Материалдар / Презентация

Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
"Көбейту және бөлу – өзара кері амалдар. Өткенді бекіту." тақырыбында өткен ашық сабағымның презентациясы.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы: « Өткенді бекіту» Бастауыш сынып мұғалімі: Маденова Жанар Өтешқызы 2 «К» сыныбы 06

1 слайд
Саба қтың тақырыбы: « Өткенді бекіту» Бастауыш сынып мұғалімі: Маденова Жанар Өтешқызы 2 «К» сыныбы 06.02.2020ж.

1 слайд

Саба қтың тақырыбы: « Өткенді бекіту» Бастауыш сынып мұғалімі: Маденова Жанар Өтешқызы 2 «К» сыныбы 06.02.2020ж.

Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөл

2 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау 2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

2 слайд

Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау 2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

Психологиялық ахуал: Апта мен күн, ай, жылың, Жейтін тамақ, азығың. Мекен-жайың, көлігің, Телефонның нөмірі. Математика – айнала

3 слайд
Психологиялық ахуал: Апта мен күн, ай, жылың, Жейтін тамақ, азығың. Мекен-жайың, көлігің, Телефонның нөмірі. Математика – айналаң, Есептейсің барлығын Оқушылардың көңіл-күйін көтеру әрі топқа бөлу мақсатында түрлі гүлдер сыйлап, сол гүлдің түсіне байланысты топқа бөлінеді.

3 слайд

Психологиялық ахуал: Апта мен күн, ай, жылың, Жейтін тамақ, азығың. Мекен-жайың, көлігің, Телефонның нөмірі. Математика – айналаң, Есептейсің барлығын Оқушылардың көңіл-күйін көтеру әрі топқа бөлу мақсатында түрлі гүлдер сыйлап, сол гүлдің түсіне байланысты топқа бөлінеді.

Топ ережес і

4 слайд
Топ ережес і

4 слайд

Топ ережес і

«ИӘ, ЖОҚ» ойыны  4 пен 2-нің көбейтіндісі 8-ге тең  3 пен 3-тің бөліндісі 9-ға тең.  Біздің сыныпта 36 оқушы бар.  36 – тақ

5 слайд
«ИӘ, ЖОҚ» ойыны  4 пен 2-нің көбейтіндісі 8-ге тең  3 пен 3-тің бөліндісі 9-ға тең.  Біздің сыныпта 36 оқушы бар.  36 – тақ сан  1 аптада 7 күн бар  1 сағатта 30 минут бар  Сабақ 8-де басталады.  15 – жұп сан

5 слайд

«ИӘ, ЖОҚ» ойыны  4 пен 2-нің көбейтіндісі 8-ге тең  3 пен 3-тің бөліндісі 9-ға тең.  Біздің сыныпта 36 оқушы бар.  36 – тақ сан  1 аптада 7 күн бар  1 сағатта 30 минут бар  Сабақ 8-де басталады.  15 – жұп сан

Топтық жұмыс Жауабы жұп сан болатын карточкаларды ата. Дескриптор: Көбейту және бөлу амалдарының мәнін таба алады. Жұп санда

6 слайд
Топтық жұмыс Жауабы жұп сан болатын карточкаларды ата. Дескриптор: Көбейту және бөлу амалдарының мәнін таба алады. Жұп сандар мен тақ сандарды ажырата алады. Бағалау критериі: Бағдаршам әдісі

6 слайд

Топтық жұмыс Жауабы жұп сан болатын карточкаларды ата. Дескриптор: Көбейту және бөлу амалдарының мәнін таба алады. Жұп сандар мен тақ сандарды ажырата алады. Бағалау критериі: Бағдаршам әдісі

Жұптық жұмыс жүргізу. Дескритор:  Кесте бойынша бөлгішті анықтай алады.  Бөліндінің мәнін таба біледі.  Белгісіз көбейткішті

7 слайд
Жұптық жұмыс жүргізу. Дескритор:  Кесте бойынша бөлгішті анықтай алады.  Бөліндінің мәнін таба біледі.  Белгісіз көбейткіштің мәнін таба алады. Бағалау критериі: Бас бармақ әдісі 2-тапсырма: Көбейтудің және бөлудің компоненттерін еске түсіру Оқы және есепте. Бөлінгіш 18 12 14 10 16 20 6 8 Бөлгіш Бөліндінің мәні 2 2 2 2 2 2 2 2 C ергіту сәті «Жұмыр қылыш»

7 слайд

Жұптық жұмыс жүргізу. Дескритор:  Кесте бойынша бөлгішті анықтай алады.  Бөліндінің мәнін таба біледі.  Белгісіз көбейткіштің мәнін таба алады. Бағалау критериі: Бас бармақ әдісі 2-тапсырма: Көбейтудің және бөлудің компоненттерін еске түсіру Оқы және есепте. Бөлінгіш 18 12 14 10 16 20 6 8 Бөлгіш Бөліндінің мәні 2 2 2 2 2 2 2 2 C ергіту сәті «Жұмыр қылыш»

Дәптермен жұмыс. Дескриптор:  Көбейту және бөлу амалының мәнін біледі.  Қосу және азайту амалдарының мәнін таба біледі.  Өрне

8 слайд
Дәптермен жұмыс. Дескриптор:  Көбейту және бөлу амалының мәнін біледі.  Қосу және азайту амалдарының мәнін таба біледі.  Өрнектерді салыстыра алады. Бағалау критериі: Мақтау, мадақтау әдістері Мысал 3 5 х 3 * 9 х 3 3 х 8 * 8 х 3 12 : 2 * 12 : 3 15 : 3 * 15 + 3 18 : 3 * 18 : 2 24 : 3 * 24 – 3 12 : 4 * 18 : 6 24 : 4 * 8 : 4 4 х 9 * 41 – 6 27 : 3 * 32 : 4 16 : 4 * 21 – 18 7 х 4 * 32 – 4 Есеп 5 Есептердің берілгенін оқып, тек шешуін ғана жазу а) 24 : 4 = 6 ә) 14 + 12 = 26 б) 32 : 4 = 8 14 + 26 = 40

8 слайд

Дәптермен жұмыс. Дескриптор:  Көбейту және бөлу амалының мәнін біледі.  Қосу және азайту амалдарының мәнін таба біледі.  Өрнектерді салыстыра алады. Бағалау критериі: Мақтау, мадақтау әдістері Мысал 3 5 х 3 * 9 х 3 3 х 8 * 8 х 3 12 : 2 * 12 : 3 15 : 3 * 15 + 3 18 : 3 * 18 : 2 24 : 3 * 24 – 3 12 : 4 * 18 : 6 24 : 4 * 8 : 4 4 х 9 * 41 – 6 27 : 3 * 32 : 4 16 : 4 * 21 – 18 7 х 4 * 32 – 4 Есеп 5 Есептердің берілгенін оқып, тек шешуін ғана жазу а) 24 : 4 = 6 ә) 14 + 12 = 26 б) 32 : 4 = 8 14 + 26 = 40

Топтық жұмыс Дескриптор:  Ондықтан аттап азайту тәсілдерін біледі.  Бірінші мысалды пайдаланып, келесі мысалдарды жылдам оры

9 слайд
Топтық жұмыс Дескриптор:  Ондықтан аттап азайту тәсілдерін біледі.  Бірінші мысалды пайдаланып, келесі мысалдарды жылдам орындай алады. Бағалау критериі: Смайликтер Бірінші мысалдарды шығар. Осы жауаптарды пайдаланып, келесі мысалдардың жауабын жылдам тап. 65 – 39= 64 – 16= 23 + 9= 35 + 1 8 = 66 – 39= 64 – 14= 23 + 6= 36 + 18= 67 – 39= 64 – 12= 23 + 3= 37 + 18= Тыныштық сәті «Желсіз түнде жарық ай»

9 слайд

Топтық жұмыс Дескриптор:  Ондықтан аттап азайту тәсілдерін біледі.  Бірінші мысалды пайдаланып, келесі мысалдарды жылдам орындай алады. Бағалау критериі: Смайликтер Бірінші мысалдарды шығар. Осы жауаптарды пайдаланып, келесі мысалдардың жауабын жылдам тап. 65 – 39= 64 – 16= 23 + 9= 35 + 1 8 = 66 – 39= 64 – 14= 23 + 6= 36 + 18= 67 – 39= 64 – 12= 23 + 3= 37 + 18= Тыныштық сәті «Желсіз түнде жарық ай»

Ой қорыту І топ

10 слайд
Ой қорыту І топ

10 слайд

Ой қорыту І топ

ІІ топ

11 слайд
ІІ топ

11 слайд

ІІ топ

ІІІ топ 28 33 48 18Сиқырлы шаршы

12 слайд
ІІІ топ 28 33 48 18Сиқырлы шаршы

12 слайд

ІІІ топ 28 33 48 18Сиқырлы шаршы

І V топ Көпбұрыштардың периметрін тап:

13 слайд
І V топ Көпбұрыштардың периметрін тап:

13 слайд

І V топ Көпбұрыштардың периметрін тап:

Кім жылдам? 10 х 5 – 24 32 + 3 х 4 6 х 6 – 5 х 6 4 х 5 + 18 60 – 5 х 5 4

14 слайд
Кім жылдам? 10 х 5 – 24 32 + 3 х 4 6 х 6 – 5 х 6 4 х 5 + 18 60 – 5 х 5 4 х 2 + 3 х 6 18 : 3 + 12 40 – 20 : 4 15 : 3 + 12 : 4 24 : 3 – 4 26 + 24 : 6 35 : 5 – 10 : 2

14 слайд

Кім жылдам? 10 х 5 – 24 32 + 3 х 4 6 х 6 – 5 х 6 4 х 5 + 18 60 – 5 х 5 4 х 2 + 3 х 6 18 : 3 + 12 40 – 20 : 4 15 : 3 + 12 : 4 24 : 3 – 4 26 + 24 : 6 35 : 5 – 10 : 2

2-ге, 3-ке, 4-ке бөлінетін сандарды атап шық

15 слайд
2-ге, 3-ке, 4-ке бөлінетін сандарды атап шық

15 слайд

2-ге, 3-ке, 4-ке бөлінетін сандарды атап шық

Қолымнан бәрі келді. Керемет!! Талпындым, бәрі жақсы Өкінішке орай, мен...Кері байланыс

16 слайд
Қолымнан бәрі келді. Керемет!! Талпындым, бәрі жақсы Өкінішке орай, мен...Кері байланыс

16 слайд

Қолымнан бәрі келді. Керемет!! Талпындым, бәрі жақсы Өкінішке орай, мен...Кері байланыс

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ