Материалдар / Практика кезіндегі портфолио
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Практика кезіндегі портфолио

Материал туралы қысқаша түсінік
Практика кезінде жиналған құжаттарды болашақта еңбек жолымда іс-жүзінде пайдаланамын деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
3162
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Практика жетекшісі : Сәдібеков Қ. С. Студент-практикант : Әлібекқызы А. Топ:

1 слайд
Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Практика жетекшісі : Сәдібеков Қ. С. Студент-практикант : Әлібекқызы А. Топ: 21 “И”№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық- педагогтік колледжі Мамандық: 011100- “Негізгі орта білім беру” Біліктілік: 0111093- “Информтаика мұғалімі”

Әлібекқызы Асыл 3 сынып

2 слайд
Әлібекқызы Асыл 3 сынып

Әлібекқызы Асыл 6 сынып

3 слайд
Әлібекқызы Асыл 6 сынып

Әлібекқызы Асыл 7 сынып

4 слайд
Әлібекқызы Асыл 7 сынып

РЕСУРСТАР

5 слайд
РЕСУРСТАР

1.“ Ыстық орындық” әдісі Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ысты

6 слайд
1.“ Ыстық орындық” әдісі   Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.

2. «Миға шабуыл» әдісі Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға болады.

7 слайд
2. «Миға шабуыл» әдісі Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға болады.

3. «Джигсо» әдісі Көлемді мәтін төрт бөлікке бөлінеді оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1- д

8 слайд
3. «Джигсо» әдісі Көлемді мәтін төрт бөлікке бөлінеді оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1- ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әр-қайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп, жаңа топтар («сарапшылар тобы») тобы құрылады, сарапшылар топтарында оқушылар өз нөмірлері бойынша жинақталады: мәтіннің № 1 бөлігін оқыған оқушылар 1 топқа т.с.с. Өкілдер басқа топтарға барып, өз жұмыстарын таныстырады, топтық талқылау жүреді.

4.« Ойлан. Жұптас. Бөліс » әдісі Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгеннен кейін оларды тыңғылықты ор

9 слайд
4.« Ойлан. Жұптас. Бөліс » әдісі Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгеннен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған тәсіл. Тақтада сұрақ, тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3 – 4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалім 2-3 жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрануына болады.

5. SWOT — талдау Бұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, мүмкіндікт

10 слайд
5. SWOT — талдау Бұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, мүмкіндіктері бағаланып, қауіп- қатерлері туралы нақты дәлелдер келтіріледі .

Рефлексия Бүгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым? Көңіл-күйді білдіру Аты-жөні ____________________________________ Сабақ

11 слайд
Рефлексия Бүгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым? Көңіл-күйді білдіру Аты-жөні ____________________________________ Сабақ не туралы болды? ___________________________________________ ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ __________________________________________ Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін Өте сенімдімін сенімсізбін сенімдімін

Рефлексия

12 слайд
Рефлексия

13 слайд

Рефлексия

14 слайд
Рефлексия

Мен.................................. БІЛЕМІН Мен........................... ТҮСІНЕМІН Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН РЕФЛЕ

15 слайд
Мен.................................. БІЛЕМІН Мен........................... ТҮСІНЕМІН Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН РЕФЛЕКСИЯ «Табыс сатысы»

Рефлексия «Ой қозғау» • Маған _________________________ ұнады. • Мен _________________________ үйрендім. • Маған ___________

16 слайд
Рефлексия «Ой қозғау» • Маған _________________________ ұнады. • Мен _________________________ үйрендім. • Маған _________________________ жауабы ұнады. • Мен _________________________ тілеймін

«Пайыз» % әдісі 0% түк түсінбедім 50 % түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет. 75 % түсіндім. 100% өте жақсы түс

17 слайд
«Пайыз» % әдісі 0% түк түсінбедім   50 % түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет.   75 % түсіндім.   100% өте жақсы түсіндім .Рефлексия

Рефлексия • « Блоб ағашы» әдісі. • Өзіңіздің қай жерде тұрғаныңызды көрсетіңіз және бояңыз. Неге сіз ол жерде тұрсыз? Қанад

18 слайд
Рефлексия • « Блоб ағашы» әдісі. • Өзіңіздің қай жерде тұрғаныңызды көрсетіңіз және бояңыз. Неге сіз ол жерде тұрсыз? Қанад а й дәлеліңіз бар?

Білемін Үйрендім Үйренгім келедіБҮҮ стратегиясы орындаған: _______________________________Рефлексия

19 слайд
Білемін Үйрендім Үйренгім келедіБҮҮ стратегиясы орындаған: _______________________________Рефлексия