Презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың ғылыми жобаны қорғаудығы сөйлейтін сөзі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: «Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері және қажеттілігі» Таңдалған тақырыптың өзектілігі. Калькуляторсыз есептеудің

#1 слайд
Тақырыбы: «Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері және қажеттілігі» Таңдалған тақырыптың өзектілігі. Калькуляторсыз есептеудің әдістерін қолдану арқылы , оның қажеттілігін пайдала отырып , жүзеге асыру. Біртіндей келе, мақсат қою – калькуляторсыз есептеудің әдістерін қолдана отырып, оның қажеттілігін сабақта пайдалану. Мақсаты: Калькуляторсыз есептеудің әдістерін зерттей отырып, оның қажеттілігін көрсету. Міндеттері: Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері туралы ақпарат жинақтау; Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері арқылы есеп шығару кезінде уақытты қалай үнемдеугеболатынын анықтау; Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері мен әдістерін сабақта қолданану: Ауызша калькуляторсыз есептеуді дағдыландыру. Болжам:Егер,біз калькуляторсыз есептеудің тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренсек, онда біздің математикалық ойлау қабілетіміз дамиды және уақытты да үнемдей аламыз. Жалпы мақсат қандай болу керек? Жүзеге асырылатын мақсат. Әрбір қадамы нақты анықталған Нақты, белгілі бір уақытта жүзеге асырылатын Өлшемді, санаға қонымды, Қол жетімді және қажеттілікті қажет ететін Маңызды болу керек. Әрине! Мақсаттың жүзеге асырылуы түбегейлі калькуляторсыз есептеудің тәсілдері және қажеттілігіне әкеліп соғады. Мақсатымызға жету үшін біздің есепті қалай шапшаң, жылдам қолдануға байланысты. Калькуляторсыз қалай есептейміз?

1 слайд

Тақырыбы: «Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері және қажеттілігі» Таңдалған тақырыптың өзектілігі. Калькуляторсыз есептеудің әдістерін қолдану арқылы , оның қажеттілігін пайдала отырып , жүзеге асыру. Біртіндей келе, мақсат қою – калькуляторсыз есептеудің әдістерін қолдана отырып, оның қажеттілігін сабақта пайдалану. Мақсаты: Калькуляторсыз есептеудің әдістерін зерттей отырып, оның қажеттілігін көрсету. Міндеттері: Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері туралы ақпарат жинақтау; Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері арқылы есеп шығару кезінде уақытты қалай үнемдеугеболатынын анықтау; Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері мен әдістерін сабақта қолданану: Ауызша калькуляторсыз есептеуді дағдыландыру. Болжам:Егер,біз калькуляторсыз есептеудің тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренсек, онда біздің математикалық ойлау қабілетіміз дамиды және уақытты да үнемдей аламыз. Жалпы мақсат қандай болу керек? Жүзеге асырылатын мақсат. Әрбір қадамы нақты анықталған Нақты, белгілі бір уақытта жүзеге асырылатын Өлшемді, санаға қонымды, Қол жетімді және қажеттілікті қажет ететін Маңызды болу керек. Әрине! Мақсаттың жүзеге асырылуы түбегейлі калькуляторсыз есептеудің тәсілдері және қажеттілігіне әкеліп соғады. Мақсатымызға жету үшін біздің есепті қалай шапшаң, жылдам қолдануға байланысты. Калькуляторсыз қалай есептейміз?

3.1 Кез-келген сандарды сызықтармен есептеу. Мысалы 312*4 көбейту үшін бірінші жүздік 3 сызық аламыз тігінен,сосын ондығы 1 сы

#2 слайд
3.1 Кез-келген сандарды сызықтармен есептеу. Мысалы 312*4 көбейту үшін бірінші жүздік 3 сызық аламыз тігінен,сосын ондығы 1 сызық аламыз, бірлігі 2 сызық аламыз барлығы тігінен сызылады. Келесі көбейту 4 санын алу үшін көлделең 4 сызық сызамыз .Сызып болғансоң оң жақтан бастап қиылысу нүктелерін разряд бойынша санаймыз. 312*4=1248 саны шығады. 3.2 Калькуляторсыз шығаратын лайфхак Кез-келген сандардың квадраттарын есептеу үшін Мысалы: Бес санымен аяқталатын сандардың квадраттарын көрсеткім келеді. 15 2 = 225 ол үшін бірінші 5 санның квадратын аламыз 25 жазып қоямыз,сосын 1-ден кейінгі сан 2 аламызда 1-ге көбейтеміз сонда 2саны шығады. 85 2 = 105 2 =  54 2 =2916 5 санның квадратын аламыз 25-ке 4-ты қосамыз 29 жазамыз ,сосын 4 тың квадраты 16 тіркеп жазамыз. 57 2 =

2 слайд

3.1 Кез-келген сандарды сызықтармен есептеу. Мысалы 312*4 көбейту үшін бірінші жүздік 3 сызық аламыз тігінен,сосын ондығы 1 сызық аламыз, бірлігі 2 сызық аламыз барлығы тігінен сызылады. Келесі көбейту 4 санын алу үшін көлделең 4 сызық сызамыз .Сызып болғансоң оң жақтан бастап қиылысу нүктелерін разряд бойынша санаймыз. 312*4=1248 саны шығады. 3.2 Калькуляторсыз шығаратын лайфхак Кез-келген сандардың квадраттарын есептеу үшін Мысалы: Бес санымен аяқталатын сандардың квадраттарын көрсеткім келеді. 15 2 = 225 ол үшін бірінші 5 санның квадратын аламыз 25 жазып қоямыз,сосын 1-ден кейінгі сан 2 аламызда 1-ге көбейтеміз сонда 2саны шығады. 85 2 = 105 2 =  54 2 =2916 5 санның квадратын аламыз 25-ке 4-ты қосамыз 29 жазамыз ,сосын 4 тың квадраты 16 тіркеп жазамыз. 57 2 =

3.3 Кез-келген 2 және 3 таңбалы сандарды көбейту әртүрлі тәсіл мен 11*18= көбейту үшін 11+8 сосын 1мен8 көбейтеміз. 12*14=

#3 слайд
3.3 Кез-келген 2 және 3 таңбалы сандарды көбейту әртүрлі тәсіл мен 11*18= көбейту үшін 11+8 сосын 1мен8 көбейтеміз. 12*14= 16*11= 107*102= көбейту үшін 107+2=109 сосын 7*2=14 жауабы :10914 103*109= 97*17= 3.4 1 және 2 таңбалы санды құрамында тек 9 саны мен құралған санға көбейту. 7*9 = Ол үшін 7 ден 1-ді азайтамыз 6 ты , 9 дан 6ны азайтамыз 3 шығады жауабы 63 23*99= 312*999= 3*99= көбейту үшін 3ті 9-ға 27 ортасына қалған 9-ды жазамыз. 4*999= 6*9999=

3 слайд

3.3 Кез-келген 2 және 3 таңбалы сандарды көбейту әртүрлі тәсіл мен 11*18= көбейту үшін 11+8 сосын 1мен8 көбейтеміз. 12*14= 16*11= 107*102= көбейту үшін 107+2=109 сосын 7*2=14 жауабы :10914 103*109= 97*17= 3.4 1 және 2 таңбалы санды құрамында тек 9 саны мен құралған санға көбейту. 7*9 = Ол үшін 7 ден 1-ді азайтамыз 6 ты , 9 дан 6ны азайтамыз 3 шығады жауабы 63 23*99= 312*999= 3*99= көбейту үшін 3ті 9-ға 27 ортасына қалған 9-ды жазамыз. 4*999= 6*9999=

3.5 Кез-келген 2 таңбалы санды 1 таңбалы санға көбейту 7*5=3 5 ортасына 3+5=8 қоямыз 3.6 Кез-келген жай бөлшекті ондық бө

#4 слайд
3.5 Кез-келген 2 таңбалы санды 1 таңбалы санға көбейту 7*5=3 5 ортасына 3+5=8 қоямыз 3.6 Кез-келген жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру. 8+8=16 ортасына үтір қоямыз. = = 3.7 Кез-келген натурал сандарды кез келген ондық бөлшекке бөлу. 6-ны 3 ке бөлеміз қанша нөл сонша нөлді тіркеп жазамыз . =

4 слайд

3.5 Кез-келген 2 таңбалы санды 1 таңбалы санға көбейту 7*5=3 5 ортасына 3+5=8 қоямыз 3.6 Кез-келген жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру. 8+8=16 ортасына үтір қоямыз. = = 3.7 Кез-келген натурал сандарды кез келген ондық бөлшекке бөлу. 6-ны 3 ке бөлеміз қанша нөл сонша нөлді тіркеп жазамыз . =

Ғылыми жобаның нәтижесі мен қорытындысы: Шапшаң және тез есептеу тәсілдерін меңгерген оқушылардың ойлау қабілеттері дамиды және

#5 слайд
Ғылыми жобаның нәтижесі мен қорытындысы: Шапшаң және тез есептеу тәсілдерін меңгерген оқушылардың ойлау қабілеттері дамиды және пәнге деген қызығушылықтары артады, уақытты үнемдей білетінін білдік. Күнделікті сабақта, кез келген уақытта қолдануға болады . Ешқандай есептеуіш қолданудың қажеті жоқ деп ойлаймыз

5 слайд

Ғылыми жобаның нәтижесі мен қорытындысы: Шапшаң және тез есептеу тәсілдерін меңгерген оқушылардың ойлау қабілеттері дамиды және пәнге деген қызығушылықтары артады, уақытты үнемдей білетінін білдік. Күнделікті сабақта, кез келген уақытта қолдануға болады . Ешқандай есептеуіш қолданудың қажеті жоқ деп ойлаймыз

Файл форматы:
pptx
01.11.2024
242
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі