Презентация
Презентация

#1 слайд
Қапшағай қаласы Қосқұдық ауылы № 9 орта мектеп
коммуналдық мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі
Бутимбаева Багиля Дунгенбаевна
1 слайд
Қапшағай қаласы Қосқұдық ауылы № 9 орта мектеп коммуналдық мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Бутимбаева Багиля Дунгенбаевна
#2 слайд
«Сабақ беру-үйреншікті,жай ғана шеберлік емес,ол-үнемі жаңаны табатын өнер» Деңгейлік оқыту
бағдарламасымен танысып,оқып-үйренгенімді тәжирибе барысында жүзеге асырдым.Мұғалім әрбір
оқушының жүрегіне жол табуға әрбір баланың бойындағы қабілетті дамыту үшін жағдай жасауы тиіс
деп ойлаймын. Осы курста, мен аталған жеті модульдің сабақта қарастырылған идеялары мен
байланысын ескере отырып,сапалы оқыту-мұғалім бейнесімен танылытын сан алуан әлементтер
арасындағы байланыс болып табылатынын,ол өзі белгілі бір деңгейде тәуелді жағдайлар жасалынған
кезде жүзеге асырылытынын байқадым.Жүзеге асыру сындарлы оқытуға негілделген сабақтар
өткузуді жоспарладым.Жеті модульді кіріктіре отырып,оқушылардың қызығушылығын
ескеріп,осындай сабақ өткізуді жоспарладым.Бүгінгі таңда өзекті болып отырған «оқу оқшауланып»
деген ұғым бар,онда оқушылар да,мұғалімдер де өздерін білім алушылар деп есептейді. Оқушылар
арасында бірлескен жұмыс,бір-бірін қолдау топтық рух мадақталады».Жалпы оқыту мен оқудағы
жаңа әдіс тәсілдерді сан алуан. Бірақ сол әдістер мен тәсілдерді тиімді қолдану ұстаздың міндеті.
Ахмет Байтұрсынұлы айтқандай «Жақсы мұғалім деген атқа түрлі әдістері меңгеріп,оларды
оқытуда қолдана білу арқылы ғана жетуге болады»
2 слайд
«Сабақ беру-үйреншікті,жай ғана шеберлік емес,ол-үнемі жаңаны табатын өнер» Деңгейлік оқыту бағдарламасымен танысып,оқып-үйренгенімді тәжирибе барысында жүзеге асырдым.Мұғалім әрбір оқушының жүрегіне жол табуға әрбір баланың бойындағы қабілетті дамыту үшін жағдай жасауы тиіс деп ойлаймын. Осы курста, мен аталған жеті модульдің сабақта қарастырылған идеялары мен байланысын ескере отырып,сапалы оқыту-мұғалім бейнесімен танылытын сан алуан әлементтер арасындағы байланыс болып табылатынын,ол өзі белгілі бір деңгейде тәуелді жағдайлар жасалынған кезде жүзеге асырылытынын байқадым.Жүзеге асыру сындарлы оқытуға негілделген сабақтар өткузуді жоспарладым.Жеті модульді кіріктіре отырып,оқушылардың қызығушылығын ескеріп,осындай сабақ өткізуді жоспарладым.Бүгінгі таңда өзекті болып отырған «оқу оқшауланып» деген ұғым бар,онда оқушылар да,мұғалімдер де өздерін білім алушылар деп есептейді. Оқушылар арасында бірлескен жұмыс,бір-бірін қолдау топтық рух мадақталады».Жалпы оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдерді сан алуан. Бірақ сол әдістер мен тәсілдерді тиімді қолдану ұстаздың міндеті. Ахмет Байтұрсынұлы айтқандай «Жақсы мұғалім деген атқа түрлі әдістері меңгеріп,оларды оқытуда қолдана білу арқылы ғана жетуге болады»
#3 слайд
Олай болса менің өткізген тізбектелген сабақтар топтамасындағы бірінші
сабағым әдебиеттік оқу. Тақырыбы: Ар-ұят туралы
Мақсаты: Оқушыларға өлендегі халқымыздың ұлағатты сөздері арқылы
өлең идеясын бала санасына жеткізу жұмыстарын жүргізу
Мен сабаққа жоспар құрмас бұрын өзіме үлкен мақсат қойдым: ол-осы
бағдарламадан алған білімімді,үйренген әдіс-тәсілдерді оқу үдерісінде тиімді
пайдалану және оқушылардың өздігінен білім алып,ізденушілік қабілеттерін
дамытып, қызығушылықты арттыруға атсалысу және үлгерімі төмен
оқушыларды үлгерімі жақсы оқушылардың санатына қосу. Оқушы оқу
үдерісіне белсенді қатысқанда ғана материалды терең меңгеруге қол жеткізеді.
Сауат ашу пәнінен қысқа мерзімді жоспар құрып сабақ өткізуді жоспарладым.
Сaбaғымды бaстaр aлдындa мiндеттi түрде сыныптa шаттық шеңбер
өткiздiм.Шаттық шеңберді өткiзудегi мaқсaтым сaбaқтың aлдындa сыныптa
ынтaлaндыру aтмосферaсын құру, жaғымды ортa орнaту, оқушылардың бір-
біріне деген сенімдерін арттыру, жақындастыру.
3 слайд
Олай болса менің өткізген тізбектелген сабақтар топтамасындағы бірінші сабағым әдебиеттік оқу. Тақырыбы: Ар-ұят туралы Мақсаты: Оқушыларға өлендегі халқымыздың ұлағатты сөздері арқылы өлең идеясын бала санасына жеткізу жұмыстарын жүргізу Мен сабаққа жоспар құрмас бұрын өзіме үлкен мақсат қойдым: ол-осы бағдарламадан алған білімімді,үйренген әдіс-тәсілдерді оқу үдерісінде тиімді пайдалану және оқушылардың өздігінен білім алып,ізденушілік қабілеттерін дамытып, қызығушылықты арттыруға атсалысу және үлгерімі төмен оқушыларды үлгерімі жақсы оқушылардың санатына қосу. Оқушы оқу үдерісіне белсенді қатысқанда ғана материалды терең меңгеруге қол жеткізеді. Сауат ашу пәнінен қысқа мерзімді жоспар құрып сабақ өткізуді жоспарладым. Сaбaғымды бaстaр aлдындa мiндеттi түрде сыныптa шаттық шеңбер өткiздiм.Шаттық шеңберді өткiзудегi мaқсaтым сaбaқтың aлдындa сыныптa ынтaлaндыру aтмосферaсын құру, жaғымды ортa орнaту, оқушылардың бір- біріне деген сенімдерін арттыру, жақындастыру.
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Жаңа сабақтың тақырыбы «Ар-ұят туралы». Сабақтың
қызығушылығын ояту сәтінде мен оқушыларға өлең оқып бердім.
«...Жақсы мінез-құлық пен ақыл күші екеуі біріккенде – бұлар
адамшылық қасиеттер болып табылады. Егер осы екеуі бірдей
болып келсе,біз өз бойымыздан және өз әрекетімізден жетілгендікті
табамыз ....және қайырымды адам боламыз».- деп Әл-Фариби
айтқан екен.
Оқушылардың білімге деген тиімді көзқарасын дұрыс бағыттауға
апаратын бірден-бір жол сабағымның мақсаты. «Ыстық орындық»
әдісі арқылы өткен сабақты пысықтап алдым.
5 слайд
Жаңа сабақтың тақырыбы «Ар-ұят туралы». Сабақтың қызығушылығын ояту сәтінде мен оқушыларға өлең оқып бердім. «...Жақсы мінез-құлық пен ақыл күші екеуі біріккенде – бұлар адамшылық қасиеттер болып табылады. Егер осы екеуі бірдей болып келсе,біз өз бойымыздан және өз әрекетімізден жетілгендікті табамыз ....және қайырымды адам боламыз».- деп Әл-Фариби айтқан екен. Оқушылардың білімге деген тиімді көзқарасын дұрыс бағыттауға апаратын бірден-бір жол сабағымның мақсаты. «Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтап алдым.
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау үшін
оқушыларды асық арқылы топқа бөлдім.
Қызығушылықтарын ояту мақсатында " Қалыпсыз
нысанадан» бастаймын.
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету мақсатында
сабақтың тақырыбын анықтаймыз.
Әр топқа сөзжұмбақ жасырылды, топ сөзжұмбақтың
шешуін тауып, жаңа сабақтың тақырыбын аша білді.
7 слайд
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау үшін оқушыларды асық арқылы топқа бөлдім. Қызығушылықтарын ояту мақсатында " Қалыпсыз нысанадан» бастаймын. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету мақсатында сабақтың тақырыбын анықтаймыз. Әр топқа сөзжұмбақ жасырылды, топ сөзжұмбақтың шешуін тауып, жаңа сабақтың тақырыбын аша білді.
#8 слайд
Оқулықтағы мәтінді түсініп оқу.Топтар ауысу арқылы бір -біріне
түсіндіруі қажет деп тапсырма бергенде оқушылардың тапсырма
орындағанда алға жылжығанын байқадым.
Оқушылар қосылып әркім өзінше мәліметтер жинап, бір-біріне
түсіндіргенде жақсы қабылдады. Бәсеңдік танытқан топтардың алға
жылжуына мұғалім тарапынан көмек көрсетілді.
8 слайд
Оқулықтағы мәтінді түсініп оқу.Топтар ауысу арқылы бір -біріне түсіндіруі қажет деп тапсырма бергенде оқушылардың тапсырма орындағанда алға жылжығанын байқадым. Оқушылар қосылып әркім өзінше мәліметтер жинап, бір-біріне түсіндіргенде жақсы қабылдады. Бәсеңдік танытқан топтардың алға жылжуына мұғалім тарапынан көмек көрсетілді.
#9 слайд
Постермен жұмысты қорғау оқушыларға ұнайды,әр оқушы
өзінің ойын еркін айта алады.
9 слайд
Постермен жұмысты қорғау оқушыларға ұнайды,әр оқушы өзінің ойын еркін айта алады.
#10 слайд
Ой толғаныс
«Кубизм» стратегиясын пайдаланып оқушыларға сұрақтар қойдым
Ақын өлеңінде нені жырлаған.? Суреттеп бер.
Ар-ұятты ақын неліктен жоғары қойып тұр деп ойлайсың ? Дәлелде.
«Ажалдан әркім-ақ бір өлер,
Ұяттан бір емес,күнде өлер.
Ұят – өлімнен күшті»,-деген өлең жолдарын естігенде көз алдына не
елестейді?
Дәптермен жұмыс
Ұят,батыр,батыл,ержүрек,қорқақ сөздерін қолданып,тақырыпқа сай әссе
жазды.
10 слайд
Ой толғаныс «Кубизм» стратегиясын пайдаланып оқушыларға сұрақтар қойдым Ақын өлеңінде нені жырлаған.? Суреттеп бер. Ар-ұятты ақын неліктен жоғары қойып тұр деп ойлайсың ? Дәлелде. «Ажалдан әркім-ақ бір өлер, Ұяттан бір емес,күнде өлер. Ұят – өлімнен күшті»,-деген өлең жолдарын естігенде көз алдына не елестейді? Дәптермен жұмыс Ұят,батыр,батыл,ержүрек,қорқақ сөздерін қолданып,тақырыпқа сай әссе жазды.
#11 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау бақылаудың, тәжірибенің,
ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған
ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және
синтездеуге бағытталған пәндік шешім. Ол
болашақта әрекет жасауға негіз бола алады. Сыни
тұрғыдан ойлау көбінесе қарсы пікір айтуға,
баламалы шешімдерді қабылдауға,ойлау және іс-
әрекетімізге жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерді
енгізуге дайын болуға,ұйымдастырылған қоғамдық
әрекеттерге және басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға
баулуды білдіреді
11 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім. Ол болашақта әрекет жасауға негіз бола алады. Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе қарсы пікір айтуға, баламалы шешімдерді қабылдауға,ойлау және іс- әрекетімізге жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерді енгізуге дайын болуға,ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге және басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға баулуды білдіреді
#12 слайд
Бүгінгі сабақта болған көңіл –күйді смайликтер арқылы
анықтадык
12 слайд
Бүгінгі сабақта болған көңіл –күйді смайликтер арқылы анықтадык
шағым қалдыра аласыз













