Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: «Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері және қажеттілігі»
Таңдалған тақырыптың өзектілігі.
Калькуляторсыз есептеудің әдістерін қолдану арқылы , оның қажеттілігін пайдала отырып , жүзеге асыру.
Біртіндей келе, мақсат қою – калькуляторсыз есептеудің әдістерін қолдана отырып, оның қажеттілігін
сабақта пайдалану.
Мақсаты: Калькуляторсыз есептеудің әдістерін зерттей отырып, оның қажеттілігін көрсету.
Міндеттері: Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері туралы ақпарат жинақтау;
Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері арқылы есеп шығару кезінде уақытты қалай үнемдеугеболатынын
анықтау;
Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері мен әдістерін сабақта қолданану:
Ауызша калькуляторсыз есептеуді дағдыландыру.
Болжам:Егер,біз калькуляторсыз есептеудің тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренсек, онда біздің
математикалық ойлау қабілетіміз дамиды және уақытты да үнемдей аламыз.
Жалпы мақсат қандай болу керек? Жүзеге асырылатын мақсат. Әрбір қадамы нақты анықталған Нақты,
белгілі бір уақытта жүзеге асырылатын Өлшемді, санаға қонымды, Қол жетімді және қажеттілікті қажет
ететін Маңызды болу керек. Әрине! Мақсаттың жүзеге асырылуы түбегейлі калькуляторсыз есептеудің
тәсілдері және қажеттілігіне әкеліп соғады. Мақсатымызға жету үшін біздің есепті қалай шапшаң, жылдам
қолдануға байланысты. Калькуляторсыз қалай есептейміз?
1 слайд
Тақырыбы: «Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері және қажеттілігі» Таңдалған тақырыптың өзектілігі. Калькуляторсыз есептеудің әдістерін қолдану арқылы , оның қажеттілігін пайдала отырып , жүзеге асыру. Біртіндей келе, мақсат қою – калькуляторсыз есептеудің әдістерін қолдана отырып, оның қажеттілігін сабақта пайдалану. Мақсаты: Калькуляторсыз есептеудің әдістерін зерттей отырып, оның қажеттілігін көрсету. Міндеттері: Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері туралы ақпарат жинақтау; Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері арқылы есеп шығару кезінде уақытты қалай үнемдеугеболатынын анықтау; Калькуляторсыз есептеудің тәсілдері мен әдістерін сабақта қолданану: Ауызша калькуляторсыз есептеуді дағдыландыру. Болжам:Егер,біз калькуляторсыз есептеудің тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренсек, онда біздің математикалық ойлау қабілетіміз дамиды және уақытты да үнемдей аламыз. Жалпы мақсат қандай болу керек? Жүзеге асырылатын мақсат. Әрбір қадамы нақты анықталған Нақты, белгілі бір уақытта жүзеге асырылатын Өлшемді, санаға қонымды, Қол жетімді және қажеттілікті қажет ететін Маңызды болу керек. Әрине! Мақсаттың жүзеге асырылуы түбегейлі калькуляторсыз есептеудің тәсілдері және қажеттілігіне әкеліп соғады. Мақсатымызға жету үшін біздің есепті қалай шапшаң, жылдам қолдануға байланысты. Калькуляторсыз қалай есептейміз?
2 слайд
3.1 Кез-келген сандарды сызықтармен есептеу.
Мысалы 312*4 көбейту үшін бірінші жүздік 3 сызық аламыз тігінен,сосын ондығы 1 сызық аламыз,
бірлігі 2 сызық аламыз барлығы тігінен сызылады. Келесі көбейту 4 санын алу үшін көлделең 4 сызық
сызамыз .Сызып болғансоң оң жақтан бастап қиылысу нүктелерін разряд бойынша санаймыз.
312*4=1248 саны шығады.
3.2 Калькуляторсыз шығаратын лайфхак Кез-келген сандардың квадраттарын есептеу үшін
Мысалы: Бес санымен аяқталатын сандардың квадраттарын көрсеткім келеді. 15
2
= 225 ол үшін бірінші 5
санның квадратын аламыз 25 жазып қоямыз,сосын 1-ден кейінгі сан 2 аламызда 1-ге көбейтеміз сонда
2саны шығады.
85
2
= 105
2
=
54
2
=2916 5 санның квадратын аламыз 25-ке 4-ты қосамыз 29 жазамыз ,сосын 4 тың квадраты 16 тіркеп
жазамыз.
57
2
=
2 слайд
3.1 Кез-келген сандарды сызықтармен есептеу. Мысалы 312*4 көбейту үшін бірінші жүздік 3 сызық аламыз тігінен,сосын ондығы 1 сызық аламыз, бірлігі 2 сызық аламыз барлығы тігінен сызылады. Келесі көбейту 4 санын алу үшін көлделең 4 сызық сызамыз .Сызып болғансоң оң жақтан бастап қиылысу нүктелерін разряд бойынша санаймыз. 312*4=1248 саны шығады. 3.2 Калькуляторсыз шығаратын лайфхак Кез-келген сандардың квадраттарын есептеу үшін Мысалы: Бес санымен аяқталатын сандардың квадраттарын көрсеткім келеді. 15 2 = 225 ол үшін бірінші 5 санның квадратын аламыз 25 жазып қоямыз,сосын 1-ден кейінгі сан 2 аламызда 1-ге көбейтеміз сонда 2саны шығады. 85 2 = 105 2 = 54 2 =2916 5 санның квадратын аламыз 25-ке 4-ты қосамыз 29 жазамыз ,сосын 4 тың квадраты 16 тіркеп жазамыз. 57 2 =
3 слайд
3.3 Кез-келген 2 және 3 таңбалы сандарды көбейту әртүрлі тәсіл мен
11*18= көбейту үшін 11+8 сосын 1мен8 көбейтеміз.
12*14= 16*11=
107*102= көбейту үшін 107+2=109 сосын 7*2=14 жауабы :10914
103*109= 97*17=
3.4 1 және 2 таңбалы санды құрамында тек 9 саны мен
құралған санға көбейту.
7*9 = Ол үшін 7 ден 1-ді азайтамыз 6 ты , 9 дан 6ны
азайтамыз 3 шығады жауабы 63
23*99=
312*999=
3*99= көбейту үшін 3ті 9-ға 27 ортасына қалған 9-ды жазамыз.
4*999=
6*9999=
3 слайд
3.3 Кез-келген 2 және 3 таңбалы сандарды көбейту әртүрлі тәсіл мен 11*18= көбейту үшін 11+8 сосын 1мен8 көбейтеміз. 12*14= 16*11= 107*102= көбейту үшін 107+2=109 сосын 7*2=14 жауабы :10914 103*109= 97*17= 3.4 1 және 2 таңбалы санды құрамында тек 9 саны мен құралған санға көбейту. 7*9 = Ол үшін 7 ден 1-ді азайтамыз 6 ты , 9 дан 6ны азайтамыз 3 шығады жауабы 63 23*99= 312*999= 3*99= көбейту үшін 3ті 9-ға 27 ортасына қалған 9-ды жазамыз. 4*999= 6*9999=
4 слайд
3.5 Кез-келген 2 таңбалы санды 1 таңбалы санға көбейту
7*5=3 5 ортасына 3+5=8 қоямыз
3.6 Кез-келген жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру.
8+8=16 ортасына үтір қоямыз.
= =
3.7 Кез-келген натурал сандарды кез келген ондық бөлшекке бөлу.
6-ны 3 ке бөлеміз қанша нөл сонша нөлді тіркеп жазамыз .
=
4 слайд
3.5 Кез-келген 2 таңбалы санды 1 таңбалы санға көбейту 7*5=3 5 ортасына 3+5=8 қоямыз 3.6 Кез-келген жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру. 8+8=16 ортасына үтір қоямыз. = = 3.7 Кез-келген натурал сандарды кез келген ондық бөлшекке бөлу. 6-ны 3 ке бөлеміз қанша нөл сонша нөлді тіркеп жазамыз . =
5 слайд
Ғылыми жобаның нәтижесі мен қорытындысы: Шапшаң және тез есептеу тәсілдерін
меңгерген оқушылардың ойлау қабілеттері дамиды және пәнге деген қызығушылықтары
артады, уақытты үнемдей білетінін білдік. Күнделікті сабақта, кез келген уақытта қолдануға
болады . Ешқандай есептеуіш қолданудың қажеті жоқ деп ойлаймыз
5 слайд
Ғылыми жобаның нәтижесі мен қорытындысы: Шапшаң және тез есептеу тәсілдерін меңгерген оқушылардың ойлау қабілеттері дамиды және пәнге деген қызығушылықтары артады, уақытты үнемдей білетінін білдік. Күнделікті сабақта, кез келген уақытта қолдануға болады . Ешқандай есептеуіш қолданудың қажеті жоқ деп ойлаймыз