Презентация 6-сынып Судың да сұрауы бар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация 6-сынып Судың да сұрауы бар

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд Судың да сұрауы бар тақырыбы бойынша құастырылған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
6-бөлім: Су – тіршілік көзі Оқу мақсаты :  6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаг

#1 слайд
6-бөлім: Су – тіршілік көзі Оқу мақсаты :  6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру  6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есім орнына қолдану Бағалау критерийі:  ұсынылған тақырыпбойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады  сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есім орнына қолданады

1 слайд

6-бөлім: Су – тіршілік көзі Оқу мақсаты :  6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру  6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есім орнына қолдану Бағалау критерийі:  ұсынылған тақырыпбойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады  сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есім орнына қолданады

Суреттер галереясы

#2 слайд
Суреттер галереясы

2 слайд

Суреттер галереясы

  Су – адамзат баласының өмірі мен экожүйені сақтаудағы не-  гізгі табиғи компонент. Су қоры тапшы өңірлердің экономикасы

#3 слайд
  Су – адамзат баласының өмірі мен экожүйені сақтаудағы не-  гізгі табиғи компонент. Су қоры тапшы өңірлердің экономикасы құлдырайтыны белгілі. Ал еліміздің жалпы су ресурстарына, Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуына қолданыстағы су қорлары ықпал етеді.  Қазақстан қазіргі кезде су қорының тапшылығы аса байқала  қоймаған елдер қатарына жатады. Әйтсе де, Арал–Сырдария және Нұра–Сарысу сушаруашылық алаптарындағы жағдай басқаша.  Еліміздің қалпына қайта келетін су қоры жылына орташа есеп пен 100,5 км 3 -ді құрайды. Соның тек 56,5 км 3 -і ғана республика аумағында қалыптасады. Қалған 44,0 км 3 – шегаралас мемлекеттерден келетін су қоры. Мысалы, Қытай Халық Республикасынан –18,9 км 3 , Өзбекстан Республикасынан – 14,6 км 3 , Қырғыз Республикасынан – 3,0 км 3 , Ресей Федерациясынан – 7,5 км 3 . Сондықтан  Қазақстан көрші елдердің трансшегаралық өзендерінен келетін  ағын суға өте тәуелді.  Табиғатты қорғау мақсатында өзендер мен көлдердің (эко-  логиялық ағынды) экожүйелерін қорғау үшін жалпы 100,5 км 3  су қоры қалыптасуы қажет болса, бізге әр жыл сайын 38,6 км 3  қажет. Арналар мен өзендерде қажетті инфрақұрылымның жоқтығынан, булану, сүзгілеу және Қытай, Ресей сияқты шегаралас мемлекеттерден судың міндетті түрде келіп түсуі тиіс көлемінің жеткіліксіздігінен жылына 29 км 3 су жетпей отыр. Оның үстіне су қорының 12,8 км 3 -і өзеннің ағын суының табиғи өзгергіштігі себебінен толықпай қалуда. Сонымен Қазақстан Республикасын-107 да қазіргі уақытта су қорының қолжетімді, тұрақты және сенімді көлемі жылына 23,2 км 3 құрайды.  («Қазақстандағы су ресурстарының өзекті мәселелері»  мақаласынан)  1-топ

3 слайд

  Су – адамзат баласының өмірі мен экожүйені сақтаудағы не-  гізгі табиғи компонент. Су қоры тапшы өңірлердің экономикасы құлдырайтыны белгілі. Ал еліміздің жалпы су ресурстарына, Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуына қолданыстағы су қорлары ықпал етеді.  Қазақстан қазіргі кезде су қорының тапшылығы аса байқала  қоймаған елдер қатарына жатады. Әйтсе де, Арал–Сырдария және Нұра–Сарысу сушаруашылық алаптарындағы жағдай басқаша.  Еліміздің қалпына қайта келетін су қоры жылына орташа есеп пен 100,5 км 3 -ді құрайды. Соның тек 56,5 км 3 -і ғана республика аумағында қалыптасады. Қалған 44,0 км 3 – шегаралас мемлекеттерден келетін су қоры. Мысалы, Қытай Халық Республикасынан –18,9 км 3 , Өзбекстан Республикасынан – 14,6 км 3 , Қырғыз Республикасынан – 3,0 км 3 , Ресей Федерациясынан – 7,5 км 3 . Сондықтан  Қазақстан көрші елдердің трансшегаралық өзендерінен келетін  ағын суға өте тәуелді.  Табиғатты қорғау мақсатында өзендер мен көлдердің (эко-  логиялық ағынды) экожүйелерін қорғау үшін жалпы 100,5 км 3  су қоры қалыптасуы қажет болса, бізге әр жыл сайын 38,6 км 3  қажет. Арналар мен өзендерде қажетті инфрақұрылымның жоқтығынан, булану, сүзгілеу және Қытай, Ресей сияқты шегаралас мемлекеттерден судың міндетті түрде келіп түсуі тиіс көлемінің жеткіліксіздігінен жылына 29 км 3 су жетпей отыр. Оның үстіне су қорының 12,8 км 3 -і өзеннің ағын суының табиғи өзгергіштігі себебінен толықпай қалуда. Сонымен Қазақстан Республикасын-107 да қазіргі уақытта су қорының қолжетімді, тұрақты және сенімді көлемі жылына 23,2 км 3 құрайды.  («Қазақстандағы су ресурстарының өзекті мәселелері»  мақаласынан)  1-топ

 .Көреді бәрін өзгенің,  Көре алмайды өздерін.  ***  Дегендей ешкім тимесін  Алыпты қадап инесін.  ***  Біреуге найза түй

#4 слайд
 .Көреді бәрін өзгенің,  Көре алмайды өздерін.  ***  Дегендей ешкім тимесін  Алыпты қадап инесін.  ***  Біреуге найза түйреді,  Өзі де содан күйреді.  ***  Ана ауылдың бурасы,  Мына ауылдың бурасы,  Желкілдейді шудасы.     Сөйлемдерді көшіріп жазып, болымсыздық есімдігінің түр-  лену себебін түсіндір.  Ештеңе естілмейді. 2. Ешқайсысының бізге керегі жоқ. 3. Мен мектепте ешкімді де кездестіре алмадым. 4. Олардың ешқайсысынан әлі хабар жоқ. 5. Үнемі ешқандай өзгеріссіз бір қалыпта тұратын нәрсе болмайды. 6. Айнала тып-тыныш, ешбір дыбыс естілмейді. 7. Бұл сөзді бұдан бұрын ешқашан естіген емен.  Өзен-көлдердің әрқайсысының тұсына бір сөйлеммен есімдіктерді қолдана отырып, анықтама жаз.

4 слайд

 .Көреді бәрін өзгенің,  Көре алмайды өздерін.  ***  Дегендей ешкім тимесін  Алыпты қадап инесін.  ***  Біреуге найза түйреді,  Өзі де содан күйреді.  ***  Ана ауылдың бурасы,  Мына ауылдың бурасы,  Желкілдейді шудасы.     Сөйлемдерді көшіріп жазып, болымсыздық есімдігінің түр-  лену себебін түсіндір.  Ештеңе естілмейді. 2. Ешқайсысының бізге керегі жоқ. 3. Мен мектепте ешкімді де кездестіре алмадым. 4. Олардың ешқайсысынан әлі хабар жоқ. 5. Үнемі ешқандай өзгеріссіз бір қалыпта тұратын нәрсе болмайды. 6. Айнала тып-тыныш, ешбір дыбыс естілмейді. 7. Бұл сөзді бұдан бұрын ешқашан естіген емен.  Өзен-көлдердің әрқайсысының тұсына бір сөйлеммен есімдіктерді қолдана отырып, анықтама жаз.

Бағалау

#5 слайд
Бағалау

5 слайд

Бағалау

#6 слайд

6 слайд

Файл форматы:
pptx
13.03.2019
2181
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі