Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
C
А
Б
А
Қ
М
А
Қ
С
А
Т
Т
А
Р
Ы Барлығ
ы
Көптеге
н
Кейбірі ОҚО. Сарыағаш ауданы
№12 ССейфуллин жом
Бастауыш сынып
мұғалімі:Шаймерденова АСабақтың
тақырыбы: 6 саны
және цифры
Бір таңбалы
сандардың
құрылу жолын
анықтайды .
10 көлеміндегі
сандардан
мысалдар
құрастырады
және кері
амалдарды
орындайды.Біртаңбалы
сандарды
оқиды, жазады,
салыстырады,
тура және кері
санайдыОқу м a қс a ты
1.1.1.2** біртаңбалы
сандарды оқу, жазу және
салыстыру
1.1.1.3** біртаңбалы
сандардың құрамын
анықтау.
1.1.1.1** натурал
сандардың және нөл
санының құрылуын
түсіну, 10
көлеміндегі сандарды
тура және кері санау:
олардың натурал сандар
қатарындағы орнын
анықтау Тілдік мақсаттар.
Құндылықтарды
дарыту
Пәнаралық
байланыс.
АКТ қолдану.
Бағалау
критерийлері.
Сандық тізбекті
пайдаланып
сандарды санайды,
салыстырады,
жазады.
10 көлеміндегі
сандарды қолдана
отырып,
мысалдар
құрастырады.
1 слайд
C А Б А Қ М А Қ С А Т Т А Р Ы Барлығ ы Көптеге н Кейбірі ОҚО. Сарыағаш ауданы №12 ССейфуллин жом Бастауыш сынып мұғалімі:Шаймерденова АСабақтың тақырыбы: 6 саны және цифры Бір таңбалы сандардың құрылу жолын анықтайды . 10 көлеміндегі сандардан мысалдар құрастырады және кері амалдарды орындайды.Біртаңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады, тура және кері санайдыОқу м a қс a ты 1.1.1.2** біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау. 1.1.1.1** натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну, 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау: олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау Тілдік мақсаттар. Құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыс. АКТ қолдану. Бағалау критерийлері. Сандық тізбекті пайдаланып сандарды санайды, салыстырады, жазады. 10 көлеміндегі сандарды қолдана отырып, мысалдар құрастырады.
2 слайд
Ойла
н тап
әдісі
.Белсенді оқу әдістері
- 6 санынан алдын неше сан турады?
- Сандық сауледегі қай саннан кейін 6 саны
орналасқан?
- 6 санын қай санмен салыстыруға болады?Бағалау
критерийі.
10 көлеміндегі
сандардан
мысалдар
құрастырады
және кері
амалдарды
орындайды Дескриптор
Суретке қарап
көбелектер
санын
санайды.
Қосу амалына
мысалдар
құрастырады.
2 слайд
Ойла н тап әдісі .Белсенді оқу әдістері - 6 санынан алдын неше сан турады? - Сандық сауледегі қай саннан кейін 6 саны орналасқан? - 6 санын қай санмен салыстыруға болады?Бағалау критерийі. 10 көлеміндегі сандардан мысалдар құрастырады және кері амалдарды орындайды Дескриптор Суретке қарап көбелектер санын санайды. Қосу амалына мысалдар құрастырады.
3 слайд
* Саралау тәсілдері .
Тапсырма
Дереккөз Қарқын Диалог пен
қолдау Бағалау.
Гүлдерді сана,
түстеріне қарай
ажырат.
2.Алты саны қай
гүлдердің
түсімен
байланысты
екенін тап.
3.Суреттегі гүл
түстері бойынша
мысалдар
құрастыр. Өрнекте
рді
салысты
р. Санның
көршісін
ата.
Санның
сәуледегі
орнын
қара.
Бағалау
критерийі
10 көлеміндегі
сандарды
қолдана отырып,
мысалдар
құрастырады Дескриптор.
Суреттегі
гүлдерді
санайды,
түстерін
ажыратады.
3 слайд
* Саралау тәсілдері . Тапсырма Дереккөз Қарқын Диалог пен қолдау Бағалау. Гүлдерді сана, түстеріне қарай ажырат. 2.Алты саны қай гүлдердің түсімен байланысты екенін тап. 3.Суреттегі гүл түстері бойынша мысалдар құрастыр. Өрнекте рді салысты р. Санның көршісін ата. Санның сәуледегі орнын қара. Бағалау критерийі 10 көлеміндегі сандарды қолдана отырып, мысалдар құрастырады Дескриптор. Суреттегі гүлдерді санайды, түстерін ажыратады.
4 слайд
Ықшам сабақ
•
Ықшамсабақты өту барысында нақты тапсырма
ұсынуды, жаңа әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалануды
үйрендім.
•
Сабақ өту барысында әріптестерімнің кері
байланысында әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануды
ұсынды.
•
Тренердің кері байланысында жүйелі тапсырма
беруді, әдіс-тәсілдерді нақты анық қолдануды
ұсынды.
•
Келешекте оқу мен оқытуда әдіс-тәсілдерді тиімді
пайдаланып, оқу мақсаттарына сай қолдануды, оқушы
деңгейін көтеруді мақсат еттім .
4 слайд
Ықшам сабақ • Ықшамсабақты өту барысында нақты тапсырма ұсынуды, жаңа әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалануды үйрендім. • Сабақ өту барысында әріптестерімнің кері байланысында әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануды ұсынды. • Тренердің кері байланысында жүйелі тапсырма беруді, әдіс-тәсілдерді нақты анық қолдануды ұсынды. • Келешекте оқу мен оқытуда әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, оқу мақсаттарына сай қолдануды, оқушы деңгейін көтеруді мақсат еттім .