Материалдар / Презентация 8 сынып Алгебра мәтін есептер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация 8 сынып Алгебра мәтін есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта қолдануға өте тиімді материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2023
429
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 М ӘТІНДІ ЕСЕПТЕРДІ КВАДРАТ ТЕҢДЕУДІ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ ТАҚЫРЫБЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ  8 сынып  Манкараева Рая

1 слайд
 М ӘТІНДІ ЕСЕПТЕРДІ КВАДРАТ ТЕҢДЕУДІ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ ТАҚЫРЫБЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ  8 сынып  Манкараева Рая

1 слайд

 М ӘТІНДІ ЕСЕПТЕРДІ КВАДРАТ ТЕҢДЕУДІ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ ТАҚЫРЫБЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ  8 сынып  Манкараева Рая

Саба қ тың мақсаты: оқушылардың мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелеу.

2 слайд
Саба қ тың мақсаты: оқушылардың мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелеу. Саба қ тың міндеті: а) БІЛІМДІЛІК: Алған білімдерін яғни квадрат теңдеулерді шешудің формулалары мен ережелерін өмірде, математикалық есептеулерде, практикалық іс- әрекеттерде қолдана білу ; ә) ДАМЫТУШЫЛЫҚ: оқушылардың ойлау, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдылығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру; б) ТӘРБИЕЛІК: Есеп шешімін іздеу, қиыншылықты жеңуге, ұйымшылдыққа, дербестікке, дәлдікке тәрбиелеу.

2 слайд

Саба қ тың мақсаты: оқушылардың мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелеу. Саба қ тың міндеті: а) БІЛІМДІЛІК: Алған білімдерін яғни квадрат теңдеулерді шешудің формулалары мен ережелерін өмірде, математикалық есептеулерде, практикалық іс- әрекеттерде қолдана білу ; ә) ДАМЫТУШЫЛЫҚ: оқушылардың ойлау, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдылығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру; б) ТӘРБИЕЛІК: Есеп шешімін іздеу, қиыншылықты жеңуге, ұйымшылдыққа, дербестікке, дәлдікке тәрбиелеу.

— М әтін е септерді квадрат теңдеулер арқылы шығарғанда қандай алгоритмді қолдануға болады?

3 слайд
— М әтін е септерді квадрат теңдеулер арқылы шығарғанда қандай алгоритмді қолдануға болады?

3 слайд

— М әтін е септерді квадрат теңдеулер арқылы шығарғанда қандай алгоритмді қолдануға болады?

 Есептің шартын талдау;  Берілген шамаларды әріптермен белгілеу;  Белгіленген әріптер арқылы берілген шаманы өрнектеу;  Тең

4 слайд
 Есептің шартын талдау;  Берілген шамаларды әріптермен белгілеу;  Белгіленген әріптер арқылы берілген шаманы өрнектеу;  Теңдеулер жазу және олардын жүйе құру;  Жүйенің шешімін табу;  Есептің берілгені бойынша жүйе шешімдерінің қайсысы есептің берілгенін қанағаттандыратынын зерттеу.

4 слайд

 Есептің шартын талдау;  Берілген шамаларды әріптермен белгілеу;  Белгіленген әріптер арқылы берілген шаманы өрнектеу;  Теңдеулер жазу және олардын жүйе құру;  Жүйенің шешімін табу;  Есептің берілгені бойынша жүйе шешімдерінің қайсысы есептің берілгенін қанағаттандыратынын зерттеу.

№ 205 «Арыс» өзеніндегі моторлы қайық өзен ағысымен 17 км және өзен ағысына қарсы 13 км жүріп, барлық жолға 2 сағат жіберді. Е

5 слайд
№ 205 «Арыс» өзеніндегі моторлы қайық өзен ағысымен 17 км және өзен ағысына қарсы 13 км жүріп, барлық жолға 2 сағат жіберді. Егер моторлы қайықтың жылдамдығы 15 км/сағ болса, өзен ағысының жылдамдығы неге тең?

5 слайд

№ 205 «Арыс» өзеніндегі моторлы қайық өзен ағысымен 17 км және өзен ағысына қарсы 13 км жүріп, барлық жолға 2 сағат жіберді. Егер моторлы қайықтың жылдамдығы 15 км/сағ болса, өзен ағысының жылдамдығы неге тең?

6 слайд

6 слайд

№ 206 Екі жұмысшы бірігіп жұмысты 12 күнде орындайды. Егер осы жұмысты бірінші жұмысшы екінші жұмысшыға қарағанда 10 күн артық

7 слайд
№ 206 Екі жұмысшы бірігіп жұмысты 12 күнде орындайды. Егер осы жұмысты бірінші жұмысшы екінші жұмысшыға қарағанда 10 күн артық жіберсе, онда әрбір жұмысшыға жұмысты жеке орындау үшін неше күн керек?

7 слайд

№ 206 Екі жұмысшы бірігіп жұмысты 12 күнде орындайды. Егер осы жұмысты бірінші жұмысшы екінші жұмысшыға қарағанда 10 күн артық жіберсе, онда әрбір жұмысшыға жұмысты жеке орындау үшін неше күн керек?

8 слайд

8 слайд

Мини тест

9 слайд
Мини тест

9 слайд

Мини тест

1.Бірінші сан екіншісінен 4-ке артық. Бірінші санның квадраты мен екінші санның квадратының айырымы 56 тең. Осы сандарды табы

10 слайд
1.Бірінші сан екіншісінен 4-ке артық. Бірінші санның квадраты мен екінші санның квадратының айырымы 56 тең. Осы сандарды табыңыз. А) 9 және 5 В) 10 және 6 С) 15 және 11 Д) 14 және 10 Е) 8 және 4 2.Екі санды табыңыз, егер біріншісі екі еселенген екіншісінен 2-ге кем болса, ал олардың қосындысы (-20)-ға тең болса. А) -54 және 36 В) -6 және 14 С) 6 және -14 Д) 0 Е) -14 және -6 3.Екі санның қосындысының мәні 15, ал көбейтіндісінің мәні 54. осы сандарды табыңдар. A. -6, -9 B. 3, 18 C. -3, -18 D. 6, 9 1.Екі тізбектес натурал санның квадратының қосындысы сол сандардың көбейтіндісінен 57-сі артық. Осы сандарды табыңыз. А) 17 және 18 В) 8 және 9 С) 7 және 8 Д) 6 және 5 Е) 7 және 6 2.Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің ұзындықтарының қосындысы 14 см, ал ауданы 24 см 2 . Катеттерінің ұзындықтарын табыңыз. А) 5 см және 9 см В) 6 см және 8 см С) 7 см және 7 см Д) 4 см және 10 см Е) 11 см және 3 см 3.Екі санның қосындысының мәні 12, ал көбейтіндісінің мәні 35. осы сандарды табыңдар. A. -5, -7 B. 2, 14 C. -2, -14 D. 5, 71 топ 2 топ

10 слайд

1.Бірінші сан екіншісінен 4-ке артық. Бірінші санның квадраты мен екінші санның квадратының айырымы 56 тең. Осы сандарды табыңыз. А) 9 және 5 В) 10 және 6 С) 15 және 11 Д) 14 және 10 Е) 8 және 4 2.Екі санды табыңыз, егер біріншісі екі еселенген екіншісінен 2-ге кем болса, ал олардың қосындысы (-20)-ға тең болса. А) -54 және 36 В) -6 және 14 С) 6 және -14 Д) 0 Е) -14 және -6 3.Екі санның қосындысының мәні 15, ал көбейтіндісінің мәні 54. осы сандарды табыңдар. A. -6, -9 B. 3, 18 C. -3, -18 D. 6, 9 1.Екі тізбектес натурал санның квадратының қосындысы сол сандардың көбейтіндісінен 57-сі артық. Осы сандарды табыңыз. А) 17 және 18 В) 8 және 9 С) 7 және 8 Д) 6 және 5 Е) 7 және 6 2.Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің ұзындықтарының қосындысы 14 см, ал ауданы 24 см 2 . Катеттерінің ұзындықтарын табыңыз. А) 5 см және 9 см В) 6 см және 8 см С) 7 см және 7 см Д) 4 см және 10 см Е) 11 см және 3 см 3.Екі санның қосындысының мәні 12, ал көбейтіндісінің мәні 35. осы сандарды табыңдар. A. -5, -7 B. 2, 14 C. -2, -14 D. 5, 71 топ 2 топ