Презентация 8 сынып Алгебра мәтін есептер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
М ӘТІНДІ ЕСЕПТЕРДІ КВАДРАТ
ТЕҢДЕУДІ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ
ТАҚЫРЫБЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ
8 сынып
Манкараева Рая
1 слайд
М ӘТІНДІ ЕСЕПТЕРДІ КВАДРАТ ТЕҢДЕУДІ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ ТАҚЫРЫБЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ 8 сынып Манкараева Рая
2 слайд
Саба қ тың мақсаты:
оқушылардың мәтінді есептерді квадрат теңдеулер
арқылы шығару тақырыбы бойынша алған
білімдерін жүйелеу.
Саба қ тың міндеті:
а) БІЛІМДІЛІК: Алған білімдерін яғни квадрат теңдеулерді
шешудің формулалары мен ережелерін өмірде,
математикалық есептеулерде, практикалық іс-
әрекеттерде қолдана білу ;
ә) ДАМЫТУШЫЛЫҚ: оқушылардың ойлау, логикалық
ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып,
интеллектуалдылығы мен ой ұшқырлығын
қалыптастыру;
б) ТӘРБИЕЛІК: Есеп шешімін іздеу, қиыншылықты жеңуге,
ұйымшылдыққа, дербестікке, дәлдікке тәрбиелеу.
2 слайд
Саба қ тың мақсаты: оқушылардың мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелеу. Саба қ тың міндеті: а) БІЛІМДІЛІК: Алған білімдерін яғни квадрат теңдеулерді шешудің формулалары мен ережелерін өмірде, математикалық есептеулерде, практикалық іс- әрекеттерде қолдана білу ; ә) ДАМЫТУШЫЛЫҚ: оқушылардың ойлау, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдылығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру; б) ТӘРБИЕЛІК: Есеп шешімін іздеу, қиыншылықты жеңуге, ұйымшылдыққа, дербестікке, дәлдікке тәрбиелеу.
3 слайд
— М әтін е септерді квадрат теңдеулер
арқылы шығарғанда қандай алгоритмді
қолдануға болады?
3 слайд
— М әтін е септерді квадрат теңдеулер арқылы шығарғанда қандай алгоритмді қолдануға болады?
4 слайд
Есептің шартын талдау;
Берілген шамаларды әріптермен белгілеу;
Белгіленген әріптер арқылы берілген шаманы
өрнектеу;
Теңдеулер жазу және олардын жүйе құру;
Жүйенің шешімін табу;
Есептің берілгені бойынша жүйе шешімдерінің
қайсысы есептің берілгенін қанағаттандыратынын
зерттеу.
4 слайд
Есептің шартын талдау; Берілген шамаларды әріптермен белгілеу; Белгіленген әріптер арқылы берілген шаманы өрнектеу; Теңдеулер жазу және олардын жүйе құру; Жүйенің шешімін табу; Есептің берілгені бойынша жүйе шешімдерінің қайсысы есептің берілгенін қанағаттандыратынын зерттеу.
5 слайд
№ 205
«Арыс» өзеніндегі моторлы қайық өзен
ағысымен 17 км және өзен ағысына қарсы 13
км жүріп, барлық жолға 2 сағат жіберді.
Егер моторлы қайықтың жылдамдығы 15
км/сағ болса, өзен ағысының жылдамдығы
неге тең?
5 слайд
№ 205 «Арыс» өзеніндегі моторлы қайық өзен ағысымен 17 км және өзен ағысына қарсы 13 км жүріп, барлық жолға 2 сағат жіберді. Егер моторлы қайықтың жылдамдығы 15 км/сағ болса, өзен ағысының жылдамдығы неге тең?
6 слайд
6 слайд
7 слайд
№ 206
Екі жұмысшы бірігіп жұмысты 12 күнде
орындайды. Егер осы
жұмысты бірінші жұмысшы екінші
жұмысшыға қарағанда 10 күн артық
жіберсе, онда әрбір жұмысшыға жұмысты
жеке орындау үшін неше күн керек?
7 слайд
№ 206 Екі жұмысшы бірігіп жұмысты 12 күнде орындайды. Егер осы жұмысты бірінші жұмысшы екінші жұмысшыға қарағанда 10 күн артық жіберсе, онда әрбір жұмысшыға жұмысты жеке орындау үшін неше күн керек?
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Мини тест
9 слайд
Мини тест
10 слайд
1.Бірінші сан екіншісінен 4-ке артық.
Бірінші санның квадраты мен екінші
санның квадратының айырымы 56 тең.
Осы сандарды табыңыз.
А) 9 және 5
В) 10 және 6
С) 15 және 11
Д) 14 және 10
Е) 8 және 4
2.Екі санды табыңыз, егер біріншісі екі
еселенген екіншісінен 2-ге кем болса, ал
олардың қосындысы (-20)-ға тең болса.
А) -54 және 36
В) -6 және 14
С) 6 және -14
Д) 0
Е) -14 және -6
3.Екі санның қосындысының мәні 15, ал
көбейтіндісінің мәні 54. осы сандарды
табыңдар.
A. -6, -9
B. 3, 18
C. -3, -18
D. 6, 9 1.Екі тізбектес натурал санның
квадратының қосындысы сол сандардың
көбейтіндісінен 57-сі артық. Осы
сандарды табыңыз.
А) 17 және 18
В) 8 және 9
С) 7 және 8
Д) 6 және 5
Е) 7 және 6
2.Тік бұрышты үшбұрыштың
катеттерінің ұзындықтарының
қосындысы 14 см, ал ауданы 24 см 2
.
Катеттерінің ұзындықтарын табыңыз.
А) 5 см және 9 см
В) 6 см және 8 см
С) 7 см және 7 см
Д) 4 см және 10 см
Е) 11 см және 3 см
3.Екі санның қосындысының мәні 12, ал
көбейтіндісінің мәні 35. осы сандарды
табыңдар.
A. -5, -7
B. 2, 14
C. -2, -14
D. 5, 71 топ 2 топ
10 слайд
1.Бірінші сан екіншісінен 4-ке артық. Бірінші санның квадраты мен екінші санның квадратының айырымы 56 тең. Осы сандарды табыңыз. А) 9 және 5 В) 10 және 6 С) 15 және 11 Д) 14 және 10 Е) 8 және 4 2.Екі санды табыңыз, егер біріншісі екі еселенген екіншісінен 2-ге кем болса, ал олардың қосындысы (-20)-ға тең болса. А) -54 және 36 В) -6 және 14 С) 6 және -14 Д) 0 Е) -14 және -6 3.Екі санның қосындысының мәні 15, ал көбейтіндісінің мәні 54. осы сандарды табыңдар. A. -6, -9 B. 3, 18 C. -3, -18 D. 6, 9 1.Екі тізбектес натурал санның квадратының қосындысы сол сандардың көбейтіндісінен 57-сі артық. Осы сандарды табыңыз. А) 17 және 18 В) 8 және 9 С) 7 және 8 Д) 6 және 5 Е) 7 және 6 2.Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің ұзындықтарының қосындысы 14 см, ал ауданы 24 см 2 . Катеттерінің ұзындықтарын табыңыз. А) 5 см және 9 см В) 6 см және 8 см С) 7 см және 7 см Д) 4 см және 10 см Е) 11 см және 3 см 3.Екі санның қосындысының мәні 12, ал көбейтіндісінің мәні 35. осы сандарды табыңдар. A. -5, -7 B. 2, 14 C. -2, -14 D. 5, 71 топ 2 топ