Материалдар / Портфолио үлгісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Портфолио үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1591
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
І бөлімІ бөлім Мұғалім туралы мәлімет                                       

1 слайд
І бөлімІ бөлім Мұғалім туралы мәлімет                                         Адамның адамшылығы ... жақсы ұстаздан болады. Абай

1 слайд

І бөлімІ бөлім Мұғалім туралы мәлімет                                         Адамның адамшылығы ... жақсы ұстаздан болады. Абай

ІІ бөлімІІ бөлім Мұғалім қызметінің нәтижесі                                       

2 слайд
ІІ бөлімІІ бөлім Мұғалім қызметінің нәтижесі                                         Мұғалімнің ұдайы жақсы оқитын балаларға сүйсініп,ылғи соларды ғана оқытуы дұрыс емес. М.Әуезов.

2 слайд

ІІ бөлімІІ бөлім Мұғалім қызметінің нәтижесі                                         Мұғалімнің ұдайы жақсы оқитын балаларға сүйсініп,ылғи соларды ғана оқытуы дұрыс емес. М.Әуезов.

ІІІ бөлімІІІ бөлім Ғылыми-әдістемелік жұмыстар                                       

3 слайд
ІІІ бөлімІІІ бөлім Ғылыми-әдістемелік жұмыстар                                         Болмасаң да ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз. Ондай болмақ қайда деп, Айтпа ғылым сүйсеңіз. Абай

3 слайд

ІІІ бөлімІІІ бөлім Ғылыми-әдістемелік жұмыстар                                         Болмасаң да ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз. Ондай болмақ қайда деп, Айтпа ғылым сүйсеңіз. Абай

ІҮ бөлімІҮ бөлім Сыныптан тыс жұмыс                                       

4 слайд
ІҮ бөлімІҮ бөлім Сыныптан тыс жұмыс                                         Атадан жақсы ұл туса, Елінің туы болады. Қазыбек би

4 слайд

ІҮ бөлімІҮ бөлім Сыныптан тыс жұмыс                                         Атадан жақсы ұл туса, Елінің туы болады. Қазыбек би

Ү бөлімҮ бөлім Оқу – материалдық база                                       

5 слайд
Ү бөлімҮ бөлім Оқу – материалдық база                                         Қазақтың жайнар даласы, Жетілер оқып баласы...

5 слайд

Ү бөлімҮ бөлім Оқу – материалдық база                                         Қазақтың жайнар даласы, Жетілер оқып баласы...

•Мұғалімнің әдістемелік тақырыбы, мақсаты, кезеңдері,зерттеу обьектісі,жоспардың кезеңдері, тұжырымдамасы; •Мұғалімнің жаңа

6 слайд
•Мұғалімнің әдістемелік тақырыбы, мақсаты, кезеңдері,зерттеу обьектісі,жоспардың кезеңдері, тұжырымдамасы; •Мұғалімнің жаңа оқыту технологияларын меңгеруі; •Өз іс – тәжірибесінде өткізген педагогикалық зерттеулері; •Ақпаратты – коммуникативті технологияларды оқу үрдісінде пайдалануы; •Кәсіби педагогикалық және шығармашылық конкурстарға қатысуы; •Әдістемелік және пәндік декадаларға қатысуы; •Ашық сабақтар, дөңгелек үстелдер ұйымдастыруы; •Ғылыми зерттеулер жүргізуі; •Авторлық бағдарламалар жүргізуі; •Реферат, баяндама, мақалалары және дайындаған шығармашылық есебі Ғылыми - әдістемелік жұмыстар                                        

6 слайд

•Мұғалімнің әдістемелік тақырыбы, мақсаты, кезеңдері,зерттеу обьектісі,жоспардың кезеңдері, тұжырымдамасы; •Мұғалімнің жаңа оқыту технологияларын меңгеруі; •Өз іс – тәжірибесінде өткізген педагогикалық зерттеулері; •Ақпаратты – коммуникативті технологияларды оқу үрдісінде пайдалануы; •Кәсіби педагогикалық және шығармашылық конкурстарға қатысуы; •Әдістемелік және пәндік декадаларға қатысуы; •Ашық сабақтар, дөңгелек үстелдер ұйымдастыруы; •Ғылыми зерттеулер жүргізуі; •Авторлық бағдарламалар жүргізуі; •Реферат, баяндама, мақалалары және дайындаған шығармашылық есебі Ғылыми - әдістемелік жұмыстар                                        

•Түйіндеме •Мамандығын жетілдіргені туралы мәлімет (қай оқу орны,айы, жылы, курстың тақырыбы) •Аттестациядан өткендігі жө

7 слайд
•Түйіндеме •Мамандығын жетілдіргені туралы мәлімет (қай оқу орны,айы, жылы, курстың тақырыбы) •Аттестациядан өткендігі жөніндегі құжаттар •Ғылыми немесе құрметті атақтары туралы құжаттар көшірмесі •Алғыс хаттар,құрмет грамоталары, үкімет наградалары •Қатысқан конкурстар дипломдары Мұғалім туралы жалпы мәліметтер                                        

7 слайд

•Түйіндеме •Мамандығын жетілдіргені туралы мәлімет (қай оқу орны,айы, жылы, курстың тақырыбы) •Аттестациядан өткендігі жөніндегі құжаттар •Ғылыми немесе құрметті атақтары туралы құжаттар көшірмесі •Алғыс хаттар,құрмет грамоталары, үкімет наградалары •Қатысқан конкурстар дипломдары Мұғалім туралы жалпы мәліметтер                                        

•Оқушылардың пән бойынша жүргізген шығармашылық, жобалық, ғылыми- зерттеу жұмыстарының және рефераттарының тізімі; •Олимпи

8 слайд
•Оқушылардың пән бойынша жүргізген шығармашылық, жобалық, ғылыми- зерттеу жұмыстарының және рефераттарының тізімі; •Олимпиада, интеллектуалдық ойындар конкурс, жарыс, жеңімпаздарының тізімі; •Сыныптан тыс өткен іс – шаралардың қойылымы, өткен көрмелермен пәндік экскурсиялар туралы суреттер, бейнетаспалар; •Үйірмелер мен факультатив сабақтардың бағдарламалары; •Басқа құжаттар Пән бойынша сыныптан тыс жұмыс                                        

8 слайд

•Оқушылардың пән бойынша жүргізген шығармашылық, жобалық, ғылыми- зерттеу жұмыстарының және рефераттарының тізімі; •Олимпиада, интеллектуалдық ойындар конкурс, жарыс, жеңімпаздарының тізімі; •Сыныптан тыс өткен іс – шаралардың қойылымы, өткен көрмелермен пәндік экскурсиялар туралы суреттер, бейнетаспалар; •Үйірмелер мен факультатив сабақтардың бағдарламалары; •Басқа құжаттар Пән бойынша сыныптан тыс жұмыс                                        

•Пән бойынша сөздіктер мен басқа да анықтамалар тізімі; •Көрнекі құралдар (макет,кесте,сызба – нұсқа,портреттер,иллюстрациял

9 слайд
•Пән бойынша сөздіктер мен басқа да анықтамалар тізімі; •Көрнекі құралдар (макет,кесте,сызба – нұсқа,портреттер,иллюстрацияла р және т.б) тізімі; •Сабақта пайдаланатын техникалық құрал – жабдықтардың (теледидар, магнитофон,музыкалық орталық, диапроектор) тізімі. •Компьютер және компьютерге қатысты; •Аудио және бейне таспалар; •Құралдар,оқулықтар; •Дидактикалық материалдар,есептер мен жаттығулар жинағы,диктанттар мен мазмұндамалар жинағы,рефераттар мен шығармалар; •Оқушылардың білім алу деңгейінің өлшеуіші Оқу – материалдық база                                        

9 слайд

•Пән бойынша сөздіктер мен басқа да анықтамалар тізімі; •Көрнекі құралдар (макет,кесте,сызба – нұсқа,портреттер,иллюстрацияла р және т.б) тізімі; •Сабақта пайдаланатын техникалық құрал – жабдықтардың (теледидар, магнитофон,музыкалық орталық, диапроектор) тізімі. •Компьютер және компьютерге қатысты; •Аудио және бейне таспалар; •Құралдар,оқулықтар; •Дидактикалық материалдар,есептер мен жаттығулар жинағы,диктанттар мен мазмұндамалар жинағы,рефераттар мен шығармалар; •Оқушылардың білім алу деңгейінің өлшеуіші Оқу – материалдық база                                        

•Оқушылардың берілген пән бойынша қандай көрсеткіштерге жеткені,пәнді игеруі және осы пән бойынша үздік жетістіктері жинақ

10 слайд
•Оқушылардың берілген пән бойынша қандай көрсеткіштерге жеткені,пәнді игеруі және осы пән бойынша үздік жетістіктері жинақталады; •Педагогтың соңғы 3 жыл ішінде көрсеткен нәтижелері мен көрсеткіштері, оқушылардың мектепішілік және басқа да олимпиадаларға қатысуы; •Оқушыларының аралық аттестацияларда және қорытынды сынақтарда көрсеткен нәтижелері; (тоқсандық қорытындылар, СОД,дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейі) •Мұғалімнің диагностикалық картасы; •Мұғалімнің шығармашылық және жұмыс жетістіктерін көрсететін құжаттар, бейне таспалар; Мұғалім қызметінің нәтижесі                                        

10 слайд

•Оқушылардың берілген пән бойынша қандай көрсеткіштерге жеткені,пәнді игеруі және осы пән бойынша үздік жетістіктері жинақталады; •Педагогтың соңғы 3 жыл ішінде көрсеткен нәтижелері мен көрсеткіштері, оқушылардың мектепішілік және басқа да олимпиадаларға қатысуы; •Оқушыларының аралық аттестацияларда және қорытынды сынақтарда көрсеткен нәтижелері; (тоқсандық қорытындылар, СОД,дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейі) •Мұғалімнің диагностикалық картасы; •Мұғалімнің шығармашылық және жұмыс жетістіктерін көрсететін құжаттар, бейне таспалар; Мұғалім қызметінің нәтижесі                                        

ПОРТФОЛИ О                                        

11 слайд
ПОРТФОЛИ О                                        

11 слайд

ПОРТФОЛИ О                                        

                                        Өз білімін жетілдіру

12 слайд
                                        Өз білімін жетілдіру

12 слайд

                                        Өз білімін жетілдіру

БІЛІМ САПАСЫНЫҢ ӨЛШЕУІШІ                                        

13 слайд
  БІЛІМ САПАСЫНЫҢ ӨЛШЕУІШІ                                          

13 слайд

  БІЛІМ САПАСЫНЫҢ ӨЛШЕУІШІ                                          