Материалдар / презентация

презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалау туралы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
550
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Астана аласық 27 а тар, 2016 жыл қ ң «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББ Ұ Сабақта қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыр

1 слайд
Астана аласық 27 а тар, 2016 жыл қ ң «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББ Ұ Сабақта қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру

1 слайд

Астана аласық 27 а тар, 2016 жыл қ ң «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББ Ұ Сабақта қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру

2 слайд

2 слайд

Саба ты ма саты: қ ң қ  Бағалаудың негізгі тәсілдерін түсіну.  Оқыту мен сыныпта оқудың ҚБ қалай байланысатынын қарастыру. 

3 слайд
Саба ты ма саты: қ ң қ  Бағалаудың негізгі тәсілдерін түсіну.  Оқыту мен сыныпта оқудың ҚБ қалай байланысатынын қарастыру.  Сабақта ҚБ ұйымдастыру формаларын білу.  Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар таңдау.  Тапсырмаға дескриптор құрастыруды үйрену.  Тиімді кері байланыстың не екенін түсіну.  ҚБ тәжірибесін мұғалімдерге қалай таратуға болатынын ойластыру.

3 слайд

Саба ты ма саты: қ ң қ  Бағалаудың негізгі тәсілдерін түсіну.  Оқыту мен сыныпта оқудың ҚБ қалай байланысатынын қарастыру.  Сабақта ҚБ ұйымдастыру формаларын білу.  Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар таңдау.  Тапсырмаға дескриптор құрастыруды үйрену.  Тиімді кері байланыстың не екенін түсіну.  ҚБ тәжірибесін мұғалімдерге қалай таратуға болатынын ойластыру.

К тілетін н тижелерү ә Тапсырма: саба тан к тетін н тижелері ізді жазы ыздар қ ү ә ң ң Не білемін? Нені білгім келеді?

4 слайд
К тілетін н тижелерү ә Тапсырма: саба тан к тетін н тижелері ізді жазы ыздар қ ү ә ң ң Не білемін? Нені білгім келеді?

4 слайд

К тілетін н тижелерү ә Тапсырма: саба тан к тетін н тижелері ізді жазы ыздар қ ү ә ң ң Не білемін? Нені білгім келеді?

 Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды

5 слайд
 Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы (нәтижесі баға ретінде тіркелмейді).  Оқу мақсаты - оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы қалыптасқан тұжырым.  Бағалау критерийі - білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме .  Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым.  Тапсырма – оқушының құзіреттілік деңгейін (пәндік, тілдік және т.б.) бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай .  Кері байланыс – қандай да бір жағдайға немесе әрекетке арналған жауап, пікір.

5 слайд

 Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы (нәтижесі баға ретінде тіркелмейді).  Оқу мақсаты - оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы қалыптасқан тұжырым.  Бағалау критерийі - білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме .  Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым.  Тапсырма – оқушының құзіреттілік деңгейін (пәндік, тілдік және т.б.) бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай .  Кері байланыс – қандай да бір жағдайға немесе әрекетке арналған жауап, пікір.

Тапсырма: Ба алау дегеніміз не ж не ба алау дерісіндегі ғ ә ғ ү андай негізгі а идаттарды білесіздер? қ қ ғ Топта тал ылау ж

6 слайд
Тапсырма: Ба алау дегеніміз не ж не ба алау дерісіндегі ғ ә ғ ү андай негізгі а идаттарды білесіздер? қ қ ғ Топта тал ылау жаса ыздар. қ ң р топ з тал ылауларыны н тижесімен таныстырады Ә ө қ ң ә

6 слайд

Тапсырма: Ба алау дегеніміз не ж не ба алау дерісіндегі ғ ә ғ ү андай негізгі а идаттарды білесіздер? қ қ ғ Топта тал ылау жаса ыздар. қ ң р топ з тал ылауларыны н тижесімен таныстырады Ә ө қ ң ә

О у жетістігін ба алау қ ғ - б л білім алушыны кері ұ ң байланыс ар ылы білім беру дерісін реттейтін қ ү ж не т

7 слайд
О у жетістігін ба алау қ ғ - б л білім алушыны кері ұ ң байланыс ар ылы білім беру дерісін реттейтін қ ү ж не т зететін о у ма саттарына с йкес ә ү қ қ ә жоспарлан ан на ты ол жеткізген н тижесіні ғ қ қ ә ң д режесін белгілейтін деріс. ә ү

7 слайд

О у жетістігін ба алау қ ғ - б л білім алушыны кері ұ ң байланыс ар ылы білім беру дерісін реттейтін қ ү ж не т зететін о у ма саттарына с йкес ә ү қ қ ә жоспарлан ан на ты ол жеткізген н тижесіні ғ қ қ ә ң д режесін белгілейтін деріс. ә ү

 оқыту үдерісінің бөлінбейтін бөлігі;  әр түрлі әдістерді пайдалану;  оқытудың сапасы жөнінде ақпараты бар үдеріс;  оқушыла

8 слайд
 оқыту үдерісінің бөлінбейтін бөлігі;  әр түрлі әдістерді пайдалану;  оқытудың сапасы жөнінде ақпараты бар үдеріс;  оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалау қабілеттерін және оқу нәтижелерін үнемі жақсартуды дамытады;     әр оқушының кемшілігін емес, мүмкіндіктерін анықтайды;  оқыту үдерісіне қатысы бар тұлғаларды оқытуды қалай өзгертуге болатыны туралы ақпараттандырады;  тиімді кері байланыс арқылы мұғалімдер мен оқушылар арасында ынтымақтастық орнатады;  оқытудың маңыздылығын айқындайды;  оқу үдерісін ықпалдандыру туралы және жетістіктері туралы мәлімет береді .

8 слайд

 оқыту үдерісінің бөлінбейтін бөлігі;  әр түрлі әдістерді пайдалану;  оқытудың сапасы жөнінде ақпараты бар үдеріс;  оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалау қабілеттерін және оқу нәтижелерін үнемі жақсартуды дамытады;     әр оқушының кемшілігін емес, мүмкіндіктерін анықтайды;  оқыту үдерісіне қатысы бар тұлғаларды оқытуды қалай өзгертуге болатыны туралы ақпараттандырады;  тиімді кері байланыс арқылы мұғалімдер мен оқушылар арасында ынтымақтастық орнатады;  оқытудың маңыздылығын айқындайды;  оқу үдерісін ықпалдандыру туралы және жетістіктері туралы мәлімет береді .

Критериалды ба алауғ Тапсырма: берілген кілт с здер ар ылы критериалды ө қ ба алауды аны тамасын ғ ң қ растыры

9 слайд
Критериалды ба алауғ Тапсырма: берілген кілт с здер ар ылы критериалды ө қ ба алауды аны тамасын ғ ң қ растыры ыздар. құ ң Топта тал ыла ыздар ж не қ ң ә з жауаптары ызды д рыс ө ң ұ жауаппен салыстыры ыздар. ң

9 слайд

Критериалды ба алауғ Тапсырма: берілген кілт с здер ар ылы критериалды ө қ ба алауды аны тамасын ғ ң қ растыры ыздар. құ ң Топта тал ыла ыздар ж не қ ң ә з жауаптары ызды д рыс ө ң ұ жауаппен салыстыры ыздар. ң

Критериалды бағалау – о қушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңдел

10 слайд
Критериалды бағалау – о қушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс.

10 слайд

Критериалды бағалау – о қушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс.

Критериалды ба алау моделі ғ Тапсырма: 2-саба та естіген а парат а с йене отырып, кестені толтыры ыздар қ қ қ ү ң Критериалды

11 слайд
Критериалды ба алау моделі ғ Тапсырма: 2-саба та естіген а парат а с йене отырып, кестені толтыры ыздар қ қ қ ү ң Критериалды ба алау ғ           Критериалды ба алауғ        

11 слайд

Критериалды ба алау моделі ғ Тапсырма: 2-саба та естіген а парат а с йене отырып, кестені толтыры ыздар қ қ қ ү ң Критериалды ба алау ғ           Критериалды ба алауғ        

Критериалды ба алау моделі ғ Критериалды ба алау ғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық

12 слайд
Критериалды ба алау моделі ғ Критериалды ба алау ғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау Критериалды ба алауғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау

12 слайд

Критериалды ба алау моделі ғ Критериалды ба алау ғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау Критериалды ба алауғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау

Тапсырма: с ра тарды топта тал ыла ыздар ж не ұ қ қ ң ә жауаптары ызды флипчарт а жазы ыздар. ң қ ң 1. алыптастырушы ба алау д

13 слайд
Тапсырма: с ра тарды топта тал ыла ыздар ж не ұ қ қ ң ә жауаптары ызды флипчарт а жазы ыздар. ң қ ң 1. алыптастырушы ба алау дегеніміз не? Қ ғ 2. Ма саты мен принципі андай? қ қ 3. ашан ткізіледі? Қ ө 4. А парат кімдерге беріледі? қ 5. М алімні р лі андай? ұғ ң ө қ 6. О ушыны р лі андай? қ ң ө қ 7. андай формада теді? Қ ө

13 слайд

Тапсырма: с ра тарды топта тал ыла ыздар ж не ұ қ қ ң ә жауаптары ызды флипчарт а жазы ыздар. ң қ ң 1. алыптастырушы ба алау дегеніміз не? Қ ғ 2. Ма саты мен принципі андай? қ қ 3. ашан ткізіледі? Қ ө 4. А парат кімдерге беріледі? қ 5. М алімні р лі андай? ұғ ң ө қ 6. О ушыны р лі андай? қ ң ө қ 7. андай формада теді? Қ ө

Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзету

14 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ принциптері: • оқытудың бір бөлігі («оқыту үшін бағалау»); • барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); • бағалау белгіленбейді; • оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; • ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. алыптастырушы ба алауҚ ғ

14 слайд

Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ принциптері: • оқытудың бір бөлігі («оқыту үшін бағалау»); • барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); • бағалау белгіленбейді; • оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; • ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. алыптастырушы ба алауҚ ғ

ткізіледі Ө А параттандырады қ О ушыны р лі қ ң ө м алім то сан ұғ қ барысында ткізеді ө материалды о у барысында т

15 слайд
ткізіледі Ө А параттандырады қ О ушыны р лі қ ң ө м алім то сан ұғ қ барысында ткізеді ө материалды о у барысында тапсырманы қ аншалы ты д рыс орында аны ж нінде қ қ ұ ғ ө о ушылар а парат алады; қ қ о ушыны ілгерілеуі ж нінде м алім қ ң ө ұғ а парат алып, о ыту дерісіне згерістер қ қ ү ө енгізе алады. о ыту а белсене атысады; қ ғ қ к тілетін н тижені т сінеді; ү ә ү зін- зі ба алайды/бірін-бірі ө ө ғ ба алайды. ғ М алімні р лі ұғ ң ө о у жоспарына с йкес ба қ ә алау критерийлерін ғ аны жазады; қ ба алау критерийлеріне с йкес тапсырмалар ғ ә растырады; құ тапсырма а дескриптор растырады; ғ құ о ушылар а тиімді кері байланыс береді; қ ғ о ыту мен ба алау дерісіне т зету енгізеді; қ ғ ү ү ткізілу формасы Ө  жеке  жұппен  топпен  ауысатын топтар құрамында ткізіледі Ө А параттандырадық О ушыны р ліқ ң ө М алімні р ліұғ ң ө ткізілу формасыӨ

15 слайд

ткізіледі Ө А параттандырады қ О ушыны р лі қ ң ө м алім то сан ұғ қ барысында ткізеді ө материалды о у барысында тапсырманы қ аншалы ты д рыс орында аны ж нінде қ қ ұ ғ ө о ушылар а парат алады; қ қ о ушыны ілгерілеуі ж нінде м алім қ ң ө ұғ а парат алып, о ыту дерісіне згерістер қ қ ү ө енгізе алады. о ыту а белсене атысады; қ ғ қ к тілетін н тижені т сінеді; ү ә ү зін- зі ба алайды/бірін-бірі ө ө ғ ба алайды. ғ М алімні р лі ұғ ң ө о у жоспарына с йкес ба қ ә алау критерийлерін ғ аны жазады; қ ба алау критерийлеріне с йкес тапсырмалар ғ ә растырады; құ тапсырма а дескриптор растырады; ғ құ о ушылар а тиімді кері байланыс береді; қ ғ о ыту мен ба алау дерісіне т зету енгізеді; қ ғ ү ү ткізілу формасы Ө  жеке  жұппен  топпен  ауысатын топтар құрамында ткізіледі Ө А параттандырадық О ушыны р ліқ ң ө М алімні р ліұғ ң ө ткізілу формасыӨ

ткізілу формасыӨ

16 слайд
ткізілу формасыӨ

16 слайд

ткізілу формасыӨ

1-тапсырма: 1 минутты ішінде сандар мен с йкес ң ә символдарды естері ізде са та ыздар. ң қ ң 2-тапсырма: символдарды п

17 слайд
1-тапсырма: 1 минутты ішінде сандар мен с йкес ң ә символдарды естері ізде са та ыздар. ң қ ң 2-тапсырма: символдарды пайдалана отырып 1 , 8 , 7 , 2 , 5 сандарын жазы ыздар. ң Тапсырманы орындауда андай иынды тар қ қ қ туындады? Неге?

17 слайд

1-тапсырма: 1 минутты ішінде сандар мен с йкес ң ә символдарды естері ізде са та ыздар. ң қ ң 2-тапсырма: символдарды пайдалана отырып 1 , 8 , 7 , 2 , 5 сандарын жазы ыздар. ң Тапсырманы орындауда андай иынды тар қ қ қ туындады? Неге?

алыптастырушы ба алау тиімді болуы шін:Қ ғ ү Н тиже ә Нәтижеге жету алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімд і

18 слайд
алыптастырушы ба алау тиімді болуы шін:Қ ғ ү Н тиже ә Нәтижеге жету алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімд і Нақты Анық

18 слайд

алыптастырушы ба алау тиімді болуы шін:Қ ғ ү Н тиже ә Нәтижеге жету алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімд і Нақты Анық

Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. Тыңдаушыны қызықтыр

19 слайд
Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. Тыңдаушыны қызықтыру үшін көркем-бейнелі сөздерді (сипаттау, т.б.) қолдану. Бағалау критерийі Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Тыңдалған ақпараттың негізгі ойын түсінеді. Мәтіннің негізгі мазмұнын эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып айтады. Тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, тірек сөздерді теріп жазыңыз. Тақырыбын, негізгі ойын анықтаңыз. Жұпта эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып мәтінді мазмұндаңыз. Айсұлу мен Күнсұлу Ерте, ерте, ертеде бір байдың Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп бірімен-бірі үнемі ұрысып, жиі- жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: Сенен мен сұлумын!-дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын!-деп таласады. Ақыр соңында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлудың тырнағының ізі Айсұлудың бетінде өшпестей болып қалады. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана далаға шығады екен. Ал бейбастығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу бірін-бірі көре алмайды екен. Бағалау критерийі Дескрипторлар Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді тыңдалған мәтіннің тақырыбын анықтайды. тірек сөздерді теріп жазады Тыңдалған ақпараттағы негізгі ойды анықтайды. мәтіннің негізгі ойын жеткізеді. Көркемдегіш сөздерді біледі мәтіннің мазмұнын жүйелеп айтады; мазмұндауда көркемдегіш сөздерді қолданып айтады

19 слайд

Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. Тыңдаушыны қызықтыру үшін көркем-бейнелі сөздерді (сипаттау, т.б.) қолдану. Бағалау критерийі Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Тыңдалған ақпараттың негізгі ойын түсінеді. Мәтіннің негізгі мазмұнын эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып айтады. Тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, тірек сөздерді теріп жазыңыз. Тақырыбын, негізгі ойын анықтаңыз. Жұпта эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып мәтінді мазмұндаңыз. Айсұлу мен Күнсұлу Ерте, ерте, ертеде бір байдың Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп бірімен-бірі үнемі ұрысып, жиі- жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: Сенен мен сұлумын!-дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын!-деп таласады. Ақыр соңында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлудың тырнағының ізі Айсұлудың бетінде өшпестей болып қалады. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана далаға шығады екен. Ал бейбастығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу бірін-бірі көре алмайды екен. Бағалау критерийі Дескрипторлар Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді тыңдалған мәтіннің тақырыбын анықтайды. тірек сөздерді теріп жазады Тыңдалған ақпараттағы негізгі ойды анықтайды. мәтіннің негізгі ойын жеткізеді. Көркемдегіш сөздерді біледі мәтіннің мазмұнын жүйелеп айтады; мазмұндауда көркемдегіш сөздерді қолданып айтады

20Тапсырма: тапсырмалар а ба алау критерийлеріне ғ ғ с йкес дескрипторлар растыры ыздар ә құ ң .

20 слайд
20Тапсырма: тапсырмалар а ба алау критерийлеріне ғ ғ с йкес дескрипторлар растыры ыздар ә құ ң .

20 слайд

20Тапсырма: тапсырмалар а ба алау критерийлеріне ғ ғ с йкес дескрипторлар растыры ыздар ә құ ң .

О у ма сатық қ 2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері қ ғ ү ә ә ө есептер растыр

21 слайд
О у ма сатық қ 2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері қ ғ ү ә ә ө есептер растыру құ Ба алау ғ критерийлері Екі амалды есептерді шы ару да дыларын олданады; ғ ғ қ Кері есептер растырады. құ Тапсырма 1. Есепті шы ары ыз. ғ ң Екі т лкіні арасы 100 адам. Егер р айсысы ал а арай 35 адам жасайтын болса, то та ан ү ң қ ә қ ғ қ қ қ ғ уа ытта екеуіні арасы анша адам болады? қ ң қ қ 2. Кері есептер растыры ыз. құ ң Ба алау ғ критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шы ару да дыларын ғ ғ олданады; қ Кері есептер растырады. құ

21 слайд

О у ма сатық қ 2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері қ ғ ү ә ә ө есептер растыру құ Ба алау ғ критерийлері Екі амалды есептерді шы ару да дыларын олданады; ғ ғ қ Кері есептер растырады. құ Тапсырма 1. Есепті шы ары ыз. ғ ң Екі т лкіні арасы 100 адам. Егер р айсысы ал а арай 35 адам жасайтын болса, то та ан ү ң қ ә қ ғ қ қ қ ғ уа ытта екеуіні арасы анша адам болады? қ ң қ қ 2. Кері есептер растыры ыз. құ ң Ба алау ғ критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шы ару да дыларын ғ ғ олданады; қ Кері есептер растырады. құ

О у ма сатық қ 2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері қ ғ ү ә ә ө есептер растыр

22 слайд
О у ма сатық қ 2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері қ ғ ү ә ә ө есептер растыру құ Ба алау ғ критерийлері Екі амалды есептерді шы ару да дыларын олданады; ғ ғ қ Кері есептер растырады. құ Тапсырма 1. Есепті шы ары ыз. ғ ң Екі т лкіні арасы 100 адам. Егер р айсысы ал а арай 35 адам жасайтын болса, то та ан ү ң қ ә қ ғ қ қ қ ғ уа ытта екеуіні арасы анша адам болады? қ ң қ қ 2. Кері есептер растыры ыз. құ ң Ба алау ғ критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шы ару да дыларын ғ ғ олданады; қ есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды; Кері есептер растырады. құ кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады;

22 слайд

О у ма сатық қ 2.4.1.8 Екі амал ар ылы шы арылатын есептерді т рлі т сілдермен шешу ж не зара кері қ ғ ү ә ә ө есептер растыру құ Ба алау ғ критерийлері Екі амалды есептерді шы ару да дыларын олданады; ғ ғ қ Кері есептер растырады. құ Тапсырма 1. Есепті шы ары ыз. ғ ң Екі т лкіні арасы 100 адам. Егер р айсысы ал а арай 35 адам жасайтын болса, то та ан ү ң қ ә қ ғ қ қ қ ғ уа ытта екеуіні арасы анша адам болады? қ ң қ қ 2. Кері есептер растыры ыз. құ ң Ба алау ғ критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шы ару да дыларын ғ ғ олданады; қ есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды; Кері есептер растырады. құ кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады;

Тапсырма:  О у ма саттарын арап шы ы ыздар; қ қ қ ғ ң  Ба алау критерийлерін аны та ыздар; ғ қ ң  сыныл ан тапсырма н с ал

23 слайд
Тапсырма:  О у ма саттарын арап шы ы ыздар; қ қ қ ғ ң  Ба алау критерийлерін аны та ыздар; ғ қ ң  сыныл ан тапсырма н с аларын арап шы ы ыздар; Ұ ғ ұ қ қ ғ ң  Тапсырма а дескриптор растыры ыздар. ғ құ ң орындау уа ыты– 30 минут қ Топты таныстырылым қ

23 слайд

Тапсырма:  О у ма саттарын арап шы ы ыздар; қ қ қ ғ ң  Ба алау критерийлерін аны та ыздар; ғ қ ң  сыныл ан тапсырма н с аларын арап шы ы ыздар; Ұ ғ ұ қ қ ғ ң  Тапсырма а дескриптор растыры ыздар. ғ құ ң орындау уа ыты– 30 минут қ Топты таныстырылым қ

Сілтеме

24 слайд
Сілтеме

24 слайд

Сілтеме

алыптастырушы ба алауда ы кері байланысҚ ғ ғ Тиімді кері байланыс о ушыны ш с ра ына қ ң ү ұ ғ жауап береді:  О уды ай ке

25 слайд
алыптастырушы ба алауда ы кері байланысҚ ғ ғ Тиімді кері байланыс о ушыны ш с ра ына қ ң ү ұ ғ жауап береді:  О уды ай кезе індемін? қ ң қ ң  Н тижеге алай жете аламын? ә қ  Кемшіліктерді болдырмау шін ү андай ж мыстар істеймін? қ ұ

25 слайд

алыптастырушы ба алауда ы кері байланысҚ ғ ғ Тиімді кері байланыс о ушыны ш с ра ына қ ң ү ұ ғ жауап береді:  О уды ай кезе індемін? қ ң қ ң  Н тижеге алай жете аламын? ә қ  Кемшіліктерді болдырмау шін ү андай ж мыстар істеймін? қ ұ

О у ма саты: қ қ гімені ж йелеп әң ү айта алады алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма: Қ ғ ғ ғ М тінні б ліктерін гімені

26 слайд
О у ма саты: қ қ гімені ж йелеп әң ү айта алады алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма: Қ ғ ғ ғ М тінні б ліктерін гімені ж йелілігін са тай отырып, рет- ә ң ө әң ң ү қ ретімен орналастырып а аз а жапсыры ыз қ ғ ғ ң Дескрипторлар: гімені сюжеттік желісіне сай етіп м тін б ліктерін орналастыра алады әң ң ә ө Кері байланыс М алім тапсарма а атысты кері байланысты « те жа сы», «жарайсы » деген ма тау с здері ұғ ғ қ ө қ ң қ ө ар ылы береді. қТапсырма: педагогикалы жа даятты қ ғ о ып тал ыла ыз ж не м алімні о ушы а берген қ қ ң ә ұғ ң қ ғ кері байланыс ж нінде пікірлері ізді білдірі іздер. ө ң ң Тапсырма: тиімді кері байланысты сыны ыз ұ ң

26 слайд

О у ма саты: қ қ гімені ж йелеп әң ү айта алады алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма: Қ ғ ғ ғ М тінні б ліктерін гімені ж йелілігін са тай отырып, рет- ә ң ө әң ң ү қ ретімен орналастырып а аз а жапсыры ыз қ ғ ғ ң Дескрипторлар: гімені сюжеттік желісіне сай етіп м тін б ліктерін орналастыра алады әң ң ә ө Кері байланыс М алім тапсарма а атысты кері байланысты « те жа сы», «жарайсы » деген ма тау с здері ұғ ғ қ ө қ ң қ ө ар ылы береді. қТапсырма: педагогикалы жа даятты қ ғ о ып тал ыла ыз ж не м алімні о ушы а берген қ қ ң ә ұғ ң қ ғ кері байланыс ж нінде пікірлері ізді білдірі іздер. ө ң ң Тапсырма: тиімді кері байланысты сыны ыз ұ ң

О у ма саты: қ қ гіме әң растыру құ алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма: Қ ғ ғ ғ «Мені жан ям» та ырбына гіме расты

27 слайд
О у ма саты: қ қ гіме әң растыру құ алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма: Қ ғ ғ ғ «Мені жан ям» та ырбына гіме растыры ыздар. ң ұ қ әң құ ң Дескрипторлар: Та ырып а атысты жазады; қ қ қ гіме растыруды композициялы ерекшеліктерді біледі; Әң құ қ Т рлі с здік орды пайдаланады. ү ө қ Кері байланыс Жазба ж мысты тексеру барысында м алім ателерін т зейді. ұ ұғ қ ү Тапсырма: тиімді кері байланысты сыны ыз ұ ң

27 слайд

О у ма саты: қ қ гіме әң растыру құ алыптастырушы ба алау а арнал ан тапсырма: Қ ғ ғ ғ «Мені жан ям» та ырбына гіме растыры ыздар. ң ұ қ әң құ ң Дескрипторлар: Та ырып а атысты жазады; қ қ қ гіме растыруды композициялы ерекшеліктерді біледі; Әң құ қ Т рлі с здік орды пайдаланады. ү ө қ Кері байланыс Жазба ж мысты тексеру барысында м алім ателерін т зейді. ұ ұғ қ ү Тапсырма: тиімді кері байланысты сыны ыз ұ ң

Кері байланысты жазу а арнал ан сыныстарғ ғ ұ

28 слайд
Кері байланысты жазу а арнал ан сыныстарғ ғ ұ

28 слайд

Кері байланысты жазу а арнал ан сыныстарғ ғ ұ

Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.

29 слайд
Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.

29 слайд

Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.

Тапсырма: бейнероликті көріп, топта талқылаңыздар. Кері байланыс

30 слайд
Тапсырма: бейнероликті көріп, топта талқылаңыздар. Кері байланыс

30 слайд

Тапсырма: бейнероликті көріп, топта талқылаңыздар. Кері байланыс

Б л саба тан не к темін?ұ қ ү Не білемін? Рефлексия Нені білгім келеді?

31 слайд
Б л саба тан не к темін?ұ қ ү Не білемін? Рефлексия Нені білгім келеді?

31 слайд

Б л саба тан не к темін?ұ қ ү Не білемін? Рефлексия Нені білгім келеді?

Тапсырма: алыптастырушы ба алау а Қ ғ ғ байланысты алын ан т жірибені м алімдерге ғ ә ұғ алай тарату а болатыны ж нінде т

32 слайд
Тапсырма: алыптастырушы ба алау а Қ ғ ғ байланысты алын ан т жірибені м алімдерге ғ ә ұғ алай тарату а болатыны ж нінде тал ыла ыздар. қ ғ ө қ ң

32 слайд

Тапсырма: алыптастырушы ба алау а Қ ғ ғ байланысты алын ан т жірибені м алімдерге ғ ә ұғ алай тарату а болатыны ж нінде тал ыла ыздар. қ ғ ө қ ң

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ