Материалдар / Презентация Әлемнің әйгілі театрлары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Әлемнің әйгілі театрлары

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пәнінен ашық сабаққа презентация
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Т.Ахтанов “Күй аңызы” әңгімесі Оқу мақсаты:8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жана

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Т.Ахтанов “Күй аңызы” әңгімесі Оқу мақсаты:8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; Сабақтың мақсаты:шығарма кейіпкерлері арқылы тура және жанама мінездеулерді анықтау; композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Т.Ахтанов “Күй аңызы” әңгімесі Оқу мақсаты:8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; Сабақтың мақсаты:шығарма кейіпкерлері арқылы тура және жанама мінездеулерді анықтау; композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ыңылдап ән айту» әдісі Топ

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ыңылдап ән айту» әдісі Топқа бөлу ұлттық аспаптар әдісі арқылы

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ыңылдап ән айту» әдісі Топқа бөлу ұлттық аспаптар әдісі арқылы

Үй тапсырмасын пысықтау «Білім жеделсатысы» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтаймын

3 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау «Білім жеделсатысы» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтаймын

3 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау «Білім жеделсатысы» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтаймын

* Мағынаны тану Тура мінездеу- кейіпкердің мінез-құлқын, түр-түсін, жүріс-тұрысын төтеден, бірден суреттеу, тікелей баяндау

4 слайд
* Мағынаны тану Тура мінездеу- кейіпкердің мінез-құлқын, түр-түсін, жүріс-тұрысын төтеден, бірден суреттеу, тікелей баяндау.  Жанама мінездеу -кейіпкерді төтеден сипаттамай, соған қатысы бар өзге заттарды суреттеу арқылы оның кім екенін айқындау.Басқа құбылыстарды айта отырып, кейіпкердің жан-дүниесін көрсетеді. Осы арқылы адамның сыртқы түрін анықтап, ішкі сырын ашуға жол ашады

4 слайд

* Мағынаны тану Тура мінездеу- кейіпкердің мінез-құлқын, түр-түсін, жүріс-тұрысын төтеден, бірден суреттеу, тікелей баяндау.  Жанама мінездеу -кейіпкерді төтеден сипаттамай, соған қатысы бар өзге заттарды суреттеу арқылы оның кім екенін айқындау.Басқа құбылыстарды айта отырып, кейіпкердің жан-дүниесін көрсетеді. Осы арқылы адамның сыртқы түрін анықтап, ішкі сырын ашуға жол ашады

1-тапсырма. Жеке жұмыс Оқушылар шығармадағы кейіпкерлерді сомдаудағы тура және жанама мінездеулерді тауып, кесте бөліктерін то

5 слайд
1-тапсырма. Жеке жұмыс Оқушылар шығармадағы кейіпкерлерді сомдаудағы тура және жанама мінездеулерді тауып, кесте бөліктерін толтырып жазыңдар. Кейіпкерлер Тура мінездеу Жанама мінездеу Дескриптор: •кейіпкерлерді анықтайды; 1 балл •тура мінездеулерге шығармадан мысал келтіреді; 1 балл •жанама мінездеулерге шығармадан мысал келтіреді. 1 балл

5 слайд

1-тапсырма. Жеке жұмыс Оқушылар шығармадағы кейіпкерлерді сомдаудағы тура және жанама мінездеулерді тауып, кесте бөліктерін толтырып жазыңдар. Кейіпкерлер Тура мінездеу Жанама мінездеу Дескриптор: •кейіпкерлерді анықтайды; 1 балл •тура мінездеулерге шығармадан мысал келтіреді; 1 балл •жанама мінездеулерге шығармадан мысал келтіреді. 1 балл

2-тапсырма Топтық жұмыс «Тау шыңы» әдісі арқылы шығарманың құрылымына композициялық талдау жасаңдар

6 слайд
2-тапсырма Топтық жұмыс «Тау шыңы» әдісі арқылы шығарманың құрылымына композициялық талдау жасаңдар Шарықтау шегі   Шиеленісуі   Дамуы Байланысуы Басталуы Шешімі Дескриптор: шығарманың мазмұнын біледі; 1 балл шығарманың құрылымына композициялық талдау жасайды. 1 балл дәлелдер келтіре алады 1 балл

6 слайд

2-тапсырма Топтық жұмыс «Тау шыңы» әдісі арқылы шығарманың құрылымына композициялық талдау жасаңдар Шарықтау шегі   Шиеленісуі   Дамуы Байланысуы Басталуы Шешімі Дескриптор: шығарманың мазмұнын біледі; 1 балл шығарманың құрылымына композициялық талдау жасайды. 1 балл дәлелдер келтіре алады 1 балл

3-тапсырма Топтық жұмыс «Драма» әдісі Әңгімеде желісі бойынша образға еніп,сахналық қойылым көрсетіңдер Дескриптор: •кей

7 слайд
3-тапсырма Топтық жұмыс «Драма» әдісі Әңгімеде желісі бойынша образға еніп,сахналық қойылым көрсетіңдер Дескриптор: •кейіпкерлер бейнесін сомдай алады; 2 балл •өнердің құдіретін түсінеді 1 балл •сахна мәдениетін сақтайды 1 балл

7 слайд

3-тапсырма Топтық жұмыс «Драма» әдісі Әңгімеде желісі бойынша образға еніп,сахналық қойылым көрсетіңдер Дескриптор: •кейіпкерлер бейнесін сомдай алады; 2 балл •өнердің құдіретін түсінеді 1 балл •сахна мәдениетін сақтайды 1 балл

. Кері байланыс: «3-2-1» Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі саба

8 слайд
. Кері байланыс: «3-2-1» Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

8 слайд

. Кері байланыс: «3-2-1» Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.