңгерудегі менің ұстанымым Математика сабағында жұмыс жасағанда Дербес компьютермен жұмыс жасағанда техникалық қауіпсіздік ережелерін әрқашан жадыңда ұстау

13 слайд

Инновациялық технологияларды меңгерудегі менің ұстанымым Математика сабағында жұмыс жасағанда Дербес компьютермен жұмыс жасағанда техникалық қауіпсіздік ережелерін әрқашан жадыңда ұстау

Компьютерд і қалай дұрыс қосу керек UPS үздіксіз қорек-тендіру көзі. Компьютердің мони-торын қосу. Шеткері құрылғылар-ды

14 слайд
Компьютерд і қалай дұрыс қосу керек UPS үздіксіз қорек-тендіру көзі. Компьютердің мони-торын қосу. Шеткері құрылғылар-ды (принтер, модем, сканер). Жүйелі блок.

14 слайд

Компьютерд і қалай дұрыс қосу керек UPS үздіксіз қорек-тендіру көзі. Компьютердің мони-торын қосу. Шеткері құрылғылар-ды (принтер, модем, сканер). Жүйелі блок.

Компьютер ді қалай дұрыс сөндіру керек Жұмыс істеп тұрған бағ- дарламаларды сөндіру. Бастау батырмасын басып, өшіру немесе к

15 слайд
Компьютер ді қалай дұрыс сөндіру керек Жұмыс істеп тұрған бағ- дарламаларды сөндіру. Бастау батырмасын басып, өшіру немесе компьютерді өшіру бұйрығын, ал пайда болған сұратудан - Өшіру батырмасын немесе жұмысты тармағын таңдау . Шеткері құрылғыларды (принтер, модем, сканер). Мониторды сөндіру. UPS үздіксіз қоректендіру көзін сөндіру.

15 слайд

Компьютер ді қалай дұрыс сөндіру керек Жұмыс істеп тұрған бағ- дарламаларды сөндіру. Бастау батырмасын басып, өшіру немесе компьютерді өшіру бұйрығын, ал пайда болған сұратудан - Өшіру батырмасын немесе жұмысты тармағын таңдау . Шеткері құрылғыларды (принтер, модем, сканер). Мониторды сөндіру. UPS үздіксіз қоректендіру көзін сөндіру.

Сабақтарда пайдаланылатын құралдарым, керекті материалдарым Мультимедиялық проектор;  Слайдтар мен хронологиялық кесте,

16 слайд
Сабақтарда пайдаланылатын құралдарым, керекті материалдарым Мультимедиялық проектор;  Слайдтар мен хронологиялық кесте, венн диаграммасы; Ғаламдардың суреттері; Информатикадан тірек-сызбалар; Тест тапсырмалары; Аудио және видео үнтаспалар;

16 слайд

Сабақтарда пайдаланылатын құралдарым, керекті материалдарым Мультимедиялық проектор;  Слайдтар мен хронологиялық кесте, венн диаграммасы; Ғаламдардың суреттері; Информатикадан тірек-сызбалар; Тест тапсырмалары; Аудио және видео үнтаспалар;

Информатика сабағында жиі қолданатын әдіс- тәсілдерім Баяндау; Сұрақ-жауап тәсілі; Түсіндіру; Іздендіру әдісі; Insert

17 слайд
Информатика сабағында жиі қолданатын әдіс- тәсілдерім Баяндау; Сұрақ-жауап тәсілі; Түсіндіру; Іздендіру әдісі; Insert әдісі;

17 слайд

Информатика сабағында жиі қолданатын әдіс- тәсілдерім Баяндау; Сұрақ-жауап тәсілі; Түсіндіру; Іздендіру әдісі; Insert әдісі;

Білім негізі - сабақта С а б а қ т а Міндетім: Баланың білім алу процесін көрнекі түрде көтеру, Маңызды білім алу нәтижелері

18 слайд
Білім негізі - сабақта С а б а қ т а Міндетім: Баланың білім алу процесін көрнекі түрде көтеру, Маңызды білім алу нәтижелерінің жалпы “бейнесін” көру, ауқымды білім беру кеңістігінде баланың жеке ілгерлеуінің бақылауын қамтамасыз ету, білімдері мен біліктерін практикада қолдану, қабілеттерін демонстрациялау. Оқушылардың жоғарғы оқу ынтасын қолдау; Білімі мен білігін бейімдеу; Білім алуын дараландыру; Өз бетінен оқу мен іздену мүмкіндіктерін кеңейту; Шығармашылық келбетін қалыптастыру.

18 слайд

Білім негізі - сабақта С а б а қ т а Міндетім: Баланың білім алу процесін көрнекі түрде көтеру, Маңызды білім алу нәтижелерінің жалпы “бейнесін” көру, ауқымды білім беру кеңістігінде баланың жеке ілгерлеуінің бақылауын қамтамасыз ету, білімдері мен біліктерін практикада қолдану, қабілеттерін демонстрациялау. Оқушылардың жоғарғы оқу ынтасын қолдау; Білімі мен білігін бейімдеу; Білім алуын дараландыру; Өз бетінен оқу мен іздену мүмкіндіктерін кеңейту; Шығармашылық келбетін қалыптастыру.

С а б а қ т а қ о л д а н а т ы н ж а ң а ә д і с – т ә с і л д е р і м ж ә н е т е х н о л о г и я л а р ы м 1. С

19 слайд
С а б а қ т а қ о л д а н а т ы н ж а ң а ә д і с – т ә с і л д е р і м ж ә н е т е х н о л о г и я л а р ы м 1. Сын тұрғысынан оқыту технологиясы. 2. Деңгейлеп оқыту технологияс ы. 3. Ұлттық педагогика лық негіздері.

19 слайд

С а б а қ т а қ о л д а н а т ы н ж а ң а ә д і с – т ә с і л д е р і м ж ә н е т е х н о л о г и я л а р ы м 1. Сын тұрғысынан оқыту технологиясы. 2. Деңгейлеп оқыту технологияс ы. 3. Ұлттық педагогика лық негіздері.

ЖОСПАРЫМ 1. Информатика сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясын тиімді пайдалану жолдары. 2. Деңгейлеп саралап оқы

20 слайд
ЖОСПАРЫМ 1. Информатика сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясын тиімді пайдалану жолдары. 2. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясының тиімді жолдары мен орындалу жүйесі. 3. Жаңа инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру. 4. Жаңа идеялар арқылы жеткен нәтижелерім. 5. Қорытынды: Сараптама

20 слайд

ЖОСПАРЫМ 1. Информатика сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясын тиімді пайдалану жолдары. 2. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясының тиімді жолдары мен орындалу жүйесі. 3. Жаңа инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру. 4. Жаңа идеялар арқылы жеткен нәтижелерім. 5. Қорытынды: Сараптама

С ы н и т ұ р ғ ы д а н о й л а у ғ а о қ ы т у Сыни тұрғыдан ойлау ой жүгірту, пайымдау жасау немесе проблеманы шешу үд

21 слайд
С ы н и т ұ р ғ ы д а н о й л а у ғ а о қ ы т у Сыни тұрғыдан ойлау ой жүгірту, пайымдау жасау немесе проблеманы шешу үдерісі жүрген барлық жағдайларда, яғни неге сенуге болады, не істеу керек және бұны ойластырылған әрі рефлексивтік тәсілмен қалай істеуге болатындығын анықтау қажет болған жағдайлардың барлығында орын алады.

21 слайд

С ы н и т ұ р ғ ы д а н о й л а у ғ а о қ ы т у Сыни тұрғыдан ойлау ой жүгірту, пайымдау жасау немесе проблеманы шешу үдерісі жүрген барлық жағдайларда, яғни неге сенуге болады, не істеу керек және бұны ойластырылған әрі рефлексивтік тәсілмен қалай істеуге болатындығын анықтау қажет болған жағдайлардың барлығында орын алады.

Сыни тұрғыдан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау талдау және ж

22 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау талдау және жинақтауда қолданылатын әдіс болып табылады. Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе елестетуге, баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс- әрекеттің түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді,ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейілділік пен басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға баулуды білдіреді. қадағ алау интерпре тация Тал дау қорытынд ы жасау баға лау түсін діру Мета тану Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларының негізгі тізбесіне кіреді.

22 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау талдау және жинақтауда қолданылатын әдіс болып табылады. Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе елестетуге, баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс- әрекеттің түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді,ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейілділік пен басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға баулуды білдіреді. қадағ алау интерпре тация Тал дау қорытынд ы жасау баға лау түсін діру Мета тану Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларының негізгі тізбесіне кіреді.

С ы н и о й л а у д ы д а м ы т у т е х н о л о г и я с ы н а ү ш к е з е ң н е н т ұ р а т ы н с а б а қ т ү

23 слайд
С ы н и о й л а у д ы д а м ы т у т е х н о л о г и я с ы н а ү ш к е з е ң н е н т ұ р а т ы н с а б а қ т ү р і ж а т а д ы : 1 -кезең Қызығушылы қты ояту (кіріспе, ой қозғау) ІШТЕ ҚАЛҒАН БІР ТҮЙІН

23 слайд

С ы н и о й л а у д ы д а м ы т у т е х н о л о г и я с ы н а ү ш к е з е ң н е н т ұ р а т ы н с а б а қ т ү р і ж а т а д ы : 1 -кезең Қызығушылы қты ояту (кіріспе, ой қозғау) ІШТЕ ҚАЛҒАН БІР ТҮЙІН

Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы Сынып оқушыларына жеңілдеп тапсырмалар беруге болады Сәл күрделі жаттығулар береді Саба

24 слайд
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы Сынып оқушыларына жеңілдеп тапсырмалар беруге болады Сәл күрделі жаттығулар береді Сабақтың қиын сатысында Көрсетілген сұрақтар беру арқылы жаттығуларды орныдату мысалы: жеңіл логикалық сұрақтар беру арқылы мысалы: практикалық түрде орындату, жаттығуларды жасату мысалы: сұрақтарды бере отырып, оқушыға практикалық түрде орындату

24 слайд

Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы Сынып оқушыларына жеңілдеп тапсырмалар беруге болады Сәл күрделі жаттығулар береді Сабақтың қиын сатысында Көрсетілген сұрақтар беру арқылы жаттығуларды орныдату мысалы: жеңіл логикалық сұрақтар беру арқылы мысалы: практикалық түрде орындату, жаттығуларды жасату мысалы: сұрақтарды бере отырып, оқушыға практикалық түрде орындату

Бұдан қандай нәтежиелерге қол жеткізуге болады? Сабақ барысында Қорыта айтқанда: Мен алдымен жеке тұлғаның әлеуметтік қ

25 слайд
Бұдан қандай нәтежиелерге қол жеткізуге болады? Сабақ барысында Қорыта айтқанда: Мен алдымен жеке тұлғаның әлеуметтік құзіреттілігін дамытуды керек еттім. Сол арқылы ұжымдық зерттеуге қол жеткіздім, яғни оқушының өзін-өзі басқарудағы әлеуеті артты. 3. Оқушының қайда? деген сұрағына: Оқушының және ұстаз арасындағы серіктесін анықтап, нәтижеге қол жеткізу қажет. 2.Оқушының қашан? деген сұрағына: Сабақтан кейін болатын жағдайды толық анықтатуға көз жеткізу қажет. 1. Алдымен оқушының не? деген сұрағына: Сабақта шынайылық, оқыту бар екенін көрсету.

25 слайд

Бұдан қандай нәтежиелерге қол жеткізуге болады? Сабақ барысында Қорыта айтқанда: Мен алдымен жеке тұлғаның әлеуметтік құзіреттілігін дамытуды керек еттім. Сол арқылы ұжымдық зерттеуге қол жеткіздім, яғни оқушының өзін-өзі басқарудағы әлеуеті артты. 3. Оқушының қайда? деген сұрағына: Оқушының және ұстаз арасындағы серіктесін анықтап, нәтижеге қол жеткізу қажет. 2.Оқушының қашан? деген сұрағына: Сабақтан кейін болатын жағдайды толық анықтатуға көз жеткізу қажет. 1. Алдымен оқушының не? деген сұрағына: Сабақта шынайылық, оқыту бар екенін көрсету.

Ж а ң а и д е я л а р д ы қ о л д а н а о т ы р ы п , о р ы н д а л а т ы н ж ұ м ы с б а ғ ы т ы м Оқушымен қарым

26 слайд
Ж а ң а и д е я л а р д ы қ о л д а н а о т ы р ы п , о р ы н д а л а т ы н ж ұ м ы с б а ғ ы т ы м Оқушымен қарым- қатынасты қалыптастыру Оқушының логикалық ойлау қабілетін дамыту Әр оқушының әрекетін, ұлттық болмысын пайдалануға жұмсау. Оқушының ұлттық моралінің орындалуын қамтамасыз ету. Оқушының санасын, сенімін, көзқарасын,білімін арттыру. Оқушының парасатын, ойлауын қалыптастыра отырып машықтандыру.

26 слайд

Ж а ң а и д е я л а р д ы қ о л д а н а о т ы р ы п , о р ы н д а л а т ы н ж ұ м ы с б а ғ ы т ы м Оқушымен қарым- қатынасты қалыптастыру Оқушының логикалық ойлау қабілетін дамыту Әр оқушының әрекетін, ұлттық болмысын пайдалануға жұмсау. Оқушының ұлттық моралінің орындалуын қамтамасыз ету. Оқушының санасын, сенімін, көзқарасын,білімін арттыру. Оқушының парасатын, ойлауын қалыптастыра отырып машықтандыру.

 «Модельдерді сипаттау әдістері» «Векторлық және растырлық графикалы құру мен өңдейтін программалар.» ИИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕ

27 слайд
 «Модельдерді сипаттау әдістері» «Векторлық және растырлық графикалы құру мен өңдейтін программалар.» ИИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН ӨТКІЗІЛГЕН 2015-2016 ОҚУ ЖЫЛДАРЫ АРАЛЫҒЫНДА ӨТКІЗІЛГЕН АШЫҚ САБАҚТАР ТАҚЫРЫБЫ: Еңбекшілдер орта мектебі Ашық сабақ Тақырыбы: ««Модельдерді сипаттау әдістері» Сынып: 7а 2015-2016 оқу жылы Сынып: 8а Еңбекшілдер орта мектебі Тақырыбы: «Векторлық және растырлық графикалық құру мен өңдейтін программалар.» 2015-2016 оқу жылы Ашық сабақ А ш ы қ с а б а қ т а р ү л г і с і :

27 слайд

 «Модельдерді сипаттау әдістері» «Векторлық және растырлық графикалы құру мен өңдейтін программалар.» ИИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН ӨТКІЗІЛГЕН 2015-2016 ОҚУ ЖЫЛДАРЫ АРАЛЫҒЫНДА ӨТКІЗІЛГЕН АШЫҚ САБАҚТАР ТАҚЫРЫБЫ: Еңбекшілдер орта мектебі Ашық сабақ Тақырыбы: ««Модельдерді сипаттау әдістері» Сынып: 7а 2015-2016 оқу жылы Сынып: 8а Еңбекшілдер орта мектебі Тақырыбы: «Векторлық және растырлық графикалық құру мен өңдейтін программалар.» 2015-2016 оқу жылы Ашық сабақ А ш ы қ с а б а қ т а р ү л г і с і :

ІІІ БӨЛІМ Тәжірибелік қосымша, педагогтың жұмыс жүйесін көрсететін қызметінің нәтижесі Басқаларды үйрете отырып, біздің ө

28 слайд
ІІІ БӨЛІМ Тәжірибелік қосымша, педагогтың жұмыс жүйесін көрсететін қызметінің нәтижесі Басқаларды үйрете отырып, біздің өзіміз де үйренеміз. Сенека

28 слайд

ІІІ БӨЛІМ Тәжірибелік қосымша, педагогтың жұмыс жүйесін көрсететін қызметінің нәтижесі Басқаларды үйрете отырып, біздің өзіміз де үйренеміз. Сенека

Сабақтан тыс жұмыстар “ХХІ ғасыр көшбасшысы” интеллектуалды сайысы (8-9-сыныптар)  Мектепішілік газет (5-7-сыныптар)

29 слайд
Сабақтан тыс жұмыстар “ХХІ ғасыр көшбасшысы” интеллектуалды сайысы (8-9-сыныптар)  Мектепішілік газет (5-7-сыныптар)

29 слайд

Сабақтан тыс жұмыстар “ХХІ ғасыр көшбасшысы” интеллектуалды сайысы (8-9-сыныптар)  Мектепішілік газет (5-7-сыныптар)

30 слайд

30 слайд

Үйірме жұмысы Топтың аты: Компьютрон Ұран: Информатика болашаққа бастайды Келешекке білім қуған жастард

31 слайд
Үйірме жұмысы Топтың аты: Компьютрон Ұран: Информатика болашаққа бастайды Келешекке білім қуған жастарды Қадам басып 21- ші ғасырға Барлық әлем жаңалығын тастайды.

31 слайд

Үйірме жұмысы Топтың аты: Компьютрон Ұран: Информатика болашаққа бастайды Келешекке білім қуған жастарды Қадам басып 21- ші ғасырға Барлық әлем жаңалығын тастайды.

32 слайд

32 слайд

IV БӨЛІМ Оқушының білім алу қызметінің нәтижесін көрсететін құжаттар Мұғалім,егер ол адал болса,әрқашан зейінді шәкірт те

33 слайд
IV БӨЛІМ Оқушының білім алу қызметінің нәтижесін көрсететін құжаттар Мұғалім,егер ол адал болса,әрқашан зейінді шәкірт те болуға тиіс. М.ГОРЬКИЙ

33 слайд

IV БӨЛІМ Оқушының білім алу қызметінің нәтижесін көрсететін құжаттар Мұғалім,егер ол адал болса,әрқашан зейінді шәкірт те болуға тиіс. М.ГОРЬКИЙ

V БӨЛІМ Республикалық, облыстық, аудандық деңгейлерде педагог тәжірибесін жалпылап тарату туралы ақпарат Педагог-жаңа ұрпақ

34 слайд
V БӨЛІМ Республикалық, облыстық, аудандық деңгейлерде педагог тәжірибесін жалпылап тарату туралы ақпарат Педагог-жаңа ұрпаққа ғасырлар бойы жинақталған барлық бағалы дүниелерді беріп,жалған сенімдерді, кінәраттар мен кеселдерді бермеуге тиісті адам. А.В.Луначарский

34 слайд

V БӨЛІМ Республикалық, облыстық, аудандық деңгейлерде педагог тәжірибесін жалпылап тарату туралы ақпарат Педагог-жаңа ұрпаққа ғасырлар бойы жинақталған барлық бағалы дүниелерді беріп,жалған сенімдерді, кінәраттар мен кеселдерді бермеуге тиісті адам. А.В.Луначарский

VІ БӨЛІМ Педагог жұмысының ресми бағасын анықтайтын құжаттар Егер, бір жылдығыңды ойласаң, егін ек, жүз жылдығыңды ойласаң, а

35 слайд
VІ БӨЛІМ Педагог жұмысының ресми бағасын анықтайтын құжаттар Егер, бір жылдығыңды ойласаң, егін ек, жүз жылдығыңды ойласаң, ағаш ек, ал мың жылдығыңды ойласаң адам тәрбиелеп, білім бер!

35 слайд

VІ БӨЛІМ Педагог жұмысының ресми бағасын анықтайтын құжаттар Егер, бір жылдығыңды ойласаң, егін ек, жүз жылдығыңды ойласаң, ағаш ек, ал мың жылдығыңды ойласаң адам тәрбиелеп, білім бер!

VIІ БӨЛІМ Білім, біліктілік деңгейін анықтайтын құжаттар Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқу

36 слайд
VIІ БӨЛІМ Білім, біліктілік деңгейін анықтайтын құжаттар Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады. К.Д.Ушинский

36 слайд

VIІ БӨЛІМ Білім, біліктілік деңгейін анықтайтын құжаттар Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады. К.Д.Ушинский

Информатика ПӘНІ БОЙЫНША БІЛІМ САПАСЫ 2013-14 оқу жылы 2015-16 оқу жылы 0 20 40 60 80 100 100 100100 100 ҮлгеріміСапасы

37 слайд
Информатика ПӘНІ БОЙЫНША БІЛІМ САПАСЫ 2013-14 оқу жылы 2015-16 оқу жылы 0 20 40 60 80 100 100 100100 100 ҮлгеріміСапасы

37 слайд

Информатика ПӘНІ БОЙЫНША БІЛІМ САПАСЫ 2013-14 оқу жылы 2015-16 оқу жылы 0 20 40 60 80 100 100 100100 100 ҮлгеріміСапасы

Мектепішілік информатика олимпиадасының қорытындысы № Оқушының аты-жөні Сыныб ы Жинаған ұпайлары Жалпы ұпай саны Иеленген

38 слайд
Мектепішілік информатика олимпиадасының қорытындысы № Оқушының аты-жөні Сыныб ы Жинаған ұпайлары Жалпы ұпай саны Иеленген орны І турІІ тур 1 Сапа Айқын 5 1 3 4 2 Смагулов Алихан 5 3 2 5 3 Абдрахманова Дильназ 6 3 2 5 4 Смагулова Илназ 6 2 2 4 5 Гданский Ивн 6 2 4 6 6 Жұмабаева Ділназ 7 3 2 5 7 Даулетбай Самал 7 2 4 6 8 Алимова Жадыра 9 13 3 16 І 9 Конкаев Елнұр 9 5 4 9 ІII

38 слайд

Мектепішілік информатика олимпиадасының қорытындысы № Оқушының аты-жөні Сыныб ы Жинаған ұпайлары Жалпы ұпай саны Иеленген орны І турІІ тур 1 Сапа Айқын 5 1 3 4 2 Смагулов Алихан 5 3 2 5 3 Абдрахманова Дильназ 6 3 2 5 4 Смагулова Илназ 6 2 2 4 5 Гданский Ивн 6 2 4 6 6 Жұмабаева Ділназ 7 3 2 5 7 Даулетбай Самал 7 2 4 6 8 Алимова Жадыра 9 13 3 16 І 9 Конкаев Елнұр 9 5 4 9 ІII

- Менің сыныбым менің мақтанышым

39 слайд
- Менің сыныбым менің мақтанышым

39 слайд

- Менің сыныбым менің мақтанышым