Материалдар / Портрет жанры.Портрет түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Портрет жанры.Портрет түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация Көркем еңбек пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2021
1622
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ақмола облысы, Есіл ауданы “ Құмай негізгі мектебі” КММ Көркем пәнінің мұғалімі: Бірлесхан Аманкелді Қысқа мерзімді жоспар Көрке

1 слайд
Ақмола облысы, Есіл ауданы “ Құмай негізгі мектебі” КММ Көркем пәнінің мұғалімі: Бірлесхан Аманкелді Қысқа мерзімді жоспар Көркем еңбек 6 сынып

Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры.Портрет түрлер і оқу мақсаттары: 6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры.Портрет түрлер і оқу мақсаттары: 6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Ойлау деңгейінің дағдылары, білу, түсіну, қолдануКөпшілігі :портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады ; Кейбіреуі: портрет түрлерін өз бетінше орындайды;Оқушылардың барлығы : портрет тжанры.мен портреттүрлері туралы біледі; SMART талабына сай сабақ жоспары, оқу мақсаты, бағалау критерилері нақты, қолжетімді. Сабақ мақсаттары : Тілдік мақсаты: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер :портрет, жанр. Пән лексикасы және терминология: Диaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер:

Бел c енді o қыту әді c тері «Жасырын суреттер” әдісі Өткен сабақтан алған білімдерін қолдана отырып, жылдам жауап бер

3 слайд
Бел c енді o қыту әді c тері «Жасырын суреттер” әдісі Өткен сабақтан алған білімдерін қолдана отырып, жылдам жауап береді, ойлау қабілеттерін дамытуға қол жеткізеді. “ Сұраққа жетіп алу“ әдісі Тапсырма тәсілдеірі арқылы оқушылар ойлау дағдылары мен есте сақтау қабілеттерін дамытуға қол жеткізеді. Оқушылардың айтылым дағдылары пікірталасқа түсу арқылы қалыптасады. “ Портрет” әдісі сарамандық жұмыс Оқушылар портрет салу ережелерімен таныса отырып адамның бет бейнесін салады. Аз уақыт ішінде икемділік. Нәтижелік дағдысы қалыптасады. Өзіндік білім алуға дағдыланады, жұмыстарды тез орындау мүмкіндіктері артады.

«Адасқан әріптер» арқылы оқушыларды үш топқа бөлемін Жеке жұмыс «Жасырын суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақы

4 слайд
«Адасқан әріптер» арқылы оқушыларды үш топқа бөлемін Жеке жұмыс «Жасырын суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Берілген сұрақтар арқылы сурет өнерінің түрлерін ажыратады Топтық жұмыс “Сұраққа жетіп алу“ әдісі арқылы Портрет жанрының ерекшеліктері мен мағыздылығына тоқталып өтеді. Бейнелей өнеріндегі портрет жанрын ажыратады, сипаттайды. «Портрет» әдісі. Жеке, сарамандық жұмыс Оқушылар портер салу ережелерімен танысып отырып адамның бет бейнесін салады. Өздерінің салған портреттерін таныстырады, потрет салудың түрлі нұсқаларын белгілейд.

Саралау әдістері Қарқын арқылы саралау Жеке жұмыс: “Сұрақ-жауап” әдісі . Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмал

5 слайд
Саралау әдістері Қарқын арқылы саралау Жеке жұмыс: “Сұрақ-жауап” әдісі . Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар. Жеңілден күрделіге қарай сұрақтар койылады Топтау арқылы саралау Нәтиже арқылы саралау Топпен жұмыс: “Сұраққа жетіп алу" әдісі тапсырмасында “сұрақтарға жауап беру арқылы бейнелеу өнеріндегі поптрет жанры туралы ұғымдарын көршісімен бөлісіп, тобында талқылайды. Айту, бөлісу арқылы оқушының ойы ашылады. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жауап береді. Жеке жұмыс: " «Портрет» әдісі сарамандыө жұмыс арқылы адамның бет бейнесін салад. Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әр түрлі олып шығады

Критериалды бағалау 1-Тапсырма Бағалау критерийі Портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды; Кім жылдам" әдісі Дескри

6 слайд
Критериалды бағалау 1-Тапсырма Бағалау критерийі Портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды; Кім жылдам" әдісі Дескриптор: Сөзжұмбақты шешу арқылы портрет өнер түріне жататынын анықтайды. Портрет туралы ұымдарын талдайды Оқушылар үнемі бағаланып отырады . 2- тапсырма. Бағалау критерийі Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі. • беру • Портреттің түрлерін атау; • Ақпарат көздерін пайдалану арқылы оқулықтағы кез келген портретке таныстырылым жасау Дескрипторлар: • Оқушылар портрет жанры туралы біледі анықтайды • Портреттің түрлерін талдайды; • Ақпарат көздерін тиімді пайдаланады; 3-тапсырма. Бағалау критерийі Жеке жұмыс: Портретке адамның бет бейнесін Салу «Портрет » Әдісі Дескрипторлар: • Оқушылар портрет салу ережелерін біледі; • Портрет салудағы эстетикалық талаптарды орындайды; “ Ауызша бағалау” “ Смайлик арқылы бағалау” “ Басбармақ арқылы бағалау”

Назар салып тыңдағандарыңызға көп рақмет!!! Дайындаған :Бірлесхан А.

7 слайд
Назар салып тыңдағандарыңызға көп рақмет!!! Дайындаған :Бірлесхан А.