Презентация "АКТ физикада қолдану"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "АКТ физикада қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпараттық коммуникативтік технологияны физикада қолдану туралы шеберлік сынып презентациясы. Физика пәні мұғалімдеріне арналады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
тақырыбындағы тақырыбындағы шеберлік-сыныпшеберлік-сынып «АҚПАРАТТЫҚ «АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ОРТА МЕКТЕПТ

#1 слайд
тақырыбындағы тақырыбындағы шеберлік-сыныпшеберлік-сынып «АҚПАРАТТЫҚ «АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ОРТА МЕКТЕПТЕГІ ОРТА МЕКТЕПТЕГІ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ҚОЛДАНУ»ҚОЛДАНУ» №№136 Т.Жүргенов атындағы мектеп-лицейдің136 Т.Жүргенов атындағы мектеп-лицейдің информатика, физика және математика пәндерінің информатика, физика және математика пәндерінің мұғалімі мұғалімі Абдкереев Жаңбырбай БековичАбдкереев Жаңбырбай Бекович

1 слайд

тақырыбындағы тақырыбындағы шеберлік-сыныпшеберлік-сынып «АҚПАРАТТЫҚ «АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ОРТА МЕКТЕПТЕГІ ОРТА МЕКТЕПТЕГІ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ҚОЛДАНУ»ҚОЛДАНУ» №№136 Т.Жүргенов атындағы мектеп-лицейдің136 Т.Жүргенов атындағы мектеп-лицейдің информатика, физика және математика пәндерінің информатика, физика және математика пәндерінің мұғалімі мұғалімі Абдкереев Жаңбырбай БековичАбдкереев Жаңбырбай Бекович

#2 слайд

2 слайд

Білім алушылар Білім беру үрдісінде ақпараттық технологияларды қолдану оқушылардың білім алудағы қажеттілігін арттыруға жа

#3 слайд
Білім алушылар Білім беру үрдісінде ақпараттық технологияларды қолдану оқушылардың білім алудағы қажеттілігін арттыруға жағдай жасайды

3 слайд

Білім алушылар Білім беру үрдісінде ақпараттық технологияларды қолдану оқушылардың білім алудағы қажеттілігін арттыруға жағдай жасайды

Білім алудағы оқушының жеке мүмкіндіктері мен қажеттіліктері толық есепке алынады; Олардың білім алуға дайындығы кезіндегі жұм

#4 слайд
Білім алудағы оқушының жеке мүмкіндіктері мен қажеттіліктері толық есепке алынады; Олардың білім алуға дайындығы кезіндегі жұмыстың мазмұнын, тәсілін, қарқынын және деңгейін таңдауына жағдай жасалады; Пәнді тереңдетіп оқытуда білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыруға мүмкіндік жасалады; Оқушының шығармашылық потенциалын ашуға, яғни байқауларға, олимпиадаларға қатысуға мүмкіндік беріледі; Өзіндік білім алуына жағдай жасайды Білім алушылар

4 слайд

Білім алудағы оқушының жеке мүмкіндіктері мен қажеттіліктері толық есепке алынады; Олардың білім алуға дайындығы кезіндегі жұмыстың мазмұнын, тәсілін, қарқынын және деңгейін таңдауына жағдай жасалады; Пәнді тереңдетіп оқытуда білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыруға мүмкіндік жасалады; Оқушының шығармашылық потенциалын ашуға, яғни байқауларға, олимпиадаларға қатысуға мүмкіндік беріледі; Өзіндік білім алуына жағдай жасайды Білім алушылар

Мұғалім Оқу-әдістемелік құралдар ретінде электрондық және ақпараттық ресурстарды қолданады; Сабаққа дайындық барысында АКТ –ның

#5 слайд
Мұғалім Оқу-әдістемелік құралдар ретінде электрондық және ақпараттық ресурстарды қолданады; Сабаққа дайындық барысында АКТ –ның әртүрлі білім беру тәсілдерін пайдаланады; Тікелей сабақ үстінде іске асырады (жаңа тақырыпты түсіндіру, алған білімдерін бекіту, білімін бақылау кезінде тиімділігі жоғары); Қосымша материалды оқушылардың өз бетінше оқуын ұйымдастыру

5 слайд

Мұғалім Оқу-әдістемелік құралдар ретінде электрондық және ақпараттық ресурстарды қолданады; Сабаққа дайындық барысында АКТ –ның әртүрлі білім беру тәсілдерін пайдаланады; Тікелей сабақ үстінде іске асырады (жаңа тақырыпты түсіндіру, алған білімдерін бекіту, білімін бақылау кезінде тиімділігі жоғары); Қосымша материалды оқушылардың өз бетінше оқуын ұйымдастыру

Физика сабақтарында компьютерді қолдану Сабақтың мультимедиялық сценариін немесе сол сабаққа фрагменттер жасау; Демонстрациял

#6 слайд
Физика сабақтарында компьютерді қолдану Сабақтың мультимедиялық сценариін немесе сол сабаққа фрагменттер жасау; Демонстрациялық тәжірибелерге компьютерлік датчиктерді қолдану; Білімді бақылауды ұйымдастыруда компьютерлік тренажерларды қолдану; Оқушыларды ҰБТ тапсыруға дайындау; Конференциялар, байқауларды дайындау және өткізу.

6 слайд

Физика сабақтарында компьютерді қолдану Сабақтың мультимедиялық сценариін немесе сол сабаққа фрагменттер жасау; Демонстрациялық тәжірибелерге компьютерлік датчиктерді қолдану; Білімді бақылауды ұйымдастыруда компьютерлік тренажерларды қолдану; Оқушыларды ҰБТ тапсыруға дайындау; Конференциялар, байқауларды дайындау және өткізу.

Монитор Пернетақта және тышқан Жүйелік блок Компьютердің қандай бөліктерінің бізге зияны тиеді?

#7 слайд
Монитор Пернетақта және тышқан Жүйелік блок Компьютердің қандай бөліктерінің бізге зияны тиеді?

7 слайд

Монитор Пернетақта және тышқан Жүйелік блок Компьютердің қандай бөліктерінің бізге зияны тиеді?

Қорытынды Компьютер біздің организміміздің барлық жеріне кері әсер береді: көру, есту органдарына, тірек-қимыл аппаратына Бұ

#8 слайд
Қорытынды Компьютер біздің организміміздің барлық жеріне кері әсер береді: көру, есту органдарына, тірек-қимыл аппаратына Бұл кері әсерлерді болдырмау үшін бұл құралмен жұмыс жасау ережелерін қатаң сақтауымыз қажет.

8 слайд

Қорытынды Компьютер біздің организміміздің барлық жеріне кері әсер береді: көру, есту органдарына, тірек-қимыл аппаратына Бұл кері әсерлерді болдырмау үшін бұл құралмен жұмыс жасау ережелерін қатаң сақтауымыз қажет.

Компьютермен жұмыс істеу уақытының ұзақтығы мына мөлшерден артпауы қажет: I сынып оқушылары үшін - 10 минут; I

#9 слайд
Компьютермен жұмыс істеу уақытының ұзақтығы мына мөлшерден артпауы қажет: I сынып оқушылары үшін - 10 минут; II - V сынып оқушылары үшін -15 минут; VI - VII сынып оқушылары үшін - 20 минут; VIII - IX сынып оқушылары үшін - 25 минут; X - XI сынып оқушылары үшін сабақтың алғашқы сағатында - 30 минут, екіншісінде - 20 минут.

9 слайд

Компьютермен жұмыс істеу уақытының ұзақтығы мына мөлшерден артпауы қажет: I сынып оқушылары үшін - 10 минут; II - V сынып оқушылары үшін -15 минут; VI - VII сынып оқушылары үшін - 20 минут; VIII - IX сынып оқушылары үшін - 25 минут; X - XI сынып оқушылары үшін сабақтың алғашқы сағатында - 30 минут, екіншісінде - 20 минут.

Өткен материалды қайталау үшін, Тақырыпты жалпылау үшін Бекіту үшін, Оқушы білімін тексеру үшін Физика сабағында презента

#10 слайд
Өткен материалды қайталау үшін, Тақырыпты жалпылау үшін Бекіту үшін, Оқушы білімін тексеру үшін Физика сабағында презентацияларды қолдану

10 слайд

Өткен материалды қайталау үшін, Тақырыпты жалпылау үшін Бекіту үшін, Оқушы білімін тексеру үшін Физика сабағында презентацияларды қолдану

Мультимедиялық презентацияларды жасауға қойылатын талаптар Стиль Көркемдеу кезінде бірыңғай стильді сақтаңыздар Көмекші ақпара

#11 слайд
Мультимедиялық презентацияларды жасауға қойылатын талаптар Стиль Көркемдеу кезінде бірыңғай стильді сақтаңыздар Көмекші ақпарат (басқару тетіктері) негізгі ақпараттан ерекшеленбеуі тиіс (мәтін, сурет) Фон Фонды беру үшін салқындау түстерді таңдаңыздар (көк немесе жасыл) Түстерді қолдану Бір слайдта үш түстен артық түсті қолданбаған жөн: біреуі фон үшін, екіншісі тақырып үшін, үшіншісі мәтін үшін Анимациялық эффектілер Анимациялық эффектілерді көп қолданбаған дұрыс, слайд мазмұнынан назар ауытқымаған жөн.

11 слайд

Мультимедиялық презентацияларды жасауға қойылатын талаптар Стиль Көркемдеу кезінде бірыңғай стильді сақтаңыздар Көмекші ақпарат (басқару тетіктері) негізгі ақпараттан ерекшеленбеуі тиіс (мәтін, сурет) Фон Фонды беру үшін салқындау түстерді таңдаңыздар (көк немесе жасыл) Түстерді қолдану Бір слайдта үш түстен артық түсті қолданбаған жөн: біреуі фон үшін, екіншісі тақырып үшін, үшіншісі мәтін үшін Анимациялық эффектілер Анимациялық эффектілерді көп қолданбаған дұрыс, слайд мазмұнынан назар ауытқымаған жөн.

Анықтамалар: Кернеу – U, (Вольт) Ток күші – I, (Ампер) Кедергі – R, (Ом) Заряд – q, (Кулон) Токтың жұмысы– A, (Джоуль) Қуат – P,

#12 слайд
Анықтамалар: Кернеу – U, (Вольт) Ток күші – I, (Ампер) Кедергі – R, (Ом) Заряд – q, (Кулон) Токтың жұмысы– A, (Джоуль) Қуат – P, (Ватт) Кернеу – U, (Вольт) Ток күші – I, (Ампер) Кедергі – R, (Ом) Заряд – q, (Кулон) Токтың жұмысы– A, (Джоуль) Қуат – P, (Ватт)

12 слайд

Анықтамалар: Кернеу – U, (Вольт) Ток күші – I, (Ампер) Кедергі – R, (Ом) Заряд – q, (Кулон) Токтың жұмысы– A, (Джоуль) Қуат – P, (Ватт) Кернеу – U, (Вольт) Ток күші – I, (Ампер) Кедергі – R, (Ом) Заряд – q, (Кулон) Токтың жұмысы– A, (Джоуль) Қуат – P, (Ватт)

Электр тізбегінің негізгі элементтері

#13 слайд
Электр тізбегінің негізгі элементтері

13 слайд

Электр тізбегінің негізгі элементтері

Формулалар: Ом заңы: I=U/R Салдарлары: U=I*R; R=U/I Кедергінің формуласы:R=ρ*l/S Жұмыстың формуласы: A=I*U*t Қуаттың формуласы:

#14 слайд
Формулалар: Ом заңы: I=U/R Салдарлары: U=I*R; R=U/I Кедергінің формуласы:R=ρ*l/S Жұмыстың формуласы: A=I*U*t Қуаттың формуласы: P=I*U Джоуль-Ленц заңы: Q=I²*R*t

14 слайд

Формулалар: Ом заңы: I=U/R Салдарлары: U=I*R; R=U/I Кедергінің формуласы:R=ρ*l/S Жұмыстың формуласы: A=I*U*t Қуаттың формуласы: P=I*U Джоуль-Ленц заңы: Q=I²*R*t

Оқушылар білімінің байкауы Электр тогы деген не? Металдарда, қышқыл ерітінділері мен сілтілерде қандай зарядталған бөлшекте

#15 слайд
Оқушылар білімінің байкауы Электр тогы деген не? Металдарда, қышқыл ерітінділері мен сілтілерде қандай зарядталған бөлшектер еркін қозғалады? Тізбектегі ток күшін не анықтайды? Ток күшінің, зарядтың, уақыттың белгіленуін атаңыздар. Ток күші қандай өлшем бірлікпен өлшенеді? Тізбектегі ток күшін қандай құралмен өлшейді?

15 слайд

Оқушылар білімінің байкауы Электр тогы деген не? Металдарда, қышқыл ерітінділері мен сілтілерде қандай зарядталған бөлшектер еркін қозғалады? Тізбектегі ток күшін не анықтайды? Ток күшінің, зарядтың, уақыттың белгіленуін атаңыздар. Ток күші қандай өлшем бірлікпен өлшенеді? Тізбектегі ток күшін қандай құралмен өлшейді?

Физикалық қ диктант: Сөйлемдерді жалғастырыңыздар: Электр тогі – бұл... Токтың бағыты ретінде… қабылданады Ток бірлігі ретінде

#16 слайд
Физикалық қ диктант: Сөйлемдерді жалғастырыңыздар: Электр тогі – бұл... Токтың бағыты ретінде… қабылданады Ток бірлігі ретінде … қабылданады Кернеу - бұл… Тізбектегі ток көздері… Амперметр – бұл…

16 слайд

Физикалық қ диктант: Сөйлемдерді жалғастырыңыздар: Электр тогі – бұл... Токтың бағыты ретінде… қабылданады Ток бірлігі ретінде … қабылданады Кернеу - бұл… Тізбектегі ток көздері… Амперметр – бұл…

•КернеугеКернеуге I I ~~ U U •КедергігеКедергіге I ~ 1/RI ~ 1/R Ток күшінің тәуелділігі

#17 слайд
•КернеугеКернеуге I I ~~ U U •КедергігеКедергіге I ~ 1/RI ~ 1/R Ток күшінің тәуелділігі

17 слайд

•КернеугеКернеуге I I ~~ U U •КедергігеКедергіге I ~ 1/RI ~ 1/R Ток күшінің тәуелділігі

Виртуалды физикалық зертхананы қолдану

#18 слайд
Виртуалды физикалық зертхананы қолдану

18 слайд

Виртуалды физикалық зертхананы қолдану

Молекулалар құрастыру

#19 слайд
Молекулалар құрастыру

19 слайд

Молекулалар құрастыру

Компьютерді кинотеатр есебінде қолдану

#20 слайд
Компьютерді кинотеатр есебінде қолдану

20 слайд

Компьютерді кинотеатр есебінде қолдану

Анимациялар: http://somit.ru http://physics.nad.ru http://anna.vega-int.ru Ақпараттық технологияларды қолдану әдістемесі бойы

#21 слайд
Анимациялар: http://somit.ru http://physics.nad.ru http://anna.vega-int.ru Ақпараттық технологияларды қолдану әдістемесі бойынша: http://center.fio.ru www.college.ru/booklet/1st.html www.college.ru/teacher/virt_practice.html ҰБТ-ға дайындық: www.fipi.ru www.alleng.ru www.ege.edu.ru http://www.afportal.ru/physics/task Сабақтарды жоспарлау, әдістемелік нұсқаулықтар: http://www.it-n.ru/ http://www.afportal.ru/physics/task http://www.ucheba.com/ Физика пәнінің мұғалімдеріне арналған интернет – ресурстар

21 слайд

Анимациялар: http://somit.ru http://physics.nad.ru http://anna.vega-int.ru Ақпараттық технологияларды қолдану әдістемесі бойынша: http://center.fio.ru www.college.ru/booklet/1st.html www.college.ru/teacher/virt_practice.html ҰБТ-ға дайындық: www.fipi.ru www.alleng.ru www.ege.edu.ru http://www.afportal.ru/physics/task Сабақтарды жоспарлау, әдістемелік нұсқаулықтар: http://www.it-n.ru/ http://www.afportal.ru/physics/task http://www.ucheba.com/ Физика пәнінің мұғалімдеріне арналған интернет – ресурстар

Файл форматы:
ppt
18.12.2017
1351
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі