презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Астана аласы
қ
27 а тар, 2016 жыл
қ ң
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББ
Ұ
Сабақта қалыптастырушы
бағалауды ұйымдастыру
1 слайд
Астана аласы қ 27 а тар, 2016 жыл қ ң «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББ Ұ Сабақта қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Саба ты ма саты:
қ ң қ
Бағалаудың негізгі тәсілдерін түсіну.
Оқыту мен сыныпта оқудың ҚБ қалай байланысатынын
қарастыру.
Сабақта ҚБ ұйымдастыру формаларын білу.
Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар таңдау.
Тапсырмаға дескриптор құрастыруды үйрену.
Тиімді кері байланыстың не екенін түсіну.
ҚБ тәжірибесін мұғалімдерге қалай таратуға болатынын
ойластыру.
3 слайд
Саба ты ма саты: қ ң қ Бағалаудың негізгі тәсілдерін түсіну. Оқыту мен сыныпта оқудың ҚБ қалай байланысатынын қарастыру. Сабақта ҚБ ұйымдастыру формаларын білу. Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар таңдау. Тапсырмаға дескриптор құрастыруды үйрену. Тиімді кері байланыстың не екенін түсіну. ҚБ тәжірибесін мұғалімдерге қалай таратуға болатынын ойластыру.
4 слайд
Ктілетін нтижелер
ү ә
Тапсырма: саба тан к тетін н тижелері ізді жазы ыздар
қ ү ә ң ң
Не білемін? Нені білгім
келеді?
4 слайд
Ктілетін нтижелер ү ә Тапсырма: саба тан к тетін н тижелері ізді жазы ыздар қ ү ә ң ң Не білемін? Нені білгім келеді?
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және
педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды
жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың
ағымдағы бағалануы (нәтижесі баға ретінде тіркелмейді).
Оқу мақсаты - оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша
оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды
жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы қалыптасқан тұжырым.
Бағалау критерийі - білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері
өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме.
Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы
орындағанын бағалайтын тұжырым.
Тапсырма – оқушының құзіреттілік деңгейін (пәндік, тілдік және
т.б.) бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай.
Кері байланыс – қандай да бір жағдайға немесе әрекетке
арналған жауап, пікір.
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы (нәтижесі баға ретінде тіркелмейді). Оқу мақсаты - оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы қалыптасқан тұжырым. Бағалау критерийі - білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме. Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым. Тапсырма – оқушының құзіреттілік деңгейін (пәндік, тілдік және т.б.) бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай. Кері байланыс – қандай да бір жағдайға немесе әрекетке арналған жауап, пікір.
6 слайд
Тапсырма: Ба алау дегеніміз не ж не ба алау дерісіндегі
ғ ә ғ ү
андай негізгі а идаттарды білесіздер?
қ қ ғ
Топта тал ылау жаса ыздар.
қ ң
р топ з тал ылауларыны н тижесімен таныстырады
Ә ө қ ң ә
6 слайд
Тапсырма: Ба алау дегеніміз не ж не ба алау дерісіндегі ғ ә ғ ү андай негізгі а идаттарды білесіздер? қ қ ғ Топта тал ылау жаса ыздар. қ ң р топ з тал ылауларыны н тижесімен таныстырады Ә ө қ ң ә
7 слайд
О у жетістігін баалау
қ ғ
- б л білім алушыны кері
ұ ң
байланыс ар ылы білім беру дерісін реттейтін
қ ү
ж не т зететін о у ма саттарына с йкес
ә ү қ қ ә
жоспарланан на ты ол жеткізген н тижесіні
ғ қ қ ә ң
д режесін белгілейтін деріс.
ә ү
7 слайд
О у жетістігін баалау қ ғ - б л білім алушыны кері ұ ң байланыс ар ылы білім беру дерісін реттейтін қ ү ж не т зететін о у ма саттарына с йкес ә ү қ қ ә жоспарланан на ты ол жеткізген н тижесіні ғ қ қ ә ң д режесін белгілейтін деріс. ә ү
8 слайд
оқыту үдерісінің бөлінбейтін бөлігі;
әр түрлі әдістерді пайдалану;
оқытудың сапасы жөнінде ақпараты бар үдеріс;
оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалау қабілеттерін және оқу нәтижелерін
үнемі жақсартуды дамытады;
әр оқушының кемшілігін емес, мүмкіндіктерін анықтайды;
оқыту үдерісіне қатысы бар тұлғаларды оқытуды қалай өзгертуге
болатыны туралы ақпараттандырады;
тиімді кері байланыс арқылы мұғалімдер мен оқушылар арасында
ынтымақтастық орнатады;
оқытудың маңыздылығын айқындайды;
оқу үдерісін ықпалдандыру туралы және жетістіктері
туралы мәлімет береді.
8 слайд
оқыту үдерісінің бөлінбейтін бөлігі; әр түрлі әдістерді пайдалану; оқытудың сапасы жөнінде ақпараты бар үдеріс; оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалау қабілеттерін және оқу нәтижелерін үнемі жақсартуды дамытады; әр оқушының кемшілігін емес, мүмкіндіктерін анықтайды; оқыту үдерісіне қатысы бар тұлғаларды оқытуды қалай өзгертуге болатыны туралы ақпараттандырады; тиімді кері байланыс арқылы мұғалімдер мен оқушылар арасында ынтымақтастық орнатады; оқытудың маңыздылығын айқындайды; оқу үдерісін ықпалдандыру туралы және жетістіктері туралы мәлімет береді.
9 слайд
Критериалды баалау
ғ
Тапсырма: берілген кілт
с здер ар ылы критериалды
ө қ
ба алауды аны тамасын
ғ ң қ
растыры ыздар.
құ ң
Топта тал ыла ыздар ж не
қ ң ә
з жауаптары ызды д рыс
ө ң ұ
жауаппен салыстыры ыздар.
ң
9 слайд
Критериалды баалау ғ Тапсырма: берілген кілт с здер ар ылы критериалды ө қ ба алауды аны тамасын ғ ң қ растыры ыздар. құ ң Топта тал ыла ыздар ж не қ ң ә з жауаптары ызды д рыс ө ң ұ жауаппен салыстыры ыздар. ң
10 слайд
Критериалды бағалау – оқушылардың оқу
жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына
сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға
және мұғалімге түсінікті нақты анықталған
критерийлерге негізделген үдеріс.
10 слайд
Критериалды бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс.
11 слайд
Критериалды баалау моделі
ғ
Тапсырма: 2-саба та естіген а парат а с йене отырып, кестені толтыры ыздар
қ қ қ ү ң Критериалды ба алау
ғ
Критериалды ба алау
ғ
11 слайд
Критериалды баалау моделі ғ Тапсырма: 2-саба та естіген а парат а с йене отырып, кестені толтыры ыздар қ қ қ ү ң Критериалды ба алау ғ Критериалды ба алау ғ
12 слайд
Критериалды баалау моделі
ғКритериалды ба алау
ғ
Критериалды ба алау
ғ Қалыптастырушы
бағалау
Қалыптастырушы
бағалауБөлім бойынша
жиынтық
бағалау
Бөлім бойынша
жиынтық
бағалау
Тоқсандық
жиынтық
бағалауЖиынтық бағалау
Жиынтық бағалау Білім беру
деңгейі
бойынша
жиынтық
бағалау
Білім беру
деңгейі
бойынша
жиынтық
бағалау
12 слайд
Критериалды баалау моделі ғКритериалды ба алау ғ Критериалды ба алау ғ Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалауБөлім бойынша жиынтық бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалауЖиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау
13 слайд
Тапсырма: с ра тарды топта тал ыла ыздар ж не
ұ қ қ ң ә
жауаптары ызды флипчарт а жазы ыздар.
ң қ ң
1. алыптастырушы ба алау дегеніміз не?
Қ ғ
2. Ма саты мен принципі андай?
қ қ
3. ашан ткізіледі?
Қ ө
4. А парат кімдерге беріледі?
қ
5. М алімні р лі андай?
ұғ ң ө қ
6. О ушыны р лі андай?
қ ң ө қ
7. андай формада теді?
Қ ө
13 слайд
Тапсырма: с ра тарды топта тал ыла ыздар ж не ұ қ қ ң ә жауаптары ызды флипчарт а жазы ыздар. ң қ ң 1. алыптастырушы ба алау дегеніміз не? Қ ғ 2. Ма саты мен принципі андай? қ қ 3. ашан ткізіледі? Қ ө 4. А парат кімдерге беріледі? қ 5. М алімні р лі андай? ұғ ң ө қ 6. О ушыны р лі андай? қ ң ө қ 7. андай формада теді? Қ ө
14 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде
түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.
ҚБ принциптері:
•оқытудың бір бөлігі («оқыту үшін бағалау»);
•барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда
пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген);
•бағалау белгіленбейді;
•оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;
•әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі;
•ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін
қолданылады.
алыптастырушы баалау
Қ ғ
14 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ принциптері: •оқытудың бір бөлігі («оқыту үшін бағалау»); •барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); •бағалау белгіленбейді; •оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; •әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; •ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. алыптастырушы баалау Қ ғ
15 слайд
ткізіледі
Ө
ткізіледі
ӨА параттандырады
қ
А параттандырады
қО ушыны р лі
қ ң ө
О ушыны р лі
қ ң ө
м алім то сан
ұғ қ
барысында
ткізеді
ө
материалды о у барысында тапсырманы
қ
аншалы ты д рыс орында аны ж нінде
қ қ ұ ғ ө
о ушылар а парат алады;
қ қ
о ушыны ілгерілеуі ж нінде м алім
қ ң ө ұғ
а парат алып, о ыту дерісіне згерістер
қ қ ү ө
енгізе алады.
о ыту а белсене атысады;
қ ғ қ
к тілетін н тижені т сінеді;
ү ә ү
зін- зі ба алайды/бірін-бірі
ө ө ғ
ба алайды.
ғМ алімні р лі
ұғ ң ө
М алімні р лі
ұғ ң ө
о у жоспарына с йкес ба
қ ә
алау критерийлерін
ғ
аны жазады;
қ
ба алау критерийлеріне с йкес тапсырмалар
ғ ә
растырады;
құ
тапсырма а дескриптор растырады;
ғ құ
о ушылар а тиімді кері байланыс береді;
қ ғ
о ыту мен ба алау дерісіне т зету енгізеді;
қ ғ ү үткізілу формасы
Ө
ткізілу формасы
Ө
жеке
жұппен
топпен
ауысатын топтар құрамында
15 слайд
ткізіледі Ө ткізіледі ӨА параттандырады қ А параттандырады қО ушыны р лі қ ң ө О ушыны р лі қ ң ө м алім то сан ұғ қ барысында ткізеді ө материалды о у барысында тапсырманы қ аншалы ты д рыс орында аны ж нінде қ қ ұ ғ ө о ушылар а парат алады; қ қ о ушыны ілгерілеуі ж нінде м алім қ ң ө ұғ а парат алып, о ыту дерісіне згерістер қ қ ү ө енгізе алады. о ыту а белсене атысады; қ ғ қ к тілетін н тижені т сінеді; ү ә ү зін- зі ба алайды/бірін-бірі ө ө ғ ба алайды. ғМ алімні р лі ұғ ң ө М алімні р лі ұғ ң ө о у жоспарына с йкес ба қ ә алау критерийлерін ғ аны жазады; қ ба алау критерийлеріне с йкес тапсырмалар ғ ә растырады; құ тапсырма а дескриптор растырады; ғ құ о ушылар а тиімді кері байланыс береді; қ ғ о ыту мен ба алау дерісіне т зету енгізеді; қ ғ ү үткізілу формасы Ө ткізілу формасы Ө жеке жұппен топпен ауысатын топтар құрамында
16 слайд
ткізілу формасы
Ө
16 слайд
ткізілу формасы Ө
17 слайд
1-тапсырма: 1 минутты ішінде сандар мен с йкес
ң ә
символдарды естері ізде са та ыздар.
ң қ ң
2-тапсырма: символдарды пайдалана отырып 1, 8,
7, 2, 5 сандарын жазы ыздар.
ң
Тапсырманы орындауда андай иынды тар
қ қ қ
туындады?
Неге?
17 слайд
1-тапсырма: 1 минутты ішінде сандар мен с йкес ң ә символдарды естері ізде са та ыздар. ң қ ң 2-тапсырма: символдарды пайдалана отырып 1, 8, 7, 2, 5 сандарын жазы ыздар. ң Тапсырманы орындауда андай иынды тар қ қ қ туындады? Неге?
18 слайд
алыптастырушы баалау тиімді болуы шін:
Қ ғ ү
Н тиже
ә
Нәтижеге жету
алгоритмі
(тапсырманы
орындау
қадамдары)
Қолжетімд
і
Нақты
Анық
18 слайд
алыптастырушы баалау тиімді болуы шін: Қ ғ ү Н тиже ә Нәтижеге жету алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімд і Нақты Анық
19 слайд
Тақырып «Менің отбасым және достарым»
Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды.
Тыңдаушыны қызықтыру үшін көркем-бейнелі сөздерді (сипаттау, т.б.) қолдану.
Бағалау критерийі Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Тыңдалған ақпараттың негізгі ойын түсінеді. Мәтіннің
негізгі мазмұнын эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып айтады.
Тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, тірек сөздерді теріп жазыңыз. Тақырыбын, негізгі ойын анықтаңыз. Жұпта
эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып мәтінді мазмұндаңыз.
Айсұлу мен Күнсұлу
Ерте, ерте, ертеде бір байдың Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуі де
теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп бірімен-бірі үнемі ұрысып, жиі-
жиі жанжалдасып қалады екен.
Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп:
Сенен мен сұлумын!-дейді.
Ал Айсұлу болса:
- Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын!-деп таласады. Ақыр соңында бұл талас
үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп
отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлудың тырнағының ізі Айсұлудың
бетінде өшпестей болып қалады. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде
ғана далаға шығады екен. Ал бейбастығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн
қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу бірін-бірі көре
алмайды екен.
Бағалау критерийі Дескрипторлар
Мәтіннің негізгі мазмұнын
түсінеді
тыңдалған мәтіннің тақырыбын анықтайды.
тірек сөздерді теріп жазады
Тыңдалған ақпараттағы
негізгі ойды анықтайды.
мәтіннің негізгі ойын жеткізеді.
Көркемдегіш сөздерді
біледі
мәтіннің мазмұнын жүйелеп айтады;
мазмұндауда көркемдегіш сөздерді қолданып айтады
19 слайд
Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. Тыңдаушыны қызықтыру үшін көркем-бейнелі сөздерді (сипаттау, т.б.) қолдану. Бағалау критерийі Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Тыңдалған ақпараттың негізгі ойын түсінеді. Мәтіннің негізгі мазмұнын эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып айтады. Тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, тірек сөздерді теріп жазыңыз. Тақырыбын, негізгі ойын анықтаңыз. Жұпта эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып мәтінді мазмұндаңыз. Айсұлу мен Күнсұлу Ерте, ерте, ертеде бір байдың Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп бірімен-бірі үнемі ұрысып, жиі- жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: Сенен мен сұлумын!-дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын!-деп таласады. Ақыр соңында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлудың тырнағының ізі Айсұлудың бетінде өшпестей болып қалады. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана далаға шығады екен. Ал бейбастығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу бірін-бірі көре алмайды екен. Бағалау критерийі Дескрипторлар Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді тыңдалған мәтіннің тақырыбын анықтайды. тірек сөздерді теріп жазады Тыңдалған ақпараттағы негізгі ойды анықтайды. мәтіннің негізгі ойын жеткізеді. Көркемдегіш сөздерді біледі мәтіннің мазмұнын жүйелеп айтады; мазмұндауда көркемдегіш сөздерді қолданып айтады
20 слайд
20
Тапсырма: тапсырмалара баалау критерийлеріне
ғ ғ
с йкес дескрипторлар растыры ыздар
ә құ ң
.
20 слайд
20 Тапсырма: тапсырмалара баалау критерийлеріне ғ ғ с йкес дескрипторлар растыры ыздар ә құ ң .
21 слайд
О у ма саты
қ қ
2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері
қ ғ ү ә ә ө
есептер растыру
құ
Ба алау
ғ
критерийлері
Екі амалды есептерді шы ару да дыларын олданады;
ғ ғ қ
Кері есептер растырады.
құ
Тапсырма 1.Есепті шы ары ыз.
ғ ң
Екі т лкіні арасы 100 адам. Егер р айсысы ал а арай 35 адам жасайтын болса, то та ан
ү ң қ ә қ ғ қ қ қ ғ
уа ытта екеуіні арасы анша адам болады?
қ ң қ қ
2. Кері есептер растыры ыз.
құ ң
Ба алау
ғ
критерийлері
Дескрипторлар
Екі амалды есептерді
шы ару да дыларын
ғ ғ
олданады;
қ
Кері есептер
растырады.
құ
21 слайд
О у ма саты қ қ 2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері қ ғ ү ә ә ө есептер растыру құ Ба алау ғ критерийлері Екі амалды есептерді шы ару да дыларын олданады; ғ ғ қ Кері есептер растырады. құ Тапсырма 1.Есепті шы ары ыз. ғ ң Екі т лкіні арасы 100 адам. Егер р айсысы ал а арай 35 адам жасайтын болса, то та ан ү ң қ ә қ ғ қ қ қ ғ уа ытта екеуіні арасы анша адам болады? қ ң қ қ 2. Кері есептер растыры ыз. құ ң Ба алау ғ критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шы ару да дыларын ғ ғ олданады; қ Кері есептер растырады. құ
22 слайд
О у ма саты
қ қ
2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері
қ ғ ү ә ә ө
есептер растыру
құ
Ба алау
ғ
критерийлері
Екі амалды есептерді шы ару да дыларын олданады;
ғ ғ қ
Кері есептер растырады.
құ
Тапсырма 1.Есепті шы ары ыз.
ғ ң
Екі т лкіні арасы 100 адам. Егер р айсысы ал а арай 35 адам жасайтын болса, то та ан
ү ң қ ә қ ғ қ қ қ ғ
уа ытта екеуіні арасы анша адам болады?
қ ң қ қ
2. Кері есептер растыры ыз.
құ ң
Ба алау
ғ
критерийлері
Дескрипторлар
Екі амалды есептерді
шы ару да дыларын
ғ ғ
олданады;
қ
есептің шартын құрастырады;
есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады;
амалдардың ретін сақтайды;
қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды;
Кері есептер
растырады.
құ
кері есептің шартын құрастырады;
есептің сұрағын қояды;
амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады;
22 слайд
О у ма саты қ қ 2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері қ ғ ү ә ә ө есептер растыру құ Ба алау ғ критерийлері Екі амалды есептерді шы ару да дыларын олданады; ғ ғ қ Кері есептер растырады. құ Тапсырма 1.Есепті шы ары ыз. ғ ң Екі т лкіні арасы 100 адам. Егер р айсысы ал а арай 35 адам жасайтын болса, то та ан ү ң қ ә қ ғ қ қ қ ғ уа ытта екеуіні арасы анша адам болады? қ ң қ қ 2. Кері есептер растыры ыз. құ ң Ба алау ғ критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шы ару да дыларын ғ ғ олданады; қ есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды; Кері есептер растырады. құ кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады;
23 слайд
Тапсырма:
О у ма саттарын арап шыы ыздар;
қ қ қ ғ ң
Ба алау критерийлерін аны та ыздар;
ғ қ ң
сыныл ан тапсырма н с аларын арап шыы ыздар;
Ұ ғ ұ қ қ ғ ң
Тапсырма а дескриптор растыры ыздар.
ғ құ ң
орындау уа ыты– 30 минут
қ
Топты таныстырылым
қ
23 слайд
Тапсырма: О у ма саттарын арап шыы ыздар; қ қ қ ғ ң Ба алау критерийлерін аны та ыздар; ғ қ ң сыныл ан тапсырма н с аларын арап шыы ыздар; Ұ ғ ұ қ қ ғ ң Тапсырма а дескриптор растыры ыздар. ғ құ ң орындау уа ыты– 30 минут қ Топты таныстырылым қ
24 слайд
Сілтеме
24 слайд
Сілтеме
25 слайд
алыптастырушы баалаудаы кері байланыс
Қ ғ ғ
Тиімді кері байланыс оушыны ш сраына
қ ңү ұ ғ
жауап береді:
О уды ай кезе індемін?
қ ңқ ң
Н тижеге алай жете аламын?
ә қ
Кемшіліктерді болдырмау шін
ү
андай ж мыстар істеймін?
қ ұ
25 слайд
алыптастырушы баалаудаы кері байланыс Қ ғ ғ Тиімді кері байланыс оушыны ш сраына қ ңү ұ ғ жауап береді: О уды ай кезе індемін? қ ңқ ң Н тижеге алай жете аламын? ә қ Кемшіліктерді болдырмау шін ү андай ж мыстар істеймін? қ ұ
26 слайд
О у ма саты:
қ қ
гімені ж йелеп
әң ү
айта алады
алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма:
Қ ғ ғ ғ
М тінні б ліктерін гімені ж йелілігін са тай отырып, рет-
ә ң ө әң ң ү қ
ретімен орналастырып а аз а жапсыры ыз
қ ғ ғ ң
Дескрипторлар: гімені сюжеттік желісіне сай етіп м тін б ліктерін орналастыра алады
әң ң ә ө
Кері байланыс
М алім тапсарма а атысты кері байланысты « те жа сы», «жарайсы » деген ма тау с здері
ұғ ғ қ ө қ ң қ ө
ар ылы береді.
қ
Тапсырма: педагогикалы жа даятты
қ ғ
о ып тал ыла ыз ж не м алімні о ушы а берген
қ қ ң ә ұғ ң қ ғ
кері байланыс ж нінде пікірлері ізді білдірі іздер.
ө ң ң
Тапсырма: тиімді кері байланысты сыны ыз
ұ ң
26 слайд
О у ма саты: қ қ гімені ж йелеп әң ү айта алады алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма: Қ ғ ғ ғ М тінні б ліктерін гімені ж йелілігін са тай отырып, рет- ә ң ө әң ң ү қ ретімен орналастырып а аз а жапсыры ыз қ ғ ғ ң Дескрипторлар: гімені сюжеттік желісіне сай етіп м тін б ліктерін орналастыра алады әң ң ә ө Кері байланыс М алім тапсарма а атысты кері байланысты « те жа сы», «жарайсы » деген ма тау с здері ұғ ғ қ ө қ ң қ ө ар ылы береді. қ Тапсырма: педагогикалы жа даятты қ ғ о ып тал ыла ыз ж не м алімні о ушы а берген қ қ ң ә ұғ ң қ ғ кері байланыс ж нінде пікірлері ізді білдірі іздер. ө ң ң Тапсырма: тиімді кері байланысты сыны ыз ұ ң
27 слайд
О у ма саты:
қ қ
гіме
әң
растыру
құ
алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма:
Қ ғ ғ ғ
«Мені жан ям» та ырбына гіме растыры ыздар.
ң ұ қ әң құ ң
Дескрипторлар:
Та ырып а атысты жазады;
қ қ қ
гіме растыруды композициялы ерекшеліктерді біледі;
Әң құ қ
Т рлі с здік орды пайдаланады.
ү ө қ
Кері байланыс
Жазба ж мысты тексеру барысында м алім ателерін т зейді.
ұ ұғ қ ү
Тапсырма: тиімді кері байланысты сыны ыз
ұ ң
27 слайд
О у ма саты: қ қ гіме әң растыру құ алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма: Қ ғ ғ ғ «Мені жан ям» та ырбына гіме растыры ыздар. ң ұ қ әң құ ң Дескрипторлар: Та ырып а атысты жазады; қ қ қ гіме растыруды композициялы ерекшеліктерді біледі; Әң құ қ Т рлі с здік орды пайдаланады. ү ө қ Кері байланыс Жазба ж мысты тексеру барысында м алім ателерін т зейді. ұ ұғ қ ү Тапсырма: тиімді кері байланысты сыны ыз ұ ң
28 слайд
Кері байланысты жазуа арналан сыныстар
ғ ғ ұ
28 слайд
Кері байланысты жазуа арналан сыныстар ғ ғ ұ
29 слайд
Тамаша сурет. Үлкен
және көркем салынған.
Шеттері айқын болу
үшін қарындашыңды
ұштап ал.
29 слайд
Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.
30 слайд
Тапсырма: бейнероликті көріп, топта
талқылаңыздар.
Кері байланыс
30 слайд
Тапсырма: бейнероликті көріп, топта талқылаңыздар. Кері байланыс
31 слайд
Бл сабатан не ктемін?
ұ қ ү
Не білемін?
Рефлексия
Нені білгім келеді?
31 слайд
Бл сабатан не ктемін? ұ қ ү Не білемін? Рефлексия Нені білгім келеді?
32 слайд
Тапсырма: алыптастырушы баалауа
Қ ғ ғ
байланысты алынан т жірибені м алімдерге
ғ ә ұғ
алай таратуа болатыны ж нінде тал ыла ыздар.
қ ғ ө қ ң
32 слайд
Тапсырма: алыптастырушы баалауа Қ ғ ғ байланысты алынан т жірибені м алімдерге ғ ә ұғ алай таратуа болатыны ж нінде тал ыла ыздар. қ ғ ө қ ң