Презентация "Әлеуметтік педагог жұмысының ерекшеліктері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ
ҚЫЗМЕТІНІҢ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БҚО , Жаңақала ауданы , №3 жалпы орта б ілім
беретін қазақ мектебінің Әлеуметтік педагог және
өзін - өзі тану мұғалімі : Нұрланқызы Ұлболсын
1 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БҚО , Жаңақала ауданы , №3 жалпы орта б ілім беретін қазақ мектебінің Әлеуметтік педагог және өзін - өзі тану мұғалімі : Нұрланқызы Ұлболсын
2 слайд
Әлеуметтік педагог жұмысының негізгі объектілері
Мектеп ұжымы Мектеп оқушылары Ата - аналар ұжымы
- әлеуметтік -
педагогикалық білімін,
шеберлігін жетілдіру
негізіндегі ұстаздар
ұжымы;
- мектептің әлеуметтік-
педагогикалық іс-
әрекетіне бағытталған
әлеуметтік-
педагогикалық қызметі;
-психологиялық -
педагогикалық
консилиум . - сынып оқушылары ;
- әлеуметтік -
педагогикалық көмекті
қажет ететін оқушылар
тобы ;
- әлеуметтік -
педагогикалық
бейімдеуді қажет ететін ,
оқытып тәрбиелеуде
қиындық туғызатын
мінез - құлқында
ауытқушылық бар
оқушылар тобы . - әлеуметтік -
педагогикалық көмекті
қажет ететін отбасылар ;
- әлеуметтік -
педагогикалық бірлескен
жұмысқа қатысушы ата -
аналар тобы ;
- баланы тәрбиелеуде
қиындық туғызатын ата
- аналар тобы .
2 слайд
Әлеуметтік педагог жұмысының негізгі объектілері Мектеп ұжымы Мектеп оқушылары Ата - аналар ұжымы - әлеуметтік - педагогикалық білімін, шеберлігін жетілдіру негізіндегі ұстаздар ұжымы; - мектептің әлеуметтік- педагогикалық іс- әрекетіне бағытталған әлеуметтік- педагогикалық қызметі; -психологиялық - педагогикалық консилиум . - сынып оқушылары ; - әлеуметтік - педагогикалық көмекті қажет ететін оқушылар тобы ; - әлеуметтік - педагогикалық бейімдеуді қажет ететін , оқытып тәрбиелеуде қиындық туғызатын мінез - құлқында ауытқушылық бар оқушылар тобы . - әлеуметтік - педагогикалық көмекті қажет ететін отбасылар ; - әлеуметтік - педагогикалық бірлескен жұмысқа қатысушы ата - аналар тобы ; - баланы тәрбиелеуде қиындық туғызатын ата - аналар тобы .
3 слайд
Әлеуметтік педагог - оқудан тыс іс- шаралар
ұйымдастырушы;
Әлеуметтік педагог - жантанушы (психолог);
Әлеуметтік педагог - бос уақытты тиімді өткізуді
ұйымдастырушы ;
Әлеуметтік педагог - әлеуметтанушы (социолог);
Әлеуметтік педагог - әлеуметтік қызметкер;
Әлеуметтік педагог – әдіскер;
Әлеуметтік педагог - құқық қорғаушы.
3 слайд
Әлеуметтік педагог - оқудан тыс іс- шаралар ұйымдастырушы; Әлеуметтік педагог - жантанушы (психолог); Әлеуметтік педагог - бос уақытты тиімді өткізуді ұйымдастырушы ; Әлеуметтік педагог - әлеуметтанушы (социолог); Әлеуметтік педагог - әлеуметтік қызметкер; Әлеуметтік педагог – әдіскер; Әлеуметтік педагог - құқық қорғаушы.
4 слайд
o
Әлеуметтік педагог оқудан тыс іс шаралар
ұйымдастырушы ретінде сынып жетекші сынып
ұжымымен тәрбиелік істерді ұйымдастырғанда,
әлеуметтік- педагогикалық істерге негізгі бағыт
береді:
оқушылардың әлеуметтік- педагогикалық
жұмыстың бағдарламасын жасау ;
әр түрлі топтағы оқушылармен сабақтан тыс
әлеуметтік педагогикалық түзете- дамыту
жұмыстарын жүргізу ;
мектепшілік іс - шараларға ата - аналарды тарту .
әр түрлі бақылаудағы балаларды іс- шараларға
тарту .
4 слайд
o Әлеуметтік педагог оқудан тыс іс шаралар ұйымдастырушы ретінде сынып жетекші сынып ұжымымен тәрбиелік істерді ұйымдастырғанда, әлеуметтік- педагогикалық істерге негізгі бағыт береді: оқушылардың әлеуметтік- педагогикалық жұмыстың бағдарламасын жасау ; әр түрлі топтағы оқушылармен сабақтан тыс әлеуметтік педагогикалық түзете- дамыту жұмыстарын жүргізу ; мектепшілік іс - шараларға ата - аналарды тарту . әр түрлі бақылаудағы балаларды іс- шараларға тарту .
5 слайд
Әлеуметтік педагог бос уақытты тиімді өткізуді
ұйымдастырушы ретінде маманның көркем әдебиеттен
көркемөнерден хабары болуы керек. Сонда ғана мектеп
кештері мен ертеңгіліктер, мерекелік шараларды сценарий
мазмұнына, өтілуіне (көркемөнерпаздар, шығармашылық
кештер, қуыршақ театры, өлкетану, мұражай, жаңа жылдық
шырша, КВН т.б.) өз үлесін қоса алады. Сондай-ақ, балалар
мен ата-аналардың сұранысы бойынша мына бағыттарда
жұмыс жүргізеді:
әр түрлі бақылау тобындағы балалардың бос уақытын тиімді
өткізуге себін тигізіп, бақылау;
сабақтан тыс іс-шаралардың мәнді, мазмұнды өтуіне,
қызығушылықтың артуына;
мектепте көркемөнерпаздар үйірме - бірлестік құрылуына;
оқушылардың спорттық ойын түрлерімен шұғылдануына;
іс- шараларға ата-аналарлың, оқушылардың қызығушылығы
мен белсенділігін арттыруға бағытталған жұмыстарға
қатысады, басшылық жасайды.
5 слайд
Әлеуметтік педагог бос уақытты тиімді өткізуді ұйымдастырушы ретінде маманның көркем әдебиеттен көркемөнерден хабары болуы керек. Сонда ғана мектеп кештері мен ертеңгіліктер, мерекелік шараларды сценарий мазмұнына, өтілуіне (көркемөнерпаздар, шығармашылық кештер, қуыршақ театры, өлкетану, мұражай, жаңа жылдық шырша, КВН т.б.) өз үлесін қоса алады. Сондай-ақ, балалар мен ата-аналардың сұранысы бойынша мына бағыттарда жұмыс жүргізеді: әр түрлі бақылау тобындағы балалардың бос уақытын тиімді өткізуге себін тигізіп, бақылау; сабақтан тыс іс-шаралардың мәнді, мазмұнды өтуіне, қызығушылықтың артуына; мектепте көркемөнерпаздар үйірме - бірлестік құрылуына; оқушылардың спорттық ойын түрлерімен шұғылдануына; іс- шараларға ата-аналарлың, оқушылардың қызығушылығы мен белсенділігін арттыруға бағытталған жұмыстарға қатысады, басшылық жасайды.
6 слайд
Әлеуметтік педагогтің жантанушы (психолог)
ретіндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмысының
негізгі бағыттары:
оқушылардың алғашқы кездердегі оқыту мен
тәрбиелеудегі психикалық ауытқушылықты дер кезінде
анықтап, тиісті медициналық-психолгиялық-
әлеуметтік құзырлы орындарға нақтылануға жіберу;
әртүрлі сипаттағы ауытқушылығы бар оқушылармен
бірлескен түзете- дамыту жұмыстарын жүргізу үшін
медициналық-әлеуметтік орталықтармен байланыс
орнату;
оқушылармен ата-аналармен, сыныппен жұмыста
мұғалімдерге әлеуметтік- психологиялық -
педагогикалық көмектер беру.
6 слайд
Әлеуметтік педагогтің жантанушы (психолог) ретіндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмысының негізгі бағыттары: оқушылардың алғашқы кездердегі оқыту мен тәрбиелеудегі психикалық ауытқушылықты дер кезінде анықтап, тиісті медициналық-психолгиялық- әлеуметтік құзырлы орындарға нақтылануға жіберу; әртүрлі сипаттағы ауытқушылығы бар оқушылармен бірлескен түзете- дамыту жұмыстарын жүргізу үшін медициналық-әлеуметтік орталықтармен байланыс орнату; оқушылармен ата-аналармен, сыныппен жұмыста мұғалімдерге әлеуметтік- психологиялық - педагогикалық көмектер беру.
7 слайд
Әлеуметтік педагог әлеуметтанушы ретінде
мектептегі немесе сыныптағы туындаған әлеуметтік-
педагогикалық ахуалдың шығу тегін, бағыттылығын,
мектеп оқушыларына тигізетін жағымды - жағымсыз
әсерін дер кезінде байқайды, бақылайды, зерттейді.
Бұндай ақпарат мектеп әкімшілігіне мектепте
туындаған мәселелерді оңтайлы шешуге себін
тигізеді. Әлеуметтік қоғамда болып жатқан түрлі
бағыттағы жағдайларға бағa беріп, болжам жасау
үшін де және алдын алу жадынамалық жұмыстар
жүргізеді.
7 слайд
Әлеуметтік педагог әлеуметтанушы ретінде мектептегі немесе сыныптағы туындаған әлеуметтік- педагогикалық ахуалдың шығу тегін, бағыттылығын, мектеп оқушыларына тигізетін жағымды - жағымсыз әсерін дер кезінде байқайды, бақылайды, зерттейді. Бұндай ақпарат мектеп әкімшілігіне мектепте туындаған мәселелерді оңтайлы шешуге себін тигізеді. Әлеуметтік қоғамда болып жатқан түрлі бағыттағы жағдайларға бағa беріп, болжам жасау үшін де және алдын алу жадынамалық жұмыстар жүргізеді.
8 слайд
Әлеуметтік педагог- әлеуметтік қызметкер
Құжаттарды туралауда, материалдық көмектер
беруде, мүмкіншілігі шектеулі балаларға
қажетті әлеуметтік- медициналық-материалдық
көмектердің уақытында алынуына көмек
береді. Мүгедек балалардың қоғамнан тыс
қалмауына, өмір сүруге бейімделуіне
мемлекеттік жәрдемақыларына бақылау
жасайды.
8 слайд
Әлеуметтік педагог- әлеуметтік қызметкер Құжаттарды туралауда, материалдық көмектер беруде, мүмкіншілігі шектеулі балаларға қажетті әлеуметтік- медициналық-материалдық көмектердің уақытында алынуына көмек береді. Мүгедек балалардың қоғамнан тыс қалмауына, өмір сүруге бейімделуіне мемлекеттік жәрдемақыларына бақылау жасайды.
9 слайд
Әдіскер ретінде әлеуметтік педагогтың қызмет
түріне мынаны жатқызуға болады ;
Мұғалімдерге, ата-аналар, оқушыларға
арналған жадынамалар шығару;
Әдістемелік отырыстарда баяндама жасау ;
Тәжірибе алмасу ;
Сабақтарға кіру , талдау ;
Семинар , конференция өткізу т . б .
9 слайд
Әдіскер ретінде әлеуметтік педагогтың қызмет түріне мынаны жатқызуға болады ; Мұғалімдерге, ата-аналар, оқушыларға арналған жадынамалар шығару; Әдістемелік отырыстарда баяндама жасау ; Тәжірибе алмасу ; Сабақтарға кіру , талдау ; Семинар , конференция өткізу т . б .
10 слайд
Әлеуметтік педагог-құқық қорғаушы . Бала өмірін
қорғау- ең басты қызметі болғандықтан, лауазымдық
қызметіне сай заң-заңнама, қаулы- жарғыларды білуі
керек. Құқықтық орындармен тығыз байланыста болады.
Қоғамда балаларға бағытталған зорлық- зомбылықтың
алдын алу құқығының бұзылмауына қызмет етеді. Балаға
деген ізгілікті қалыптастыру үшін ата-ана,
мұғалімдермен түсінік жұмыстарын жүргізеді
Балалардың өз міндетімен бірге құқығын білуге ат
салысады.
10 слайд
Әлеуметтік педагог-құқық қорғаушы . Бала өмірін қорғау- ең басты қызметі болғандықтан, лауазымдық қызметіне сай заң-заңнама, қаулы- жарғыларды білуі керек. Құқықтық орындармен тығыз байланыста болады. Қоғамда балаларға бағытталған зорлық- зомбылықтың алдын алу құқығының бұзылмауына қызмет етеді. Балаға деген ізгілікті қалыптастыру үшін ата-ана, мұғалімдермен түсінік жұмыстарын жүргізеді Балалардың өз міндетімен бірге құқығын білуге ат салысады.
11 слайд
Назарларыңызға рахмет !
11 слайд
Назарларыңызға рахмет !