Портфолио үлгісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Портфолио үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі оқу сапасының дәрежесіне сай әрбір мұғалімге қажетті дүние ол ПОРТФОЛИО. Портфолио әр мұғалімнің жеке жұмысын жинақтау үшін таптырмас құжат.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Аптикеримова Лаззат Минбаевна ДТІЖО (Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары)

#1 слайд
Аптикеримова Лаззат Минбаевна ДТІЖО (Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары)

1 слайд

Аптикеримова Лаззат Минбаевна ДТІЖО (Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары)

ФОТО Лауазымы: ......................... жалпы орта мектебі директорының оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары . Жалпы ең

#2 слайд
ФОТО Лауазымы:  ......................... жалпы орта мектебі  директорының оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары . Жалпы еңбек өтілі:    ....... жыл , оның ішінде педагогикалық еңбек өтілі ..... жыл Басшы орынбасары ретіндегі еңбек өтілі:   Қазіргі лауазымға тағайындалған күні:  .............  201 ... жыл. Бұйрық № .......М ҰҒАЛІМ ТУРАЛЫ М ӘЛІМ ЕТ

2 слайд

ФОТО Лауазымы:  ......................... жалпы орта мектебі  директорының оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары . Жалпы еңбек өтілі:    ....... жыл , оның ішінде педагогикалық еңбек өтілі ..... жыл Басшы орынбасары ретіндегі еңбек өтілі:   Қазіргі лауазымға тағайындалған күні:  .............  201 ... жыл. Бұйрық № .......М ҰҒАЛІМ ТУРАЛЫ М ӘЛІМ ЕТ

1. Мұғалім туралы мәліметтер. 2. Мұғалімнің білім жетілдіру жұмыстары. 3. Жетістіктері. 4. Әдістемелік жұмыстары. 5. Озық тәжі

#3 слайд
1. Мұғалім туралы мәліметтер. 2. Мұғалімнің білім жетілдіру жұмыстары. 3. Жетістіктері. 4. Әдістемелік жұмыстары. 5. Озық тәжірибе жұмыстарының таратылуы. 6. Оқушылардың жетістіктері. 7. Марапаттары,алғыс хаттары.

3 слайд

1. Мұғалім туралы мәліметтер. 2. Мұғалімнің білім жетілдіру жұмыстары. 3. Жетістіктері. 4. Әдістемелік жұмыстары. 5. Озық тәжірибе жұмыстарының таратылуы. 6. Оқушылардың жетістіктері. 7. Марапаттары,алғыс хаттары.

Мұғалімнің білім жетілдіру жұмыстары

#4 слайд
Мұғалімнің білім жетілдіру жұмыстары

4 слайд

Мұғалімнің білім жетілдіру жұмыстары

ЖЕТІСТІКТЕРІ

#5 слайд
ЖЕТІСТІКТЕРІ

5 слайд

ЖЕТІСТІКТЕРІ

Әдістемелік жұмыстары

#6 слайд
Әдістемелік жұмыстары

6 слайд

Әдістемелік жұмыстары

Озық тәжірибе жұмыстарының таратылуы

#7 слайд
Озық тәжірибе жұмыстарының таратылуы

7 слайд

Озық тәжірибе жұмыстарының таратылуы

Оқушылардың жетістіктері

#8 слайд
Оқушылардың жетістіктері

8 слайд

Оқушылардың жетістіктері

Марапаттары, алғыс хаттары

#9 слайд
Марапаттары, алғыс хаттары

9 слайд

Марапаттары, алғыс хаттары

ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІНІҢ МАҚСАТЫ, МІНДЕТТЕРІ, НЫСАНЫ ЖӘНЕ ІСКЕ АСЫРУ НЕГІЗДЕРІ

#10 слайд
ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІНІҢ МАҚСАТЫ, МІНДЕТТЕРІ, НЫСАНЫ ЖӘНЕ ІСКЕ АСЫРУ НЕГІЗДЕРІ

10 слайд

ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІНІҢ МАҚСАТЫ, МІНДЕТТЕРІ, НЫСАНЫ ЖӘНЕ ІСКЕ АСЫРУ НЕГІЗДЕРІ

Мақсаты: Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау. Мі

#11 слайд
Мақсаты: Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау. Міндеттері: Білім беру ұйымдары ; Қоғамның тәрбиенің басым рөлін түсінуіне көмектесу; Білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.

11 слайд

Мақсаты: Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау. Міндеттері: Білім беру ұйымдары ; Қоғамның тәрбиенің басым рөлін түсінуіне көмектесу; Білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.

Іске асыру м ақсаттары : Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері , Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, Тәрбиен

#12 слайд
Іске асыру м ақсаттары : Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері , Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, Тәрбиенің кешенді бағдарламасын, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, барлық үлгідегі, деңгейдегі және меншік түріндегі білім беру ұйымдарында оқу бағдарламалары мен оқулықтарды, тәрбие бағдарламаларын әзірлеуде негіз болады.

12 слайд

Іске асыру м ақсаттары : Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері , Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, Тәрбиенің кешенді бағдарламасын, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, барлық үлгідегі, деңгейдегі және меншік түріндегі білім беру ұйымдарында оқу бағдарламалары мен оқулықтарды, тәрбие бағдарламаларын әзірлеуде негіз болады.

ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ БАСЫМ БАҒЫТТАРЫ

#13 слайд
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ БАСЫМ БАҒЫТТАРЫ

13 слайд

ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ БАСЫМ БАҒЫТТАРЫ

Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары

#14 слайд
Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді.

14 слайд

Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді.

 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие  Рухани – адамгершілік тәрбие  Ұлттық тәрбие  Отбасы тәрби

#15 слайд
 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие  Рухани – адамгершілік тәрбие  Ұлттық тәрбие  Отбасы тәрбиесі  Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие  Көп мәдениетті және көркем – эстетикалық тәрбие  Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиес і  Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

15 слайд

 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие  Рухани – адамгершілік тәрбие  Ұлттық тәрбие  Отбасы тәрбиесі  Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие  Көп мәдениетті және көркем – эстетикалық тәрбие  Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиес і  Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Тәрбиенің мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақытта іске асырылады.

#16 слайд
Тәрбиенің мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақытта іске асырылады.   Тәрбие жұмысын іске асыру тиімділігінің өлшеуіші ретінде тұлғаның қоршаған әлемге, қандай да бір құндылықтарға және қоғамдық құбылыстарға қарым – қатынастардан байқалатын критерийлер ұсынылды.

16 слайд

Тәрбиенің мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақытта іске асырылады.   Тәрбие жұмысын іске асыру тиімділігінің өлшеуіші ретінде тұлғаның қоршаған әлемге, қандай да бір құндылықтарға және қоғамдық құбылыстарға қарым – қатынастардан байқалатын критерийлер ұсынылды.

МЕКТЕПТІҢ БАСТЫ МӘСЕЛЕСІ: «Білім беру саласындағы құзіреттілік тәсілі негізінде бәсекеге қабілетті түлектерді дайындау»

#17 слайд
МЕКТЕПТІҢ БАСТЫ МӘСЕЛЕСІ: «Білім беру саласындағы құзіреттілік тәсілі негізінде бәсекеге қабілетті түлектерді дайындау»   МАҚСАТЫ: Оқу үрдісін жаңа талап тұрғысынан ұйымдастырып, білім алушыларының кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру.   МІНДЕТТЕРІ: Оқу үрдісін жаңа білім беру стандарттарымен және бағдарламаларымен қамтамасыз ету ;

17 слайд

МЕКТЕПТІҢ БАСТЫ МӘСЕЛЕСІ: «Білім беру саласындағы құзіреттілік тәсілі негізінде бәсекеге қабілетті түлектерді дайындау»   МАҚСАТЫ: Оқу үрдісін жаңа талап тұрғысынан ұйымдастырып, білім алушыларының кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру.   МІНДЕТТЕРІ: Оқу үрдісін жаңа білім беру стандарттарымен және бағдарламаларымен қамтамасыз ету ;

Мақсаты: Сапалы білім мен саналы тәрбиемен қаруланған, жан – жақты дамыған, елжанды тұлға қалыптастыру. Міндеті

#18 слайд
Мақсаты: Сапалы білім мен саналы тәрбиемен қаруланған, жан – жақты дамыған, елжанды тұлға қалыптастыру. Міндеті: Оқушы жастарды Отансүйгіштікке, Е лжандылыққа, ұлтаралық келісімге, әлеуметтік шығармашылық қабілеттілікке бейімдеу;

18 слайд

Мақсаты: Сапалы білім мен саналы тәрбиемен қаруланған, жан – жақты дамыған, елжанды тұлға қалыптастыру. Міндеті: Оқушы жастарды Отансүйгіштікке, Е лжандылыққа, ұлтаралық келісімге, әлеуметтік шығармашылық қабілеттілікке бейімдеу;

 Жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде адамгершілік дүниетаным мен мәдени қарым – қатынастарға баулу;  Ұлттық тәрбиені бой

#19 слайд
 Жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде адамгершілік дүниетаным мен мәдени қарым – қатынастарға баулу;  Ұлттық тәрбиені бойына сіңірген иманды ұл мен инабатты қыз тәрбиелеу;  Дарынды, шығармашыл, өнерлі өрендерге қолдау көрсетіп, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатысуына мүмкіндік жасау;  ҚР-ның Заңын құрметтеуге, өз құқығын білуге, қоғамдық өмірде өз жауапкершілігін сезінуге тәрбиелеу;  Отанының, елді мекенінің, ұлтының тарихын, салт-дәстүрін, мәдениетін зерттеуге баулу;  Мәдени орталықтарға (көрме, мұражай, театр, т.б.) бару арқылы атақты тұлғалардың өмір жолымен, атқарған қызметімен танысу;  Қазақстан Республикасының рәміздерін құрметтеуге баулу;

19 слайд

 Жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде адамгершілік дүниетаным мен мәдени қарым – қатынастарға баулу;  Ұлттық тәрбиені бойына сіңірген иманды ұл мен инабатты қыз тәрбиелеу;  Дарынды, шығармашыл, өнерлі өрендерге қолдау көрсетіп, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатысуына мүмкіндік жасау;  ҚР-ның Заңын құрметтеуге, өз құқығын білуге, қоғамдық өмірде өз жауапкершілігін сезінуге тәрбиелеу;  Отанының, елді мекенінің, ұлтының тарихын, салт-дәстүрін, мәдениетін зерттеуге баулу;  Мәдени орталықтарға (көрме, мұражай, театр, т.б.) бару арқылы атақты тұлғалардың өмір жолымен, атқарған қызметімен танысу;  Қазақстан Республикасының рәміздерін құрметтеуге баулу;

 Мектептің ішкі тәртібіне, санитарлық – гигиеналық талаптарды орындауға бағыт беру;  Сабақтан тыс уақыттарда үйірме, клуб,

#20 слайд
 Мектептің ішкі тәртібіне, санитарлық – гигиеналық талаптарды орындауға бағыт беру;  Сабақтан тыс уақыттарда үйірме, клуб, спорттық секцияларды ұйымдастыру;  Еңбек және соғыс ардагерлерін құрметтеуге байланысты әр түрлі тақырыпта кездесулер ұйымдастыру;  Оқушы жастарды табиғатты сүюге, қоршаған ортаны қорғауға баулу;  Салауатты өмір салтын насихаттау, наркомания, токсикомания, шылым шегу және ЖҚТБ-ға қарсы күрес жүргізу;  Діни экстремизм мен терроризмге қарсы іс – шаралар ұйымдастырып, сақтандыру шараларын өткізу;  Қайырымдылық акцияларын, жәрмеңкелерін өткізу арқылы мейірімділік сезімге тәрбиелеу.

20 слайд

 Мектептің ішкі тәртібіне, санитарлық – гигиеналық талаптарды орындауға бағыт беру;  Сабақтан тыс уақыттарда үйірме, клуб, спорттық секцияларды ұйымдастыру;  Еңбек және соғыс ардагерлерін құрметтеуге байланысты әр түрлі тақырыпта кездесулер ұйымдастыру;  Оқушы жастарды табиғатты сүюге, қоршаған ортаны қорғауға баулу;  Салауатты өмір салтын насихаттау, наркомания, токсикомания, шылым шегу және ЖҚТБ-ға қарсы күрес жүргізу;  Діни экстремизм мен терроризмге қарсы іс – шаралар ұйымдастырып, сақтандыру шараларын өткізу;  Қайырымдылық акцияларын, жәрмеңкелерін өткізу арқылы мейірімділік сезімге тәрбиелеу.

Файл форматы:
pptx
29.06.2022
1265
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі