презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Д.А.Қонаев атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Сиримбетова Г
Пән: Дүниетану Сынып : 1
Ортақ тақырып: Өзім туралы Сабақ тақырыбы:Күн тәртібі
Оқу
мақсаты:
Сабақ
мақсаты :
Бағалау
критерийлері : . Өзінің күн тәртібің құрастырады.
. Тәулік бөліктері мен апта күндерінің
атауларын қолданады.
. Күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіреді.
Күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіреді.
Тәулік бөліктері мен апта күндерінің
атауларын қолданады.1.1.2.4 Күн тәртібін маңызын түсіндіру және күн
тәртібін құру.
1.1.2.5 Тәулік бөліктері мен апта күндерінің
атауларын қолдану.
1 слайд
Д.А.Қонаев атындағы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Сиримбетова Г Пән: Дүниетану Сынып : 1 Ортақ тақырып: Өзім туралы Сабақ тақырыбы:Күн тәртібі Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты : Бағалау критерийлері : . Өзінің күн тәртібің құрастырады. . Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. . Күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіреді. Күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіреді. Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады.1.1.2.4 Күн тәртібін маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру. 1.1.2.5 Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану.
2 слайд
Күн тәртібін
сақтаудың
маңызын
түсіндіреді. Т.“Буклет”әдісі
Топта
Кез келген өмірлік
жағдайда немесе
жұмыста кездесетін
проблемаларды
түсіну және оларға
сәйкес әрекет ете
білуге ынталандыру
- күн тәртібінің ретін
анықтайды.
-күн тәртібін
сақтаудың
маңыздылығын
түсіндіреді.
-өз күн тәртібін
әңгімелейді- уақытты
бағдарлайды
маңызын түсінеді.
-тірек сөзді
қолданады.
-мәтіндегі негізгі
ойды анықтайды
әңгіме құрастырады.
ҰМК
“Кинометафора”әді
сі
Уақытты тиімді
қолдану,өз бетінше
сыни ойлау
дағдыларын
қалыптастырамынБЕЛСЕНДІ ОҚУ
ӘДІСТЕРІ
Кері байланыс :серп ілген
доп
ҚБ :смайлик
2 слайд
Күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіреді. Т.“Буклет”әдісі Топта Кез келген өмірлік жағдайда немесе жұмыста кездесетін проблемаларды түсіну және оларға сәйкес әрекет ете білуге ынталандыру - күн тәртібінің ретін анықтайды. -күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді. -өз күн тәртібін әңгімелейді- уақытты бағдарлайды маңызын түсінеді. -тірек сөзді қолданады. -мәтіндегі негізгі ойды анықтайды әңгіме құрастырады. ҰМК “Кинометафора”әді сі Уақытты тиімді қолдану,өз бетінше сыни ойлау дағдыларын қалыптастырамынБЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Кері байланыс :серп ілген доп ҚБ :смайлик
3 слайд
Тәулік
бөліктері
мен апта
күндерінің
атауларын
қолданады.
Дәптермен жұмыс
Оқушыларды өз
бетінше ойлануға
жетелеймін -тәулік мезгілін
анықтайды.
-іс-әрекетті
сызбада
сәйкестендіреді.Т. “Өкіл”әдісі
Зерттеу барысында
бірлесіп жұмыс істеу
және оларға сәйкес
әрекетете білуге
ынталандыра отырып,
оқушының
қажеттіліктеріне қарай
қолдау көрсетемін -тәулік бөліктерін
анықтайды және
атауын жазады.
-тәуліктің әр
бөлігіндегі
әрекеттері туралы
әңгімелейдіБЕЛСЕНДІ ОҚУ
ӘДІСТЕРІ
Кері байланыс :серп ілген
доп
ҚБ :смайлик
3 слайд
Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. Дәптермен жұмыс Оқушыларды өз бетінше ойлануға жетелеймін -тәулік мезгілін анықтайды. -іс-әрекетті сызбада сәйкестендіреді.Т. “Өкіл”әдісі Зерттеу барысында бірлесіп жұмыс істеу және оларға сәйкес әрекетете білуге ынталандыра отырып, оқушының қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсетемін -тәулік бөліктерін анықтайды және атауын жазады. -тәуліктің әр бөлігіндегі әрекеттері туралы әңгімелейдіБЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Кері байланыс :серп ілген доп ҚБ :смайлик
4 слайд
Бұл тапсырмаға білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған
тапсырмалар кіреді. Оқушылардың қажеттілігіне қарай қолдау
көрсетемін. Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын
тапсырманы түрлендіріп отырамын.1.Барлық
оқушылар
орындайды:күн
тәртібің
құрастырады. 2.Көпшілігі:тә
улік бөліктері
мен апта
күндерінің
атауларын
қолданады. 3.Кейбір
оқушылар:күн
тәртібінің адам
өміріңдегі
маңызын
түсіндіреді,өмірмен
байланыс
орнатадыСаралау:Т. “Буклет” тапсырма тәсілі
4 слайд
Бұл тапсырмаға білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Оқушылардың қажеттілігіне қарай қолдау көрсетемін. Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырманы түрлендіріп отырамын.1.Барлық оқушылар орындайды:күн тәртібің құрастырады. 2.Көпшілігі:тә улік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолданады. 3.Кейбір оқушылар:күн тәртібінің адам өміріңдегі маңызын түсіндіреді,өмірмен байланыс орнатадыСаралау:Т. “Буклет” тапсырма тәсілі
5 слайд
5 слайд