Презентация 8 сынып Алгебра мәтін есептер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация 8 сынып Алгебра мәтін есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта қолдануға өте тиімді материал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
 М ӘТІНДІ ЕСЕПТЕРДІ КВАДРАТ ТЕҢДЕУДІ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ ТАҚЫРЫБЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ  8 сынып  Манкараева Рая

#1 слайд
 М ӘТІНДІ ЕСЕПТЕРДІ КВАДРАТ ТЕҢДЕУДІ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ ТАҚЫРЫБЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ  8 сынып  Манкараева Рая

1 слайд

 М ӘТІНДІ ЕСЕПТЕРДІ КВАДРАТ ТЕҢДЕУДІ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ ТАҚЫРЫБЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ  8 сынып  Манкараева Рая

Саба қ тың мақсаты: оқушылардың мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелеу.

#2 слайд
Саба қ тың мақсаты: оқушылардың мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелеу. Саба қ тың міндеті: а) БІЛІМДІЛІК: Алған білімдерін яғни квадрат теңдеулерді шешудің формулалары мен ережелерін өмірде, математикалық есептеулерде, практикалық іс- әрекеттерде қолдана білу ; ә) ДАМЫТУШЫЛЫҚ: оқушылардың ойлау, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдылығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру; б) ТӘРБИЕЛІК: Есеп шешімін іздеу, қиыншылықты жеңуге, ұйымшылдыққа, дербестікке, дәлдікке тәрбиелеу.

2 слайд

Саба қ тың мақсаты: оқушылардың мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелеу. Саба қ тың міндеті: а) БІЛІМДІЛІК: Алған білімдерін яғни квадрат теңдеулерді шешудің формулалары мен ережелерін өмірде, математикалық есептеулерде, практикалық іс- әрекеттерде қолдана білу ; ә) ДАМЫТУШЫЛЫҚ: оқушылардың ойлау, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдылығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру; б) ТӘРБИЕЛІК: Есеп шешімін іздеу, қиыншылықты жеңуге, ұйымшылдыққа, дербестікке, дәлдікке тәрбиелеу.

— М әтін е септерді квадрат теңдеулер арқылы шығарғанда қандай алгоритмді қолдануға болады?

#3 слайд
— М әтін е септерді квадрат теңдеулер арқылы шығарғанда қандай алгоритмді қолдануға болады?

3 слайд

— М әтін е септерді квадрат теңдеулер арқылы шығарғанда қандай алгоритмді қолдануға болады?

 Есептің шартын талдау;  Берілген шамаларды әріптермен белгілеу;  Белгіленген әріптер арқылы берілген шаманы өрнектеу;  Тең

#4 слайд
 Есептің шартын талдау;  Берілген шамаларды әріптермен белгілеу;  Белгіленген әріптер арқылы берілген шаманы өрнектеу;  Теңдеулер жазу және олардын жүйе құру;  Жүйенің шешімін табу;  Есептің берілгені бойынша жүйе шешімдерінің қайсысы есептің берілгенін қанағаттандыратынын зерттеу.

4 слайд

 Есептің шартын талдау;  Берілген шамаларды әріптермен белгілеу;  Белгіленген әріптер арқылы берілген шаманы өрнектеу;  Теңдеулер жазу және олардын жүйе құру;  Жүйенің шешімін табу;  Есептің берілгені бойынша жүйе шешімдерінің қайсысы есептің берілгенін қанағаттандыратынын зерттеу.

№ 205 «Арыс» өзеніндегі моторлы қайық өзен ағысымен 17 км және өзен ағысына қарсы 13 км жүріп, барлық жолға 2 сағат жіберді. Е

#5 слайд
№ 205 «Арыс» өзеніндегі моторлы қайық өзен ағысымен 17 км және өзен ағысына қарсы 13 км жүріп, барлық жолға 2 сағат жіберді. Егер моторлы қайықтың жылдамдығы 15 км/сағ болса, өзен ағысының жылдамдығы неге тең?

5 слайд

№ 205 «Арыс» өзеніндегі моторлы қайық өзен ағысымен 17 км және өзен ағысына қарсы 13 км жүріп, барлық жолға 2 сағат жіберді. Егер моторлы қайықтың жылдамдығы 15 км/сағ болса, өзен ағысының жылдамдығы неге тең?

#6 слайд

6 слайд

№ 206 Екі жұмысшы бірігіп жұмысты 12 күнде орындайды. Егер осы жұмысты бірінші жұмысшы екінші жұмысшыға қарағанда 10 күн артық

#7 слайд
№ 206 Екі жұмысшы бірігіп жұмысты 12 күнде орындайды. Егер осы жұмысты бірінші жұмысшы екінші жұмысшыға қарағанда 10 күн артық жіберсе, онда әрбір жұмысшыға жұмысты жеке орындау үшін неше күн керек?

7 слайд

№ 206 Екі жұмысшы бірігіп жұмысты 12 күнде орындайды. Егер осы жұмысты бірінші жұмысшы екінші жұмысшыға қарағанда 10 күн артық жіберсе, онда әрбір жұмысшыға жұмысты жеке орындау үшін неше күн керек?

#8 слайд

8 слайд

Мини тест

#9 слайд
Мини тест

9 слайд

Мини тест

1.Бірінші сан екіншісінен 4-ке артық. Бірінші санның квадраты мен екінші санның квадратының айырымы 56 тең. Осы сандарды табы

#10 слайд
1.Бірінші сан екіншісінен 4-ке артық. Бірінші санның квадраты мен екінші санның квадратының айырымы 56 тең. Осы сандарды табыңыз. А) 9 және 5 В) 10 және 6 С) 15 және 11 Д) 14 және 10 Е) 8 және 4 2.Екі санды табыңыз, егер біріншісі екі еселенген екіншісінен 2-ге кем болса, ал олардың қосындысы (-20)-ға тең болса. А) -54 және 36 В) -6 және 14 С) 6 және -14 Д) 0 Е) -14 және -6 3.Екі санның қосындысының мәні 15, ал көбейтіндісінің мәні 54. осы сандарды табыңдар. A. -6, -9 B. 3, 18 C. -3, -18 D. 6, 9 1.Екі тізбектес натурал санның квадратының қосындысы сол сандардың көбейтіндісінен 57-сі артық. Осы сандарды табыңыз. А) 17 және 18 В) 8 және 9 С) 7 және 8 Д) 6 және 5 Е) 7 және 6 2.Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің ұзындықтарының қосындысы 14 см, ал ауданы 24 см 2 . Катеттерінің ұзындықтарын табыңыз. А) 5 см және 9 см В) 6 см және 8 см С) 7 см және 7 см Д) 4 см және 10 см Е) 11 см және 3 см 3.Екі санның қосындысының мәні 12, ал көбейтіндісінің мәні 35. осы сандарды табыңдар. A. -5, -7 B. 2, 14 C. -2, -14 D. 5, 71 топ 2 топ

10 слайд

1.Бірінші сан екіншісінен 4-ке артық. Бірінші санның квадраты мен екінші санның квадратының айырымы 56 тең. Осы сандарды табыңыз. А) 9 және 5 В) 10 және 6 С) 15 және 11 Д) 14 және 10 Е) 8 және 4 2.Екі санды табыңыз, егер біріншісі екі еселенген екіншісінен 2-ге кем болса, ал олардың қосындысы (-20)-ға тең болса. А) -54 және 36 В) -6 және 14 С) 6 және -14 Д) 0 Е) -14 және -6 3.Екі санның қосындысының мәні 15, ал көбейтіндісінің мәні 54. осы сандарды табыңдар. A. -6, -9 B. 3, 18 C. -3, -18 D. 6, 9 1.Екі тізбектес натурал санның квадратының қосындысы сол сандардың көбейтіндісінен 57-сі артық. Осы сандарды табыңыз. А) 17 және 18 В) 8 және 9 С) 7 және 8 Д) 6 және 5 Е) 7 және 6 2.Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің ұзындықтарының қосындысы 14 см, ал ауданы 24 см 2 . Катеттерінің ұзындықтарын табыңыз. А) 5 см және 9 см В) 6 см және 8 см С) 7 см және 7 см Д) 4 см және 10 см Е) 11 см және 3 см 3.Екі санның қосындысының мәні 12, ал көбейтіндісінің мәні 35. осы сандарды табыңдар. A. -5, -7 B. 2, 14 C. -2, -14 D. 5, 71 топ 2 топ

Файл форматы:
pptx
18.01.2023
618
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі