Материалдар / презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
ықшам сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
389
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Д.А.Қонаев атындағы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Сиримбетова Г Пән: Дүниетану Сынып : 1 Ортақ тақырып: Өзім туралы

1 слайд
Д.А.Қонаев атындағы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Сиримбетова Г Пән: Дүниетану Сынып : 1 Ортақ тақырып: Өзім туралы Сабақ тақырыбы:Күн тәртібі Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты : Бағалау критерийлері : . Өзінің күн тәртібің құрастырады. . Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. . Күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіреді. Күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіреді. Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады.1.1.2.4 Күн тәртібін маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру. 1.1.2.5 Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану.

1 слайд

Д.А.Қонаев атындағы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Сиримбетова Г Пән: Дүниетану Сынып : 1 Ортақ тақырып: Өзім туралы Сабақ тақырыбы:Күн тәртібі Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты : Бағалау критерийлері : . Өзінің күн тәртібің құрастырады. . Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. . Күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіреді. Күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіреді. Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады.1.1.2.4 Күн тәртібін маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру. 1.1.2.5 Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану.

Күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіреді. Т.“Буклет”әдісі Топта Кез келген өмірлік жағдайда немесе жұмыста кездесетін

2 слайд
Күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіреді. Т.“Буклет”әдісі Топта Кез келген өмірлік жағдайда немесе жұмыста кездесетін проблемаларды түсіну және оларға сәйкес әрекет ете білуге ынталандыру - күн тәртібінің ретін анықтайды. -күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді. -өз күн тәртібін әңгімелейді- уақытты бағдарлайды маңызын түсінеді. -тірек сөзді қолданады. -мәтіндегі негізгі ойды анықтайды әңгіме құрастырады. ҰМК “Кинометафора”әді сі Уақытты тиімді қолдану,өз бетінше сыни ойлау дағдыларын қалыптастырамынБЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Кері байланыс :серп ілген доп ҚБ :смайлик

2 слайд

Күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіреді. Т.“Буклет”әдісі Топта Кез келген өмірлік жағдайда немесе жұмыста кездесетін проблемаларды түсіну және оларға сәйкес әрекет ете білуге ынталандыру - күн тәртібінің ретін анықтайды. -күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді. -өз күн тәртібін әңгімелейді- уақытты бағдарлайды маңызын түсінеді. -тірек сөзді қолданады. -мәтіндегі негізгі ойды анықтайды әңгіме құрастырады. ҰМК “Кинометафора”әді сі Уақытты тиімді қолдану,өз бетінше сыни ойлау дағдыларын қалыптастырамынБЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Кері байланыс :серп ілген доп ҚБ :смайлик

Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. Дәптермен жұмыс Оқушыларды өз бетінше ойлануға жетелеймін -тәул

3 слайд
Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. Дәптермен жұмыс Оқушыларды өз бетінше ойлануға жетелеймін -тәулік мезгілін анықтайды. -іс-әрекетті сызбада сәйкестендіреді.Т. “Өкіл”әдісі Зерттеу барысында бірлесіп жұмыс істеу және оларға сәйкес әрекетете білуге ынталандыра отырып, оқушының қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсетемін -тәулік бөліктерін анықтайды және атауын жазады. -тәуліктің әр бөлігіндегі әрекеттері туралы әңгімелейдіБЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Кері байланыс :серп ілген доп ҚБ :смайлик

3 слайд

Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. Дәптермен жұмыс Оқушыларды өз бетінше ойлануға жетелеймін -тәулік мезгілін анықтайды. -іс-әрекетті сызбада сәйкестендіреді.Т. “Өкіл”әдісі Зерттеу барысында бірлесіп жұмыс істеу және оларға сәйкес әрекетете білуге ынталандыра отырып, оқушының қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсетемін -тәулік бөліктерін анықтайды және атауын жазады. -тәуліктің әр бөлігіндегі әрекеттері туралы әңгімелейдіБЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Кері байланыс :серп ілген доп ҚБ :смайлик

Бұл тапсырмаға білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Оқушылардың қажеттілігіне қарай қолдау көрсетемін

4 слайд
Бұл тапсырмаға білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Оқушылардың қажеттілігіне қарай қолдау көрсетемін. Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырманы түрлендіріп отырамын.1.Барлық оқушылар орындайды:күн тәртібің құрастырады. 2.Көпшілігі:тә улік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. 3.Кейбір оқушылар:күн тәртібінің адам өміріңдегі маңызын түсіндіреді,өмірмен байланыс орнатадыСаралау:Т. “Буклет” тапсырма тәсілі

4 слайд

Бұл тапсырмаға білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Оқушылардың қажеттілігіне қарай қолдау көрсетемін. Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырманы түрлендіріп отырамын.1.Барлық оқушылар орындайды:күн тәртібің құрастырады. 2.Көпшілігі:тә улік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. 3.Кейбір оқушылар:күн тәртібінің адам өміріңдегі маңызын түсіндіреді,өмірмен байланыс орнатадыСаралау:Т. “Буклет” тапсырма тәсілі

5 слайд

5 слайд