Материалдар / Презентация " Кубизм әдісі" 6 сынып.

Презентация " Кубизм әдісі" 6 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация " Кубизм әдісі" 6 сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
3548
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету ( кубизм стратегиясы)

1 слайд
2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету ( кубизм стратегиясы)

1 слайд

2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету ( кубизм стратегиясы)

Мағынасы терең және қызықты стратегияның бірі.  Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызады.  Алты қыры бар: • Сипатта

2 слайд
Мағынасы терең және қызықты стратегияның бірі.  Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызады.  Алты қыры бар: • Сипаттаңыз • Салыстырыңыз • Зерттеңіз • Талдау жасаңыз • Қолданыңыз • Дәлелдеңіз Кубик қырлары бойынша жұмыс ауызша, жазбаша, аралас түрде жүруі мүмкін. Кубизм әдісі.

2 слайд

Мағынасы терең және қызықты стратегияның бірі.  Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызады.  Алты қыры бар: • Сипаттаңыз • Салыстырыңыз • Зерттеңіз • Талдау жасаңыз • Қолданыңыз • Дәлелдеңіз Кубик қырлары бойынша жұмыс ауызша, жазбаша, аралас түрде жүруі мүмкін. Кубизм әдісі.

Сипаттаңыз – ойыңызша тақырыпқа жақынырақ келетін түсінігіңізді суреттеңіз, түсін, формасын, к ө лемін. Салыстырыңы

3 слайд
Сипаттаңыз – ойыңызша тақырыпқа жақынырақ келетін түсінігіңізді суреттеңіз, түсін, формасын, к ө лемін. Салыстырыңыз - неге ұқсас, басқалардан қандай айырмашылығы бар. Зерттеңіз – нені айттрады, ойыңызға нені келтіреді, ұқсас заттар ма, жерлер ме? Ойыңызбен шолыңыз, нәрселерге байланысты қандай заттар бар. Талдау жасаңыз – қалай жасалғанын айтыңыз. Қолданыңыз – онымен не істеуге болатынын айтыңыз, қалай қолданатынын айтыңыз. Дәлелдеңіз - өз ойыңызда тұрыңыз, өзіңіздің дәлеліңізді логикалық дұрыс оймен бұрыс ойдың ортасынан туындаған бір пікірді айтыңыз.

3 слайд

Сипаттаңыз – ойыңызша тақырыпқа жақынырақ келетін түсінігіңізді суреттеңіз, түсін, формасын, к ө лемін. Салыстырыңыз - неге ұқсас, басқалардан қандай айырмашылығы бар. Зерттеңіз – нені айттрады, ойыңызға нені келтіреді, ұқсас заттар ма, жерлер ме? Ойыңызбен шолыңыз, нәрселерге байланысты қандай заттар бар. Талдау жасаңыз – қалай жасалғанын айтыңыз. Қолданыңыз – онымен не істеуге болатынын айтыңыз, қалай қолданатынын айтыңыз. Дәлелдеңіз - өз ойыңызда тұрыңыз, өзіңіздің дәлеліңізді логикалық дұрыс оймен бұрыс ойдың ортасынан туындаған бір пікірді айтыңыз.

«Кубизм» стратегисымен сабақ өткізу үшін оқушыларды 6-топқа бөліп отырғызу керек. Мысалы «Майлар» тақырыбын осы страт

4 слайд
«Кубизм» стратегисымен сабақ өткізу үшін оқушыларды 6-топқа бөліп отырғызу керек. Мысалы «Майлар» тақырыбын осы стратегиямен өткізу үшін, тақырыптағы мағлұмат кубиктің алты қырындағы тапсырмаларға сәйкестендіріп қарастырылады. Әр топ кубикті лақтыру арқылы тапсырмаларын анықтайды. 1. Сипаттау. «Майлар» сөзін естігенде көз алдыңа не елестейді? (қызығушылық ояту) 2. Суреттеу. Майлардың физикалық қасиеттері суреттеледі 3. Талдау. Майлардың химиялық қасиеттері талданып, реакция теңдеулері жазылады. 4. Дәлелдеу. Майдың шығу тарихы. Майдың құрамын анықтап, дәлелдеген, синтездеген ғалымдар (М. Шеврель, М. Бертло) туралы айтылады. 5. Ұсыныс. Майлардың не үшін қолданылатыны ұсынлады. 6. Салыстыру. Венн диаграммасы қолданылады, екі затты алып салыстырады. Мысалы:Карбон қышқылы мен майды.

4 слайд

«Кубизм» стратегисымен сабақ өткізу үшін оқушыларды 6-топқа бөліп отырғызу керек. Мысалы «Майлар» тақырыбын осы стратегиямен өткізу үшін, тақырыптағы мағлұмат кубиктің алты қырындағы тапсырмаларға сәйкестендіріп қарастырылады. Әр топ кубикті лақтыру арқылы тапсырмаларын анықтайды. 1. Сипаттау. «Майлар» сөзін естігенде көз алдыңа не елестейді? (қызығушылық ояту) 2. Суреттеу. Майлардың физикалық қасиеттері суреттеледі 3. Талдау. Майлардың химиялық қасиеттері талданып, реакция теңдеулері жазылады. 4. Дәлелдеу. Майдың шығу тарихы. Майдың құрамын анықтап, дәлелдеген, синтездеген ғалымдар (М. Шеврель, М. Бертло) туралы айтылады. 5. Ұсыныс. Майлардың не үшін қолданылатыны ұсынлады. 6. Салыстыру. Венн диаграммасы қолданылады, екі затты алып салыстырады. Мысалы:Карбон қышқылы мен майды.

Үй тапсырмасын тексеру. Кубизм әдісі. Кім жылдам? Сұрақтар: 1.Майлар дегеніміз не? 2.Олар жасушада қандай рөл атқарады? 3.С

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.   Кубизм әдісі. Кім жылдам? Сұрақтар: 1.Майлар дегеніміз не? 2.Олар жасушада қандай рөл атқарады? 3.Суда ерігіштігіне қарай қанша топқа бөлінеді? 4.1г май ыдырағында қанша энергия бөлінеді? 5.Жануарлар организмі үшін маңызы қандай? 6.Жылуды сақтау қандай қызмет түріне жатады? Т.б. 1 2 6

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру.   Кубизм әдісі. Кім жылдам? Сұрақтар: 1.Майлар дегеніміз не? 2.Олар жасушада қандай рөл атқарады? 3.Суда ерігіштігіне қарай қанша топқа бөлінеді? 4.1г май ыдырағында қанша энергия бөлінеді? 5.Жануарлар организмі үшін маңызы қандай? 6.Жылуды сақтау қандай қызмет түріне жатады? Т.б. 1 2 6

Қорытындылау . Кубизм әдісі Сұрақ-жауап арқылы

6 слайд
Қорытындылау . Кубизм әдісі Сұрақ-жауап арқылы

6 слайд

Қорытындылау . Кубизм әдісі Сұрақ-жауап арқылы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ