Материалдар / Презентация

Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздар қауымына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2019
504
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Х.К.Андерсеннің дана ертегілері

1 слайд
Х.К.Андерсеннің дана ертегілері

1 слайд

Х.К.Андерсеннің дана ертегілері

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Б ауырмалдық, ақкөңілділік,татулық

2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Б ауырмалдық, ақкөңілділік,татулық

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Б ауырмалдық, ақкөңілділік,татулық

Мақсаты: Оқушыларға Х.К.Андерсеннің дана ертегілерін түсіндіру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1.

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Х.К.Андерсеннің дана ертегілерін түсіндіру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға бауырмал болудың маңыздылығын ұғындыру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы ақкөңілділік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға Х.К.Андерсеннің дана ертегілерін түсіндіру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға бауырмал болудың маңыздылығын ұғындыру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы ақкөңілділік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үйге тапсырманы тексеру 1. №2 – сабақ. Абайдың бір өлеңін оқып, ондағы адамгершілікті, ізгілікті ойларды тауып, жазып келу. 2.

6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру 1. №2 – сабақ. Абайдың бір өлеңін оқып, ондағы адамгершілікті, ізгілікті ойларды тауып, жазып келу. 2. Келесі сабақ. №3, Ханс Кристиан Андерсен «Түймеқыз» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Түймеқыздың қарлығашқа қамқорлық жасауының себебі неде? 2. Түймеқыз жақсылығының өтеуін күтті ме? 3. Өзіңе басқалардың жасаған жақсылығын естеріңе түсіріп, айтып беріңдер.

6 слайд

Үйге тапсырманы тексеру 1. №2 – сабақ. Абайдың бір өлеңін оқып, ондағы адамгершілікті, ізгілікті ойларды тауып, жазып келу. 2. Келесі сабақ. №3, Ханс Кристиан Андерсен «Түймеқыз» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Түймеқыздың қарлығашқа қамқорлық жасауының себебі неде? 2. Түймеқыз жақсылығының өтеуін күтті ме? 3. Өзіңе басқалардың жасаған жақсылығын естеріңе түсіріп, айтып беріңдер.

Сабақтың дәйексөзі. (Ұл балаларға 1 рет, қыз балаларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Жақсылыққа жақсылық әр адамның ісі, ж

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Ұл балаларға 1 рет, қыз балаларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Жақсылыққа жақсылық әр адамның ісі, жамандыққа жақсылық ер адамның ісі» Халық мақалы Сұрақтар: 1. Жақсылық жасау деген не? 2. Жақсылықты риясыз жасау дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Ұл балаларға 1 рет, қыз балаларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Жақсылыққа жақсылық әр адамның ісі, жамандыққа жақсылық ер адамның ісі» Халық мақалы Сұрақтар: 1. Жақсылық жасау деген не? 2. Жақсылықты риясыз жасау дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

Мұғалім сыйы. Арыстан мен тышқан

8 слайд
Мұғалім сыйы. Арыстан мен тышқан

8 слайд

Мұғалім сыйы. Арыстан мен тышқан

Сұрақтар: 1. Әңгімедегі ойды қалай түсіндіңдер? 2. Кішкентай тышқан қандай әрекет жасады? 3. Өздерің қандай қайырымдылық пен ж

9 слайд
Сұрақтар: 1. Әңгімедегі ойды қалай түсіндіңдер? 2. Кішкентай тышқан қандай әрекет жасады? 3. Өздерің қандай қайырымдылық пен жақсылықтар жасап жүрсіңдер? 4. Сендер өзгелерге қайырымдылық жасағанда өздеріңді қалай сезінесіңдер?

9 слайд

Сұрақтар: 1. Әңгімедегі ойды қалай түсіндіңдер? 2. Кішкентай тышқан қандай әрекет жасады? 3. Өздерің қандай қайырымдылық пен жақсылықтар жасап жүрсіңдер? 4. Сендер өзгелерге қайырымдылық жасағанда өздеріңді қалай сезінесіңдер?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: Андерсен ертегісіндегі ертекші ОлеЛукойемен танысыңдар. Оның шапаны мен қолшатырын

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: Андерсен ертегісіндегі ертекші ОлеЛукойемен танысыңдар. Оның шапаны мен қолшатырының суреттерін салып, бояңдар. Оле-Лукойе Ханс Кристиан Андерсен Оле-Лукойеге тең келетін ертекші бұл дүниеде жоқ. Ертекші деп соны айт шіркін! Балалар қалай тынышталды, солай ол ертегі айтуға кіріседі. Оле-Лукойе кереуеттің шетіне отырады. Өзі сәнді киінген – үстінде жібектен тігілген жұп-жұқа шапаны бар. Ал шапанының түсі пәлен деп айту қиын. Оленің қалай бұрылып қимылдағанына қарай ол біресе көгілдір, біресе қара көк, біресе қызыл түспен сан құлпырады. Оленің қолтығына қысып алған екі қолшатыры және бар. Сурет салынып әшекейленген қолшатырды ол жақсы балалардың үстіне ғана жаяды. Сонда олардың түсіне түні бойы қызықты - қызықты ертегілер кіреді

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: Андерсен ертегісіндегі ертекші ОлеЛукойемен танысыңдар. Оның шапаны мен қолшатырының суреттерін салып, бояңдар. Оле-Лукойе Ханс Кристиан Андерсен Оле-Лукойеге тең келетін ертекші бұл дүниеде жоқ. Ертекші деп соны айт шіркін! Балалар қалай тынышталды, солай ол ертегі айтуға кіріседі. Оле-Лукойе кереуеттің шетіне отырады. Өзі сәнді киінген – үстінде жібектен тігілген жұп-жұқа шапаны бар. Ал шапанының түсі пәлен деп айту қиын. Оленің қалай бұрылып қимылдағанына қарай ол біресе көгілдір, біресе қара көк, біресе қызыл түспен сан құлпырады. Оленің қолтығына қысып алған екі қолшатыры және бар. Сурет салынып әшекейленген қолшатырды ол жақсы балалардың үстіне ғана жаяды. Сонда олардың түсіне түні бойы қызықты - қызықты ертегілер кіреді

Топпен ән айту. Ерден атайдың әні Өлеңін жазға

11 слайд
Топпен ән айту. Ерден атайдың әні Өлеңін жазған: Әбдірахман Асылбеков Әнін жазған: Ескендір Хасанғалиев Кел, балалар, тұрмаңдар Бізде қызық думан бар. Атамыздың алуан Ертегісін тыңдаңдар. Қайырмасы: Ерте, ерте, ерте, екен, Ешкі жүні бөрте екен. Ертегі сөз қашанда Тамашаның көркі екен. Түрлі-түрлі ертегі, Тұла бойды ертеді. Ерте өткен ерлердің Ерлік ісін шертеді. Қайырмасы: Қиялдаймыз, самғаймыз, Кең әлемді шарлаймыз. Ертегісін атайдың Тыңдаудан біз талмаймыз. Қайырмасы.

11 слайд

Топпен ән айту. Ерден атайдың әні Өлеңін жазған: Әбдірахман Асылбеков Әнін жазған: Ескендір Хасанғалиев Кел, балалар, тұрмаңдар Бізде қызық думан бар. Атамыздың алуан Ертегісін тыңдаңдар. Қайырмасы: Ерте, ерте, ерте, екен, Ешкі жүні бөрте екен. Ертегі сөз қашанда Тамашаның көркі екен. Түрлі-түрлі ертегі, Тұла бойды ертеді. Ерте өткен ерлердің Ерлік ісін шертеді. Қайырмасы: Қиялдаймыз, самғаймыз, Кең әлемді шарлаймыз. Ертегісін атайдың Тыңдаудан біз талмаймыз. Қайырмасы.

Үй тапсырмасы. 1. №3 – сабақ. Өз ойларыңнан қайырымды ертегі құрастырып жазып келу . 2. Келесі сабақ. №4, Ханс Кристиан Андерс

12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №3 – сабақ. Өз ойларыңнан қайырымды ертегі құрастырып жазып келу . 2. Келесі сабақ. №4, Ханс Кристиан Андерсен «Ұсқынсыз үйрек» үзінді оқып келу.

12 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №3 – сабақ. Өз ойларыңнан қайырымды ертегі құрастырып жазып келу . 2. Келесі сабақ. №4, Ханс Кристиан Андерсен «Ұсқынсыз үйрек» үзінді оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

13 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ