Презентация Әлемнің әйгілі театрлары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Т.Ахтанов “Күй аңызы”
әңгімесі
Оқу мақсаты:8.1.3.1 көркем шығармадағы
кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама
мінездеулерді жіктеу;
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке,
бөлшектен тұтасқа қарай талдау;
Сабақтың мақсаты:шығарма кейіпкерлері арқылы
тура және жанама мінездеулерді анықтау;
композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен
тұтасқа қарай талдау;
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Т.Ахтанов “Күй аңызы” әңгімесі Оқу мақсаты:8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; Сабақтың мақсаты:шығарма кейіпкерлері арқылы тура және жанама мінездеулерді анықтау; композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назары
сабаққа аударылады.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру. «Ыңылдап ән айту» әдісі
Топқа бөлу ұлттық аспаптар әдісі
арқылы
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ыңылдап ән айту» әдісі Топқа бөлу ұлттық аспаптар әдісі арқылы
3 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау
«Білім жеделсатысы» әдісі арқылы өткен сабақты
пысықтаймын
3 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау «Білім жеделсатысы» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтаймын
4 слайд
*
Мағынаны тану
Тура мінездеу- кейіпкердің мінез-құлқын, түр-түсін,
жүріс-тұрысын төтеден, бірден суреттеу, тікелей
баяндау.
Жанама мінездеу -кейіпкерді төтеден сипаттамай,
соған қатысы бар өзге заттарды суреттеу арқылы оның
кім екенін айқындау.Басқа құбылыстарды айта отырып,
кейіпкердің жан-дүниесін көрсетеді. Осы арқылы
адамның сыртқы түрін анықтап, ішкі сырын ашуға жол
ашады
4 слайд
* Мағынаны тану Тура мінездеу- кейіпкердің мінез-құлқын, түр-түсін, жүріс-тұрысын төтеден, бірден суреттеу, тікелей баяндау. Жанама мінездеу -кейіпкерді төтеден сипаттамай, соған қатысы бар өзге заттарды суреттеу арқылы оның кім екенін айқындау.Басқа құбылыстарды айта отырып, кейіпкердің жан-дүниесін көрсетеді. Осы арқылы адамның сыртқы түрін анықтап, ішкі сырын ашуға жол ашады
5 слайд
1-тапсырма. Жеке жұмыс
Оқушылар шығармадағы кейіпкерлерді сомдаудағы тура және
жанама мінездеулерді тауып, кесте бөліктерін толтырып
жазыңдар.
Кейіпкерлер Тура мінездеу Жанама
мінездеу
Дескриптор:
•кейіпкерлерді анықтайды; 1 балл
•тура мінездеулерге шығармадан мысал келтіреді; 1 балл
•жанама мінездеулерге шығармадан мысал келтіреді. 1 балл
5 слайд
1-тапсырма. Жеке жұмыс Оқушылар шығармадағы кейіпкерлерді сомдаудағы тура және жанама мінездеулерді тауып, кесте бөліктерін толтырып жазыңдар. Кейіпкерлер Тура мінездеу Жанама мінездеу Дескриптор: •кейіпкерлерді анықтайды; 1 балл •тура мінездеулерге шығармадан мысал келтіреді; 1 балл •жанама мінездеулерге шығармадан мысал келтіреді. 1 балл
6 слайд
2-тапсырма Топтық жұмыс
«Тау шыңы» әдісі арқылы шығарманың құрылымына композициялық
талдау жасаңдар
Шарықтау шегі
Шиеленісуі
Дамуы
Байланысуы
Басталуы
Шешімі
Дескриптор:
шығарманың мазмұнын біледі; 1 балл
шығарманың құрылымына композициялық талдау жасайды. 1 балл
дәлелдер келтіре алады 1 балл
6 слайд
2-тапсырма Топтық жұмыс «Тау шыңы» әдісі арқылы шығарманың құрылымына композициялық талдау жасаңдар Шарықтау шегі Шиеленісуі Дамуы Байланысуы Басталуы Шешімі Дескриптор: шығарманың мазмұнын біледі; 1 балл шығарманың құрылымына композициялық талдау жасайды. 1 балл дәлелдер келтіре алады 1 балл
7 слайд
3-тапсырма Топтық жұмыс
«Драма» әдісі
Әңгімеде желісі бойынша образға еніп,сахналық
қойылым көрсетіңдер
Дескриптор:
•кейіпкерлер бейнесін сомдай алады; 2 балл
•өнердің құдіретін түсінеді 1 балл
•сахна мәдениетін сақтайды 1 балл
7 слайд
3-тапсырма Топтық жұмыс «Драма» әдісі Әңгімеде желісі бойынша образға еніп,сахналық қойылым көрсетіңдер Дескриптор: •кейіпкерлер бейнесін сомдай алады; 2 балл •өнердің құдіретін түсінеді 1 балл •сахна мәдениетін сақтайды 1 балл
8 слайд
.
Кері байланыс: «3-2-1»
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды
ақпарат;
Бүгінгі сабақта қиындық тудырған
2 аспекті;
Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
8 слайд
. Кері байланыс: «3-2-1» Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.