Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Саба қтың тақырыбы:
« Өткенді бекіту»
Бастауыш сынып мұғалімі:
Маденова Жанар Өтешқызы
2 «К» сыныбы
06.02.2020ж.
1 слайд
Саба қтың тақырыбы: « Өткенді бекіту» Бастауыш сынып мұғалімі: Маденова Жанар Өтешқызы 2 «К» сыныбы 06.02.2020ж.
2 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері
амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу
амалдарының компоненттері арасындағы
байланысты анықтау
2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту
кестесін құру, білу және қолдану
2 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау 2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану
3 слайд
Психологиялық ахуал:
Апта мен күн, ай, жылың,
Жейтін тамақ, азығың.
Мекен-жайың, көлігің,
Телефонның нөмірі.
Математика – айналаң,
Есептейсің барлығын
Оқушылардың көңіл-күйін көтеру әрі топқа бөлу
мақсатында түрлі гүлдер сыйлап, сол гүлдің түсіне
байланысты топқа бөлінеді.
3 слайд
Психологиялық ахуал: Апта мен күн, ай, жылың, Жейтін тамақ, азығың. Мекен-жайың, көлігің, Телефонның нөмірі. Математика – айналаң, Есептейсің барлығын Оқушылардың көңіл-күйін көтеру әрі топқа бөлу мақсатында түрлі гүлдер сыйлап, сол гүлдің түсіне байланысты топқа бөлінеді.
4 слайд
Топ ережес і
4 слайд
Топ ережес і
5 слайд
«ИӘ, ЖОҚ» ойыны
4 пен 2-нің көбейтіндісі 8-ге тең
3 пен 3-тің бөліндісі 9-ға тең.
Біздің сыныпта 36 оқушы бар.
36 – тақ сан
1 аптада 7 күн бар
1 сағатта 30 минут бар
Сабақ 8-де басталады.
15 – жұп сан
5 слайд
«ИӘ, ЖОҚ» ойыны 4 пен 2-нің көбейтіндісі 8-ге тең 3 пен 3-тің бөліндісі 9-ға тең. Біздің сыныпта 36 оқушы бар. 36 – тақ сан 1 аптада 7 күн бар 1 сағатта 30 минут бар Сабақ 8-де басталады. 15 – жұп сан
6 слайд
Топтық жұмыс
Жауабы жұп сан болатын карточкаларды ата.
Дескриптор: Көбейту және бөлу амалдарының мәнін таба алады.
Жұп сандар мен тақ сандарды ажырата алады.
Бағалау критериі: Бағдаршам әдісі
6 слайд
Топтық жұмыс Жауабы жұп сан болатын карточкаларды ата. Дескриптор: Көбейту және бөлу амалдарының мәнін таба алады. Жұп сандар мен тақ сандарды ажырата алады. Бағалау критериі: Бағдаршам әдісі
7 слайд
Жұптық жұмыс жүргізу.
Дескритор:
Кесте бойынша бөлгішті анықтай алады.
Бөліндінің мәнін таба біледі.
Белгісіз көбейткіштің мәнін таба алады.
Бағалау критериі: Бас бармақ әдісі
2-тапсырма: Көбейтудің және бөлудің компоненттерін еске түсіру
Оқы және есепте.
Бөлінгіш 18 12 14 10 16 20 6 8
Бөлгіш
Бөліндінің
мәні 2 2 2 2 2 2 2 2
C ергіту сәті «Жұмыр қылыш»
7 слайд
Жұптық жұмыс жүргізу. Дескритор: Кесте бойынша бөлгішті анықтай алады. Бөліндінің мәнін таба біледі. Белгісіз көбейткіштің мәнін таба алады. Бағалау критериі: Бас бармақ әдісі 2-тапсырма: Көбейтудің және бөлудің компоненттерін еске түсіру Оқы және есепте. Бөлінгіш 18 12 14 10 16 20 6 8 Бөлгіш Бөліндінің мәні 2 2 2 2 2 2 2 2 C ергіту сәті «Жұмыр қылыш»
8 слайд
Дәптермен жұмыс.
Дескриптор:
Көбейту және бөлу амалының мәнін біледі.
Қосу және азайту амалдарының мәнін таба біледі.
Өрнектерді салыстыра алады.
Бағалау критериі: Мақтау, мадақтау әдістері
Мысал 3
5 х 3 * 9 х 3 3 х 8 * 8 х 3 12 : 2 * 12 : 3
15 : 3 * 15 + 3 18 : 3 * 18 : 2 24 : 3 * 24 – 3
12 : 4 * 18 : 6 24 : 4 * 8 : 4 4 х 9 * 41 – 6
27 : 3 * 32 : 4 16 : 4 * 21 – 18 7 х 4 * 32 – 4
Есеп 5 Есептердің берілгенін оқып, тек шешуін ғана жазу
а) 24 : 4 = 6 ә) 14 + 12 = 26 б) 32 : 4 = 8
14 + 26 = 40
8 слайд
Дәптермен жұмыс. Дескриптор: Көбейту және бөлу амалының мәнін біледі. Қосу және азайту амалдарының мәнін таба біледі. Өрнектерді салыстыра алады. Бағалау критериі: Мақтау, мадақтау әдістері Мысал 3 5 х 3 * 9 х 3 3 х 8 * 8 х 3 12 : 2 * 12 : 3 15 : 3 * 15 + 3 18 : 3 * 18 : 2 24 : 3 * 24 – 3 12 : 4 * 18 : 6 24 : 4 * 8 : 4 4 х 9 * 41 – 6 27 : 3 * 32 : 4 16 : 4 * 21 – 18 7 х 4 * 32 – 4 Есеп 5 Есептердің берілгенін оқып, тек шешуін ғана жазу а) 24 : 4 = 6 ә) 14 + 12 = 26 б) 32 : 4 = 8 14 + 26 = 40
9 слайд
Топтық жұмыс
Дескриптор:
Ондықтан аттап азайту тәсілдерін біледі.
Бірінші мысалды пайдаланып, келесі мысалдарды жылдам
орындай алады.
Бағалау критериі: Смайликтер
Бірінші мысалдарды шығар. Осы жауаптарды пайдаланып,
келесі мысалдардың жауабын жылдам тап.
65 – 39= 64 – 16= 23 + 9= 35 + 1 8 =
66 – 39= 64 – 14= 23 + 6= 36 + 18=
67 – 39= 64 – 12= 23 + 3= 37 + 18=
Тыныштық сәті «Желсіз түнде жарық ай»
9 слайд
Топтық жұмыс Дескриптор: Ондықтан аттап азайту тәсілдерін біледі. Бірінші мысалды пайдаланып, келесі мысалдарды жылдам орындай алады. Бағалау критериі: Смайликтер Бірінші мысалдарды шығар. Осы жауаптарды пайдаланып, келесі мысалдардың жауабын жылдам тап. 65 – 39= 64 – 16= 23 + 9= 35 + 1 8 = 66 – 39= 64 – 14= 23 + 6= 36 + 18= 67 – 39= 64 – 12= 23 + 3= 37 + 18= Тыныштық сәті «Желсіз түнде жарық ай»
10 слайд
Ой қорыту
І топ
10 слайд
Ой қорыту І топ
11 слайд
ІІ топ
11 слайд
ІІ топ
12 слайд
ІІІ топ
28
33
48 18Сиқырлы шаршы
12 слайд
ІІІ топ 28 33 48 18Сиқырлы шаршы
13 слайд
І V топ
Көпбұрыштардың периметрін тап:
13 слайд
І V топ Көпбұрыштардың периметрін тап:
14 слайд
Кім жылдам?
10 х 5 – 24 32 + 3 х 4 6 х 6 – 5 х 6
4 х 5 + 18 60 – 5 х 5 4 х 2 + 3 х 6
18 : 3 + 12 40 – 20 : 4 15 : 3 + 12 : 4
24 : 3 – 4 26 + 24 : 6 35 : 5 – 10 : 2
14 слайд
Кім жылдам? 10 х 5 – 24 32 + 3 х 4 6 х 6 – 5 х 6 4 х 5 + 18 60 – 5 х 5 4 х 2 + 3 х 6 18 : 3 + 12 40 – 20 : 4 15 : 3 + 12 : 4 24 : 3 – 4 26 + 24 : 6 35 : 5 – 10 : 2
15 слайд
2-ге, 3-ке, 4-ке бөлінетін сандарды атап шық
15 слайд
2-ге, 3-ке, 4-ке бөлінетін сандарды атап шық
16 слайд
Қолымнан бәрі келді.
Керемет!! Талпындым, бәрі
жақсы
Өкінішке орай, мен...Кері байланыс
16 слайд
Қолымнан бәрі келді. Керемет!! Талпындым, бәрі жақсы Өкінішке орай, мен...Кері байланыс