Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Х.К.Андерсеннің дана ертегілері
1 слайд
Х.К.Андерсеннің дана ертегілері
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Б ауырмалдық,
ақкөңілділік,татулық
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Б ауырмалдық, ақкөңілділік,татулық
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Х.К.Андерсеннің дана ертегілерін
түсіндіру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларға бауырмал болудың
маңыздылығын ұғындыру.
2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы ақкөңілділік
қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Х.К.Андерсеннің дана ертегілерін түсіндіру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға бауырмал болудың маңыздылығын ұғындыру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы ақкөңілділік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру
1. №2 – сабақ. Абайдың бір өлеңін оқып, ондағы адамгершілікті,
ізгілікті ойларды тауып, жазып келу.
2. Келесі сабақ. №3, Ханс Кристиан Андерсен «Түймеқыз» мәтінін
оқып келу.
Сұрақтар:
1. Түймеқыздың қарлығашқа қамқорлық жасауының себебі неде?
2. Түймеқыз жақсылығының өтеуін күтті ме?
3. Өзіңе басқалардың жасаған жақсылығын естеріңе түсіріп, айтып
беріңдер.
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру 1. №2 – сабақ. Абайдың бір өлеңін оқып, ондағы адамгершілікті, ізгілікті ойларды тауып, жазып келу. 2. Келесі сабақ. №3, Ханс Кристиан Андерсен «Түймеқыз» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Түймеқыздың қарлығашқа қамқорлық жасауының себебі неде? 2. Түймеқыз жақсылығының өтеуін күтті ме? 3. Өзіңе басқалардың жасаған жақсылығын естеріңе түсіріп, айтып беріңдер.
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
(Ұл балаларға 1 рет, қыз балаларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту)
«Жақсылыққа жақсылық әр адамның ісі, жамандыққа жақсылық ер
адамның ісі»
Халық мақалы
Сұрақтар:
1. Жақсылық жасау деген не?
2. Жақсылықты риясыз жасау дегенді қалай түсінесіңдер?
3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Ұл балаларға 1 рет, қыз балаларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Жақсылыққа жақсылық әр адамның ісі, жамандыққа жақсылық ер адамның ісі» Халық мақалы Сұрақтар: 1. Жақсылық жасау деген не? 2. Жақсылықты риясыз жасау дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?
8 слайд
Мұғалім сыйы.
Арыстан мен тышқан
8 слайд
Мұғалім сыйы. Арыстан мен тышқан
9 слайд
Сұрақтар:
1. Әңгімедегі ойды қалай түсіндіңдер?
2. Кішкентай тышқан қандай әрекет жасады?
3. Өздерің қандай қайырымдылық пен жақсылықтар
жасап жүрсіңдер?
4. Сендер өзгелерге қайырымдылық жасағанда
өздеріңді қалай сезінесіңдер?
9 слайд
Сұрақтар: 1. Әңгімедегі ойды қалай түсіндіңдер? 2. Кішкентай тышқан қандай әрекет жасады? 3. Өздерің қандай қайырымдылық пен жақсылықтар жасап жүрсіңдер? 4. Сендер өзгелерге қайырымдылық жасағанда өздеріңді қалай сезінесіңдер?
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Тапсырма: Андерсен ертегісіндегі ертекші ОлеЛукойемен танысыңдар. Оның шапаны мен қолшатырының суреттерін
салып, бояңдар.
Оле-Лукойе
Ханс Кристиан Андерсен
Оле-Лукойеге тең келетін ертекші бұл дүниеде жоқ.
Ертекші деп соны айт шіркін! Балалар қалай тынышталды, солай ол ертегі айтуға кіріседі.
Оле-Лукойе кереуеттің шетіне отырады. Өзі сәнді киінген – үстінде жібектен тігілген жұп-жұқа шапаны бар. Ал
шапанының түсі пәлен деп айту қиын. Оленің қалай бұрылып қимылдағанына қарай ол біресе көгілдір, біресе қара көк,
біресе қызыл түспен сан құлпырады. Оленің қолтығына қысып алған екі қолшатыры және бар. Сурет салынып
әшекейленген қолшатырды ол жақсы балалардың үстіне ғана жаяды. Сонда олардың түсіне түні бойы қызықты - қызықты
ертегілер кіреді
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: Андерсен ертегісіндегі ертекші ОлеЛукойемен танысыңдар. Оның шапаны мен қолшатырының суреттерін салып, бояңдар. Оле-Лукойе Ханс Кристиан Андерсен Оле-Лукойеге тең келетін ертекші бұл дүниеде жоқ. Ертекші деп соны айт шіркін! Балалар қалай тынышталды, солай ол ертегі айтуға кіріседі. Оле-Лукойе кереуеттің шетіне отырады. Өзі сәнді киінген – үстінде жібектен тігілген жұп-жұқа шапаны бар. Ал шапанының түсі пәлен деп айту қиын. Оленің қалай бұрылып қимылдағанына қарай ол біресе көгілдір, біресе қара көк, біресе қызыл түспен сан құлпырады. Оленің қолтығына қысып алған екі қолшатыры және бар. Сурет салынып әшекейленген қолшатырды ол жақсы балалардың үстіне ғана жаяды. Сонда олардың түсіне түні бойы қызықты - қызықты ертегілер кіреді
11 слайд
Топпен ән айту.
Ерден атайдың әні
Өлеңін жазған: Әбдірахман
Асылбеков
Әнін жазған: Ескендір
Хасанғалиев
Кел, балалар, тұрмаңдар
Бізде қызық думан бар.
Атамыздың алуан
Ертегісін тыңдаңдар.
Қайырмасы:
Ерте, ерте, ерте, екен,
Ешкі жүні бөрте екен.
Ертегі сөз қашанда
Тамашаның көркі екен.
Түрлі-түрлі ертегі,
Тұла бойды ертеді.
Ерте өткен ерлердің
Ерлік ісін шертеді.
Қайырмасы:
Қиялдаймыз, самғаймыз,
Кең әлемді шарлаймыз.
Ертегісін атайдың
Тыңдаудан біз талмаймыз.
Қайырмасы.
11 слайд
Топпен ән айту. Ерден атайдың әні Өлеңін жазған: Әбдірахман Асылбеков Әнін жазған: Ескендір Хасанғалиев Кел, балалар, тұрмаңдар Бізде қызық думан бар. Атамыздың алуан Ертегісін тыңдаңдар. Қайырмасы: Ерте, ерте, ерте, екен, Ешкі жүні бөрте екен. Ертегі сөз қашанда Тамашаның көркі екен. Түрлі-түрлі ертегі, Тұла бойды ертеді. Ерте өткен ерлердің Ерлік ісін шертеді. Қайырмасы: Қиялдаймыз, самғаймыз, Кең әлемді шарлаймыз. Ертегісін атайдың Тыңдаудан біз талмаймыз. Қайырмасы.
12 слайд
Үй тапсырмасы.
1. №3 – сабақ. Өз ойларыңнан қайырымды ертегі
құрастырып жазып келу .
2. Келесі сабақ. №4, Ханс Кристиан Андерсен «Ұсқынсыз
үйрек» үзінді оқып келу.
12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №3 – сабақ. Өз ойларыңнан қайырымды ертегі құрастырып жазып келу . 2. Келесі сабақ. №4, Ханс Кристиан Андерсен «Ұсқынсыз үйрек» үзінді оқып келу.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз
қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің
ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз.
Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз...,
қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.