Портрет жанры.Портрет түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Портрет жанры.Портрет түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация Көркем еңбек пәні
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ақмола облысы, Есіл ауданы “ Құмай негізгі мектебі” КММ Көркем пәнінің мұғалімі: Бірлесхан Аманкелді Қысқа мерзімді жоспар Көрке

#1 слайд
Ақмола облысы, Есіл ауданы “ Құмай негізгі мектебі” КММ Көркем пәнінің мұғалімі: Бірлесхан Аманкелді Қысқа мерзімді жоспар Көркем еңбек 6 сынып

1 слайд

Ақмола облысы, Есіл ауданы “ Құмай негізгі мектебі” КММ Көркем пәнінің мұғалімі: Бірлесхан Аманкелді Қысқа мерзімді жоспар Көркем еңбек 6 сынып

Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры.Портрет түрлер і оқу мақсаттары: 6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры.Портрет түрлер і оқу мақсаттары: 6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Ойлау деңгейінің дағдылары, білу, түсіну, қолдануКөпшілігі :портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады ; Кейбіреуі: портрет түрлерін өз бетінше орындайды;Оқушылардың барлығы : портрет тжанры.мен портреттүрлері туралы біледі; SMART талабына сай сабақ жоспары, оқу мақсаты, бағалау критерилері нақты, қолжетімді. Сабақ мақсаттары : Тілдік мақсаты: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер :портрет, жанр. Пән лексикасы және терминология: Диaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер:

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры.Портрет түрлер і оқу мақсаттары: 6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Ойлау деңгейінің дағдылары, білу, түсіну, қолдануКөпшілігі :портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады ; Кейбіреуі: портрет түрлерін өз бетінше орындайды;Оқушылардың барлығы : портрет тжанры.мен портреттүрлері туралы біледі; SMART талабына сай сабақ жоспары, оқу мақсаты, бағалау критерилері нақты, қолжетімді. Сабақ мақсаттары : Тілдік мақсаты: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер :портрет, жанр. Пән лексикасы және терминология: Диaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер:

Бел c енді o қыту әді c тері «Жасырын суреттер” әдісі Өткен сабақтан алған білімдерін қолдана отырып, жылдам жауап бер

#3 слайд
Бел c енді o қыту әді c тері «Жасырын суреттер” әдісі Өткен сабақтан алған білімдерін қолдана отырып, жылдам жауап береді, ойлау қабілеттерін дамытуға қол жеткізеді. “ Сұраққа жетіп алу“ әдісі Тапсырма тәсілдеірі арқылы оқушылар ойлау дағдылары мен есте сақтау қабілеттерін дамытуға қол жеткізеді. Оқушылардың айтылым дағдылары пікірталасқа түсу арқылы қалыптасады. “ Портрет” әдісі сарамандық жұмыс Оқушылар портрет салу ережелерімен таныса отырып адамның бет бейнесін салады. Аз уақыт ішінде икемділік. Нәтижелік дағдысы қалыптасады. Өзіндік білім алуға дағдыланады, жұмыстарды тез орындау мүмкіндіктері артады.

3 слайд

Бел c енді o қыту әді c тері «Жасырын суреттер” әдісі Өткен сабақтан алған білімдерін қолдана отырып, жылдам жауап береді, ойлау қабілеттерін дамытуға қол жеткізеді. “ Сұраққа жетіп алу“ әдісі Тапсырма тәсілдеірі арқылы оқушылар ойлау дағдылары мен есте сақтау қабілеттерін дамытуға қол жеткізеді. Оқушылардың айтылым дағдылары пікірталасқа түсу арқылы қалыптасады. “ Портрет” әдісі сарамандық жұмыс Оқушылар портрет салу ережелерімен таныса отырып адамның бет бейнесін салады. Аз уақыт ішінде икемділік. Нәтижелік дағдысы қалыптасады. Өзіндік білім алуға дағдыланады, жұмыстарды тез орындау мүмкіндіктері артады.

«Адасқан әріптер» арқылы оқушыларды үш топқа бөлемін Жеке жұмыс «Жасырын суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақы

#4 слайд
«Адасқан әріптер» арқылы оқушыларды үш топқа бөлемін Жеке жұмыс «Жасырын суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Берілген сұрақтар арқылы сурет өнерінің түрлерін ажыратады Топтық жұмыс “Сұраққа жетіп алу“ әдісі арқылы Портрет жанрының ерекшеліктері мен мағыздылығына тоқталып өтеді. Бейнелей өнеріндегі портрет жанрын ажыратады, сипаттайды. «Портрет» әдісі. Жеке, сарамандық жұмыс Оқушылар портер салу ережелерімен танысып отырып адамның бет бейнесін салады. Өздерінің салған портреттерін таныстырады, потрет салудың түрлі нұсқаларын белгілейд.

4 слайд

«Адасқан әріптер» арқылы оқушыларды үш топқа бөлемін Жеке жұмыс «Жасырын суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Берілген сұрақтар арқылы сурет өнерінің түрлерін ажыратады Топтық жұмыс “Сұраққа жетіп алу“ әдісі арқылы Портрет жанрының ерекшеліктері мен мағыздылығына тоқталып өтеді. Бейнелей өнеріндегі портрет жанрын ажыратады, сипаттайды. «Портрет» әдісі. Жеке, сарамандық жұмыс Оқушылар портер салу ережелерімен танысып отырып адамның бет бейнесін салады. Өздерінің салған портреттерін таныстырады, потрет салудың түрлі нұсқаларын белгілейд.

Саралау әдістері Қарқын арқылы саралау Жеке жұмыс: “Сұрақ-жауап” әдісі . Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмал

#5 слайд
Саралау әдістері Қарқын арқылы саралау Жеке жұмыс: “Сұрақ-жауап” әдісі . Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар. Жеңілден күрделіге қарай сұрақтар койылады Топтау арқылы саралау Нәтиже арқылы саралау Топпен жұмыс: “Сұраққа жетіп алу" әдісі тапсырмасында “сұрақтарға жауап беру арқылы бейнелеу өнеріндегі поптрет жанры туралы ұғымдарын көршісімен бөлісіп, тобында талқылайды. Айту, бөлісу арқылы оқушының ойы ашылады. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жауап береді. Жеке жұмыс: " «Портрет» әдісі сарамандыө жұмыс арқылы адамның бет бейнесін салад. Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әр түрлі олып шығады

5 слайд

Саралау әдістері Қарқын арқылы саралау Жеке жұмыс: “Сұрақ-жауап” әдісі . Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар. Жеңілден күрделіге қарай сұрақтар койылады Топтау арқылы саралау Нәтиже арқылы саралау Топпен жұмыс: “Сұраққа жетіп алу" әдісі тапсырмасында “сұрақтарға жауап беру арқылы бейнелеу өнеріндегі поптрет жанры туралы ұғымдарын көршісімен бөлісіп, тобында талқылайды. Айту, бөлісу арқылы оқушының ойы ашылады. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жауап береді. Жеке жұмыс: " «Портрет» әдісі сарамандыө жұмыс арқылы адамның бет бейнесін салад. Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әр түрлі олып шығады

Критериалды бағалау 1-Тапсырма Бағалау критерийі Портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды; Кім жылдам" әдісі Дескри

#6 слайд
Критериалды бағалау 1-Тапсырма Бағалау критерийі Портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды; Кім жылдам" әдісі Дескриптор: Сөзжұмбақты шешу арқылы портрет өнер түріне жататынын анықтайды. Портрет туралы ұымдарын талдайды Оқушылар үнемі бағаланып отырады . 2- тапсырма. Бағалау критерийі Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі. • беру • Портреттің түрлерін атау; • Ақпарат көздерін пайдалану арқылы оқулықтағы кез келген портретке таныстырылым жасау Дескрипторлар: • Оқушылар портрет жанры туралы біледі анықтайды • Портреттің түрлерін талдайды; • Ақпарат көздерін тиімді пайдаланады; 3-тапсырма. Бағалау критерийі Жеке жұмыс: Портретке адамның бет бейнесін Салу «Портрет » Әдісі Дескрипторлар: • Оқушылар портрет салу ережелерін біледі; • Портрет салудағы эстетикалық талаптарды орындайды; “ Ауызша бағалау” “ Смайлик арқылы бағалау” “ Басбармақ арқылы бағалау”

6 слайд

Критериалды бағалау 1-Тапсырма Бағалау критерийі Портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды; Кім жылдам" әдісі Дескриптор: Сөзжұмбақты шешу арқылы портрет өнер түріне жататынын анықтайды. Портрет туралы ұымдарын талдайды Оқушылар үнемі бағаланып отырады . 2- тапсырма. Бағалау критерийі Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі. • беру • Портреттің түрлерін атау; • Ақпарат көздерін пайдалану арқылы оқулықтағы кез келген портретке таныстырылым жасау Дескрипторлар: • Оқушылар портрет жанры туралы біледі анықтайды • Портреттің түрлерін талдайды; • Ақпарат көздерін тиімді пайдаланады; 3-тапсырма. Бағалау критерийі Жеке жұмыс: Портретке адамның бет бейнесін Салу «Портрет » Әдісі Дескрипторлар: • Оқушылар портрет салу ережелерін біледі; • Портрет салудағы эстетикалық талаптарды орындайды; “ Ауызша бағалау” “ Смайлик арқылы бағалау” “ Басбармақ арқылы бағалау”

Назар салып тыңдағандарыңызға көп рақмет!!! Дайындаған :Бірлесхан А.

#7 слайд
Назар салып тыңдағандарыңызға көп рақмет!!! Дайындаған :Бірлесхан А.

7 слайд

Назар салып тыңдағандарыңызға көп рақмет!!! Дайындаған :Бірлесхан А.

Файл форматы:
pptx
09.02.2021
2387
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі