1 слайд
2 слайд
. 1. Дәйексөз (5 мин)
Жақсы тәртіп көрсе бала күнінде,
Үлгісімен қуантады түбінде.
Жүсіп Баласағұни
3 слайд
Тәртіп дегеніміз не деп
ойлайсыңдар?
Парыз мағынасын түсіндіріп көр.
Тәртіпті бала қандай болады?
4 слайд
Мұғалім сыйы: Мен қандай боламын?
Құс ұясын бұзбаймын,
Бүлдірмеймін жейдемді.
Қабырғаны сызбаймын,
Жинап қоям бөлмемді.
Бос шимайлап, шатпақтап,
Дәптерді де жыртпаймын.
Бір күн болмай сатпақтап,
Киімімді де құртпаймын.
Апамызды сыйлайық,
Үйдің ішін жинайық.
Бұрынғыдай егесіп,
Ерегесіп тұрмайық.
Қалмау үшін керісіп,
Кел алайық келісіп,
Атқарайық үйдегі,
Жұмысты тең бөлісіп.
Кел, самаурын қайнатып,
Дастарханды жайнатып.
Отырайық бөлмеде,
Бөпемізді ойнатып.
Гүлдерді де суарып,
Еденді де жуайық.
Келген кезде жұмыстан,
Қалсын апам қуанып.
Сыйлап сәлем беремін,
Көршілерді көргенде.
Ізетті де білемін,
Үйге қонақ келгенде.
Әдепсіз деп сөкпесін,
Анама айтып өкпесін.
5 слайд
•
Сыйлап сәлем бергендігі, ізеттілік
көрсеткендігі, істеген істеріне мақтанып
ақы сұрамайтындығы адамның қандай
әрекеттерін сипаттайды?
•
Ізеттілік, сыйластық, әдептілік қасиеттері
сендердің бойларыңда байқала ма?
•
Риясыз сүйіспеншілікпен істеген істерің
туралы айтып беріңдер.
6 слайд
Шығармашылық жұмыс. (10 мин)
1-тапсырма 15- бет
Оқулықтағы суретттерге қараңдар. Оған қандай тәртіптілік
ережесін ұсынар едіңдер? Айтып беріңдер.
2- тапсырма 16 бет
Суреттерге қарап, әңгіме құрастырыңдар
7 слайд
1. Үй тапсырмасы . (2 мин)
3- тапсырма. 18- бет.
«Менің күн тәртібім»
8 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз