Презентация " XIII - XIVғасырдағы Италия өнері, Дученто Треченто кезеңдері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
XIII - XIV ғасырдағы Италия
өнері, Дуче н то Треченто
кезеңдері
1 слайд
XIII - XIV ғасырдағы Италия өнері, Дуче н то Треченто кезеңдері
2 слайд
Италия өнері
XIII екiншi
жартыжылды ғ ы
нда - XIV
басында
күресте
жергiлiктi
феодалдармен
флоренциялық
әменгерлiктi
бекiтедi.
2 слайд
Италия өнері XIII екiншi жартыжылды ғ ы нда - XIV басында күресте жергiлiктi феодалдармен флоренциялық әменгерлiктi бекiтедi.
3 слайд
Жаңа, буржуазиялық мәдениеттiң
алғашқы белгiлерi және жаңа туу,
буржуазиялық
дүниетанулар XV әсiресе жарық
айқындалды., кватроченто
мерзiмiнде.
3 слайд
Жаңа, буржуазиялық мәдениеттiң алғашқы белгiлерi және жаңа туу, буржуазиялық дүниетанулар XV әсiресе жарық айқындалды., кватроченто мерзiмiнде.
4 слайд
Дученто
Дученто(ит.duecento -
екi жүз ) -
мәдениеттiң тарихы
және өнерде қайта
тууды италиялық
өнердiң
дамытуындағы
нақтылы мерзiмнiң
белгiсi үшiн
қолданылатын XIII
ғасырдың италиялық
атауы. Дученто -
проторенессанстың
басы.
4 слайд
Дученто Дученто(ит.duecento - екi жүз ) - мәдениеттiң тарихы және өнерде қайта тууды италиялық өнердiң дамытуындағы нақтылы мерзiмнiң белгiсi үшiн қолданылатын XIII ғасырдың италиялық атауы. Дученто - проторенессанстың басы.
5 слайд
Дученто, сонымен қатар
треченто, италиялық өнердiң
дамытуындағы үлкен рөлдi
ойнады
5 слайд
Дученто, сонымен қатар треченто, италиялық өнердiң дамытуындағы үлкен рөлдi ойнады
6 слайд
Бұл ауыспалы уақыт ренессанс
өнерiнiң көтеруi,келешек
дайындалып, көнелiкке ерекше
мүддесi түзiлетiн болды, адамды
саналы адамды сияқты қабылдай
бастады.
6 слайд
Бұл ауыспалы уақыт ренессанс өнерiнiң көтеруi,келешек дайындалып, көнелiкке ерекше мүддесi түзiлетiн болды, адамды саналы адамды сияқты қабылдай бастады.
7 слайд
Треченто
Треченто(ит.trecento - әрiп
үш жүз, сонымен бiрге е
1300-шi - жылда ) - XIV-шi
италиялық тiлде
қабылданған.
Тречентоның өнер және
мәдениетiнiң тарихтарында
қайта тууды италиялық
өнердiң дамытуындағы
нақтылы мерзiмнiң белгiсi
үшiн қолданылады -
проторенессанстың мерзiмi.
Треченто бейнелеу өнерiнiң
бастаушы түрiмен кескiндеме
болды: өте типтi -
кескiндеменiң ұйқы мектебi.
Уақыт бұл ұлы флорентиецтi
жасап шығарды, ата-баба
Джотто ди Бондоненiң
реалистiк бағыты.
Тречентоны әдебиетте
гуманизмға бұрылыс пайда
болды: Дантелер жасап
шығарды, Петрарка
Боккаччо.
7 слайд
Треченто Треченто(ит.trecento - әрiп үш жүз, сонымен бiрге е 1300-шi - жылда ) - XIV-шi италиялық тiлде қабылданған. Тречентоның өнер және мәдениетiнiң тарихтарында қайта тууды италиялық өнердiң дамытуындағы нақтылы мерзiмнiң белгiсi үшiн қолданылады - проторенессанстың мерзiмi. Треченто бейнелеу өнерiнiң бастаушы түрiмен кескiндеме болды: өте типтi - кескiндеменiң ұйқы мектебi. Уақыт бұл ұлы флорентиецтi жасап шығарды, ата-баба Джотто ди Бондоненiң реалистiк бағыты. Тречентоны әдебиетте гуманизмға бұрылыс пайда болды: Дантелер жасап шығарды, Петрарка Боккаччо.
8 слайд
Тречентоның бейнелеу өнерi үшiн тенденциялармен
реалистiк ұмтылулар және күштi готтайтындардың
арасындағы күрес тән.
8 слайд
Тречентоның бейнелеу өнерi үшiн тенденциялармен реалистiк ұмтылулар және күштi готтайтындардың арасындағы күрес тән.
9 слайд
Данте XIII жүз жылдыққа, сонымен бiрге батыс
еуропалық философияның барлық алдында болған оны
және әдебиетке орасан зор қорытындыларды
тұжырымдайды; Тәрбие алған Салутати Петраркаға тiптi
ұқсас емес; Ариосто және Рафаэльден Боярдо және
Сандро Боттичеллдiң ұқсастық көру қиын ; марино
Taccoның "босатылған Иерусалимы" және Адонис
аралығында құз сондықтан тағы басқалар тап жаза
жатады: «Өнер зерттеушiлер де, әдебиет танушылар да
Дученто, Треченто, Кваттроченто, Сеиченто,
Чинквеченто ұрпақтар үшiн маңыздылық мәдениет тану
термин алды, . Олар басқа олардан бас тартып немесе
алмастыру, кемiнде шартты және проблемалық болар
едi,ақылды болуы екiталай, бастысы орынды.
9 слайд
Данте XIII жүз жылдыққа, сонымен бiрге батыс еуропалық философияның барлық алдында болған оны және әдебиетке орасан зор қорытындыларды тұжырымдайды; Тәрбие алған Салутати Петраркаға тiптi ұқсас емес; Ариосто және Рафаэльден Боярдо және Сандро Боттичеллдiң ұқсастық көру қиын ; марино Taccoның "босатылған Иерусалимы" және Адонис аралығында құз сондықтан тағы басқалар тап жаза жатады: «Өнер зерттеушiлер де, әдебиет танушылар да Дученто, Треченто, Кваттроченто, Сеиченто, Чинквеченто ұрпақтар үшiн маңыздылық мәдениет тану термин алды, . Олар басқа олардан бас тартып немесе алмастыру, кемiнде шартты және проблемалық болар едi,ақылды болуы екiталай, бастысы орынды.