Материалдар / Презентация әлеуметтік педагогтың қызметі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация әлеуметтік педагогтың қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік педагог
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2019
2821
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Әлеуметтік педагогтің қызметі

1 слайд
Әлеуметтік педагогтің қызметі

 Әлеуметтік тәрбие – бұл адам- адам қатынастары желісінде жүргізілетін тәрбие, яғни тікелей адамаралық байланыстар және осы м

2 слайд
 Әлеуметтік тәрбие – бұл адам- адам қатынастары желісінде жүргізілетін тәрбие, яғни тікелей адамаралық байланыстар және осы мақсатқа арнайы ұйымдастырылған қоғамдық мекемелер ( қайырымдылық қорлары, ұйымдар, бірлестіктер т. б тарапынан болатын істер. Қоғамдық тәрбие проблемаларын арнайы педагогика саласы зерттейді. Оның пәні- тұлға. Қалыптастырушы ықпал жасайтын қоршаған орта заңдылықтары. Дәлірек айтқанда, отбасы, ресми ұйымдар, бұқаралық ақпарат құралдары. Әлеуметтік жұмыстар – адам мен адамның инабаттылық қатынастары қажеттігінен туындаған әлеуметтік іс-әрекет құбылысы. Қазіргі күнде әлеуметтік  тәжірибе жұмыстары келесі салаларға бөлінген

 Ортасы,балаларға жәрдем, денсаулық және салауатты өмір салты, білім көтеру, тәрбие түзету мәселелері.Әлеуметтік жұмыстың мам

3 слайд
 Ортасы,балаларға жәрдем, денсаулық және салауатты өмір салты, білім көтеру, тәрбие түзету мәселелері.Әлеуметтік жұмыстың мамандық ретінде қалыптасуы және негізгі міндеті – бала мен жасөспірімдерге құзырлы көмек көрсету, әлеуметтік мәдени ортаны ізгілендіру, тұлғаның әлеуметтік қалыптасуына ықпал ету болып табылады.Бүгінгі мектеп психологтары мен әлеметтік педагогтардың алдында үлкен де, күрделі міндеттер тұр.

1.Диагностикалық қызметі 2.Өз қызметі шеңберінде көмекті қажет ететін балаларды әлеуметтік қорғау. 3.Кәмелетке толмағандардың

4 слайд
1.Диагностикалық қызметі 2.Өз қызметі шеңберінде көмекті қажет ететін балаларды әлеуметтік қорғау. 3.Кәмелетке толмағандардың, ата-аналардың құқықтық тәрбиесін ұйымдастыру. 4.ерекше назардағы оқушылармен жұмыс. 5.Сынып жетекшілері, медициналық қызметкерлер, ата-аналар комитетімен т.б. өзара қарым-қатынасты үйлестіру.  Әлеуметтік педагог төмендегідей негізгі бағыттарда жұмыс жасауы қажет

1. Балалар мен отбасының мүшелеріне жүргізілетін психодиагностикалық, психокоррекциялық қызмет әдістерін негіздеп сараптайды

5 слайд
1. Балалар мен отбасының мүшелеріне жүргізілетін психодиагностикалық, психокоррекциялық қызмет әдістерін  негіздеп сараптайды және өңдейді. 2. Социумдағы әлеуметтік жағдайды зерттеп және оған болжам жасау арқылы отбасы мен балаларға әлеуметтік- педагогикалық нақты көмек формаларын және түрлерін ұсынады. 3. Баланың жан-жақты психологиялық дамуына жағдай жасау, оқу мен тәрбиеге теріс көзқарасты жою, салауатты өмір салтына оңды көзқарас қалыптастыру, бала тұлғасы дамуының бұзылу себептерін анықтап, алдын-ала сақтандыру шараларын жүргізу, үгіт-насихат жұмыстары арқылы педагогтар мен балалардың психологиялық, құқықтық біліктілігінің жоғары болуымен анықталады.1.Әлеуметтік педагог өз қызметін үш бағытта жүргізеді

 Баланың жас ерекшелігінің әрбір кезеңіне байланысты жеке дамуына кешенді ықпал ету  Өзара қарым-қатынаста,оқу барысында қиын

6 слайд
 Баланың жас ерекшелігінің әрбір кезеңіне байланысты жеке дамуына кешенді ықпал ету  Өзара қарым-қатынаста,оқу барысында қиындыққа ұшыраған оқушыларға әлеуметтік-педагогикалық көмек беруді қамтамасыз ету  Оқушы отбасының тәрбие жағдайын зерттеу  Баланың жеке дамуындағы ауытқушылықтың алдын-алу және болдырмау  Мектеп пен тұрғылықты мекен жайында тұлғаны қорғау, тәрбиелеу және оқу-ағартудың кешенді жүргізеді Әлеуметтік педагогтың міндеттері

 Оқушылардың жеке психо-медициналық және педагогикалық ерекшеліктерін зерттейді  Оқушының қызығушылығын, сұранысын, мінез ау

7 слайд
 Оқушылардың жеке психо-медициналық және педагогикалық ерекшеліктерін зерттейді  Оқушының қызығушылығын, сұранысын, мінез ауытқышылығын ,шиеленісті жағдайларын анықтап, мезгілінде көмек көрсетеді  Тәрбиеленушілердің өмірін қорғауды, қауіпсіздендіруді қамтамасыз етеді, оқушының қиындығы мен проблемаларына, тәртібіндегі ауытқулары кезеңінде тез арада әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді  Тұлғаның дамуы мен тәрбие проблемаларын шешуде отбасылармен серіктестік, әріптестік қарым-қатынастар орнатып, ынтымақтастықпен жұмыс жүргізеді .  Әлеуметтік-педагогикалық диагностика әдістемесін анықтайды

 Патрионат бойынша тұрғын үй, зейнетақыберу, жетім балалалар мен ата-ана қамқорлығынсыз қалған баланың мүліктік және мүліктік

8 слайд
 Патрионат бойынша тұрғын үй, зейнетақыберу, жетім балалалар мен ата-ана қамқорлығынсыз қалған баланың мүліктік және мүліктік емес құқы бойынша жұмыс жүргізеді.  Сабақтан тыс уақытта оқушының физикалық және дарындылық талабын дамытуға жағдайлар жасайды.  Медициналық-әлеуметтік тәуекелшілдер  тобына жататын балаларды анықтайды.  Мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар мен балалар арасында қарым-қатынас орнатады.  Әлеуметтік ортадағы гуманистік, рухани- адамгершілік қатынастардың қалыптасуына ықпал етеді.

 Тұлғаның қоғам өміріне тиімді кірігуіне, Отанды сүю, қоршаған табиғи ортаны аялауына және азаматтық тәрбие беру шараларына ы

9 слайд
 Тұлғаның қоғам өміріне тиімді кірігуіне, Отанды сүю, қоршаған табиғи ортаны аялауына және азаматтық тәрбие беру шараларына ықпал етеді.  Психологпен, мұғалімдермен, ата-аналармен немесе оларды ауыстыратын адамдармен бірлесіп, тығыз қарым-қатынаста жұмыс істейді.  Білім беру ұйымдарының білім бағдарламаларын құрастыруға, бекітуге, оны жүзеге асыруға қатысады және өзінің құзіреттілігі бойынша олардың орындалуына жауап береді

1-кезең-оқушылардың әлеуметтік өмірінің шынайы болмысын зерттеу 2-кезең-зерттеу материалдарының қорытынды құжаттарына сәйкес м

10 слайд
1-кезең-оқушылардың әлеуметтік өмірінің шынайы болмысын зерттеу 2-кезең-зерттеу материалдарының қорытынды құжаттарына сәйкес мақсат-міндеттерді анықтайды, проблемалық жағдайға тап болған субъектілердің әлеуметтік өмірінің мүмкіндіктерін есепке алады және жұмысты жоспарлайды 3-кезең-әрбір іспен әлеуметтік-педагогикалық қызмет кезеңдеріндегі зерттеу нәтижелері мен жоспардың іске асырылу барысында жеткен жетістіктерді конструкциялау жұмысын жүзеге асырады. Әлеуметтік педагогтың әрекет ету кезеңдері

1.Отбасына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету 2.Балаларға әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету 3.Отбасы мен балаларға дәрі

11 слайд
1.Отбасына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету 2.Балаларға әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету 3.Отбасы мен балаларға дәрігерлік, психологиялық, педагогикалық кеңес беру 4.Балаларды күйзелтетін даулы мәселелерді шешуге көмектесу 5.Мінезінде ауытқушылығы бар балаларға диагностика және коррекция жасау 6.Профилактикалық шаралар ұйымдастыру Әлеуметтік педагогтың, психологтың, дәрігердің бірлескен қызметі төмендегідей:

 Әлеуметтік педагог пен психологтың бірлесіп шешетін проблемаларына мына мәселелерді жатқызуға болады  Оқушылардың мектепке к

12 слайд
 Әлеуметтік педагог пен психологтың бірлесіп шешетін проблемаларына мына мәселелерді жатқызуға болады  Оқушылардың мектепке келмеуі  Оқушы тәрбиесіндегі, мінезіндегі ауытқушылық  Баланың құрбыларымен қарым-қатынасындағы қиыншылықтар  -Мұғалім мен оқушы арасындағы дау-дамай, кикілжіңді шешуге көмек бер  -Білім алудағы қиыншылықтарды жеңуде оқушыларға көмек  -Оқушының болашақ кәсібін таңдауына көмек беру  -1-сынып оқушысын мектептік өмірге бейімдеу  -Ата-аналарға отбасындағы тәрбиені ұйымдастыруға көмектесу  -Баланың тұлғалық қалыптасуы мен дамуына көмектесу  -Ата-ана мен бала арасындағы кикілжіңді шешу

 Ата-ана мен бала арасындағы жағымды тұлғааралық қарым- қатынасты қалыптастыруға көмек беру  Әлеуметтік педагогтың отбасымен б

13 слайд
 Ата-ана мен бала арасындағы жағымды тұлғааралық қарым- қатынасты қалыптастыруға көмек беру  Әлеуметтік педагогтың отбасымен бірлесе әрекет етуін ұйымдастыруы.......  өз балалары мен сынып оқушыларын тәрбиелеуде отбасының этнопедагогикалық мүмкіндіктерін анықтау мақсатында отбасын зерттеу  бала тәрбиесіне байланысты отбасының адамгершілік мүмкіндіктеріне қарай отбасыларын топтарға бөлу  әлеуметтік педагпен ата-ана бірлескен әрекетінің бағдарламасын құру  бірлескен тәрбие қызметіндегі ағымдағы және ақырғы нәтижелерді талдау  оқушының отбасын зерттеу әлеуметтік педагогқа баланың өмір сүру сипатын,оның көпқұрылымдығын, дәстүрін, рухани құндылықтарын, тәрбиелеу мүмкінділігін ата-ана мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты түсінуге көмектеседі.