Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
С .Сатыбалдин атындағы жалпы білім
беретін мектеп
«Балауса » шағын орталығы
Автор: Мубаракова Балжан Негматулловна
Мамандығы: Тәрбиеші
Тақырып: Мектепке дейінгі мекемелерде патриоттық
тәрбие бере отырып, тәрбиеленушілерді дамыта оқу
технологиясын қолдау.
Күтілетін нәтиже:
1. Баланың отансүйгіштік сезімі қалыптасады.
2. Туған халқымыздың өткен тарихын үйренеді.
3. Тіл мен есте сақтауы, ықыласы мен қиялы, сонымен
бірге зейін мен ойлауы, коммуникациялық дағдылары
жақсы дамиды.
4. Адамгершілік тәрбие алады.
1 слайд
С .Сатыбалдин атындағы жалпы білім беретін мектеп «Балауса » шағын орталығы Автор: Мубаракова Балжан Негматулловна Мамандығы: Тәрбиеші Тақырып: Мектепке дейінгі мекемелерде патриоттық тәрбие бере отырып, тәрбиеленушілерді дамыта оқу технологиясын қолдау. Күтілетін нәтиже: 1. Баланың отансүйгіштік сезімі қалыптасады. 2. Туған халқымыздың өткен тарихын үйренеді. 3. Тіл мен есте сақтауы, ықыласы мен қиялы, сонымен бірге зейін мен ойлауы, коммуникациялық дағдылары жақсы дамиды. 4. Адамгершілік тәрбие алады.
2 слайд
Мақсатым: мектепке дейінгі тәрбие мен білім беру
үрдісінде балаларға патриоттық тәрбие бере отырып, Отан,
туған жерін, өзінің халқын сүйе алатын тұлға даярлау.
Міндеттерім:
Тобымда денсаулығы зор, рухани дүниесі бай,адамгершілікті,
тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін тәрбие
жүйесін құру және дамыту;
Балаларды отансүйгіштікке, зиялылыққа, мемлекеттік рәміздер
мен ұлттық дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу бағдарламасы;
Өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік,
табиғи және мәдени ортадағы өз іс әрекетінің нәтижесі үшін
жауапкершілікті сезінуге гуманистік дүниетанымын
қалыптастыру;
2 слайд
Мақсатым: мектепке дейінгі тәрбие мен білім беру үрдісінде балаларға патриоттық тәрбие бере отырып, Отан, туған жерін, өзінің халқын сүйе алатын тұлға даярлау. Міндеттерім: Тобымда денсаулығы зор, рухани дүниесі бай,адамгершілікті, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін тәрбие жүйесін құру және дамыту; Балаларды отансүйгіштікке, зиялылыққа, мемлекеттік рәміздер мен ұлттық дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу бағдарламасы; Өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз іс әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті сезінуге гуманистік дүниетанымын қалыптастыру;
3 слайд
Балабақшада патроиоттық тәрбие
беруде жаңа технологияларды
пайдаланудың түрлері:
-
Тәрбиелеу - оқыту технологиялары;
-
Психологиялық - педагогикалық
технологиялары;
-
Ата - аналардың педагогикалық білімін
ағарту;
3 слайд
Балабақшада патроиоттық тәрбие беруде жаңа технологияларды пайдаланудың түрлері: - Тәрбиелеу - оқыту технологиялары; - Психологиялық - педагогикалық технологиялары; - Ата - аналардың педагогикалық білімін ағарту;
4 слайд
Патриоттық тәрбие ең алдымен еліміздің тәуелсіздігі
егемендігін, тыныштық пен бейбітшілікті сақтайтын,
ұлтаралық мәдениетті дамытатын, еліміздің рәміздеріне
құрметпен қарайтын, әлемдік деңгейде бейбітшілік пен
өркениеттілікке өз үлесін қосатын адамгершілік мұраты биік
патроит, намысшыл қаһарман, қайсар, жігерлі жас ұрпақты
тәрбиелеуге мүмкіндік береді.
Екіншіден- патриоттық тәрбинің негізі арқылы: халық
батырлары туралы ертегі, әңгіме мазмұнын жүйелі
байланыстырып, әңгімелеуге үйрету, өлең шумақтарын
жаттай білуге, мақал-мәтелдердің мағнасын түсіне білуге
тәрбиелеу талап етіледі.
Үшіншіден- бұл әр азамат өзін осы елдің төл баласы, нағыз
азамат ретінде сезінеді.Жобамның өзектілігі;
4 слайд
Патриоттық тәрбие ең алдымен еліміздің тәуелсіздігі егемендігін, тыныштық пен бейбітшілікті сақтайтын, ұлтаралық мәдениетті дамытатын, еліміздің рәміздеріне құрметпен қарайтын, әлемдік деңгейде бейбітшілік пен өркениеттілікке өз үлесін қосатын адамгершілік мұраты биік патроит, намысшыл қаһарман, қайсар, жігерлі жас ұрпақты тәрбиелеуге мүмкіндік береді. Екіншіден- патриоттық тәрбинің негізі арқылы: халық батырлары туралы ертегі, әңгіме мазмұнын жүйелі байланыстырып, әңгімелеуге үйрету, өлең шумақтарын жаттай білуге, мақал-мәтелдердің мағнасын түсіне білуге тәрбиелеу талап етіледі. Үшіншіден- бұл әр азамат өзін осы елдің төл баласы, нағыз азамат ретінде сезінеді.Жобамның өзектілігі;
5 слайд
Жобаның жаңашылдығы:
Жалпы патриоттық тәрбие беруде дәстүрлі емес
оқу қызметтер,
сайыс, ойын, кіріктірілген оқу қызметтер, саяхат,
аралас оқу қызмет түрлері өткізіледі.
Заман талабына сай
оқудың жаңа технологиясын игере отырып,
пәнаралық байланысқа үнемі көңіл бөлінеді.
Жобаның іске асыру кезеңдері:
І кезең- жобаны ұйымдастыру.
ІІ кезең – партриоттық әдістемемен оқыту
ІІІ кезең- іске асыру маршруты, нәтижесі
5 слайд
Жобаның жаңашылдығы: Жалпы патриоттық тәрбие беруде дәстүрлі емес оқу қызметтер, сайыс, ойын, кіріктірілген оқу қызметтер, саяхат, аралас оқу қызмет түрлері өткізіледі. Заман талабына сай оқудың жаңа технологиясын игере отырып, пәнаралық байланысқа үнемі көңіл бөлінеді. Жобаның іске асыру кезеңдері: І кезең- жобаны ұйымдастыру. ІІ кезең – партриоттық әдістемемен оқыту ІІІ кезең- іске асыру маршруты, нәтижесі
6 слайд
Материалды- техникалық база
6 слайд
Материалды- техникалық база
7 слайд
Ертегі терапиясы:
7 слайд
Ертегі терапиясы:
8 слайд
Интерактивті тақта:
8 слайд
Интерактивті тақта:
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Асық ату ойыны
10 слайд
Асық ату ойыны
11 слайд
Еңбекке баулу
11 слайд
Еңбекке баулу
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Мектепке дейін ұйымның жұмысының
нәтижелігі “Б алауса”
ш ағы н орталы ғы
Ауы лды қ мәдениет үйі
А
уданды
қ м
әдениет үйі
М ектеп
О
бл
ы
сты
қ м
әд
ени
ет үй
і
13 слайд
Мектепке дейін ұйымның жұмысының нәтижелігі “Б алауса” ш ағы н орталы ғы Ауы лды қ мәдениет үйі А уданды қ м әдениет үйі М ектеп О бл ы сты қ м әд ени ет үй і
14 слайд
Баланың жүрегі кішкентай күй сандық.
Ол сандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады.
Тәрбиешінің қолында әр кезде сол кілт жүруі
керек.
«Балауса» шағын
орталығының
тәрбиешісі: Б.Н.Мубаракова.
14 слайд
Баланың жүрегі кішкентай күй сандық. Ол сандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады. Тәрбиешінің қолында әр кезде сол кілт жүруі керек. «Балауса» шағын орталығының тәрбиешісі: Б.Н.Мубаракова.
15 слайд
15 слайд