Преентация. "Табиғат - тылсым дүние" 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Преентация. "Табиғат - тылсым дүние" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Табиғат – тылсым дүние

#1 слайд
Табиғат – тылсым  дүние        

1 слайд

Табиғат – тылсым  дүние        

Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Оймен, сөзбен, не болмаса іспен тірі жанға зиян келтірмеу; әлеуметтік әділеттілік; жақсы

#2 слайд
Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Оймен, сөзбен, не болмаса іспен тірі жанға зиян келтірмеу; әлеуметтік әділеттілік; жақсы азамат болу

2 слайд

Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Оймен, сөзбен, не болмаса іспен тірі жанға зиян келтірмеу; әлеуметтік әділеттілік; жақсы азамат болу

Мақсаты: Оқушыларға табиғаттың тылсым құдіретін қиянат жасамау құндылығы арқылы түсіндіру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушылар

#3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға табиғаттың тылсым құдіретін қиянат жасамау құндылығы арқылы түсіндіру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне есеп беруге үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жақсы азамат болуға тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға табиғаттың тылсым құдіретін қиянат жасамау құндылығы арқылы түсіндіру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне есеп беруге үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жақсы азамат болуға тәрбиелеу.

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. №31 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №32, «Құм таудың жұмбақтары»

#6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. №31 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №32, «Құм таудың жұмбақтары» П.И.Мариковскийдің еңбегінен үзінді оқып келу, мазмұнын айту.

6 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. №31 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №32, «Құм таудың жұмбақтары» П.И.Мариковскийдің еңбегінен үзінді оқып келу, мазмұнын айту.

Сабақтың дәйексөзі. Ханның қасында болғанша, бұлақтың басында бол Халық даналығы Сұрақта

#7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Ханның қасында болғанша, бұлақтың басында бол Халық даналығы Сұрақтар:.  1. Адам неліктен тылсым дүниелердің сырын ашуға ұмтылады? 2. Табиғат адамды қандай сезімге бөлейді? 3. Табиғат сұлулығын қалай сезінуге болады? 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Ханның қасында болғанша, бұлақтың басында бол Халық даналығы Сұрақтар:.  1. Адам неліктен тылсым дүниелердің сырын ашуға ұмтылады? 2. Табиғат адамды қандай сезімге бөлейді? 3. Табиғат сұлулығын қалай сезінуге болады? 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Табиғат тылсымы.

#8 слайд
Мұғалім сыйы. Табиғат тылсымы.

8 слайд

Мұғалім сыйы. Табиғат тылсымы.

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Су» 2 – топ: «Жер» 3 – топ: «Ауа» 4 – топ: «Табиғат»

#9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Су» 2 – топ: «Жер» 3 – топ: «Ауа» 4 – топ: «Табиғат» Тапсырма: «Қоршаған ортаны қорғау» туралы жоба қорғау.

9 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Су» 2 – топ: «Жер» 3 – топ: «Ауа» 4 – топ: «Табиғат» Тапсырма: «Қоршаған ортаны қорғау» туралы жоба қорғау.

Топпен ән айту. Сырласу вальсi (А.Бейсеуов, А. Дуйсенбиев) 1.Түн жамыл п келемiз, айсыз ашык аспан. Төбемiзде жұлдыздар үнсiз жы

#10 слайд
Топпен ән айту. Сырласу вальсi (А.Бейсеуов, А. Дуйсенбиев) 1.Түн жамыл п келемiз, айсыз ашык аспан. Төбемiзде жұлдыздар үнсiз жымыңдасқан. Бара жатқан зымырап, байқалмайды уақыт, Бұл не деген қуаныш, бұл не деген бақыт. 2рет   2.Алматының гүл-бағын аралаймыз ұзақ, Қиялменен кетемiз кейде алысқа ұзап. Күйге толы көңiлдей араластык биге. Қандай ыстық осы шақ, асықпа сен үйге. 2рет   3.Алақанда алақан, күлiмдейдi көзiм. Құшағымда қуаныш, қасымда сен өзiң. Бүгiнгi күн тамаша, бүгiн нұрлы аспан. Бүгiн мiне қосылды арманменен арман. 2рет

10 слайд

Топпен ән айту. Сырласу вальсi (А.Бейсеуов, А. Дуйсенбиев) 1.Түн жамыл п келемiз, айсыз ашык аспан. Төбемiзде жұлдыздар үнсiз жымыңдасқан. Бара жатқан зымырап, байқалмайды уақыт, Бұл не деген қуаныш, бұл не деген бақыт. 2рет   2.Алматының гүл-бағын аралаймыз ұзақ, Қиялменен кетемiз кейде алысқа ұзап. Күйге толы көңiлдей араластык биге. Қандай ыстық осы шақ, асықпа сен үйге. 2рет   3.Алақанда алақан, күлiмдейдi көзiм. Құшағымда қуаныш, қасымда сен өзiң. Бүгiнгi күн тамаша, бүгiн нұрлы аспан. Бүгiн мiне қосылды арманменен арман. 2рет

Үй тапсырмасы. 1. №32 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №33, Ш.Құдайберді

#11 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №32 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №33, Ш.Құдайбердіұлы «Үш сауал» мәтінін оқу.

11 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №32 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №33, Ш.Құдайбердіұлы «Үш сауал» мәтінін оқу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

#12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

12 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Файл форматы:
pptx
27.12.2017
520
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі