Практика кезіндегі портфолио
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Практика түрі: Мектептегі байқау
практикасы
Практика жетекшісі : Сәдібеков Қ. С.
Студент-практикант : Әлібекқызы А.
Топ: 21 “И”№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық- педагогтік
колледжі
Мамандық: 011100- “Негізгі орта білім беру”
Біліктілік: 0111093- “Информтаика мұғалімі”
1 слайд
Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Практика жетекшісі : Сәдібеков Қ. С. Студент-практикант : Әлібекқызы А. Топ: 21 “И”№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық- педагогтік колледжі Мамандық: 011100- “Негізгі орта білім беру” Біліктілік: 0111093- “Информтаика мұғалімі”
2 слайд
Әлібекқызы Асыл 3 сынып
2 слайд
Әлібекқызы Асыл 3 сынып
3 слайд
Әлібекқызы Асыл 6 сынып
3 слайд
Әлібекқызы Асыл 6 сынып
4 слайд
Әлібекқызы Асыл 7 сынып
4 слайд
Әлібекқызы Асыл 7 сынып
5 слайд
РЕСУРСТАР
5 слайд
РЕСУРСТАР
6 слайд
1.“ Ыстық орындық” әдісі
Берілген тапсырмаға
байланысты
қойылған сұрақтарға
жылдам жауап беру
керек, себебі,
орындық ыстық.
6 слайд
1.“ Ыстық орындық” әдісі Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.
7 слайд
2. «Миға шабуыл» әдісі
Жаңа сабақ бастар
алдында осы әдіс
бойынша сұрақ қою
арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашуға
болады.
7 слайд
2. «Миға шабуыл» әдісі Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға болады.
8 слайд
3. «Джигсо» әдісі
Көлемді мәтін төрт бөлікке бөлінеді
оқушыларда төрт адамдық шағын
топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1-
ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан
кейін олардың әр-қайсысы өз нөміріне
сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды.
Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп,
жаңа топтар («сарапшылар тобы»)
тобы құрылады,
сарапшылар топтарында оқушылар өз
нөмірлері бойынша жинақталады:
мәтіннің № 1 бөлігін оқыған оқушылар
1 топқа т.с.с. Өкілдер басқа топтарға
барып, өз жұмыстарын таныстырады,
топтық талқылау жүреді.
8 слайд
3. «Джигсо» әдісі Көлемді мәтін төрт бөлікке бөлінеді оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1- ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әр-қайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп, жаңа топтар («сарапшылар тобы») тобы құрылады, сарапшылар топтарында оқушылар өз нөмірлері бойынша жинақталады: мәтіннің № 1 бөлігін оқыған оқушылар 1 топқа т.с.с. Өкілдер басқа топтарға барып, өз жұмыстарын таныстырады, топтық талқылау жүреді.
9 слайд
4.« Ойлан. Жұптас. Бөліс » әдісі
Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгеннен кейін
оларды тыңғылықты орындауға бағытталған тәсіл. Тақтада сұрақ,
тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен
пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін
оқушы жұбымен жазғанын 3 – 4 минут талқылайды, пікірлеседі.
Мұғалім 2-3 жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын
сұрануына болады.
9 слайд
4.« Ойлан. Жұптас. Бөліс » әдісі Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгеннен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған тәсіл. Тақтада сұрақ, тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3 – 4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалім 2-3 жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрануына болады.
10 слайд
5. SWOT — талдау
Бұл әдісті қолдану
барысында мәселенің
жағымды, жағымсыз
жақтарына сараптама
беріледі, мүмкіндіктері
бағаланып, қауіп-
қатерлері туралы нақты
дәлелдер келтіріледі .
10 слайд
5. SWOT — талдау Бұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, мүмкіндіктері бағаланып, қауіп- қатерлері туралы нақты дәлелдер келтіріледі .
11 слайд
Рефлексия
Бүгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым?
Көңіл-күйді білдіру
Аты-жөні ____________________________________
Сабақ не туралы болды? ___________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
__________________________________________
Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін
Өте сенімдімін
сенімсізбін сенімдімін
11 слайд
Рефлексия Бүгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым? Көңіл-күйді білдіру Аты-жөні ____________________________________ Сабақ не туралы болды? ___________________________________________ ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ __________________________________________ Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін Өте сенімдімін сенімсізбін сенімдімін
12 слайд
Рефлексия
12 слайд
Рефлексия
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Рефлексия
14 слайд
Рефлексия
15 слайд
Мен.................................. БІЛЕМІН
Мен........................... ТҮСІНЕМІН
Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН
РЕФЛЕКСИЯ
«Табыс сатысы»
15 слайд
Мен.................................. БІЛЕМІН Мен........................... ТҮСІНЕМІН Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН РЕФЛЕКСИЯ «Табыс сатысы»
16 слайд
Рефлексия
«Ой қозғау»
•
Маған _________________________ ұнады.
•
Мен _________________________ үйрендім.
•
Маған _________________________ жауабы
ұнады.
•
Мен _________________________ тілеймін
16 слайд
Рефлексия «Ой қозғау» • Маған _________________________ ұнады. • Мен _________________________ үйрендім. • Маған _________________________ жауабы ұнады. • Мен _________________________ тілеймін
17 слайд
«Пайыз» % әдісі
0% түк түсінбедім
50 % түсінген сияқтымын, әлі де
көмек қажет.
75 % түсіндім.
100% өте жақсы түсіндім .Рефлексия
17 слайд
«Пайыз» % әдісі 0% түк түсінбедім 50 % түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет. 75 % түсіндім. 100% өте жақсы түсіндім .Рефлексия
18 слайд
Рефлексия
•
« Блоб ағашы» әдісі.
•
Өзіңіздің қай жерде тұрғаныңызды көрсетіңіз және
бояңыз. Неге сіз ол жерде тұрсыз? Қанад а й дәлеліңіз бар?
18 слайд
Рефлексия • « Блоб ағашы» әдісі. • Өзіңіздің қай жерде тұрғаныңызды көрсетіңіз және бояңыз. Неге сіз ол жерде тұрсыз? Қанад а й дәлеліңіз бар?
19 слайд
Білемін Үйрендім Үйренгім
келедіБҮҮ стратегиясы
орындаған: _______________________________Рефлексия
19 слайд
Білемін Үйрендім Үйренгім келедіБҮҮ стратегиясы орындаған: _______________________________Рефлексия