Материалдар / Презентация 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация жариялаған себебім слайд қысқа болсада, анық, нақты дәлелдерге сүйене жасалған. Сабаққа қолданғанаға ынғайлы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2018
399
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы Мақтаарал ауданы Атакен кенті ОҚО МАҚТАРАЛ АУДАНЫ АТАКЕН КЕНТІ №125 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КОММУНАЛДЫҚ МЕМ

1 слайд
Түркістан облысы Мақтаарал ауданы Атакен кенті ОҚО МАҚТАРАЛ АУДАНЫ АТАКЕН КЕНТІ №125 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ Аты – жөні: Юнусова А.Х. Оқу орны: Халықтар Достығы университеті Білімі: Жоғары Жұмыс орны: №125 жалпы орта мектебі Саныты: Жоқ Оқыту пәні: Қазақстан тарихы «Егер оқушыларға өзі білетін дағдыларды ғана қолдануға рұқсат етілсе, олар ештеңені үйренбейді деуге болады. Өзін тек «үйлестіруші» ретінде ұстайтын мұғалім «мұғалім» деп аталуға лайықты емес деп тұжырымдаймын» Рата (Rata, 2012)

1 слайд

Түркістан облысы Мақтаарал ауданы Атакен кенті ОҚО МАҚТАРАЛ АУДАНЫ АТАКЕН КЕНТІ №125 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ Аты – жөні: Юнусова А.Х. Оқу орны: Халықтар Достығы университеті Білімі: Жоғары Жұмыс орны: №125 жалпы орта мектебі Саныты: Жоқ Оқыту пәні: Қазақстан тарихы «Егер оқушыларға өзі білетін дағдыларды ғана қолдануға рұқсат етілсе, олар ештеңені үйренбейді деуге болады. Өзін тек «үйлестіруші» ретінде ұстайтын мұғалім «мұғалім» деп аталуға лайықты емес деп тұжырымдаймын» Рата (Rata, 2012)

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: Сабақтың тақырыбы: Қазақстан аумағындағы тас дәуірінің тұрақтары Оқу мақсаты: 5.2.2.1. археалог

2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: Сабақтың тақырыбы: Қазақстан аумағындағы тас дәуірінің тұрақтары Оқу мақсаты: 5.2.2.1. археалогиялық ескерткіштерді сипаттау Оқушылардың барлығы: Қазақстан аумағындағы тас дәуірінің тұрақтарын және археологиялық ескрткіштерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Археологиялық ескерткіштерді картадан анықтайды. Оқушылардың кей біреуі: Қазақстандағы археологиялық ескеткіштерді және тас дәуірінің тұрақтарының айрмашылығын сипаттап бере алады

2 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: Сабақтың тақырыбы: Қазақстан аумағындағы тас дәуірінің тұрақтары Оқу мақсаты: 5.2.2.1. археалогиялық ескерткіштерді сипаттау Оқушылардың барлығы: Қазақстан аумағындағы тас дәуірінің тұрақтарын және археологиялық ескрткіштерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Археологиялық ескерткіштерді картадан анықтайды. Оқушылардың кей біреуі: Қазақстандағы археологиялық ескеткіштерді және тас дәуірінің тұрақтарының айрмашылығын сипаттап бере алады

Шаттық шеңбері

3 слайд
Шаттық шеңбері «Сатып ал» әдісі Карта мен жұмыс «Синквейн» әдісі Анимизм адамдардың шығу тегін жануарлаға байланыстыру Тотемизм жан, рух деген мағынаны білдіреді Пиктография тақтатас, жартастақа жазылған сурет Петроглиф ойдағы ұғымды білдіретін ертедегі жазу түрі БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС – ТӘСІЛДЕР ӘДІС - ТӘСІЛДЕР

3 слайд

Шаттық шеңбері «Сатып ал» әдісі Карта мен жұмыс «Синквейн» әдісі Анимизм адамдардың шығу тегін жануарлаға байланыстыру Тотемизм жан, рух деген мағынаны білдіреді Пиктография тақтатас, жартастақа жазылған сурет Петроглиф ойдағы ұғымды білдіретін ертедегі жазу түрі БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС – ТӘСІЛДЕР ӘДІС - ТӘСІЛДЕР

Сараланған “Сатып ал” әдісі Күрделі тапсырмалар “А” деңгейлі оқушылар Орташа тапсырмалар “Б” деңгейлі оқушылар Ж

4 слайд
Сараланған “Сатып ал” әдісі Күрделі тапсырмалар “А” деңгейлі оқушылар Орташа тапсырмалар “Б” деңгейлі оқушылар Жеңіл тапсырмалар “С” деңгейлі оқушылар Сараланған әдіс-тәсілден күтілетін нәтиже “С” деңгейлі оқушылар орташа тапсырмаларға жауап беруге ұмтылады “Б” деңгейлі оқушылар дайын тапсырманы орындай отырып есте – сақтау дағдысы қалыптасады “А” деңгейлі оқушылардың шығармашылық ойлауын дамытып, шешуі қыйын тапсырмаларды өздері орындауға қалыптасады. Спиральді оқу бағдарламсы Төменнен жоғарыға қарай көтерілу және даму Қарқын: -Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді -Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. - Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.

4 слайд

Сараланған “Сатып ал” әдісі Күрделі тапсырмалар “А” деңгейлі оқушылар Орташа тапсырмалар “Б” деңгейлі оқушылар Жеңіл тапсырмалар “С” деңгейлі оқушылар Сараланған әдіс-тәсілден күтілетін нәтиже “С” деңгейлі оқушылар орташа тапсырмаларға жауап беруге ұмтылады “Б” деңгейлі оқушылар дайын тапсырманы орындай отырып есте – сақтау дағдысы қалыптасады “А” деңгейлі оқушылардың шығармашылық ойлауын дамытып, шешуі қыйын тапсырмаларды өздері орындауға қалыптасады. Спиральді оқу бағдарламсы Төменнен жоғарыға қарай көтерілу және даму Қарқын: -Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді -Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. - Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.

Бағалау Кері байланыс Дескриптор: •Археологиялық ескерткіштерді картадан көрсетеді. •Термин сөздердің

5 слайд
Бағалау Кері байланыс Дескриптор: •Археологиялық ескерткіштерді картадан көрсетеді. •Термин сөздердің мәнін – мағынасын түсіндіреді Палеолит, мезолит, неолит кезеңдерінің археологиялық ескерткіштерін салыстырады. Бағалау критерийі: Археологиялық ескрткіштерді анықтау Археологиялық ескрткіштерді сипаттау

5 слайд

Бағалау Кері байланыс Дескриптор: •Археологиялық ескерткіштерді картадан көрсетеді. •Термин сөздердің мәнін – мағынасын түсіндіреді Палеолит, мезолит, неолит кезеңдерінің археологиялық ескерткіштерін салыстырады. Бағалау критерийі: Археологиялық ескрткіштерді анықтау Археологиялық ескрткіштерді сипаттау