Материалдар / Презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау. 1.1.1.1** натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну, 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау: олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау Біртаңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады, тура және кері санайды Бір таңбалы сандардың құрылу жолын анықтайды10 көлеміндегі сандардан мысалдар құрастырады және кері амалдарды орындайдыБағалау критерийі. 10 көлеміндегі сандардан мысалдар құрастырады және кері амалдарды орындайды Дескриптор Суретке қарап көбелектер санын санайды. Қосу амалына мысалдар құрастырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
855
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
C А Б А Қ М А Қ С А Т Т А Р Ы Барлығ ы Көптеге н Кейбірі ОҚО. Сарыағаш ауданы №12 ССейфуллин жом Бастауыш сынып м

1 слайд
C А Б А Қ М А Қ С А Т Т А Р Ы Барлығ ы Көптеге н Кейбірі ОҚО. Сарыағаш ауданы №12 ССейфуллин жом Бастауыш сынып мұғалімі:Шаймерденова А Сабақтың тақырыбы: 6 саны және цифры Бір таңбалы сандардың құрылу жолын анықтайды. 10 көлеміндегі сандардан мысалдар құрастырады және кері амалдарды орындайды. Біртаңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады, тура және кері санайды Оқу мaқсaты 1.1.1.2** біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау. 1.1.1.1** натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну, 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау: олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау Тілдік мақсаттар. Құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыс. АКТ қолдану. Бағалау критерийлері. Сандық тізбекті пайдаланып сандарды санайды, салыстырады, жазады. 10 көлеміндегі сандарды қолдана отырып, мысалдар құрастырады.

1 слайд

C А Б А Қ М А Қ С А Т Т А Р Ы Барлығ ы Көптеге н Кейбірі ОҚО. Сарыағаш ауданы №12 ССейфуллин жом Бастауыш сынып мұғалімі:Шаймерденова А Сабақтың тақырыбы: 6 саны және цифры Бір таңбалы сандардың құрылу жолын анықтайды. 10 көлеміндегі сандардан мысалдар құрастырады және кері амалдарды орындайды. Біртаңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады, тура және кері санайды Оқу мaқсaты 1.1.1.2** біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау. 1.1.1.1** натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну, 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау: олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау Тілдік мақсаттар. Құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыс. АКТ қолдану. Бағалау критерийлері. Сандық тізбекті пайдаланып сандарды санайды, салыстырады, жазады. 10 көлеміндегі сандарды қолдана отырып, мысалдар құрастырады.

Ойла н тап әдісі . Белсенді оқу әдістері - 6 санынан алдын неше сан турады? - Сандық сауледегі қай саннан кейін 6 саны орна

2 слайд
Ойла н тап әдісі . Белсенді оқу әдістері - 6 санынан алдын неше сан турады? - Сандық сауледегі қай саннан кейін 6 саны орналасқан? - 6 санын қай санмен салыстыруға болады? Бағалау критерийі. 10 көлеміндегі сандардан мысалдар құрастырады және кері амалдарды орындайды Дескриптор Суретке қарап көбелектер санын санайды. Қосу амалына мысалдар құрастырады.

2 слайд

Ойла н тап әдісі . Белсенді оқу әдістері - 6 санынан алдын неше сан турады? - Сандық сауледегі қай саннан кейін 6 саны орналасқан? - 6 санын қай санмен салыстыруға болады? Бағалау критерийі. 10 көлеміндегі сандардан мысалдар құрастырады және кері амалдарды орындайды Дескриптор Суретке қарап көбелектер санын санайды. Қосу амалына мысалдар құрастырады.

*Саралау тәсілдері. Тапсырма Дереккөз Қарқын Диалог пен қолдау Бағалау. Гүлдерді сана, түстеріне қарай ажырат. 2.Алты саны қ

3 слайд
*Саралау тәсілдері. Тапсырма Дереккөз Қарқын Диалог пен қолдау Бағалау. Гүлдерді сана, түстеріне қарай ажырат. 2.Алты саны қай гүлдердің түсімен байланысты екенін тап.   3.Суреттегі гүл түстері бойынша мысалдар құрастыр. Өрнекте рді салысты р. Санның көршісін ата. Санның сәуледегі орнын қара. Бағалау критерийі 10 көлеміндегі сандарды қолдана отырып, мысалдар құрастырады Дескриптор. Суреттегі гүлдерді санайды, түстерін ажыратады.

3 слайд

*Саралау тәсілдері. Тапсырма Дереккөз Қарқын Диалог пен қолдау Бағалау. Гүлдерді сана, түстеріне қарай ажырат. 2.Алты саны қай гүлдердің түсімен байланысты екенін тап.   3.Суреттегі гүл түстері бойынша мысалдар құрастыр. Өрнекте рді салысты р. Санның көршісін ата. Санның сәуледегі орнын қара. Бағалау критерийі 10 көлеміндегі сандарды қолдана отырып, мысалдар құрастырады Дескриптор. Суреттегі гүлдерді санайды, түстерін ажыратады.

Ықшам сабақ • Ықшамсабақты өту барысында нақты тапсырма ұсынуды, жаңа әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалануды үйрендім. •Сабақ өт

4 слайд
Ықшам сабақ • Ықшамсабақты өту барысында нақты тапсырма ұсынуды, жаңа әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалануды үйрендім. •Сабақ өту барысында әріптестерімнің кері байланысында әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануды ұсынды. •Тренердің кері байланысында жүйелі тапсырма беруді, әдіс-тәсілдерді нақты анық қолдануды ұсынды. •Келешекте оқу мен оқытуда әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, оқу мақсаттарына сай қолдануды, оқушы деңгейін көтеруді мақсат еттім.

4 слайд

Ықшам сабақ • Ықшамсабақты өту барысында нақты тапсырма ұсынуды, жаңа әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалануды үйрендім. •Сабақ өту барысында әріптестерімнің кері байланысында әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануды ұсынды. •Тренердің кері байланысында жүйелі тапсырма беруді, әдіс-тәсілдерді нақты анық қолдануды ұсынды. •Келешекте оқу мен оқытуда әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, оқу мақсаттарына сай қолдануды, оқушы деңгейін көтеруді мақсат еттім.