Презентация. "Ар - ұждан адамдық өлшемі". 11 сынып.
Презентация. "Ар - ұждан адамдық өлшемі". 11 сынып.

#1 слайд
Ар – ұждан – адамдық өлшемі.
1 слайд
Ар – ұждан – адамдық өлшемі.
#2 слайд
Құндылығы: АқиқатҚасиеттері: Өз бойынан ақиқат
іздеу, өз – өзіне есеп беру,
жауапкершілік.
2 слайд
Құндылығы: АқиқатҚасиеттері: Өз бойынан ақиқат іздеу, өз – өзіне есеп беру, жауапкершілік.
#3 слайд
Мақсаты: Ар-ұждан адамдық өлшем екенін
түсіндіріу арқылы, «Ақиқат» құндылығының мәнін
ашу.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды өз бойынан тек ақиқат
іздеуге үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушыларың бойындағы
жауапкершілік қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды өз – өзіне есеп беруге
тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Ар-ұждан адамдық өлшем екенін түсіндіріу арқылы, «Ақиқат» құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды өз бойынан тек ақиқат іздеуге үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушыларың бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды өз – өзіне есеп беруге тәрбиелеу.
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.1. №9 – сабақ. «Ар – ұжданыма саяхат»
тақырыбына эссе жазу.2. Келесі сабақ. №10, «Махаббат мейрамы»
романынан үзіндіні оқып келу, түсінік айту.
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.1. №9 – сабақ. «Ар – ұжданыма саяхат» тақырыбына эссе жазу.2. Келесі сабақ. №10, «Махаббат мейрамы» романынан үзіндіні оқып келу, түсінік айту.
#7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту.
Ақылды болсаң, арыңды сақта,
Ар-ұждан керек әр уақытта
Халық даналығы
- Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту. Ақылды болсаң, арыңды сақта, Ар-ұждан керек әр уақытта Халық даналығы - Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
#8 слайд
Мұғалім сыйыСҰЛТАНМАХМҰТ ТОРАЙҒЫРОВ (1893 – 1920)
8 слайд
Мұғалім сыйыСҰЛТАНМАХМҰТ ТОРАЙҒЫРОВ (1893 – 1920)
#9 слайд
Сұрақтар:
1. Неліктен адамгершілік тазалық адамға туылғаннан
тән қасиет болып табылады? 2. С.Торайғыров «өзін-өзі тану» үдерісін қалай
түсіндіреді?
3. Қалай ойлайсыңдар, ар-ұждан адамды қандай
әрекеттерге міндеттейді? Өз тәжірибелеріңнен
мысалдар келтіріңдер.4. «Ар-ұждан «ұйқыдағы адамның жанын» оятып
алады» дегенді қалай түсінесіңдер? Өз өмірлеріңнен
мысалдар келтіріңдер.
9 слайд
Сұрақтар: 1. Неліктен адамгершілік тазалық адамға туылғаннан тән қасиет болып табылады? 2. С.Торайғыров «өзін-өзі тану» үдерісін қалай түсіндіреді? 3. Қалай ойлайсыңдар, ар-ұждан адамды қандай әрекеттерге міндеттейді? Өз тәжірибелеріңнен мысалдар келтіріңдер.4. «Ар-ұждан «ұйқыдағы адамның жанын» оятып алады» дегенді қалай түсінесіңдер? Өз өмірлеріңнен мысалдар келтіріңдер.
#10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар үш топқа бөлінеді.
Тапсырма: «Анамның тілі – аяулы үні» ән шумағынан алынған сөздерді
толықтыру.
1 – топ: Өмiрге келдiм, ... көрдiм,
Дедi ол: жаным, ... таңым.
Самал боп желпiп, ... ертiп,
... тынбай, Бал тiлiн, әнiн.
2 – топ: Анамның тiлi - ... менiң,
Анамның тiлi - ... - ... менiң!
Сүйемiн ... елiмдi туған,
Сүйемiн мәңгi - ... думан.
3 – топ: Мектепке келдiм, ... көрдiм,
Тыңдадым сөзiн, ..., сүйiп.
Анамның тiлi, ... үнi
Жүрекке ..., Жiбердi құйып.
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар үш топқа бөлінеді. Тапсырма: «Анамның тілі – аяулы үні» ән шумағынан алынған сөздерді толықтыру. 1 – топ: Өмiрге келдiм, ... көрдiм, Дедi ол: жаным, ... таңым. Самал боп желпiп, ... ертiп, ... тынбай, Бал тiлiн, әнiн. 2 – топ: Анамның тiлi - ... менiң, Анамның тiлi - ... - ... менiң! Сүйемiн ... елiмдi туған, Сүйемiн мәңгi - ... думан. 3 – топ: Мектепке келдiм, ... көрдiм, Тыңдадым сөзiн, ..., сүйiп. Анамның тiлi, ... үнi Жүрекке ..., Жiбердi құйып.
#11 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Тапсырма: «Анамның тілі – аяулы үні» ән
шумағынан алынған сөздерді толықтыру.
1 – топ: Өмiрге келдiм, ... көрдiм,
Дедi ол: жаным, ... таңым.
Самал боп желпiп, ... ертiп,
... тынбай, Бал тiлiн, әнiн.
(Өмiрге келдiм, Анамды көрдiм,
Дедi ол: жаным, Арайлы таңым.
Самал боп желпiп, Жырымен ертiп,
Үйреттi тынбай, Бал тiлiн, әнiн)
11 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: «Анамның тілі – аяулы үні» ән шумағынан алынған сөздерді толықтыру. 1 – топ: Өмiрге келдiм, ... көрдiм, Дедi ол: жаным, ... таңым. Самал боп желпiп, ... ертiп, ... тынбай, Бал тiлiн, әнiн. (Өмiрге келдiм, Анамды көрдiм, Дедi ол: жаным, Арайлы таңым. Самал боп желпiп, Жырымен ертiп, Үйреттi тынбай, Бал тiлiн, әнiн)
#12 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Тапсырма: «Анамның тілі – аяулы үні» ән шумағынан
алынған сөздерді толықтыру.
2 – топ: Анамның тiлi - ... менiң,
Анамның тiлi - ... - ... менiң!
Сүйемiн ... елiмдi туған,
Сүйемiн мәңгi - ... думан.
(Анамның тiлi - айбыным менiң,
Анамның тiлi - ай-күнiм менiң!
Сүйемiн байтақ елiмдi туған,
Сүйемiн мәңгi - өмiрдi думан)
12 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: «Анамның тілі – аяулы үні» ән шумағынан алынған сөздерді толықтыру. 2 – топ: Анамның тiлi - ... менiң, Анамның тiлi - ... - ... менiң! Сүйемiн ... елiмдi туған, Сүйемiн мәңгi - ... думан. (Анамның тiлi - айбыным менiң, Анамның тiлi - ай-күнiм менiң! Сүйемiн байтақ елiмдi туған, Сүйемiн мәңгi - өмiрдi думан)
#13 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Тапсырма: «Анамның тілі – аяулы үні» ән
шумағынан алынған сөздерді толықтыру.
3 – топ: Мектепке келдiм, ... көрдiм,
Тыңдадым сөзiн, ..., сүйiп.
Анамның тiлi, ... үнi
Жүрекке ..., Жiбердi құйып.
(Мектепке келдiм, Ұстазды көрдiм,
Тыңдадым сөзiн, Табынып, сүйiп.
Анамның тiлi, Аяулы үнi
Жүрекке нұрын, Жiбердi құйып)
13 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: «Анамның тілі – аяулы үні» ән шумағынан алынған сөздерді толықтыру. 3 – топ: Мектепке келдiм, ... көрдiм, Тыңдадым сөзiн, ..., сүйiп. Анамның тiлi, ... үнi Жүрекке ..., Жiбердi құйып. (Мектепке келдiм, Ұстазды көрдiм, Тыңдадым сөзiн, Табынып, сүйiп. Анамның тiлi, Аяулы үнi Жүрекке нұрын, Жiбердi құйып)
#14 слайд
Топпен ән айту.
«Адалдық өткелі»
Сөзі: Ақмарал Леубаева
Әні: Жарылқасын Дәулетов
Сүйетініме шүбәм жоқ,
Сүймей ме деген күмән көп.
Түстім бе деген тура жол,
Көрінбейді тұман боп.
Қайырмасы:
Бақытқа толы мұң-кесем,
«Жалған» дер дұшпан «шын» десем.
Қай жаққа болсын кетер ем,
Қолымнан ұстап «жүр» десең.
Көзіңді жұмып тұнығым,
Соңымнан ерші, құлыным.
Өзгелер қолы жетпеген,
Өзіңмен өтсін ғұмырым.
Тағдырға сенбей болмайды,
Шын бақыт екі қонбайды.
Адалдық дейтін өткелден,
Көп адам өте алмайды.
14 слайд
Топпен ән айту. «Адалдық өткелі» Сөзі: Ақмарал Леубаева Әні: Жарылқасын Дәулетов Сүйетініме шүбәм жоқ, Сүймей ме деген күмән көп. Түстім бе деген тура жол, Көрінбейді тұман боп. Қайырмасы: Бақытқа толы мұң-кесем, «Жалған» дер дұшпан «шын» десем. Қай жаққа болсын кетер ем, Қолымнан ұстап «жүр» десең. Көзіңді жұмып тұнығым, Соңымнан ерші, құлыным. Өзгелер қолы жетпеген, Өзіңмен өтсін ғұмырым. Тағдырға сенбей болмайды, Шын бақыт екі қонбайды. Адалдық дейтін өткелден, Көп адам өте алмайды.
#15 слайд
Үй тапсырмасы.1. №10 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 1 –
тапсырманы орындау.
2. Келесі сабақ. №11, М.Қозыбаевтың
мәтінін оқып келу.
15 слайд
Үй тапсырмасы.1. №10 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №11, М.Қозыбаевтың мәтінін оқып келу.
#16 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады.Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды
өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға
зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту
кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа
шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды
тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3].
Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп,
жүрегімізге сақтайық.
16 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады.Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
шағым қалдыра аласыз













