Материалдар / «Позитивті көзқарас өмірге жол ашады» презентация 9-11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Позитивті көзқарас өмірге жол ашады» презентация 9-11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Позитивті көзқарас өмірге жол ашады» презентация 9-11 сынып Мақсаты: Топты ұжымшылдыққа, эмоционалды қысымды түсіруге және позитивті тұрғыдан ойлауға бағыттау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2023
358
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Позитивті көзқарас өмірге жол ашады»

1 слайд
«Позитивті көзқарас өмірге жол ашады»

1 слайд

«Позитивті көзқарас өмірге жол ашады»

«Сәлемдесу» ойыны:

2 слайд
«Сәлемдесу» ойыны:

2 слайд

«Сәлемдесу» ойыны:

Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға өмір туралы келесідей тілектер жазылған парақтар үлестіріледі:

3 слайд
Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға өмір туралы келесідей тілектер жазылған парақтар үлестіріледі:

3 слайд

Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға өмір туралы келесідей тілектер жазылған парақтар үлестіріледі:

1-топ Өміріңіз шаттыққа толы болсын! 2-топ Өміріңіз тек жақсылықтардан құралсын! 3-топ Өмірде жетістіктерге жете беріңіз!

4 слайд
1-топ Өміріңіз шаттыққа толы болсын! 2-топ Өміріңіз тек жақсылықтардан құралсын! 3-топ Өмірде жетістіктерге жете беріңіз!

4 слайд

1-топ Өміріңіз шаттыққа толы болсын! 2-топ Өміріңіз тек жақсылықтардан құралсын! 3-топ Өмірде жетістіктерге жете беріңіз!

1 топ «Позитивті ойлауды қалай дамыту керек» мәселесі бойынша балық қаңқасына өз ойыңызды жазыңыз. 2 топ «Позитивті адамның қ

5 слайд
1 топ «Позитивті ойлауды қалай дамыту керек» мәселесі бойынша балық қаңқасына  өз ойыңызды жазыңыз. 2 топ «Позитивті адамның қасиеттері» тақырыбына кластер жасаңыз. Таңдалған әрбір қасиетті түсіндіріңіз. 3 топ «Өмірге позитивті көзқараспен қарау дегенді қалай түсінесіздер».

5 слайд

1 топ «Позитивті ойлауды қалай дамыту керек» мәселесі бойынша балық қаңқасына  өз ойыңызды жазыңыз. 2 топ «Позитивті адамның қасиеттері» тақырыбына кластер жасаңыз. Таңдалған әрбір қасиетті түсіндіріңіз. 3 топ «Өмірге позитивті көзқараспен қарау дегенді қалай түсінесіздер».

«Шапка» жаттығуы

6 слайд
«Шапка» жаттығуы  

6 слайд

«Шапка» жаттығуы  

Позитивті ойлаудың 7 ережесі • Әр кеш сайын, күндіз қандай қызықтар болғанын еске алыңыз. • Өзіңіздің барлық жетістіктеріңізд

7 слайд
Позитивті ойлаудың 7 ережесі • Әр кеш сайын,  күндіз қандай қызықтар болғанын еске алыңыз. • Өзіңіздің барлық жетістіктеріңізді (ең кішкентай болса да) басқа адамдармен бөлісіңіз. • Өзіңізге жиі күліңіз, одан қорықпаңыз. • Егер сіз қайғылы немесе қиын жағдайға тап болсаңыз, күлкілі оқиғаны есіңізде алыңыз, анекдоттар оқыңыз немесе комедия көріңіз. • Өзіңізді позитивті түрде зарядтаңыз және оны басқаларға жеткізіңіз. Мұны істеу үшін әр таңды жағымды растаулардан бастаңыз. • Күлімде! Мүмкіндігінше жиі және шын жүректен, таныс және таныс емес адамдарға. Өзіңізге күлімсіреңіз. Әр таңды күлімсірей бастаңыз. • Кез-келген мәселені ықтимал мүмкіндік тұрғысынан бағалаңыз. Әрқашан өзіңізге келесі сұрақтарды қойыңыз: «Неге бұл жағдай маған беріледі?», «Мен оны қалай және қай жерде қолдана аламын?». Мұны өзіңіздің пайдалы тәжірибеңізге айналдырыңыз.

7 слайд

Позитивті ойлаудың 7 ережесі • Әр кеш сайын,  күндіз қандай қызықтар болғанын еске алыңыз. • Өзіңіздің барлық жетістіктеріңізді (ең кішкентай болса да) басқа адамдармен бөлісіңіз. • Өзіңізге жиі күліңіз, одан қорықпаңыз. • Егер сіз қайғылы немесе қиын жағдайға тап болсаңыз, күлкілі оқиғаны есіңізде алыңыз, анекдоттар оқыңыз немесе комедия көріңіз. • Өзіңізді позитивті түрде зарядтаңыз және оны басқаларға жеткізіңіз. Мұны істеу үшін әр таңды жағымды растаулардан бастаңыз. • Күлімде! Мүмкіндігінше жиі және шын жүректен, таныс және таныс емес адамдарға. Өзіңізге күлімсіреңіз. Әр таңды күлімсірей бастаңыз. • Кез-келген мәселені ықтимал мүмкіндік тұрғысынан бағалаңыз. Әрқашан өзіңізге келесі сұрақтарды қойыңыз: «Неге бұл жағдай маған беріледі?», «Мен оны қалай және қай жерде қолдана аламын?». Мұны өзіңіздің пайдалы тәжірибеңізге айналдырыңыз.

«Жұлдызқұрт» жаттығуы.

8 слайд
«Жұлдызқұрт» жаттығуы. 

8 слайд

«Жұлдызқұрт» жаттығуы. 

Тапсырма : Осы жағдайлардан шығудың оң жолын қарастырыңыз және табыңыз. 1 – жағдаят Жиналыстан кейін ата-аналар үйге келіп, ашул

9 слайд
Тапсырма : Осы жағдайлардан шығудың оң жолын қарастырыңыз және табыңыз. 1 – жағдаят Жиналыстан кейін ата-аналар үйге келіп, ашуланып, сізден түсініктеме талап етеді. Мұндай нәтижелермен мектептен кейін  ешбіо оқу орнына алмайтындығын айтады.   Сіз сабыр сақтап жауап бересіз: 2 – жағдаят Сіздің алгебра пәнін нашар білетін сыныптасыңыз сіздің БЖБ көшірмесін жасады. Нәтижесінде мұғалім сізге «2» қойып, «КӨШІРІЛГЕН» деп жазды. Сіздің әрекеттеріңіз: 3 – жағдаят   Ағылшын тілі сабағы. Сынып екі топқа бөлінеді. Бірінші топтың сабақ беретін мұғалімі өзгерді. Үй тапсырмасын тексеру кезінде жаңа мұғалім оқушыларды өзінің талаптарымен таныстырмай, тақырыпқа жаттап жауап беруін өтінді. Сыныптастардың бірі бұрын оларға мәтінді жатқа емес, еркін айтып беруге рұқсат берілгенін айтты. Еркін айтып берген  үшін ол -3 алды. Сіз не істейсіз?

9 слайд

Тапсырма : Осы жағдайлардан шығудың оң жолын қарастырыңыз және табыңыз. 1 – жағдаят Жиналыстан кейін ата-аналар үйге келіп, ашуланып, сізден түсініктеме талап етеді. Мұндай нәтижелермен мектептен кейін  ешбіо оқу орнына алмайтындығын айтады.   Сіз сабыр сақтап жауап бересіз: 2 – жағдаят Сіздің алгебра пәнін нашар білетін сыныптасыңыз сіздің БЖБ көшірмесін жасады. Нәтижесінде мұғалім сізге «2» қойып, «КӨШІРІЛГЕН» деп жазды. Сіздің әрекеттеріңіз: 3 – жағдаят   Ағылшын тілі сабағы. Сынып екі топқа бөлінеді. Бірінші топтың сабақ беретін мұғалімі өзгерді. Үй тапсырмасын тексеру кезінде жаңа мұғалім оқушыларды өзінің талаптарымен таныстырмай, тақырыпқа жаттап жауап беруін өтінді. Сыныптастардың бірі бұрын оларға мәтінді жатқа емес, еркін айтып беруге рұқсат берілгенін айтты. Еркін айтып берген  үшін ол -3 алды. Сіз не істейсіз?