Преентация. "Табиғат - тылсым дүние" 11 сынып
Преентация. "Табиғат - тылсым дүние" 11 сынып

#1 слайд
Табиғат – тылсым дүние
1 слайд
Табиғат – тылсым дүние
#2 слайд
Құндылығы: Қиянат жасамау
Қасиеттері: Оймен, сөзбен, не болмаса
іспен тірі жанға зиян келтірмеу; әлеуметтік
әділеттілік; жақсы азамат болу
2 слайд
Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Оймен, сөзбен, не болмаса іспен тірі жанға зиян келтірмеу; әлеуметтік әділеттілік; жақсы азамат болу
#3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға табиғаттың тылсым құдіретін
қиянат жасамау құндылығы арқылы түсіндіру.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне есеп беруге
үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы
жауапкершілік қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды жақсы азамат болуға
тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға табиғаттың тылсым құдіретін қиянат жасамау құндылығы арқылы түсіндіру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне есеп беруге үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жақсы азамат болуға тәрбиелеу.
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру.
1. №31 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 2 –
тапсырманы орындау.
2. Келесі сабақ. №32, «Құм таудың жұмбақтары»
П.И.Мариковскийдің еңбегінен үзінді оқып келу,
мазмұнын айту.
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. №31 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №32, «Құм таудың жұмбақтары» П.И.Мариковскийдің еңбегінен үзінді оқып келу, мазмұнын айту.
#7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Ханның қасында болғанша, бұлақтың басында бол
Халық даналығы
Сұрақтар:.
1. Адам неліктен тылсым дүниелердің сырын ашуға
ұмтылады?
2. Табиғат адамды қандай сезімге бөлейді?
3. Табиғат сұлулығын қалай сезінуге болады?
4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Ханның қасында болғанша, бұлақтың басында бол Халық даналығы Сұрақтар:. 1. Адам неліктен тылсым дүниелердің сырын ашуға ұмтылады? 2. Табиғат адамды қандай сезімге бөлейді? 3. Табиғат сұлулығын қалай сезінуге болады? 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
#8 слайд
Мұғалім сыйы.
Табиғат тылсымы.
8 слайд
Мұғалім сыйы. Табиғат тылсымы.
#9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар төрт топқа бөлінеді.
1 – топ: «Су»
2 – топ: «Жер»
3 – топ: «Ауа»
4 – топ: «Табиғат»
Тапсырма: «Қоршаған ортаны қорғау» туралы жоба
қорғау.
9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Су» 2 – топ: «Жер» 3 – топ: «Ауа» 4 – топ: «Табиғат» Тапсырма: «Қоршаған ортаны қорғау» туралы жоба қорғау.
#10 слайд
Топпен ән айту.
Сырласу вальсi (А.Бейсеуов, А. Дуйсенбиев)
1.Түн жамыл п келемiз, айсыз ашык аспан.
Төбемiзде жұлдыздар үнсiз жымыңдасқан.
Бара жатқан зымырап, байқалмайды уақыт,
Бұл не деген қуаныш, бұл не деген бақыт. 2рет
2.Алматының гүл-бағын аралаймыз ұзақ,
Қиялменен кетемiз кейде алысқа ұзап.
Күйге толы көңiлдей араластык биге.
Қандай ыстық осы шақ, асықпа сен үйге. 2рет
3.Алақанда алақан, күлiмдейдi көзiм.
Құшағымда қуаныш, қасымда сен өзiң.
Бүгiнгi күн тамаша, бүгiн нұрлы аспан.
Бүгiн мiне қосылды арманменен арман. 2рет
10 слайд
Топпен ән айту. Сырласу вальсi (А.Бейсеуов, А. Дуйсенбиев) 1.Түн жамыл п келемiз, айсыз ашык аспан. Төбемiзде жұлдыздар үнсiз жымыңдасқан. Бара жатқан зымырап, байқалмайды уақыт, Бұл не деген қуаныш, бұл не деген бақыт. 2рет 2.Алматының гүл-бағын аралаймыз ұзақ, Қиялменен кетемiз кейде алысқа ұзап. Күйге толы көңiлдей араластык биге. Қандай ыстық осы шақ, асықпа сен үйге. 2рет 3.Алақанда алақан, күлiмдейдi көзiм. Құшағымда қуаныш, қасымда сен өзiң. Бүгiнгi күн тамаша, бүгiн нұрлы аспан. Бүгiн мiне қосылды арманменен арман. 2рет
#11 слайд
Үй тапсырмасы.
1. №32 – сабақ. Жұмыс дәптердегі
2 – тапсырманы орындау.
2. Келесі сабақ. №33, Ш.Құдайбердіұлы
«Үш сауал» мәтінін оқу.
11 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №32 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №33, Ш.Құдайбердіұлы «Үш сауал» мәтінін оқу.
#12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды
өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін
қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде
тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде
өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды
тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3].
Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
шағым қалдыра аласыз













